علت عدم قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از آغاز دومین ثبت نام برای تعیین رشته محلهای جدید ارشد و دکتری خبر داد و اعلام کرد فرایند نام نویسی از ساعت ۱۱ امروز آغاز شد.

مجتبی علوی فاضل در این باره، گفت: ثبت نام برای انتخاب رشته محلهای جدید کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۳ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۱ امروز سه شنبه در سامانه ثبت نام به نشانی اینترنتی www.azmoon.org آغاز شد.

وی با بیان اینکه در دکتری ۱۶۵ و در کارشناسی ارشد ۴۰۰ رشته محل برای ثبت نام در نظر گرفته شده، یادآوری کرد: داوطلبانی که در آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۳ شرکت کرده باشند، حق ثبت نام دارند و باید از مجموعه امتحانی خود انتخاب کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره علت عدم قبولی برخی داوطلبان در این ثبت نامها، اظهار داشت: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد از نمره پایین تری برخوردار هستند در ثبت نام برای انتخاب رشته محلهای جدید، سراغ همان واحدهای قبلی می روند که برای آزمون انتخاب کرده اند، این در حالیست که برای پذیرش لازم است واحدهای دیگری به جز واحدهای حاضر در تهران، واحدهای جامع و نمونه همچنین مراکز استانها را انتخاب کنند تا شانس قبولی داشته باشند.

Check Also

آغاز ثبت نام آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۵

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ لغایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *