آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای سال ۱۳۹۴

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش رشته های تحصیلی کاردانی نظام جدید مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیر انتفاعی (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) آبان ماه سال ۱۳۹۴

 

 پیرو اطلاعیه مورخ ۹۴/۰۸/۱۰ به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) می‌رساند دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش، همزمان با شروع ثبت‌نام در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس خواهد بود. لذا کلیه متقاضیان (اعم از اینکه در آزمون کاردانی نظام جدید مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی شرکت نموده‌ یا شرکت ننموده‌اند) می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه برای پذیرش دانشجو در این مرحله از روز سه‌شنبه مورخ  ۹۴/۰۸/۱۹ لغایت روز شنبه مورخ ۹۴/۰۸/۲۳ به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام و انتخاب رشته به مبلغ ۰۰۰/۱۵۰ (یکصد و پنجاه هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل کدرشته محل های انتخابی (حداکثر ۲۵ کدرشته محل) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

داوطلبان‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش این مرحله باید  اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهند:

۱- مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان برای تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جداول کد رشته محلهای پذیرش دانشجو و مطالعه دقیق این دفترچه.

۲- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

۳- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.

۴- ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر (۹۴/۰۸/۱۹ لغایت ۹۴/۰۸/۲۳).

تبصره ۱: در این مرحله کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای سال ۱۳۹۴ ثبت نام نموده بودند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و یا هم اکنون متقاضی می‌باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

تبصره ۲: متقاضیان می‌بایستی دارای گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های شاخه فنی و حرفه‌ای، کار دانش و یا دیپلم فنی و حرفه‌ای دوره چهارساله (نظام قدیم) باشند و یا حداکثر تا تاریخ ۹۴/۱۱/۳۰ فارغ التحصیل شوند.

 ۴- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰ (یکصد و پنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام نمایند.

توجه: هرگونه‌ تغییر‌ و یا اصلاحیه‌ در دفترچه‌ راهنمای پذیرش در این مرحله از طریق‌ پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌) ‌اعلام ‌خواهد شد.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای – شرط معدل – سال ۱۳۹۴

ثبت نام در انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای سال ۹۴

Check Also

تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال ۹۶

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون دوره های کاردانی …

One comment

  1. مطالبتان اصلا به روز نیست الان در انتهای بهمن ماه هستیم

    اما مطالب مال آبان ماه است .،،،و در مورد رشته های بدون

    کنکور دانشگاه علمی کاربردی مثلا تکنولوژی دوخت وطراحی لباس

    چیزی پیدا نکردم در صورتی که من چند روز پیش ثبت نام کردم

    لطفا مطالب را به روز کرده وتنوع رشته ها را داشته باشید .

    باتشکر از شما…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *