تمدید مدت زمان ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۶

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ متقاضیان آزمون مزبور می‌رساند، با توجه به برخی اصلاحات و اعلام رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون فوق‌الذکر و به منظور مساعدت برای ثبت‌نام و درج کدرشته‌ محل‌های انتخابی، مقرر گردید به داوطلبان ذیربط اجازه داده شود تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۳/۱۸ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

    لذا متقاضیان لازم است براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوط و همچنین کدرشته محل‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود حداکثر تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۳/۱۸ منحصراً از طریق سایت اینترنتی این سازمان اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز، در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و یا اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق‌الذکر اقدام نمایند.
لازم به توضیح است که تاریخ، نحوه انتخاب رشته و همچنین کد رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی، متعاقباً از طریق پایگاه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور اعلام خواهد شد. لذا متقاضیان رشته‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی لازم است در مهلت تعیین شده تا تاریخ ۱۳۹۶/۳/۱۸ فقط نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نموده و در تاریخی که از طریق پایگاه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور اعلام خواهد شد، انتخاب رشته نمایند.

Check Also

آخرین مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی سال ۹۴

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید تاریخ ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *