نتایج پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۴

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور د ر خصوص  فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی و همچنین اعلام  اسامی  معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی  دارای شرایط خاص  برای انجام  مصاحبه در مرحله  تکمیل ظرفیت و یا ظرفیتهای جدید آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۴
پیرو انتشار اطلاعیه‌های این سازمان در هفته نامه خبری و اطلاع رسانی پیک سنجش مورخ ۶/۷/۹۴، ۱۲/۷/۹۴ و ۱۶/۷/۹۴ و هم چنین پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در خصوص اعلام ظرفیت پذیرش رشته‌های تکمیل ظرفیت و ظرفیتهای جدید در برخی از کد رشته‌های آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۴ بدین وسیله توجه پذیرفته‌شدگان نهایی برای ثبت‌نام در موسسه آموزش عالی ذیربط و همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌های محلهای مصاحبه دار، بورسیه و دارای شرایط خاص را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:
الف– به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کدمحلهای تحصیلی از کدرشته‌های امتحانی مندرج اطلاعیه‌های فوق بوده‌اند، می‌رساند که فهرست پذیرفته شدگان نهایی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درج گردیده است. داوطلبان لازم است ابتدا برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانیدانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۹/۶/۹۴ این سازمان درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مندرج در سایت سازمان) در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند. در صورتی که برنامه‌زمانی مشخصی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برای ثبت‌نام اعلام نگردیده باشد، لازم است برای ثبت‌نام در یکی از روزهای ‌یکشنبه و یا دوشنبه مورخ ۳ یا ۴/۸/۹۴ به دانشگاه ویاموسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند.
ب– آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد یا کدرشته محلهای تحصیلی مصاحبه دار، بورسیه و یا دارای شرایط خاص از موسسات ذیل این اطلاعیه بوده‌اند و فهرست اسامی آنان در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در ردیف معرفی شدگان چند برابرظرفیت درج گردیده، لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل مورد لزوم با توجه به مندرجات این اطلاعیه به ارگان بورسیه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.
یادآوری:
۱- نتایج نهایی کدرشته محلهای تحصیلی از رشته‌های مصاحبه دار، بورسیه و دارای شرایط خاص پس از دریافت نتایج مصاحبه و انجام گزینش نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.
۲- آن دسته از داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی و هم در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مراحل مصاحبه و سایر موارد مورد لزوم قرار گرفته‌اند «بندهای الف و ب فوق» لازم است مطابق مفاد هر دو بند در موعد مقرر اقدام نمایند.بدیهی است درصورتیکه برای مصاحبه رشته های خاص مراجعه کنندونهایتاً پذیرش شوند , می بایست دررشته خاص ثبت نام وادامه تحصیل دهند.
۳- چنانچه داوطلبی با توجه به علاقه مندی خود، فقط یک مورد را پیگیری نماید، متعاقباً نمی‌تواند برای مورد دیگر، بعداز مهلت مقرر اقدام نماید.
ج – نام دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو در رشته‌های بورسیه و یا دارای شرایط خاص
معرفی شدگان در کد رشته محلهای تحصیلی بورسیه و یا دارای شرای خاص لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز یکشنبه مورخ ۳/۸/۹۴ به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مندرج در جدول ذیل مراجعه نمایند.

آدرس پایگاه اطلاع رسانی
نام دانشگاهها و موسسات
دانشکده روابط‌بین الملل وزارت امور خارجه
دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران واحد قم
دانشگاه شاهد
در رشته مهندسی صنایع – مدیریت سیستم و بهره وری کدرشته محل ۱۹۴۵۴ از کدرشته امتحانی ۱۲۵۹(پردیس خودگردان کیش) این دانشگاه پذیرش براساس بررسی سوابق تحصیلی معرفی شدگان صورت می‌گیرد و در صورت نیاز به مصاحبه حضوری از طریق تماس تلفنی یا پیامک اطلاع‌رسانی‌ خواهد شد. ضمناً برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی پردیس کیش به نشانیwww.kish.sharif.cdu مراجعه نمایند.
دانشگاه صنعتی شریف
دانشگاه‌ صنعتی‌ مالک‌ اشتر
دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) – نوشهر
دانشگاه‌ مذاهب اسلامی
دانشکده‌ اصوالدین
دانشگاه‌ معارف قرآن و عترت(ع) – اصفهان
دانشگاه غیرانتفاعی ادیان و مذاهب – قم
دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم (غیرانتفاعی)
دانشگاه قرآن و حدیث قم (غیرانتفاعی)
سازمان مدیریت صنعتی (غیرانتفاعی)
دانشگاه غیرانتفاعی امیرالمومنین(ع) – اهواز
دانشکده غیرانتفاعی رفاه – تهران
دانشکده‌ الهیات و معارف اسلامی هدی جامعه الزهرا(س)- قم (غیرانتفاعی)
د – برگزاری مصاحبه در کد رشته‌های امتحانی ۱۱۳۹ (مددکاری اجتماعی) و ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری)
۱- دانشگاه پیام نور
آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان معرفی شده چندبرابر ظرفیت در کد رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) در این مرحله اعلام گردیده، لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از روز یک‌شنبه مورخ ۳/۸/۹۴ به سایت اینترنتی این دانشگاه به نشانی: www.pnu.ac.irمراجعه نمایند.
۲- دانشگاه تهران
به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در کد رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام نموده‌اند، می‌رساند این دانشگاه با توجه به عدم برگزاری مصاحبه در دوره مذکور، همان نمرات اکتسابی داوطلبان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چند برابر اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود. بدیهی چنانچه پذیرفته‌شدگان شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک این آزمون را برای رشته مدیریت امور شهری رعایت ننموده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولی این دسته از داوطلبان اقدام خواهد نمود.
۳- دانشگاه علامه طباطیایی
به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در کد رشته امتحانی ۱۱۳۹ (رشته مددکاری اجتماعی) در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام نموده‌اند، می‌رساند براساس درخواست دانشگاه ظرفیت این رشته از بین آن دسته از داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان چند برابر در مرحله اول اعلام نتایج اولیه (خردادماه سال سالجاری) مصاحبه شده‌اند، تکمیل گردیده است.
تذکرات مهم:
۱-     باتوجه به اینکه در کد رشته امتحانی ۱۱۵۲ (مجوعه مدرسی الهیات و معارف اسلامی) فرد واجد شرایط وجود نداشته است، لذا در کد رشته محلهای تحصیلی کد مذکور فرد پذیرفته شده وجود ندارد.
۲- در کد رشته‌های امتحانی ۱۲۱۷ (اقیانوس شناسی فیزیکی) و ۱۲۸۳(مهندسی نساجی – تکنولوژی نساجی) داوطلبی در این مرحله متقاضی نشده است.
۳- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. ضمناً لازم به ذکر است قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج گردیده است، لغو می‌باشد.
۴- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۵ را ندارند.
۵- عدم مراجعه در تاریخهای مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌گردد.
ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در میان گذاشته و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

دریافت نتیجه پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۴

Check Also

آغاز ثبت نام آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۵

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ لغایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *