زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۳

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از اعلام ظرفیت پذیرش جدید برای کدرشته محل های تحصیلی دوره آزمون دکتری سال ۹۳ خبر داد: داوطلبان می توانند از فردا یکشنبه ۲۰ مهر تا روز یکشنبه ۲۷ مهرماه ۹۳ می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته جدید اقدام کنند.

 

دکتر حسین توکلی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام ظرفیت پذیرش در کد رشته محل های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۳ فردا یکشنبه منتشر می شود.

وی افزود: این اطلاعیه فردا یکشبه ۲۰ مهرماه ۹۳ بر روی سایت سنجش قرار می گیرد و پس از آن در روز دوشنبه ۲۱ مهرماه در نشریه پیک سنجش منتشر می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری ثبت نام و در آزمون شرکت کرده اند و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده اند در صورت علاقمند بودن و بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین مندرجات اطلاعیه، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلبان از فردا یکشنبه تا روز یکشنبه هفته آینده ۲۷ مهرماه ۹۳ می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

Check Also

نتایج چند برابر ظرفیت بورسیه – آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۹۴

جهت مشاهده نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه یا دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *