تمدید مهلت تکمیل ظرفیت دکتری تا اول آبان

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پایان مهلت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دو کنکور دکتری و کارشناسی ارشد گفت: مهلت شرکت داوطلبان در تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۳ تا پنجشنبه اول آبان ماه تمدید شد.

دکتر حسین توکلی افزود: بر اساس ضوابط کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری سال ۹۳ ثبت نام و شرکت کرده اند و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده اند می توانستند بر اساس ضوابط در این مرحله شرکت کنند.

وی افزود: این افراد فرصت دارند تا پایان روز پنجشنبه اول آبان ماه سال ۹۳ به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به انتخاب حداکثر ۵ کدرشته اقدام کنند. در صورتی که افراد پیش از این نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند تا تاریخ اعلام شده فرصت دارند نسبت به تغییر، اصلاح و ویرایش اولویت های انتخابی خود اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: همچنین اصلاحیه اطلاعیه تکمیل ظرفیت نیز امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه بر روی سایت قرار داده می شود و داوطلبان می توانند با استفاده از این اصلاحیه اولویت های خود را انتخاب کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۱۰ هزار و ۵۹۶ نفر فرم انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری را تکمیل کردند.

Check Also

نتایج چند برابر ظرفیت بورسیه – آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۹۴

جهت مشاهده نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه یا دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *