راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی سال 91 – بخش اول

ضمن آرزوی موفقیت برای همه دوستانی که در این کنکور شرکت کرده اند، پیشنهاد میشود قبل از اقدام به انجام انتخاب اولویتهای خود ،نکاتی که در این راهنما ذکر شده را با دقت مطالعه نموده تا در نهایت به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

امسال بر خلاف سال گذشته به دلیل طرح جدید ادغام کنکور آزاد و سراسری، ثبت نام کنکور کمی دیر آغاز شد و به همین علت زمان برگزاری کنکور به جای اوایل مرداد به اوایل شهریور ماه موکول شد. این یک ماه تاخیر، دلیل یا بهانه ای شد تا انتخاب رشته این کنکور بدون اعلام نتایج اولیه و کارنامه صورت پذیرد. در واقع طبق گفته مسئولین سازمان سنجش زمانی برای اعلام نتیجه اولیه زمانی باقی نمانده و داوطلبان باید از روی حدس و گمان اولویت های خود را انتخاب کنند! چیزی که زیاد منطقی به نظر نمیرسد. برای آشنایی بیشتر با دوره های مختلف ابتدا یک مرور کلی بر این دوره ها خواهیم داشت.

دوره روزانه : بالاترین سطح تحصیلی آموش عالی کشور دوره روزانه است که دانشجویان در آن به رایگان تحصیل میکنند. دانشگاهها به دانشجویان دوره روزانه غیر بومی موظفند که خوابگاه ارائه دهند مگر اینکه در دفترچه راهنما خلاف آن ذکر شده باشد. البته فارغ التحصیلان دوره روزانه چون با هزینه های دولت تحصل کرده اند به میزان سالهای تحصیل خود ( و بعضا دوبرابر ) متعهد به خدمت برای دولت هستند به این معنی که پس از دوران تحصیل حتما باید برای دولت کار کنند در غیر این صورت مدرک آنها برای خروج از کشور ترجمه نخواهد شد، مگر اینکه تمام شهریه های سالهای تحصیل را به دولت یکجا بپردازد و یا قصد خروج از کشور و ترجمه مدرک را نداشته باشد. اگر در دوره روزانه کنکور امسال پذیرفته شوید و ثبت نام نکنید از شرکت در کنکور سراسری سال آینده محروم خواهید شد.

دوره شبانه ( نوبت دوم ) : این دوره غیر از پرداخت شهریه و تعهد خوابگاهی دانشگاه، هیچ تفاوتی با دوره روزانه ندارد. ساعت تشکیل کلاسهای دوره شبانه مانند دوره روزانه بوده و در اکثر مواقع کلاسهای آنها مشترک است. شهریه دوره شبانه از دانشگاههای آزاد و غیر انتفاعی کمتر بوده و از نظر مدرک با دوره روزانه یکسان است ( کلمه شبانه یا نوبت دوم در مدرک تحصیلی ذکر نمیگردد ). شهریه این دوره در دانشگاههای مختلفت ( با توجه به کیفیت و امتیاز بندی های انجام شده ) مختلف است اما میانگین شهریه ثابت حدود 70 هزار تومان بوده که در برابر شهریه ثابت دانشگاه آزاد ناچیز است.

غیر انتفاعی : در سالهای اخیر موسسات غیر انتفاعی گسترش زیادی در کشور داشته اند و تقریبا در اکثر شهرهای ایران یک یا چند موسسه اینچنینی دیده میشود. اکثر موسسات غیر انتفاعی از نظر آموزشی و امکاناتی، کیفیت بالایی ندارند و نمیتوان نام دانشگاه یا حتی دانشکده را برای آنها انتخاب کرد. برای مثال بسیاری از موسسات، ساختمان آموزشی و اداری خود را در یک منزل مسکونی کوچک قرار داده اند. با این حال بعضی از این موسسات هم دارای کیفیت بالایی هستند و سطحی بالاتر از دانشگاهها و آموزشکده های دولتی دارند. میانگین شهریه ثابت برای موسسات غیر انتفاعی حدود 250 هزار تومان و میانگین شهریه یک ترم حدود 500 هزار تومان است که از دوره شبانه بیشتر و از دانشگاه آزاد کمتر است.

مجازی : دانشگاه مجازی دانشگاهی است که دروس و برنامه های آموزشی را از طریق اینترنت به دانشجو ارائه می کند و دانشجو با استفاده از اینترنت، نیازی به حضور در کلاسهای درس سنتی ندارد. در واقع دانشگاه مجازی نوعی از آموزش از راه دور است که در آن تکنولوژی وب و اینترنت برای آموزش و ارزشیابی دانشجو به کار می رود. برای این آموزش محدودیت مکانی و یا زمانی وجود ندارد و دانشجو می تواند بر حسب تمایل، زمان و واحد های درسی خود را انتخاب کند. همچنین نیازی نیست تا تعداد دانشجویان به حد نصاب برسد و واحدهای ارائه شده نیز به همین ترتیب محدودیتی ندارند. در این نوع از آموزش با تعداد محدودی استاد می توان دانشجویان بسیاری را پوشش داد. مدرک این دوره به نسبت دوره های دیگر از اعتبار کمتری برخوردار است.

نکته عجیب، اخذ مجدد هزینه از داوطلبانی است که مایل به انتخاب دوره های غیر انتفاعی هستند و باید کارت علاقه مندی دوره های غیر انتفاعی را با مبلغ 2300 تومان از سایت سازمان سنجش خریداری کنند! دریافت این هزینه منطقی به نظر نمیرسد و سازمان سنجش هم توضیحی دیگری بابت آن نداده. معمولا وقتی آزمون برگزار میشود، کلیه هزینه های آن در زمان ثبت نام گرفته میشود نه اینکه در هر مرحله بابت انجام خدماتی که در زمان ثبت نام متعهد به انجام آن بوده، مجددا هزینه دریافت کند

برای انتخاب شهر، 50 اولویت پیش روی داوطلبان است که باید فقط بر اساس علاقه پر شوند. به این معنی که شانس داوطلب فقط بر اساس رتبه کشوری بوده و انتخاب یک دانشگاه به عوان اولویت اول یا دوم، شانس قبولی در آنجا را کم یا زیاد نمیکند. با توجه به نبود رتبه کشوری و کارنامه، داوطلبان به سه دسته کلی تقسیم میشوند :

کسانی که کنکور خوبی پشت سر گذاشته اند و به کسب نتیجه خود اطمینان دارند : این داوطلبان باید برای انتخابهای اولیه خود وسواس زیادی به خرج دهند چرا که در صورت کسب رتبه ی خوب و عدم انتخاب دانشگاههای تراز بالا یا ترتیب بندی نامناسب اولویت ها، ممکن است بعدا پشیمان شوند.

کسانی که به نتیجه آزمون خود تردید دارند : این داوطلبان هم باید هر دو حالت را در نظر بگیرند. اینکه اگر رتبه آنها خوب شود، دانشگاههای خوب را از دست نداده باشند و اگر خدای نکرده رتبه خوبی کسب نکردند، حداقل شانس قبولی در موسسات غیر انتفاعی سطح پایینتر را داشته باشند.

کسانی که کنکور را خوب نداده اند : قطعا این داوطلبان باید فقط به فکر قبولی باشند و انتخاب دوره های روزانه و شبانه باعث هدر رفتن اولویتها شده چون شانس بسیار ناچیزی برای قبول در دانشگاههای سطح بالا دارند.

نکته مهم : داوطلبانی که تا پایان شهریور فارغ التحصیل نمیشوند توجه داشته باشند که امکان انتخاب اولویت های مهر ماه برای آنها وجود ندارد و فقط مجاز به انتخاب اولویت های بهمن هستند. از آنجایی که فقط یک موسسه برای بهمن ماه پذیرش دارد ( غزالی قزوین ) و تعداد کسانی که شرایط اینچنینی دارند هم زیاد است، قبولی در این کد رشته قطعا سخت تر از حالتی است که این موسسه در مهر ماه پذیرش میکند. هرچند امکان گرفتن مرخصی ترم اول در دانشگاه آزاد ( با پرداخت شهریه ثابت ) وجود دارد.

نکته مهم : بهتر است فقط دانشگاههایی را انتخاب کنید که در صورت قبولی حتما در آنجا ثبت نام خواهید کرد، چون در صورت اعلام تکمیل ظرفیت ( وجود تکمیل ظرفیت قطعی نیست )، فقط داوطلبان قبول نشده حق ثبت نام را خواهند داشت.

منبع : کارشناسی.کام

Check Also

تمدید مدت زمان ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۶

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال …

۱۹۴ comments

  1. سلام ، مرسی از راهنمایی تون ،
    کلید دروس عمومی رو نمی ذارین ؟
    ————
    مدیر سایت : http://www.karshenasi.com/download/key-omoomi-91.zip

  2. ممنون از راهنمایی خوبتون

    اگه بتونید مثل پارسال اون رتبه قبولی دانشگاه ها رو بزارین خیلی بهتر میشه
    لااقل سطحشون دستمون میاد
    بازم ممنون

  3. سلام اقا پیمان من یه سوال داشتم
    من بهمن تموم میکنم برای اینکه بتونم تکمیل ظرفیت شرکت کنم نباید الان انتخاب رشته کنم؟چطوریاست؟
    ممنون میشم اگه جواب منو زود بدید تا مهلت هست.
    ————–
    مدیر سایت : فقط اولویت های بهمن رو انتخاب کنید

  4. با سلام.اگه اسم خودمون رو روی پرسشنامه ننویسیم اشکلای داره؟

  5. سلام پيمان جان….
    آقا تو پذيرش دانشگاه هاى غير انتفاعى ، “بومى” بودن تاثير داره؟
    مرسى
    ———-
    مدیر سایت : خیر

  6. با سلام
    دروس نرم افزار 30
    سی++ 13
    مدار 45
    زبان تخصصی 35
    زبان عمومی 13
    ادبیات 40
    اندیشه 60
    با اولویت اول اراک قبول میشم؟
    لطفا تخمین رتبه ؟
    لطفا راهنمایی؟
    با تشکر فراوان

  7. با سلام
    در قسمت دانشگاه مجازی ذکر کردید که مدرک این دوره از دوره های دیگر اعتباری کمتری دارد ، می خواستم بدونم به چه دلیل ؟ نسبت به کدوم دانشگاه ها ؟ (به جز آزاد)
    ممنون از مطالب مفیدی که در سایت قرار می دهید .
    ————
    مدیر سایت : http://vote2011.blogsky.com/1390/01/16/post-1/

  8. سلام خسته نباشید من 13 تا واحدهام مونده این واحد هارو ترم مهر پاس میکنم
    ولی رشته ما تو شهرمون نیم سال دوم نمیگیره
    میخواستم بدون این تکمیل ظرفیت چجوریه ؟من نباید الان انتخاب رشته کنم؟چون گفتید اگه قبول شوم وساه مهر دیگه نمیتونم تکمیل ظرفیت اون دانشگاه رو شرکت کنم با توجه به اینکه فارغ تحصیلیم بهمنه

  9. 13 شهریور شروع ثبت نام دوره های کاردانی ترمی علمی کاربردی
    منبع: http://www.unp.ir/news_24404.htm

  10. داداش واقعا ممنون.اینروزا کمتر کسی مثل شما به فکر ما کنکوری هاست هرچقدر تشکر کنم باز کمه

  11. سلام آقاي مدير:
    اگه انتخاب شهر نكنم ميتونم در تكميل ظرفيت شركت كنم?
    ———–
    مدیر سایت : هر کسی که انتخاب شهر نکنه یا قبول نشه میتونه شرکت کنه

  12. آغآ تو رو خدا توجه کنید این سوال رو :
    من کسری معدل دارم در سطح 20 صدم اینآ دانشجو شمسی پور هستم ترم 6 (مهر میرم 7) مدرکم رو به احتمال زیاد مهر میگیرم ! چون باید تک درس بهم بدن من میتونم مهر رو انتخاب کنم ؟ رتبه ی ای که میارم زیر 2000 هزار هست

  13. سلام
    میخواستم بدونم مدرک دانشکده های غیر انتفاعی زیر نظره کیه؟
    سراسری ؟ مدارکی که میگیریم با روزانه ها برابره؟

  14. سلام پیمان جان
    درباره مجازی توضیح بده

  15. سلام پیمان جان
    آیا غیرانتفاعی انتقالی دارد ….من میتونم مثلا سمنان بزنم یک ترم که تموم شد بعد میهمان بشم بیام شهر خودم؟

  16. سلام اقا پیمان از فعالیتتون در این سایت متشکرم و دعاگوتون هستم …
    آیا این فرمول که دوستان برای محاسبه درصد گفتند کاملا درسته ؟
    به نظرتون من با این درصدها جزو کدوم دسته هستم ؟
    اندیشه 25%
    ادبیات 53%
    زبان عمومی 30%
    دروس تخصصی حدودا 30%
    برنامه سازی 60%
    مدار 16%
    زبان تخصصی 43%
    آمار40%

    ضریب ها این وسط چی میشه ؟

    با این وضع امیدی به روزانه هست ؟
    ————
    مدیر سایت : سلام. اگه این درصدها رو داشته باشید قطعا شانس روزانه هست

  17. سلام اقا پیمان از فعالیتتون در این سایت متشکرم و دعاگوتون هستم …
    آیا این فرمول که دوستان برای محاسبه درصد گفتند کاملا درسته ؟
    به نظرتون من با این درصدها جزو کدوم دسته هستم ؟
    اندیشه 25%
    ادبیات 53%
    زبان عمومی 30%
    دروس تخصصی حدودا 30%
    برنامه سازی 60%
    مدار 16%
    زبان تخصصی 43%
    آمار40%

    ضریب ها این وسط چی میشه ؟

    با این وضع امیدی به روزانه هست ؟

  18. سلام.
    من واسم خیلی مهمه که حتما کرمانشاه قبول بشم.
    تو کرمانشاه 3 تا مرکز غیر انتفاعی هست.
    1. زاگرس
    2. شهید رضایی
    3. کبیر غرب
    میشه بگین قبولی تو کدوم راحت تره ؟ یا اینکه کدوم یکی سطح بالاتری داره؟
    ———
    مدیر سایت : من اطلاع دقیقی از این موسسات ندارم بهتره از همشهریهاتون یا بچه های کرمانشاهی انجمن بپرسید و یا حضوری خودتون سری بزنید

  19. سلام
    من شنیدم ترتیب اولویتا هیچ فرقی نداره و قبولی براساس معدل آزمونه. این درسته؟
    ————
    مدیر سایت : !!!

  20. ادمیـــــــــن جـــــــــــــــــــــآن عزیزت جواب بده !
    من کسری معدل دارم در سطح 20 صدم اینآ دانشجو شمسی پور هستم ترم 6 (مهر میرم 7) مدرکم رو به احتمال زیاد مهر میگیرم ! چون باید تک درس بهم بدن من میتونم مهر رو انتخاب کنم ؟ رتبه ی ای که میارم زیر 2000 هزار هست
    ———
    مدیر سایت : ببینید شما باید موقع ثبت نام گواهی پایان دوره کاردانی رو ارائه بدید. اگه تا اون زمان مدرک شما آماده میشه انتخاب کنید در غیر این صورت ثبت نامتون نمیکنن

  21. ببخشید میخواستم بدونم چون نیم سال دوم هستم، اگه غیر انتفاعی 23هزارتومنو نریزم واسه تکمیل ظرفیت میتونم غیر انتفاعی شرکت کنم؟یا باید پولو واریز کنم؟
    ———–
    مدیر سایت : 2300 تومن هست نه 23 هزار تومن!
    هرکسی که در کنکور شرکت کرده باشه میتونه تکمیل ظرفیت هم شرکت کنه به شرطی که جایی قبول نشده باشه

  22. من علاقمندی دانشگاه آزاد رو هم شرکت کرده بودم. انتخاب شهر دانشگاه آزاد کی و کجاس پس؟؟

  23. دکتر ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه با خبر نگار واحد مرکزی خبر اعلام کرد: انتخاب رشته داوطلبانی که در آزمون مشترک کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شرکت نموده از تاریخ 12 شهریور ماه لغایت 18 شهریور ماه از طریق پایگاه ثبت نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس http://WWW.AZMOON.ORG انجام خواهد شد.

    آقا پیمان اینو به صفحه اول سایت اضافه کن با تشکر

  24. میبخشید آیا تکمیل ظرفیت مثل پارسال هست ؟

    ظاهرا پارسال کسانی که تو کنکور شرکت کردن و جایی قبول نشدن تونستن برن هر دانشگاه غیر انتفاعی تو هر شهری که میخوان(غیر از تهران) ثبت نام کنن.!!!
    —————
    مدیر سایت : هیچ چیزی در مورد تکمیل ظرفیت از الان قطعی نیست

  25. این که نوشتید انتخاب شهر نکنه میتونه تو تکمیل طرفیت شرکت کنه یعمی چی؟

  26. سلام با این درصدا امکان داره که تهران قبول شم؟
    معارف 0
    ادبیات -3
    زبان تخصصی 46.7
    مدار 20
    برنامه نویسی 51.13
    دروس تخصصی 21
    خواهش میکنم زود جوابمو بدین
    ———–
    مدیر سایت : برنامه نویسی رو خوب زدین ولی عمومی پایینه. برای تهران شانس کمه

  27. سلام . خسته نباشید میخواستم بدونم من بهمن ماه فوق دیپلم میگرم .
    الان من روز انتخاب رشته اگه غیرانتفاعی که ظرفیتش برای نیم سال اوله انتخاب کنم پذیرفته میشم یا نه؟
    مرسی

  28. سلام. من موقع ثبت نام در علاقه مندی های دانشگاه آزاد شرکت کرده ام آیا می توانم در کد رشته های تحصیلی روزانه و شبانه یا غیرانتفاعی شرکت کنم و انتخابشون کنم؟

  29. سلام با این درصدا امکان داره که تهران قبول شم؟
    معارف 0
    ادبیات -3
    زبان تخصصی 46.7
    مدار 20
    برنامه نویسی 51.13
    دروس تخصصی 21
    خواهش میکنم زود جوابمو بدین

  30. سلام . لطفا کلید آمار و ریاضی رو هم قرار بدید .

  31. اقا پیمان ببخشید این سوال رو میپرسم
    در قبل به من جواب دادید که انتخابهای بهمن رو انجام بدم.
    چون شهرهای که ظرفیت پذیرش در بهمن رو دارن رو نمیتونم انتخاب کنم برای اینکه تکمیل ظرفیت شرکت کنم نباید الان انتخاب شهر کنم؟
    ————-
    مدیر سایت : اگه مهرماه قبول بشید قطعا نمیتونید ثبت نام کنید و در صورت اعلام تکمیل ظرفیت اون رو هم از دست میدید

  32. سلام اقا پیمان..
    راسش من دیگه نمیخوام کارشناسیو دانشگاه خودم برم میخوام جایی دیگه رو انتخاب کنم
    میخوام بدونم اینجوری شانسم واسه قبولی کمتر نمیشه؟
    ممنون میشم جوابمو بدید
    ———
    مدی سایت : نه ربطی نداره

  33. سلام
    رشته من برق هست می خواستم ببینم بهترین موسسه غیرانتفاعی از نظر سطح علمی در ایران که گرایش قدرت هم داشته باشه کدوم موسسه است؟ ممنون میشم جواب بدید
    ———-
    مدیر سایت : فعلا دانشگاه سجاد حرف اول رو میزنه

  34. سلام و خسته نباشید،
    یک سوال داشتم،
    اگه دانشگاهی رو انتخاب کنیم و در آن قبول نشیم،
    میشه بعدا در تکمیل ظرفیتش شرکت کرد ؟
    ————
    مدیر سایت : بله میشه

  35. شرمنده ادمین جان منظورم 23هزار ریال بود

  36. سلام آقا پیمان میخاستم اول یه تشکر ویژه ازتون داشته باشم چون مدت زیادی هس ک عضو این سایتم،
    بعدشم یه سوال در مورد رشته سخت افزار و آی تی دارم
    میشه درمورد این دورشته هم توضیحاتی بدین ؟آخه خودم نرم افزار خوندم و االان برا انتخاب رشته موندم چکار کنم؛نمیدونم اولویتا بعد از نرم افزار کدوم بزنم سخت افزار یا آی تی؟
    بازم ازتون بخاطر سایت خوبتون و تمام زحمتاتون ممنونم.
    ————
    مدیر سایت : رشته آی تی که نداریم. سخت افزار هم برای کسایی که کاردانی نرم افزار بودن خیلی توصیه نمیشه

  37. سلام
    تشکر فراوان از زحمات شما

  38. سلام آقا پیمان جون مادرت جوابمو بده من رشته ام معماریه به نظرتون با این درصدا میتونم روزانه بیارم خیلی ناامیدم نمیخوام دیگه انتخاب شهر کنم
    اندیشه44.33
    ادبیات41.66
    زبان21.66
    فن ساختمان30.33
    مبانی نظری60
    تورو خدا جوابمو بدید نمره کل رو چطور حساب میکنن
    ————
    مدیر سایت : درصدهای شما که بد نیست. حتما انتخاب رشته کنید امیدوارم قبول شوید

  39. سلام من با اين درصد ها اميد به تهران قبول شدنم هست؟
    انديشه:45
    ادبيات:50
    زبان عمومي:50
    زبان تخصصي:10
    مدار:46
    برنامه:5
    دروس:6
    ميشه حدودي بگيد رتبم چند ميشه ؟
    خواهش ميكنم!!
    ميتونم تهران قبول شم؟؟؟
    ————-
    مدیر سایت : برنامه سازی و تخصصی خیلی پایینه. تهران بعیده

  40. لطفا يكي جواب بده
    من شهريور دوره كاردانيم تموم ميشه و هيچي از واحدام نميمونه
    متولد نيمه 2 سال هفتادم
    ميتونم يك سال پشت كنكور بمونم سال بعد بدم؟؟
    از نظر خدمت و سربازي مشكلي نداره؟؟

  41. سلام
    من با این درصد ها غیر انتفاعی آبیک میتونم قبول بشم ؟
    ادبیات : 45
    معارف : 40
    زبان عمومی :0
    ربان تخصصی : 38
    مدار : 22
    ریاضی : 0
    برنامه نویسی : 0
    دروس تخصصی : 19
    خواهش میکنم آقا پیمان جواب بده ؟

  42. سلام آقا پیمان میخواستم بدونم با توجه به رتبه و انتخاب هایی که میکنم.فقط 1 جا رو برای من برای قبولی انتخاب میکنن؟یا جند جا میتونم قبول بشم هر جا که خواستم برم؟

  43. سلام پیمان جان چند بار نظر دادم جواب نادین جواب بدین دیگه
    با این درصدا امیدی به روزانه هست؟
    اندیشه 40
    ادبیات 20
    زبان عمومی0
    زبان تخصصی 10
    ریاضی 20
    مدار 50
    برنامه نویسی -5
    تخصصی 40
    ————-
    مدیر سایت : غیر از برنامه سازی بقیه دروس خوبه. شما بر اساس علاقه همه انتخابها رو بزنید

  44. با سلام میخواستم ببینم با یه درس منفی دیگه نمیشه ازاد تهران شمال قبول شد؟

  45. golshan jan
    asan jahado nanveshty to listet
    jahad az hame behtare
    roybe 5000 mikhad
    shahid rezaei k kolan bikhialesh sho
    b man yeki bege haminjori bia shahriatam midam nemiram
    daghoone bisahebe
    dokhtar pesresham k jodas
    badesh zagros behtare
    albate hame kharaban
    age azad kasra berim khili b nafemoone
    ta gheireentefaeii

  46. سلام قراربودازامروز6/6/91تا8/6/91انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اینترنتی انجام بشه اما انگار باز هم مثل زمان ثبت نام ،مشکلاتی ایجاد شده لطفاسریعتر مشکلات سایت را برطرف کنید امسال مارا ازاسترس دق مرگ کردیدبا این کش وقوس دادنها

  47. سلام امروز مگه ششم نیست پس چرا نمیشه ثبت نام کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

  48. سلام
    ازبچه های مشهدی میخوام درمورد موسسه های غیر انتفاعی مشهد منو راهنماییی کنند.
    مثلا دانشگاه مطهر و اقبال لاهوری و فردوس و بهار و سلمان یا هرجایی که کیفیت اموزشی خوبی داره.
    از همه لحاظش.
    من از بچه های فنی و مهندسی قوچان بودم.

  49. سلام آقا پيمان
    با اين درصدها به نظرت من انتخاب شهر كنم غزالي ياقزوين قبول ميشم يا اصلا شانس قبولي دارم يا بمونم تكميل ظرفيت.
    مدار53%
    سي++ 35%
    دروس تخصصي نرم افزار 20%
    رياضي 20%
    بقيه سفيد .
    تورو خدا جواب بديد.
    ————-
    مدیر سایت : شما انتخاب شهرتون رو انجام بدید ولی جایی رو نزنید که اگه قبول شدید نتونید برید

  50. سلام اگه شبانه قبول شیم و نریم از کنکور سال بعد محروم میشیم ؟یا فقط روزانه اینطوریه؟
    لطفا جواب بدید.
    ————-
    مدیر سایت : نه محروم نمیشید

  51. سلام،میشه اگه غیر انتفاهی در یک شهرستان قبول شدیم.انتقالی بگیریم برای تهران؟با تشکر

  52. با سلام….
    انتخاب دانشگاه ازاد رو بايد تو سايت دانشگاه آزاد انجام بديم؟؟؟ لطف ميكينيد لينك بگذاريد.

  53. با سلام
    من زمان ثبت نام تیک علاقمندی به گزینش رشته های دانشگاه آزاد را زدم.
    الان برای انتخاب شهر های محل تحصیلم چه باید بکنم و کی اقدام بکنم.در ضمن آزمون رو هم خوب ندادم ،میتونم امیدوار باشم یا نه

  54. سلام
    کجا باید انتخاب دانشگاه کنیم،هیچ لینکی تو سایت نیس پس چرا؟؟؟

  55. خواهشا منو راهنمايي كنيد خرید کارت اعتباری علاقمندی به رشته های دانشگاه های غیرانتفاعی آزمون کاردانی به کارشناسی الزامي حتما

  56. با سلام می خواستم بدونم این 2300 تومان برای چیه هست؟؟؟ و باید حتما بریزیمش به حساب؟؟؟

  57. سلام ادمین محترم
    ببخشید یه سوال داشتم. الان من این کارت علاقه مندی رو
    خریدم . تو دفترچه هم زده بود ششم تا هشتم میتونین انتخاب دانشگاه کنین. پس چرا من منویی برای ثبت نام نمیبینم . هنوز شروع نشده ؟

  58. با درود فراوان خدمت شما.
    آقا پیمان تو رو خدا جوال منو بده!!!
    من بهمن تموم میکنم. و دانشگاه ها هم ورودی مهر هستن. من اگه انتخاب رشته نکنم میتونم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم یا نه؟؟؟؟
    خواهش میکنم جوابمو بدید برام خیلی مهمه.
    ————-
    مدیر سایت : بله میتونید

  59. آخه چرا جواب منو نمیدی دارم دیوونه میشم من با این درصدا روزانه میارم رشتم معماریه اندیشه46.33 ادبیات 43.66 زبان21‏ فن ساختمان30.66‏ مبانی نظری60 ریاضی:سفید‏ نا امیدم نکن جواب بده
    ————-
    مدیر سایت : جواب شما هم داده شده

  60. آقا پیمان من واقعا برات دعا میکنم بابت همه چی دستت دردنکنه.
    فقط یه چیزی شما زمان اعلام نتایج این کنکورو میدونید؟
    و اگه مهر اعلام بشه و من علمی کاربری که قبول شدمو ثبت نام نکنم از یه طرفم ببینم اینو قبول نشدم اوضاع چی میشه؟ جفتشو از دست میدم؟
    ————-
    مدیر سایت : مهر اعلام میشه شاید هم اواسط مهر. دیگه تصمیم با شماست

  61. age kasi midone paiam noor ch vaghtye daftarchash miad bege lotfaan

  62. سلام اقا پیمان
    امیدوارم دیگه این دفعه جواب منو بدید اخه من هر سری کامنت میذارم شما کمکم نمی کنید
    به نظر شما من غیر انتفاعی نرم افزار بخونم بهتره یا علمی کاربردی برنامه نویسی تحت وب ؟؟؟؟؟؟ (از نظر اعتبار مدرک و بازار کارووووو …..)
    ————-
    مدیر سایت : هرکدوم علاقه دارید. از نظر مدرک و بازار کار هیچ فرقی ندارن ( چون دیگه نه مدرک ارزشی داره نه کار هست! )

  63. سلام مدیر:
    رشته کامپیوتر هستم به احتمال زیاد نرم افزار مجاز میشم
    من تو کنکور زبان عمومی با زبان تخصصی رو بالا80درصد زدم
    حالا که میخوام انتخاب رشته کنم رشته زبان در زیرگروه نرم افزار نیسته
    آیا میتونم رشته آموزش زبان انگلیسی ومترجمی زبان انگلیسی که زیر رشته گروه آموزشي علوم انساني هستند میتوانم انتخاب کنم؟؟
    و یک رشته دیگربنام علوم انتظامی زیررشته علوم انسانی هست آیا میتوانم انتخابش کنم؟؟باتوجه به اینکه رشته من کامپیوتر هست.
    ————-
    مدیر سایت : !!!

  64. سلام-من کنکور دولتی رو خوب دادم به احتمال زیاد دولتی تهران یا حالا یه جایی دیگه قبول میشم-ولی حالا یه کار تمام وقت پیدا کردم میخواهم برم پیام نور کمکم کنید چطوری برم ………………………………………………………..خواهش میکنم

  65. سلام پیمان جان خسته نباشی…
    تو سایت سنجش اعلام کرده بود که انتخاب رشته دانشگاه آزاد تو همین تاریخ انجام میشه
    میخواستم بپرسم شما اطلاعی راجبه تاریخ اتخاب رشته و اولویت دانشگاه آزاد دارید ؟؟؟
    ————-
    مدیر سایت : دانشگاه آزاد 12 شهریور قراره شروع بشه

  66. سلام من درصدامو حساب کردم خیلی افتزاه شده همرو غلط زدم دیگه هیچ امیدی به قبولی ندارم
    بازم باید بمونم خونه و حسرت بخورم که چرا پارسال نتونستم برم کارشناسی.اگه امسال نرم دانشگاه دیگه کنکورنمیدم.ما کاردانی ها چه بدی در حق سنجش کردیم که باید هر سری به خاطر یه قانون مزخرفشون بسوزیم.لعنت به سنجش لعنت به این زندگی لعنت به این شانس لعنتتتتتتتتتتتتتت
    اخرسر من تو سنجش یه بمب میزارمو همشونو به اون دنیا میفرستم.

  67. سلام کلید دروس تخصصی کجاست؟

  68. سلام اقا پیمان
    واسه دفترچه اصلاحیه هم میاد که تو شظرفیت های جدید باشه؟
    تا حالا سابقه داشته؟
    اخه واسه کنکور سراسری همیشه میاد
    ممنون میشم جواب بدین
    ————-
    مدیر سایت : بله سابقه داشته

  69. سلام
    رشته من کامپیوتر نرم افزار و امتحانی که دادم هم کامپیوتر یود میتونیم کد رشته های دیگه بزنم (الکترونیک،ICT) که مرتبط نباشه؟و اگر دانشگاه مقصد ذر اومدم به چه صورت؟
    تو دفترچه نوشته که اگر مدرک کاردانی مرتبط نباشه باید 24 واحد جبرانی باید پاس کرد!

  70. سلام خسته نباشید
    اگر بخوایم توی اولویتهامون دانشگاه غیر انتفاعی بزنیم حتما باید کارت بخریم خ.اهش میکنم جواب بدید
    ————-
    مدیر سایت : بله باید بخرید

  71. سلام پیمان جان
    خوبی؟
    اقا دانشگاه های غیر انتفاعی هم تراز متفاوتی داره؟
    اگه داره بگید اکباتان قزوین ترازش بالاتره یا دارلفنون؟

    مرسی داداش

  72. سلام و خسته نباشید،
    تو این پست فرمودید:
    “برای انتخاب شهر، 50 اولویت پیش روی داوطلبان است که باید فقط بر اساس علاقه پر شوند. به این معنی که شانس داوطلب فقط بر اساس رتبه کشوری بوده و انتخاب یک دانشگاه به عوان اولویت اول یا دوم، شانس قبولی در آنجا را کم یا زیاد نمیکند.”
    یعنی ترتیب اولیت ها مهم نیست؟ به این شکل عمل می کنن که اگه انتخاب اول رو قبول شدم تمومه و اگه نشدم می رن سراغ دوم و همینطور تا آخر؟
    ————-
    مدیر سایت : بله دقیقا

  73. سلام جناب مدیر
    اندیشه60%
    ادبیات 40%
    زبان عمومی 13%
    دروس تخصصی حدودا 30%
    برنامه سازی 13%
    مدار 44%
    زبان تخصصی 43%
    شانس روزانه دارم؟
    اول زنجان بزنم یا اراک
    با تشکر
    ———–
    مدیر سایت : قطعا زنجان باید اول باشه

  74. يه سوال داشتم
    خواهشا جواب بدين
    ميخواستم بدونم اگه در اين انتخاب رشته,انتخاب نکنيم چي ميشه؟
    مشکلي واسه انتخاب آزاد نداريم؟
    اصلا تو استانمون و استانهاي نزديک واسه نوبت دوم بر نميدارن آخه
    ———–
    مدیر سایت : هیچ مشکلی ایجاد نمیشه

  75. سلام اقا پیمان خوبید؟رشته من کاردانی الکترونیک بوده اما کارشناسی کامپیوتر زدم به خاطر تغیر رشته اختصاصی هیچی نزدم و عمومی هایی که فک میکردم خوب بود زیاد خوب نیستش
    ولی زبان اختصاصی 30زدم ازتون خواهش میکنم بهم بگید احتمال قبولی تو دانشگاه ایوانکی یا ساوه هست؟امسال قبول میشم؟
    ———–
    مدیر سایت : دروس تخصصی خیلی مهمه. شما انتخاب شهر بکنید امید به قبولی هست

  76. سلام من هر كاري ميكنم تا كارت غيرانتفاعي رو بخرم نميشه و همش ميگه تراكنش ناموفق بچه ها تا حالا كسي خريده تو رو خدا كممك كنيد بگين چيكار كنم؟زودتر جواب بدين منتظرم درضمن از طريق پارسيان ميخواستم بخرم كه نشد

  77. واقعا خسته نباشید؛کاش یه سایت بود ما معماریارو راهنمایی می کرد بازم خدارو شکر شما هستید؛تو چه سایتی میتونیم کارنامه های سالهای گذشته معماری رو دید

  78. سلام من خیلی استرس دارم خواهشن جوابمو بدید من این درصدا رو زدم می خوام بدونم غیر انتفاعی تهران یا قزوین قبولم دانشگاه آزاد شهر قدس چی؟
    معارف35
    اندیشه:30
    زبان:5
    ریاضی و آمار :سفید
    زبان تخصصی :50
    برنامه سازی:17
    تخصصی:22
    مدار:5
    ———–
    مدیر سایت : تهران که خیر. برای قزوین هم احتمالش کمه ولی شما همه رو انتخاب کنید

  79. سلام
    خواهش می کنم جواب بدین آقا پیمان
    دانشگاه آزاد چنتا رشته قرار داده؟
    آیا رشته مکانیک سیالات رو قرار داده؟
    ممنون جواب بدین
    ————
    مدیر سایت : خیر مکانیک سیالات امسال حذف شده

  80. **************گریان*******************

    سلام به همه و مخصوصاً به داش پیمان

    بابا دمت گرم ما چه گناهی کردیم نوبت عصر کنکور دادیم

    دروس عمومی ما رو هم بذار کلیدشو

    قروبونت برم ….بوس بوس بوس

  81. سلام می خواستم بدونم من شانسی واسه قبولی در غیرانتفاعی جهاد اهواز و دارم؟
    معارف 16.66
    ادبیات 1.60
    زبان تخصصی 30
    دوروس تخصصی 17.77
    بقیه سفید
    با تشکر
    ————
    مدیر سایت : سلام .متاسفانه با این درصدا شانس خیلی کمه

  82. salam ..man kardanimo nam afzar gereftam mitonam to olaviyatam itham bezanam..?

  83. سلام جناب مدیر
    اندیشه16.67%
    ادبیات 13.33%
    زبان عمومی 28.33%
    دروس تخصصی حدودا13.33%
    برنامه سازی 20%
    مدار 40%
    زبان تخصصی 30%
    شانس روزانه دارم؟
    اگه تهران و زنجان و کرمان را اول انتخاب کنم و بعدش غیرانتفاعی بزنم ،اگه یکی از روزانه ها را بیارم سیستم دیگه سراغ غیرانتفاعی ها میره یا نه؟
    یعنی میتونم هم روزانه قبول بشم هم غیرانتفاعی؟؟؟
    ممنونم
    —————
    مدیر سایت : سیستم به ترتیب نگاه میکنه هرکدوم رو که به رتبه شما میخورد و جا داشت همونجا قبول میشید

  84. سلام جناب مدیر
    خسته نباشید
    به نظرتون من با این درصدها جزو کدوم دسته هستم ؟
    اندیشه31%
    ادبیات 25%
    زبان عمومی 10%
    دروس تخصصی 21%
    برنامه سازی26%
    مدار 33%
    زبان تخصصی 13%
    غیر انتفاعی?روزانه?
    —————
    مدیر سایت : میتونید به غیرانتفاعی امید داشته باشید

  85. وفا من خریدم..از طریق همون پارسیانم خریدم..احتمالا اون موقع ترافیک خیلی بالا بوده

  86. سلام میخواستم ببینم با درصد های من بهترین جایی که میشه قبول شد کجاست یا اصلا میشه قبول شد خواهشنا حتی شده مختر هم جواب منو بدید خواهشا
    معارف 21
    ادبیات 13
    زبان تخصصی 20
    برنامه سازی7-
    تخصصی 1-
    باتشکر
    —————
    مدیر سایت : با این درصدها یخورده سخته قبولی ولی انتخاب رشته رو انجام بدید

  87. سلام اقا پیمان من رشته من برق بود ولی کارشناسی حسابداری امتحان دادم به خاطر تغییر رشته دورس اختصاصی شانسی زدم ودورس عمومی فک نکنم زیاد خوب زده باشم میخاستم بدونم غیرانتفاعی یا ازاد میارم؟

  88. عرض سلام و خسته نباشید دارم.
    خواهش می کنم راهنماییم کنید، یه موضوع هنوز برام گنگ مونده.
    بطور مثال اگه من نیمسال مهر رو رجاء قبول بشم و نرم،
    می تونم بعدا در تکمیل ظرفیت غیاث الدین شرکت کنم.
    واقعا ممنون می شم راهنماییم کنید.
    —————
    مدیر سایت : خیر نمیتونید

  89. اینجوری فایده نداره اقای مدیر یه عکس از خودتون بزارید بیشتر باهاتون اشنا بشم .
    اخه میخوام چهره این ادم فداکارو ببینم خیلی دوست دارم فک کنم بقیه هم موافقن مگه نه؟؟؟

  90. سلام.خوب هستید؟
    ببخشید شما نمیدونید کی نتایج آزاد کاردانی میادش؟
    دیگه خیلی طولانی شده.هر روز سر میزنم ولی خبری نیست.لطفا جواب بدید.منتظرم

  91. با سلام و خسته نباشی
    میخاستم بدونم با این درصدها احتمال شبانه اوردن دانشگاه گلستان دارم؟یا باید به فکر غیرانتفاعی باشم.بومی گلستان هستم
    اندیشه30
    ادبیات30
    زبان0
    امار7
    زبان سی4
    مدار50
    دروس تخصصی37
    زبان تخصصی30
    باتشکر
    —————
    مدیر سایت : شبانه یخورده سخته ولی با این حال غیرانتفاعی قطعی هست

  92. سلام به نظرطون من غیر انتفائی رامسر قبول میشم؟ کسری
    ادبیات و معارف سفید
    زبان عمومی: 20 %
    ریاضی:سفید
    زبان تخصصی: 35%
    مدار منطقی: 6%
    برنامه نویسی : 0%
    دروس تخصصی: 4.444%
    لطفا جواب بدید! لطفاااااااااااااااااااااا!
    —————
    مدیر سایت : درصداتون پایینه نمیشه قطعی گفت

  93. تویه کامنت ها نوشته بودید سهمیه بومی تاثیری در قبولی نداره، پس به چه دردی میخوره؟!!!!
    الان من بومیه همدان هستم، کنکوره خوبی رو پشته سر گذاشتم اما در این سطح نیستم که تهران قبول بشم، روزانه اراک رو میرسونم، در نتیجه بهترین گزینه شهر خودم همدان هست.
    سهمیه بومی تاٍثیری نداره؟

  94. سلام خسته نباشید؛یه سوال داشتم میشه بگید این مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی-وابسته به سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری؛برای کدوم استان یا شهرستان هستش-یعنی میشه تهران باشه

  95. سلام خسته نباشید
    می خواستم ببینم با این درصدا می تونم غیر انتفاعی قزوین قبول بشم ، ممنون می شم زود جوابم رو بدین .

    اندیشه : 20%
    ادبیات: 10%
    زبان عمومی : 10 %
    زبان تخصصی : 20%
    مدار: 15 %
    برنامه نویسی : 84%
    دروس تخصصی : 15 %

  96. سلام من هر كاري ميكنم تا كارت غيرانتفاعي رو بخرم نميشه و همش ميگه تراكنش ناموفق بچه ها تا حالا كسي خريده تو رو خدا كممك كنيد بگين چيكار كنم؟زودتر جواب بدين منتظرم درضمن از طريق پارسيان ميخواستم بخرم كه نشد

  97. با سلام وخسته نباشید
    اقا پیمان میخواستم بپرسم با این درصدا شانسه دولتی دارم؟
    ادبیات66
    اندیشه66
    زبان عمومی40
    زبان اخصصی50
    برنامه سازی0
    مدار37
    دروس تخصصی34
    خواهشا جوابمو بدین وقت کمه
    مرسی
    —————
    مدیر سایت : بله شانس هست

  98. سلام
    میخواستم بدونم من اگه مدرک کاردانیم روزانه باشه و برای کارشناسی غیر انتفای برم….واسه خروج از کشور و ترجمه مدرک مشکلی پیش میاد یا نه؟
    درضمن من طبق گفته شما که بعد مدرک روزانه باید برلی دولت کار کنیم ، با وجود اینکه مطمئن هستم رتبه ی من زیره 100 میشه نمی خوام روزانه بزنم چون من بلا فاصله بعد از کارشناسی میخوام اپلای کنم..
    ایا کار دروستی میکنم؟

    ممنون از زحمت های شما
    ———–
    مدیر سایت : مشکلی نداره روزانه بزنید نهایتش هزینش که به اندازه شبانه هست رو میدید. راه زیاد داره

  99. با عرض سلام خدمت آقا پیمان
    آقا پیمان من میخواستم بدونم تاریخ تکمیل ظرفیت برای نیمسال دوم کی اعلام میشه از طرف سازمان سنجش ؟
    در ضمن اگر من بخوام تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم حتما باید تو این 50 اولویت اونارو انتخاب کنم یا نه ؟
    راستی نظرتون در مورد آموزشکده باهنر شیراز چیه؟
    تو رو خدا جواب بدید برام خیلی مهمه !!!!!!!

  100. سلام

    اگه من انتخاب دومم قبول شه میتونم برا انتخاب اولم تکمیل ظرفیت اقدام کنم یا نه دیگه انتخابی ندارم ؟
    ———–
    مدیر سایت : خیر دیگه شما قبول شدید

  101. آقا سلام!
    با اين درصدا ميتونم دانشگاه شمال قبول شم؟
    معارف 33.33
    ادبيات 33.33
    زبان 60
    زبان تخصصي 60
    مدار 40
    برنامه نويسي-4
    رياضي سفيد
    دروس تخصصي نرم افزار 18
    ———–
    مدیر سایت : شانس هست

  102. با سلام به همه بچه های درس خون و نخون.
    به نظرم کنکور امسال کشکی بود و ارزش وقت گذاشتن نداشت.این درصدای منه:
    معارف:85٪
    ادبیات:75٪
    زبان ع:95٪
    ریاضی:73٪
    ــــــــــــــــــــــــــــــ
    زبان ت:100٪
    مدار:79٪
    برنامه نویسی:86٪
    دروس تخصصی:75٪
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    همتون موفق باشید

  103. فکر کنم بدبخت ترین دانشجوها بچه های کاردانی به کارشناسی باشن.امسال هر داستانی که عشقشون کشید سر ما ها آوردن.این 2300 تومن هم تنها دلیلی که میشه اورد فقط پول زوره.حالا اگه آزمون سراسری این کارا رو میکردن فورا اخبار 20:30 وشبانگاهی و نمیدونم دیگه حسینی بای و…سریع گزارش تهیه میکردن.خدا وکیلی توی زندگی از هیچی شانس نیاوردیم.اخه بدون کارنامه اولیه انتخاب رشته میشه کرد ؟؟!!!

  104. دینی 10
    زبان:25
    ادبیات: سفید

    زبان تخصصی :46

    ریاضی و آمار : 8
    برنامه سازی:12
    تخصصی:12

    به نظرتون قزوین قبول میشم؟

    راسته که میگن اگر دانشگاه قبلی بزنیم ده درصد سهمیه داریم؟

  105. سلام خواهش میکنم خواهش میکنم جواب منو بده اقا پیمان با این درصدا علم فرهنگ قبولم؟سطح علمی زنجان چطوره راهنمای کنید.ممنونم.
    معارف ۷
    ادبیات. ۱۰
    زبان عمومی. ۴۵
    مدار. ۴۳
    زبان نخصصی. ۴۵
    دروس تخصصی ۳۵
    برنامه سازی ۱۰ درصد.
    خواهشا کمکم کنید.

  106. آقا دمت گرم خواهش میکنم جواب بده من بهمن کاردانی تموم میکنم برای این که تو تکمیل ظرفیت غیر انتفایی خودمون ثبت نام کنم باد کارت اعتباری بخرم؟ شما اطمینان دارین که برا تکمیل ظرفیت نباید هیجا قبول بشیم؟
    ———–
    مدیر سایت : بله نباید جایی قبول شده باشید. مثل پارسال

  107. سلام و خسته نباشید
    میخواستم ببینم با درصدا احتمالش هست شبانه قوچان قبول بشم
    معارف:50
    ادبیات:30
    زبان:5
    تخصصی:30
    مدار:33
    برنامه:2-
    زبان تخصصی:10

  108. سلام ممنون از زحماتي كه ميكشيد خواهش ميكنم راهنماييم كنيد كه با اين درصدا كجا قبول ميشم روزانه يا شبانه كجا؟بومي مازندران هستم
    معارف60%
    ادبيات33%
    زبان 23%
    زياضي 0
    زبان تخصيي 35%
    مدار 42%
    زبان برنامه نويسي 35%
    تخصيي 28%
    احتمال اينكه شبانه تهران و روزانه وشبانه گرگان قبول بشم چند درصده؟خواهش ميكنم زودتر جواب بدين منتظرم جوابتون هستم تا انتخاب كنم
    ———–
    مدیر سایت : تهران بعیده ولی شما روزانه و شبانه و غیرانتفاعی های نزدیک رو طبق علاقه انتخاب کنید

  109. سلام به آقا پیمان عزیز
    ممنون میشم با توجه به درصد های زیر و همچنین نزدیک بودن اتمام زمان انتخاب شهر بنده رو راهنمایی کنین:

    معارف:18%
    ادبیات:0
    زبان عمومی:8%
    ریاضی:0
    زبان تخصصی:50%
    مدار:13.33%
    برنامه سازی:40%
    دروس تخصصی:50%

    آقا پیمان میشه بگین با این درصدا رتبه تقریبا چند میشه و احتمال قبولی در دانشگاه شیراز هست؟؟؟؟
    خیلی ممنون

  110. بخش دوم رو کی میزارید؟

  111. با سلام
    معارف 0
    ادبیات 0
    زبان 100
    ریاضی 0
    زبان تخصصی 90
    مدار 6.5
    برنامه سازی 33
    تخصصی 20
    به نظر شما تهران غیر انتفایی قبول میشم؟

  112. سلام پیمان جان خسته نباشید.ممنون میشم جواب منو بدید

    وقتی میرم تو سایت سنجش واسه انتخاب رشته و وقتی تاریخ مدرکمو میزنم بهمن ماه اون رشته هایی که مهر هستن رو نمیذاره انتخاب کنم
    من میخوام واسه تکمیل طرفیت شرکت کنم مگه میشه اصلا انتخاب رشته نکرد؟
    یعنی همیجور سفید بزارمش انتخاب رشتمو؟

  113. آقا ما شماره پرونده رو لب تاب بوده ما هم دسترسی نداریم چطور میتونم شماره پرونده رو بگیرم؟یکی کمک کنه که داره وقت انتخاب رشته تموم میشه
    ———–
    مدیر سایت : تماس بگیرید با سازمان سنجش

  114. سلام
    من درسم بهمن ماه تموم میشه ولی واسه انتخاب رشته میخوام گزینه شهریور درسم را تمام کردم انتخاب کنم که بتونم دانشگاه های غیر انتفاعی را انتخاب کنم. بنظرتون مشکلی پیش میاد؟؟؟؟
    لطفا زود جواب بدید که انتخاب شهر انجام بدم
    ———–
    مدیر سایت : وقتی نمیتونید ثبت نام کنید و از تکمیل ظرفیت هم اگر اعلام بشه جا میمونید برای چی اولویت های مهر رو بزنید ؟

  115. سلام آقا پیمان خسته نباشی
    شما میدونی امسال حتما تکمیل ظرفیت دارن یا نه؟
    از کجا میشه مطمئن شد؟

  116. آقا پیمان با این درصدا امیدی به غیرانتفاعی تهران هست؟
    معارف 60%
    ادبیات 43%
    زبان عمومی 13.5%
    زبان تخصصی 49%
    مدار 33%
    برنامه نویسی 13%
    دروس نرم افزار 11.5%
    ———–
    مدیر سایت : متاسفانه احتمالش کمه

  117. سلام
    ضمن تشکر از سایت بسیار خوبتون یه سوال داشتم :
    سوالم اینه که آموزشکده ها با مجتمع آموزش عالی چه فرقی داره
    و آیا مدرک و امکاناتش متفاوته؟؟؟؟؟؟؟؟
    ———–
    مدیر سایت : فرق زیادی نداره. فقط در حد اسم

  118. سلام آقا پيمان
    تورو خدا كمكم كنيد

    بيبن من الان كنكور كارداني به كارشناسي دادم
    اما يه درسم مونده كه بايد معرفي به استاد بگيرم
    معرفي به استاد هم بهم نميدن ميگن بايد حتما همه نمره هات بياد من فقط يه نمره كا اموزيم مونده
    الان من بايد چيكار كنم؟؟؟
    ميتونم دانشگاهي كه مهر ورودي داره انتخاب كنم؟؟ يا حتما بايد بهمن انتخاب كنم؟؟؟
    ———–
    مدیر سایت : شما مدرکتون باید در زمان ثبت نام آماده باشه
    اگه تا اواسط مهر آماده میشه انتخاب کنید اگر نه بهمن رو انتخاب کنید

  119. سلام، خسته نباشید،

    این درسته که برای شرکت در تکمیل ظرفیت، الان باید حداقل انتخاب شهر رو بکنیم وگرنه امکان شرکت نیست؟
    ———–
    مدیر سایت : خیر چنین چیزی نیست

  120. سلام.
    با تشکر از سایت خوبتون.
    سوال من این بود که اگر الان کلا انتخاب رشته نکنم اگر تکمیل ظرفیت بیاد میتونم انتخاب کنم یا خیر.
    ———–
    مدیر سایت : بله میتونید

  121. خیلی خوب بود فقط در مورد برق کنترل هم توضیح بدین

  122. سلام واسه حساب کردن درصد جوابای صحیح قانون یا فرمول خاصی هست؟سوال بعدی ،من نرم افزارم بجز این رشته توی چه رشته های دیگه ای میتونم شرکت کنم لطفا سریعتر جوابمو بدید وقتی نمونده تا فرداشب بیشتر واسه انتخاب شهر وقت ندارم
    ———–
    مدیر سایت : شما فقط توی رشته امتحانی خودتون میتونید انتخاب شهر کنید

  123. با سلام
    من بهمن درسم تموم میشه و برای انتخاب واحد فقط یه دانشگاه قزوین ورودی بهمن میگیره. اگه میشه درباره تکمیل ظرفیت توضیح بدبد که اصلا چی هست ؟؟؟ ما الان این دانشگاه قزوینو انتخاب کنم یا نه؟ اگه تکمیل ظرفیت قبول شیممهر میریم دانشگاه؟
    لطفا سریع جواب بدید من نمیدونم چکارکنم

    با تشکر
    ———–
    مدیر سایت : اعلام تکمیل ظرفیت قطعی نیست ولی اگه اعلام بشه و قبول بشید از بهمن میرید سر کلاس

  124. با سلام مجدد
    می خواستم ببینم با این درصدا می تونم غیر انتفاعی قزوین یا آبیک قبول بشم ،اگه میشه سریعتر جوابم رو بدید.ممنون

    اندیشه : 20%
    ادبیات: 10%
    زبان عمومی : 10 %
    زبان تخصصی : 20%
    مدار: 10 %
    برنامه نویسی : 84%
    دروس تخصصی : 15 %

  125. اندیشه:6
    ادبیات:40
    زبان:
    40ریاضی و آمار :سفید
    زبان تخصصی : 40
    رنامه سازی:20
    تخصصی:40
    به نظر شما تهران شبانه قبول میشم؟

  126. وای خدای من اینا دیگه خودشونو گیر آوردن،
    اون از کاردانیمون اینم از کارشناسیمون
    آخه کسی که رتبه شو نمیدونه چنده چه طور انتخاب رشته کنه؟؟؟
    اینا فقط به کنکور سراسری رشته های نظری اهمیت میدن ما دیگه هیچ!!
    خدا ازشون نگذره

  127. با این درصدا علم فرهنگ میشم.؟
    معارف.: 10%
    ادبیات.: 6%
    زبان عمومی . : 55%
    زبان تخصصی.: 45%
    مدار. : 45%
    تخصصی.: 35%
    برنامه سازی.: 10%

  128. سلام، خسته نباشید.
    خواهشا راهنمایییم کنید، دیگه وقتی نمونده و من واقعا گیج شدم.
    اگر من بخوام در تکمیل ظرفیت شرکت کنم، به هیچ عنوان نباید در حال حاضر اولویتی رو بزنم؟
    اگر در انتخاب های این مرحله قبول بشم و ثبت نام نکنم از تکمیل ظرفیت بهمن هم محروم میشم؟
    شما رو به خدا کمکم کنید.
    ————-
    مدیر سایت : اگه قبول بشید بله نمیتونید. این قانون در مورد تکمیل ظرفیت سال گذشته بوده

  129. Khaste nabashid. be nazareton ba zarfiathaye daneshgahaye gheire entefae tehran ke vase khanoma hast yani elmo farhango abraro ale taha, ta che rotbe’e tehran ghabol mishan? Mamnon misham javab bedid

  130. سلام و خسته نباشید، شما رو به خدا منو از بلاتکلیفی در بیارید.
    میخواستم بدونم که اگه الآن تو انتخابم ورودی بهمن غرالی رو بزنم و قبول شم. نیمسال بهمن دیگه امکان شرکت در تکمیل ظرفیت رو ندارم یا اینکه می تونم غزالی رو نرم و در تکمیل ظرفیت شرکت کنم ؟
    اگه لطف کنید راهنماییم کنید، ممنون میشم.
    ————-
    مدیر سایت : هرجا قبول بشید چه برید چه نرید قطعا تو تکمیل ظرفیت نمیشه شرکت کنید

  131. سلام

    من شنیدم اگه نرم افزار باشیم و کد امتحانی مون 210 یعنی همون کامپیوتر باشه میتونیم برا انتخاب , رشته های دیگرم انتخاب کنیم و در صورت قبولی باید واحد جبرانی بگذرونیم

    صحت این مطلب چقدره ؟؟

  132. سلام به همه بچه ها
    من خواهشم اینه که درصدهای خودتون رو ننویسید چون از صحت درصدهاتون مطمئن نیستید
    بعدا اینکه پذیرش به رتبه است نه به درصدهایی که میزنیم شاید در یک رشته همه افتضاح زده باشند و در یه رشته ی دیگه همه عالی باشند.
    با تشکر…

  133. سلام اقای مدیرجون لطفا جواب منو بدید لطفا.
    ببینید من کنکور فک کنم به ازای هر درستی 4 تا غلط زدم فک کنم نفراخر کنکور بشم.از اخر اول میشم ولی ولی یه کاری کردم
    بانهااااااایت اعتماد به نفس تو انتخاب رشته اینطوریانتخاب کردم:
    1-مجتمع اموزش عالی تربت روزانه
    2-مجتمع اموزش عالی قوچان روزانه
    3-دانشگاه بیرجند روزانه
    4-غیرانتفاعی فردوس تومشهده
    5-خیرانتفاعی خراسان
    6-اسرار
    7-توس
    8-خردگرایان مطهر
    9-خاوران
    10-بهار
    11-سجاد
    12-خیام
    13-سلمان
    14-اقبال لاهوری
    توروخدا بگید جواب بدید نظرتون چیه؟؟؟؟
    اصلا انتخابام خوبه خواهش میکنم راهنمایی کنید مدیرجون
    ————-
    مدیر سایت : غیرانتفاعی های بومی رو بزنید امید به خدا

  134. سلام…از اطلاعاتی که به ما میدین واقعا منونم
    کدوم سطحش بالاتره برای نرم افزار؟
    ادیبان-گرمسار
    شهاب دانش-قم
    پویش-قم
    بصیر-ابیک
    غیاث الدین جمشید کاشانی-ابیک
    اگه ممکنه زود جواب بدین وقت کمه…

  135. سلام

    یه سوال داشتم

    انتخاب شهری که توی سایت سنجش کردیم که ربطی به دانشگاه ازاد نداره؟

    واسه دانشگاه ازاد هم باید انتخاب شهر کنیم؟ کی؟ مرسی

  136. با سلام و خسته نباشید :
    من موقع ثبت انتخاب رشته نمی دونستم که اول باید کار علاقه مندی غیر انتفاعی رو ثبت کنم . بدون اینکه ثبت کنم انتخاب کردم و از قضا غیر انتفاعی رو هم انتخاب کردم حالا وقتی که میخوام برم کارت علاقه مندی رو ثبت کنم نمیشه . این باعث میشه که من غیر انتفاعیی قبول نشم ؟ تو رو خدا جوابمو بدید .
    با تشکر
    ————-
    مدیر سایت : اگه ثبت شده نباید دیگه مشکلی باشه

  137. با سلام اقا پیمان خواهش میکنم تا فرصت هست منو راهنمایی کن با
    این درصدا شبانه جهرم میتونم قبول بشم؟؟؟

    معارف 53
    ادبیات 0
    زبان عمومی 73
    ریاضی و امار 0
    زبان تخصصی 37
    مدار 11
    دروس تخصصی 46 درصد
    ————-
    مدیر سایت : بله شانس روزانه جهرم هم هست

  138. سلام مدیرجون.شماعزیز دل همه ماهستید
    ممنونم که بهم امیدواری دادین به خیلیا گفتین متاسفم امکان قبولی نیست اما به من نگفتین خیلی خیلی ممنونم.انش االله خبر قبولی همه
    من دیگه انتخاب رشتمو عوض نمیکنم .هرچی خدابخواد همون میشه اگه معجزه بشه روزانه اگه نه غیر انتفاعی اگرم بازم نه دیگه یا عروس میشم یا میرم سرکار بلاخره بیکارنمیشینم خونه هه هه

  139. سلام برای تکمیل ظرفیت شرکت کردن اصلا نباید انتخاب رشته کنیم یا میشه جا هایی که میدونیم قبول نمیشیم انتخاب کرد؟

  140. با سلام و خسته نباشین
    مهندس به نظرت با این درصدها می تونم روزانه یا شبانه سیرجان یا قوچان قبول شم:
    ادبیات 50
    اندیشه 20
    زبان عمومی 5
    زبان تخصصی 80
    نرم افزار(سیستم عامل 20 ، ذخیره 10)
    مهندس منتظرتمااااااااااااااااا

  141. سلام اقا پیمان خواهشن با این درصدا کجا احتمالش
    هست روزانه در بیام؟؟؟
    معارف 53
    ادبیات 0
    زبان عمومی 73
    ریاضی و امار 0
    زبان تخصصی 37
    مدار 11
    دروس تخصصی 46 درصد

  142. جناب مدیر این بار سومیه که دارم سوالم رو میپرسم. لطف کنید جواب بدید. عجله دارم
    با این درصدا غیرانتفاعی قزوین یا آبیک قبول میشم؟بومی البرز هستم
    معارف 20%
    ادبیات10%
    ریاضی و آمار سفید
    زبان عمومی 10%
    زبان تخصصی 20%
    مدار10%
    برنامه نویسی 84%
    دروس تخصصی 15%
    ———–
    مدیر سایت : نمیشه قطعی گفت. غیر از برنامه سازی بقیه درصدها پایینه

  143. سلام اقا پیمان با این درصدا میتونم شبانه بهمن اراک قبول بشم خواهش میکنم
    معارف ۵۳ ادبیات 0 زبان عمومی ۷۳ زبان تخصصی ۳۷ مدار ۱۱ دروس تخصصی ۴۶

  144. سلام آقاي مدير :
    ميشه به من كه رشتم غير كامپيوتر هست جواب بديد خواهشا.
    از بين دانشكده ي مهاجر اصفهان و منتظري مشهد از لحاظ علمي و رفاهي كدوم بهتر از ديگري هست?
    ————
    مدیر سایت : هر دو سطح بالایی دارند

  145. با سلام اگه شبانه یه دانشگاه دور قبول بشیم بعد از یک ترم انتقالی بهمون میدن واسه یجا نزدیکتر؟یا خیر؟

  146. سلام با این درصدا شانس شبانه اراک هست
    معارف 53
    ادبیات 0
    زبان عمومی 73
    ریاضی و امار 0
    زبان تخصصی 37
    مدار 11
    دروس تخصصی 46 درصد

  147. باسلام
    اگه میشه درمورد انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطلبی قرار بدید. با تشکر از سایت خوبتون

  148. سلام
    آیا میتوانم در انتخاب رشته دانشگاه آزاد چند رشته راانتخاب کنم

  149. سلام میخواستم بدونم با وجود انتخاب رشته دانشگاه آزاد که جدا از دولتی هست پس از اعلام نتایج یعنی آدم دوجا قبول میشه یک جا دولتی یک جا دانشگاه آزاد؟لطفا جواب بدید

  150. ببخشید با این درصدا شانس قبولی تو تهران روزانه یا شبانش هست؟
    معارف 0
    ادبیات 5
    زبان 884
    زبان تخصصی 63
    ریاضی 0
    مدار 23
    برنامه نویسی 10
    تخصصی نرم افزار 40

    با این درصدا چی؟
    معارف 30
    ادبیات 30
    زبان 0
    ریاضی 0
    زبان تخصصی 0
    مدار 44
    برنامه نویسی 42
    تخصصی نرم افزار 32

    لطفا جواب بدین…

  151. سلام آقا پیمان چرا کلید سوالات تخصصی رشته معماری رو نمیزارید؛من سوالای آزمونو دارم ولی جواب بعضیاشونو دقیقا نمیدونم،از2شهریور تا حالا سایت شما و گوگل سرچ میزنم شاید کسی هم به فکر ما باشه ولی خبری عوضش تا دلتون بخواد کلید سوالات کامپیوتر پیدا میکنم،خدا بگم این سنجشیارو چیکار کنه که اینقدر مارو عذاب میدن؛لطفا شما یه کاری بکنید.

  152. سلام ممنون از راهنمایی هاتون و اطلاعاتی که میدین.می خواستم نظر شما رو در مورد درصدام بدونم غیر انتفاعی تهران یا تهران جنوب قبول می شم؟
    زبان31.6 ادبیات 31.6 معارف28.3
    زبان تخصصی 30 مدار33.3 برنامه نویسی17.7
    تخصصی نرم افزار 18.8
    لطف کنید جواب بدید .متشکرم

  153. سلام ببخشید آیا من با این درصدها سجاد مشهد قبول میشم؟
    معارف72
    ادبیات18
    زبان خارجی 25
    برنامه سازی 11
    زبان تخصصی 40
    سیتم عامل27
    ذخیره60
    ساختمان 7

  154. سلام
    میخواستم ببینم اگه یه دانشگاه شبانه بهمن قبول شم نخوام برم بازم میتونم تکمیل ظرفیت بزنم یا نه؟
    خواهشا جواب بدین

  155. سلام ممنون از زحماتي كه ميكشيد خواهش ميكنم راهنماييم كنيد
    معارف 60%
    ادبيات 21.7%
    زبان عمومی 60%
    رياضي 0
    زبان تخصيي 46.7%
    مدار 0%
    زبان برنامه نويسي 71.13%
    تخصصي 31.13%
    احتمال اينكه شمسی پور روزانه تهران و علم و فرهنگ تهران قبول بشم چند
    درصده؟خواهش ميكنم زودتر جواب بدين منتظره جوابتون هستم

    با تشکر

  156. سلام .خواستم بدونم اطلاعی ندارین نتایج کاردانی پیوسته آزاد چندم شهریور اعلام میشه ؟ بابا خسته شدیم اگه حال ندارن تحصیح کنن بفرستن خونمون خودم تحصیح میکنم جانم خودم (مزاح) ولی خداییش خیلی دیر کردن این ایدی من بهم خبر بدین moh.sajad@yahoo.com

  157. با سلام و عرض خسته نباشید
    میخواستم بدونم دفترچه راهنمای شماره 2 انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 91 را از کجا میتونم راحت دانلود بکنم؟
    با سپاس

  158. سلام
    معارف 60%
    ادبيات 21.7%
    زبان عمومی 60%
    رياضي 0
    زبان تخصيي 46.7%
    مدار 0%
    زبان برنامه نويسي 71.13%
    تخصصي 31.13%
    شمسی پور روزانه تهران و غیر انتفایی علم وفرهنگ تهران قبول میشم یا نه؟؟؟؟خواهش می کنم جواب بدین.

    با تشکر

  159. جواب ben10:
    آره شما 150% شمسی پور میارید…شک نکنید..رتبه زیر150هست.

  160. سلام لطفا تفاوت رشته ها در گرایشهای علمی کاربردی، مهندسی، تکنولوژی مهندسی و … را توضیح دهید مثلا مهندسی معماری چه فرقی با علمی کاربردی معماری دارد؟

  161. سلام بچه ها به نظز شما من که رشته ام معماریه می تونم با درصدهای زیر غیر انتفاعی قبول بشم .
    فن ساختمان : 40 درصد
    مبانی نظری : 40 درصد
    بقیه سفید

    لطفا جواب بدید .

  162. سلام ممنون از زحماتي كه ميكشيد خواهش ميكنم راهنماييم كنيد
    معارف 53
    ادبیات 0
    زبان عمومی 73
    ریاضی و امار 0
    زبان تخصصی 37
    مدار 11
    دروس تخصصی 46 درصد
    احتمال اينكه روزانه اراک قبول بشم چند
    درصده؟خواهش ميكنم زودتر جواب بدين منتظره جوابتون هستم
    ————-
    مدیر سایت : درصداتون خوبه. کمی دیگه صبر کنید تا نتایج بیاد احتمالا قبول میشید

  163. اولویت های رشته برق اگه میشه به ترتیب بزنید.

  164. واقعا از ته دلم واسه مدیر سایت که اینقدر خوب راهنماییم کرد دعا میکنم و متشکرم ازتون فقط یه سوالی داشتم اگه لطف کنید جوابشو به ایمیلم بفرستید ممنون میشم .من انتخاب شهر واسه دانشگاه سراسری انجام دادم سه تا انتخاب اولم روزانه بود بقیه غیر انتفاهی ولی مثل اینکه خوب امتحان ندادم که مردود شدم حالا یعنی من امکانش هست تو تکمیل ظرفیت غیر انتفاهی رشت قبول شم؟

  165. سلام دوستان گل عزیز خوبید ….من ازاد قبول شدم رتبه ام هم شد 27 .ولی دولتی هیچ جا نیاوردم …….. میخواستم یکی منو راهنمایی کنه تکمیل ظرفیت برا دولتی غیرانتفاعی و شبانه کی میاد ……؟ اصلا میاد .. ؟ لطف کنید همین جا جوابمو بذارید ممنون میشم

  166. اقا پیمان میشه لطف کنید جوابمو بدید منتظرمممممممممممممم 3 ساعته

  167. سلام میخواستم ببینم دانشگاه آزاد اسلامشهر در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجوهای ممتازو میگیره یا نه؟
    من تو دانشگاه سما اسلامشهر تو چهار ترم کاردانیمو گرفتم با معدل 19

  168. بابا یکی بگه کی تکمیل ظرفیتا برای کاردانی ب کارشناسی میاد خواهشا

  169. سلام.با مدرک کاردانی میشه مستقیم کارشناسی پیوسته فراگیر شرکت کرد ؟ واحدای کاردانی رو می پذیرن؟

  170. سلام داخل دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته 91 ص3 و 6 نوشته شده هر داوطلب میتواند بدون توجه به نوع رشته و کاردانی خود کلیه رشته های کارشناسی ناپیوسته بجز رشته پزشکی را انتخاب کنن من و تعدای از قبول شدگان در آزمون مدرک کاردانی پیوسته داشتیم ولی دانشگاه از این تغییرات در دفترچه اعلام بی اطلاعیی میکنند و پذیرش ما فعلا بلا تکلیفه چی کار باید بکنم حتی او شرایط داخل دفترچه رو هم چاپ کرده به معاون آموزشی دانشگاه واحد ایرانشهر نشون دادم کاملا به هم ریختن مین ما باید بپرسیم با این تحصیلات از بخش نامه های جدید بروز نیستن

  171. سلام من غیرانتفاعی قشم قبول شدم ولی منتظر تکمیل ظرفیت پویش و شهاب دانش هستم میشه راهنمایی کنید چطوریاست پبتنامش؟تشکر

  172. سلام خسته نباشید من با انتخابای نادرستم غیرانتفاعی اباده قبول شدم نرفتم ثبت نام میتونم تکمیل ظرفیت شرکت کنم به استادم زنگ زدم گفت میشه پارسالم زمان تکمیل ظرفیت دانشگاهها میگفتند اگه جایی قبول شدید ولی ثبت نام نکردید مدارکتونو بیارید برای تکمیل ظرفیت /خیلی استرس دارم میشه کمکم کنید راهنمایی کنید ممنون میشم 🙁

  173. سلام
    می خواستم تعداد شرکت کنندگان رشته برق کاردانی به کارشناسی رو بدونم مرسی.

  174. باسلام امسال که دفتر چه ی کاردانی ب کارشناسی نا پیوسته رو گرفتم اسمی از رشته مکانیک سیالات نبود لطفا بگید که ایا حذف شده یا امتحانش جداست اگه امتحان جدایی داره دفترچه اش کی میاد.

  175. سلام تکمیل ظرفیتا کی میاااااااااااااااااااد یکی جواب بده

  176. سلام من سراسری وغیر انتفاعی قبول نشدم بهمن تموم میکنم میتونم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم ؟

  177. سلام اقا یکی بگه این تکمیل ظرفیت امسال میاد یا نه اگه میاد کیییییییییییییییییییییییی میاد ؟

  178. سلام خوبید قا پیمان به دادم برس من دانشگاه ازاد قبول شدم ولی دوس ندارم اون شهرو تو سایت دانشگاه ازاد زده انتخاب رشته و محل جدید من مرودشتو انتخاب کردم ..و همون رشته میخوام بدونم اگه مرودشت قبولم نکنن اونجایی که از اول قبول شدم میتونم برم من ورودی بهمن هستم توروخدا جواب بدید …………………..

  179. سلام ودرود بر شما:میخواستم بدونم امکان داره رشته مکانیک سیالات دوباره در دفتر چه کنکور قرار بگیره یا رشته ای نزدیک به این رشته واسه ادامه تحصیل وجود داره؟

  180. سلام من دفترچه علمی کاربردی پودمانی گرفتم برا کارشناسی بنظرتوون اقا پیمان چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکم توضیح میدید لطفا

  181. باسلام من در ورودی مهر 1391 در دانشگاه غیر انتفاعی برای دوره کارشناسی قبول شدم اما شرایطی واسم پیش اومد و نتونستم برم ایا الان میتونم تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شرکت کنم؟

  182. باسلام من در ورودی مهر 1391 در دانشگاه غیر انتفاعی برای دوره کارشناسی قبول شدم اما شرایطی واسم پیش اومد و نتونستم برم ایا الان میتونم تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شرکت کنم؟

  183. سلام ایا رشته مکانیک سیالات در مقطع کارشناسی نابیوسته حذف شده است ؟ وایا کسانی که بخواهند این رشته را ادامه دهند تکلیفشان چه میشود ؟ تشکر.

  184. میخوام بدونم که کسانی که رشته کامپیوتر هستند میتونند مهندسی کامپیوتر را بزنند؟

  185. سلام
    من کاردانی کامپیوتر از دانشگاه آزاد دارم
    حالا میخوام واسه کارشناسی مدیریت فروش بخونم بیاد چیکار کنم؟
    لطفا راهنماییم کنین

  186. سلام .من کاردانی نرم افزار دارم.میخوام بدونم برای کارشناسی میتونم یه رشته دیگه بخونم؟مثلا زبان یا مدیریت؟

  187. سلام من کاردانی حسابداری دارم از دانشکده فنی میتونم رشته تجارت الکترونیک علمی کاربردی شر کنم
    ثبت نامش کی هست

  188. باسلام خدمت مدیرمحترم سایت من مدرک کاردانی نرم افزارکامپیوتردارم میتونم کارشناسی پیوسته چه رشته هایی شرکت کنم خواهش میکنم راهنمایی کنیدبا کدوم گروه ازمایشی میتونم شرکت کنم؟؟؟

  189. سلام ببخشید راستیت دانشگاه قبول شدم ولی مدرکم تاآخر بهمن نمیتونم بگیرم و توی تکمیل ظرفیت شرکت نکردم با این وجود میتوتم دانشگاه ثبت نام کنم یا نه؟

  190. با سلام
    توروخدا ج بدید. من در دانشگاه ازاد بدون کنکور ثبت نام کردم امکان ویرایش هم نیست الان فهمیدم اشتباه زدم فارغ التحصیل کاردانی ناپیوسته در حالی که پیوسته بودم .این یعنی اگه قبول بشم نمیتونم ثبت نام کنم؟

  191. نام استانهایی که برای کنکور کاردانی رشته کامپیوتر دانشگاه دختران را قبول میکنند

  192. با سلام ايا رشته اموزش زبان انگليسي در مقطع كارداني به كارشناسي در دوره شبانه دانشجو ميگيرد؟

  193. سلام من دانشجوی ترم اول غیر انتفاعی شاندیز مشهد هستم . اگر بخوام به غیر انتفاعی سجاد یا خیام بروم باید چی کار کنم لطفا منو راهنمایی کنید.

  194. سلام من دانشگاه شبانه امل قبول شدم (كارداني) ميشه بپرسم شهريه دانشگاه هاي شبانه چقدره؟؟؟با تشكر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *