تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال ۹۶

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی سال ۱۳۹۶ می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۲/۲۴ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۲/۳۱ پایان می‌پذیرد؛ لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مذکور و پرداخت مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ (دویست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نمایند و داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۵۱٫۰۰۰ (پنجاه و یکهزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور، برای اعلام علاقمندی پرداخت نمایند.

ضمناً دفترچه راهنمای ثبت نام در روز ‌شنبه مورخ ۹۶/۰۲/۲۳ بر روی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت و  اطلاعیه تکمیلی همزمان با شروع ثبت نام در تاریخ ۹۶/۲/۲۴ در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و نشریه پیک سنجش درج خواهد شد. لازم به توضیح است که پذیرش در برخی از رشته‌های آزمون مذکور براساس سوابق تحصیلی صورت می پذیرد که اطلاعات کامل دردفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است.

آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها بصورت «با آزمون» می‌باشد در روز جمعه مورخ ۹۶/۵/۱۳ برگزار خواهد شد.

Check Also

آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای سال ۱۳۹۴

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای …

One comment

  1. سلام و وقت بخیر.میشه برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته در سال ۹۶ من را در جریان بذارید ک مجددا چ زمانی دفترچه کنکور بگیرم و ثبت نام کنم.توی خرداد ماه موفق ب دریافت دفترچه نشدم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *