آخرین خبر ها
دفترچه سوالات تخصصی آزمون کاردانی به کارشناسی آزاد 88

جهت دانلود دفترچه سوالات تخصصی رشته کامپیوتر، آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1388 بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

دانلود سوالات تخصصی رشته نرم افزار کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد 88

 

فريبا
15:40 ~ 5 دسامبر 2009

به نظر من ذخيرش از پارسال سختتر بود…
ذخيرش خيلي بد بووووود )-:

مرسي بابت سوالا

ملینا
16:41 ~ 5 دسامبر 2009

ممنون از اینکه این سوالارو در اختیار بچه ها میذارین.

saeid
17:20 ~ 5 دسامبر 2009

سلام بابت سئوالا تشکر فراوان دارم اگه میشه کلیدشونم بذارید خیلی کارتون درسته

محمد صادق
17:22 ~ 5 دسامبر 2009

ممنون از زحماتتون

omideeeee
18:13 ~ 5 دسامبر 2009

ممنون اگه ممکن هست کلیدشم بگذارید با تشکر

علیرضا
18:54 ~ 5 دسامبر 2009

سلام
با تشکر از زحماتتون

لطفاً ، لطف کنید و کلید سوالات رو هم بزارید. ممنون

میــــــــــــلاد
19:00 ~ 5 دسامبر 2009

سلامممممممممممممممممم
با تشکر به خاطر این همه لطفتون مهمتر از اون آپدیت بودنتون

آرمين
19:29 ~ 5 دسامبر 2009

دوستان خواهشا امسال ديگه سوال هاي عمومي رو هم بگذاريد

علیرضا
20:07 ~ 5 دسامبر 2009

با سلام

کدوم یکی از بچه ها می دونه جواب سوال 139 و 140 درس برنامه نویسی چی میشه.

بچه ها الان تو حالتی به نام سکته هستم، لطفاً اگه می دونید بگید

پری
21:00 ~ 5 دسامبر 2009

جواب سوال 139 و 140 به ترتیب 2 و 3 میشه.

مهدی
21:33 ~ 5 دسامبر 2009

من در دروس تخصصی مشکل نداشتم ولی سوالات دروس عمومی واویلا بود!!!

ناشناس
21:59 ~ 5 دسامبر 2009

سلام
بچه ها دیدید دیگه تکمیل ظرفیت نیست>
اینم از شانس گند ماست
حالا بریم کلی اعتراض کنیم اینهمه اعتراش به دلیلای مختلف کردیم چی شد؟
لعنت به این شانس

سید حامد
23:36 ~ 5 دسامبر 2009

آقا سلام.خسته نباشید
از تکمیل ظرفیت خبری نشد؟

معترض
00:11 ~ 6 دسامبر 2009

دوستان جهت ثبت اعتراض خود به سایت زیر مراجعه فرمایید
http://www.Ranjesh.com
http://www.Ranjesh.com
http://www.Ranjesh.com
http://www.Ranjesh.com
http://www.Ranjesh.com
http://www.Ranjesh.com

هوتن
00:50 ~ 6 دسامبر 2009

سلام بچه ها به نظرتون در جمع از سال گذشته بهتر بود یا نه ؟ من تهران جنوب زدم فکر میکنید ترازش امسال زیر 7000 بمونه ؟

LUMINOUS
01:13 ~ 6 دسامبر 2009

به نظر منم ذخیره خیلی سخت بود ولی سیستم و ساختمان خیلی اسون بود به هر حال من که انتخاب اولم قبولم امید وارم بقیه هم قبول شن کارنامم که به دستم رسیدحتما می ذارم تو سایت

م.م
01:16 ~ 6 دسامبر 2009

KI GOFTE TAKMILE ZARFIAT NADARIM??

سحر
01:37 ~ 6 دسامبر 2009

سلام..خیلی خیلی مرسی از اینکه سوال هارو گذاشتین..فقط میشه سوالات عمومی و کلید هم زودتز بزارین ؟؟ راستی پس این تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری کی میشههههه؟؟!!؟؟

سمیرا
02:47 ~ 6 دسامبر 2009

سلام
مرسیی بچه ها.. تنها سایتی که الان سوالات رو گذاشته کارشناسیه…
کلید ها رو هم بذارین دیگه ترکوندین خدایی
مرسی

ایران من
06:55 ~ 6 دسامبر 2009

سلام به همگی
اگه ممکنه لطفا سوالات عمومی و کلید اونها رو هم بذارین . خیلی ممنون

parviz
09:19 ~ 6 دسامبر 2009

سوالات در کل خوب بود .
اما فکر کن طراح سوالا ذخیره یادش رفته بوده که استفاده از ماشین حساب تو کنکور دانشگاه آزاد ممنوع است ! شایت هم اصلا نمی دونسته !!
با آرزوی موفقیت برای مدیران سایت و بچه های که کنکور دادند

الهام
09:38 ~ 6 دسامبر 2009

مر30 که سوالهارو گذاشتی دستتون درد نکنه . ایشاا… که همه قبول میشیم.ولی بچه ها شهریه هام مطمئنم مثله سوالها می ترکونه….

blue_beryy
11:09 ~ 6 دسامبر 2009

فایل خرابه.حتی با برنامه آداب ریدر هم باز نمیشه.

اشکان
11:11 ~ 6 دسامبر 2009

باتشکر از اقا پیمان.اقا پیمان در صورت امکان کلید سوالات رو هم بزارین واسمون.

محمود
11:15 ~ 6 دسامبر 2009

مر29+1 خیلی حال دادید.اگه میشه عمومی ها رم بذاری ادبیتش از پشت خنجر زد.بچه ها جواب سوال 166.167.168 ذخیره رو کی می دونه؟؟؟؟؟

محمود
11:52 ~ 6 دسامبر 2009

مر29+1.ادبیاتش از پشت خنجر زد.بچه ها کسی جواب سوال 166.167.168.ذخیره رو می دونه——–
زهرا : به ترنیب 2.2.3

مهدی
13:05 ~ 6 دسامبر 2009

سوالا خیلی آسون بود

negar
14:29 ~ 6 دسامبر 2009

سلام
من انتخاب اولم تبریز بود اینم درصدام
مدار80
برنامه46
تخصصی 22
ادبیات2
معارف2
زبان تخصصی 2-
ریاضی0
زبان عمومی0
از تبریز قبول میشم؟
——– زهرا بله احتمالش هست ولی دروس عمومی رو خیلی پایین زدین!!!! از کجا میشه من دروس عمومی رو با کلید تشریحی پیدا کنم کدوم سایت زده؟؟؟

مینا
14:35 ~ 6 دسامبر 2009

سلام میشه جواب سوالای 162و174و179و180و188 رو بگین
با تشکر از زهرا جان——— زهرا : 162 گزینه4 .174 گزینه نامعلوم !! .179گزینه2.
188 گزینه 2.

هنگامه
15:11 ~ 6 دسامبر 2009

سلام دوستان و زهرا خانوم
خواهشا هر کی جواب این سوالات را میدونه یا حتی احتمال میدید که جواب چی باشه بهم بگید واسم خیلی مهم اگر کمکم کنید ممنون میشم دوستان
ساختمان 189-186
ذخیره177
سیستم155
برنامه نویسی142-138-133
زبان تخصصی 118-116-117-107
ریاضی 79
ممنونم اگر دوستان و زهرا خانوم راهنماییم کنید
زهرا : از سایت استاد طورانی بردارید.www.tourani.ir

سهراب
15:22 ~ 6 دسامبر 2009

سلام
من انتخاب اولم را کرمانشاه زدم با این درصد ها امکان قبولی وجود داره؟
مدار 55%
دروس تخصصی 25%
برنامه نویسی 27%
زبان تخصصی 20%
ریاضی 0/03%
معارف 37%
ادبیا ت 25%
————- زهرا : بله.موفق باشید.

ناشناس
16:43 ~ 6 دسامبر 2009

سلام با این درصدها قبول میشم
اولویت اول زاهدان
برنامه سازی 25
تخصصی 10
زبان تخصصی 25
مدار 10
زبان عمومی 3
معارف 4
ادبیات 6

محمود
17:03 ~ 6 دسامبر 2009

خانوم زهرا مرسی از اینکه جواب سوال منو دادید ولی سوال 162 وقفه های برنامه عاملش نرم افزاریه ولی اسمش یا نوعش داخلی هستش.وقفه های svc هستن که هم عاملش هم نوعش نرم افزاریه——— زهرا : بله خودمم همین گزینه رو زدم چطور مگه؟

omideeeee
17:17 ~ 6 دسامبر 2009

با سلام و خسته نباشید
من انتخاب اولم نیشابور بوده با این درصدها می خواستم ببینم قبول می شم؟
زبان تخصصی 60
مدار 30
برنامه سازی 55
ذخیره 10
سیستم عامل نزدم
ساختمان داده 60
عمومی ها هم متوسط 15 درصد———–
زهرا بله احتمالش هست.

17:29 ~ 6 دسامبر 2009

بچه ها یکی به من بگه از کجا میتونم سوالای عمومی رو با کلید تشریحی بردارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدوم سایت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی
17:38 ~ 6 دسامبر 2009

ببخشید کد رهگیری دقیقش اینه
0014-880909-10-1287-18/6171
ممنون میشم جواب بدین که کی ارسال میشه و حدودا کی بدستم میرسه؟
————
مدیر سایت : بسته شما 88/9/10 ارسال شده است

عباس
17:50 ~ 6 دسامبر 2009

حالا که سوالات برنامه نویسی رو دیدم کمی نظرم عوض شد . احتمال قبولی هست یا نه ؟
برنامه سازی 36
تخصصی 1219
زبان تخصصی 25
مدار 10
زبان عمومی 3
معارف 4
ادبیات 6———
زهرا :سوالای عمومی رو با کلید تشریحی از کجا نگاه کردین؟(حالا یه بار یکی سوال منو جواب بده لطفا. هر چی میگردم نیست) فکر نمیکنم خیلی پایین زدین.

hor2n
18:12 ~ 6 دسامبر 2009

بله الهام خانوم میترکونه من تکمیل ظرفیت قبول شدم همین ترم ترم اولم بود 20 واحد 9160000
شهریه ثابت 4750000

محسن
18:13 ~ 6 دسامبر 2009

خیلی ممنون لطفا کلید رو هم بگذارید تا از نتایج هم باخبر بشیم

سمیرا
18:46 ~ 6 دسامبر 2009

من تهران جنوب زدم
درصد هام
ریاضی و آمار 27
زبان تخصصی 68
مدار 86
برنامه سازی 84
تخصصی 61
به نظرتون چند درصد احتمال داره قبول شم؟——–
زهرا : اگر این درصد ها واقعی باشه بله چرا که نه…

ناشناس
18:49 ~ 6 دسامبر 2009

سلام
من نگرانم لطفا جواب من بدهيد
اين ترازهاي منه
برنامه سازی 13.3
تخصصی 6
زبان تخصصی 46
مدار30
زبان عمومی0
معارف4
ادبیات 0
انتخاب اول بردسير
اتخاب دوم رفسنجان
آيا امكان داره يكي از دو جا قبول بشم ؟
خواهش مي كنم جوابم بدهيد———-
زهرا : خیر.

عباس
18:52 ~ 6 دسامبر 2009

حدس خودم بود البته در بدترین حالت

ahmad
19:17 ~ 6 دسامبر 2009

لطفا اگر کسی سوالات عمومی رو داره بزاره.

ممنون

ahmad
19:22 ~ 6 دسامبر 2009

دوستان لطفا اگر کسی سوالات عمومی رو داره بزاره

ممنون———
زهرا : درصورت بدست اوردن سوالات میزنیم.

محمود
20:33 ~ 6 دسامبر 2009

اخه تو سوال یکی از بچه ها گفته بودید گزینه 4.بعد 1سوال دیگه زهرا خانوم این درصدا که این بچه ها در اوردن چطوریه؟؟؟ بره هر درس یه جور حساب میشه؟؟؟اگه میشه به منم بگید؟؟؟—— زهرا : تعداد پاسخ های صحیح رو تقسیم بر تعداد سوال ها کنید هر 3 پاسخ غلط یک گزینه صیحیح رو از بین می بره.گزینه 4 که همون نرم افزاری بود دیگه که پاسخ سوال 162 این که درسته مگر این که اشتباهی پیش اومد باشه این که عدد سوال رو درست نخونده باشم اگر ممکنه بگید چی بوده؟؟؟.

behroz
21:48 ~ 6 دسامبر 2009

سلام. این درصدایی که زدم. میانگین عمومی %15 ریاضی و مدار:سفید برنامه نویسی %13 زبان تخصصی %20 میانگین تخصصی %30 انتخاب اولم ساری قبول میشم؟——
زهرا : خیر.

ایین
22:00 ~ 6 دسامبر 2009

من با این درصدها قبول میشم؟
ترازم چند میشه؟

مدار 70%
دروس تخصصی 35%
برنامه نویسی 87%
زبان تخصصی 15%
معارف 40%
ادبیا ت 30%

sia
22:10 ~ 6 دسامبر 2009

سلام زهرا خانوم خسته نباشي:
تخصصي 26
سي 20
مدار 13
زبات ت 52
رياضي 11
ادبيات 32
معارف 40
زبان 4
اميدي هست يا بايد بريم خدمت ؟؟؟؟
مرسي

سمیرا
22:28 ~ 6 دسامبر 2009

چرا جواب منو نمیدیننننننننننننننننن

فاطیما
23:37 ~ 6 دسامبر 2009

زهرا جان سلام لطفاٌ به من بگو درصدامو چطور حساب کنم و اینکه برنامه نویسی سه تا زدم که دو تاش اشتباهه و یکی درست منفی میشم . ممنون خانمی

میــــــــــــلاد
23:45 ~ 6 دسامبر 2009

بابا بچه سکته زدن رفـــــت شما که اینقدر کارتون بیست کلـــــیداشم بذارید ردیف شه

محمود
00:21 ~ 7 دسامبر 2009

وقفه های برنامه عاملشون نرم افزاریه ولی نوعشون(اسمشون)داخلی ینی گزینه 3 .وقفه های svc هستن که هم عاملشون هم نوعشون نرم افزاریه

محمود
00:34 ~ 7 دسامبر 2009

خوب حالا من می تونم به پرند امیدوار باشو با این درصدا
ادبات=30
معرف=50
امار=26
مدار=80
برنامه نویسی=60
تخصصی=64

amsr
00:43 ~ 7 دسامبر 2009

سلام اینا درصدای منه یکی بهم بکه انتخابهام که هست 1-همدان2-ملایر3-تویسرکان کدوم قبول میشم؟
ادبیات 40%_معارف70%-زبان تخصصی10%_مدار5%_برنامه تویسی30%_دروس تخصصی10تا20%ریاضی وزبانم نزدم.

arash
02:46 ~ 7 دسامبر 2009

انتخاب اول رو کرمانشاه زدم با این درصد ها…
ادبیات 45%
معارف 50%
زبان عمومی 0
ریاضی آمار 0
زبان تخصصی 60%
برنامه نویسی 35%
مدار 45%
تخصصی ها 25%
تراز تقریبا چند میشه؟

محمد
07:53 ~ 7 دسامبر 2009

من تهران جنوب زدم
درصد هام
ریاضی و آمار سفید
زبان تخصصی 30
مدار 80
برنامه سازی 43
تخصصی 52
به نظرتون چند درصد احتمال داره قبول شم؟——–

ضمنا از سمیرا خانوم تشکر میکنم که تمام سوالها رو جواب دادن و برای ما پسرا امکان قبولی پایین میارن-آخه بچه مسلمون چندتایی واسه ما نمیزدی-تو که با این درصدا رتبه 1 میشه

معترض
07:54 ~ 7 دسامبر 2009

>>>>جهت اعتراض به عملکرد سازمان سنجش به سایت زیر مراجعه فرمایید<<<< http://www.Ranjesh.com

naeim
08:02 ~ 7 دسامبر 2009

سلام خسته نباشید می خواستم بدونم با این درصد ها آزاد ابهر که اولین انتخابم قبول میشم؟
عمومی میانگین 30 درصد
زبان تخصصی: 42 درصد
ریاضی: 23 درصد
مدار 30 درصد
برنامه نویسی: 46 درصد
تخصصی: 40 درصد
خواهش می کنم زودتر جواب بدین

الهام
09:39 ~ 7 دسامبر 2009

من کلید عمومی و زبان تخصصی رو پیدا نمیکنم…………..لطفا بگین مر30

مرتضی
09:39 ~ 7 دسامبر 2009

ادبیات 15
معارف 45
زبان 5

ریاضی 12
زبان ت 25
دروس تخصصی 25
مدار منطقی 10

آیا پرند قبول میشم

hamid
10:13 ~ 7 دسامبر 2009

چرا فایل زیپ باز نمیشه مربوط به سوالات 88؟

holond
10:46 ~ 7 دسامبر 2009

دوستانی که تمایل اعتراض به سنجش رو دارند ، لطف بفرمایند کلیک کنند
http://www.ranjesh.com

یوسرا
11:09 ~ 7 دسامبر 2009

ایا من با این درصد ها دزفول (انتخاب اول)قبول میشم
ادبیات50
معارف55
زبان عمومی4
ریاضی سفید
مدار سفید
برنامه نویسی5
دروس تخصصی25

behroz
11:24 ~ 7 دسامبر 2009

سلام.شما گفتید که من با این درصدام میانگین عمومی %15 ریاضی و مدار:سفید زبان تخصصی %20 برنامه نویسی %13 میانگین تخصصی %30 قبول نمیشم.در صورتیکه من با درصدایی خیلی کمتر از اینها تو دولتی 23000 اوردم.اگه همین درصدایی رو که الان تو ازاد زدم رو تو دولتی می زدم رتبم حدود 5000 میشد که خیلی راحت غیر انتفاهی قبول میشدم.حالا شما میگید با این درصدام تو ازاد قبول نمیشم؟قابل توجه:تو ازاد پارسال یکی از رفیقام میانگین عمومی رو %50 و میانگین تخصص رو %1- زده بود که انتخاب اولش امل قبول شد. لطفا یه جواب منطقی بدید. متشکرم

رضا
11:30 ~ 7 دسامبر 2009

سلام…سوالات خوب بود..من ملایر الویت اول زدو…عمومی کلا 20%میشه…امار3%
مدار 60% بقیه هم 20% زدم…ایا قبولم؟؟؟

آسمان
11:36 ~ 7 دسامبر 2009

سلام 🙂
از اينكه سوالات تخصصي رو گذاشتيم ممنون. اگه بشه سوالات عمومي رو هم بزارين همراه با كليد .خيلي لطف مي كنيد بازهم بابت مهربونيتون ممنونم:)

Dorsa
11:52 ~ 7 دسامبر 2009

سلام بچه ها….

کنکور چطور بود؟ به نظر من که خیلی خوب بود…

عمومی ها رو خوب زدم

تخصصی ها هم

مدار منطقی ، برنامه نویسی ، سیستم عامل ، زبان تخصصصی ، خوب زدم

آمار و ریاضی : سفــــــــــــــــــید

ساختمان داده : بد نبود

به نظرتون قبول میشم ؟ انتخاب اولم لاهیجانه

راستی هر دانشگاه چند نفر میگیره ؟

من یه انتخاب بیشتر نزدم اونم لاهیجانه یعنی قبول میشم؟ خودم راضی بودم اما میترسم…

بر و بچ منتظر نتایج باشید…. قربون همه Dorsa

پردیس
11:53 ~ 7 دسامبر 2009

میشه جواب سوالاته تخصصی رو بدین .خواهش میکنم

علیرضا
12:13 ~ 7 دسامبر 2009

با سلام

خواستم ببینم از بچه ها کسی می دونه جواب سوال 144 درس برنامه نویسی گزینه چند میشه

مهديه
12:51 ~ 7 دسامبر 2009

توروخدا شما كه اينقدر زحمت كشيدين كليد سوالات عمومي رو بذارين

مهدی
14:12 ~ 7 دسامبر 2009

سلام
من نگرانم لطفا جواب من بدهيد
اين ترازهاي منه
برنامه سازی 60%
تخصصی 44%
زبان تخصصی 46%
مدار0
زبان عمومی10 %
معارف60%
ادبیات 5%
انتخاب اول ماهشهر
اتخاب دوم آبادان
آيا امكان داره يكي از دو جا قبول بشم ؟
خواهش مي كنم جوابم بدهيد———-

zohr
14:28 ~ 7 دسامبر 2009

درصدای من اینجوریه :
ادبیات 50
معارف20
زبان70
ریاضی و مدار 0
برنامه نویسی 80
دروس تخصصی 20
زبان تخصصی 60
وضعیتم برای انتخاب اول مبارکه چطوره ؟
مرسی که سوالا را گذاشتین…

خرزوخان
14:31 ~ 7 دسامبر 2009

ذخیره وساختمانش سخت تر بود
ولی بقیه اسون بود

زبان تخصصی

106- (1)
107- (3)
108- (2)
109- (4)
در این تست به جای عملگرهای رابطه ای (Relational Operation) عملگرهای منطقی نوشته شده است.
110- (4)
111- (1)
اصطلاح Compose و Forward به طور ویژه برای ایمیل بکار می رود که به سادگی قابلیت Broadcast را دارد. (فرهنگ اصطلاحات مایکروسافت صفحه 317).
112- (3)
113- (2)
114- (3)
115- (1)
خلاصه تست: URL یک راه استاندارد برای معین کردن جایی که عناصر اینترنت می توانند پیدا شوند، به کسانی که اطلاعات را در اینترنت قابل دسترس می سازند، می دهد.
designate مترداف indicate می باشد.

تعریف Microsoft:ب
A URL is a standard way of indicating the location of a document or other item that is available electronically

تعریف IBM:ک
URL is a standard way of identifying the location for any external file or Web site

به عبارت دیگر URL آدرسی است که محل اطلاعات قابل دسترس در اینترنت را نشان می دهد.

ftp به دو معنای زیر بکار می رود:
1- پروتکلی برای انتقال فایلها در شبکه ها (مانند اینترنت)
2- عمل دانلود یا آپلود کردن فایلها

116- (2)
117- (4)
118- (2)
119- (4)
120- (1)

مدار منطقی

121- (1)
122- (2)
123- (3)
124- (4)
125- (1)
126- (2)
127- (3)
128- (4)
129- (1)
130- (2)

برنامه نویسی

131- (2)
132- (3)
133- (4)
134- (1)
135- (3)
136- (2)
137- (1)
138- (4)
139- (2)
140- (3)
141- (1)
142- (4)
143- (2)
144- (3)
145- (1)

داوطلبان گرامی، با توجه به ابهام موجود در تعدادی از تستها به منظور اجتناب از انتخاب سلیقه ای، به ذکر توضیحات لازم بسنده کردیم.

سیستم عامل

146- گزینه های 2 و 4 غلط هستند.
درباره گزینه 1: در ISPT اطلاعات همه Jobهایی که به سیستم وارد شده اند قرار می گیرد در صورتی که در تست اطلاعات کنترلی مربوط به یک Job پرسیده شده است.
درباره گزینه 2: JCL یک زبان کنترل کار می باشد که با استفاده از آن اطلاعات کنترلی مربوط به هر Job نوشته می شد؛ به عبارت دیگر یک Job علاوه بر داده ها و کد برنامه، شامل اطلاعات کنترلی مانند منابع مورد نیاز بود که JCL برای نوشتن این اطلاعات بکار می رفت.

مثال) در شکل زیر کارتهای $Job و $Load و $RUN و $END همان کارتهای شامل اطلاعات کنترلی هستند که با JCL (از زبان برنامه (در این مثال فرترن) مستقل است) نوشته شده اند.

بنابراین JCL یک زبان کنترل Job می باشد (و نه اطلاعات کنترلی هر Job) که با استفاده از آن می توان اطلاعات کنترلی هر Job را نوشت؛ بنابراین گزینه 3 نادرست است.

147- (2)
148- (1)
149- (4)
150- گزینه های 1 و 3 غلط هستند.
در کتاب تننباوم درباره صفهای زمانبندی توضیحات زیر عنوان شده است:

بنابراین براساس این کتاب صف در حالتهای Hold، Ready و صفهای دستگاه ها وجود دارد.

کتاب استالینگ:

بنابراین طبق این کتاب دو صف در حالتهای Ready و (Wait (Blocked وجود دارد.

151- (4)
152- (1)
153- (3)
154- (3)
155- (2)
156- (1)
157- (4)
158- (4)
159- (2)
160- (1)
Overlapping به معنای انجام همزمان دو عمل ارتباطی مجزا (فرهنگ اصطلاحات مایکروسافت صفحه 546) یا به عبارت ساده تر روی هم انداختن دو عمل می باشد و تعریف کلی از همپوشانی است؛ برای مثال می توان خواندن و نوشتن را روی هم انداخت؛ اگر همپوشانی در ارتباط با عمل خواندن/نوشتن یک کار و عمل محاسباتی یک کار دیگر باشد، Spooling نامیده می شود.
161- (3)
162- (3)

ذخیره و بازیابی

163- (1)
164- (2)
165- (4)
166- (2)
167- (2)
168- (3)
169- (4)
170- (4)
171- (1)
172- (2)
173- (2)
174- (؟)
175- (3)
176- (3)
177- (1)
178- (4)

ساختمان داده:

179- (2)
180- (3)
181- (4)
182- (2)
183- (1)
184- (2)
185- (4)
186- (1)
187- (3)
188- (2)
189- (2)
190- (1)
191- (4)
192- (1)
193- (2)
194- (3)
195- (1)

حدیث
15:00 ~ 7 دسامبر 2009

خواهشاً میشه این کلیدسوالاتم بذارید تو سایت؟

سینا
15:14 ~ 7 دسامبر 2009

سلام
از کلیه کسانی که مدیریت این سایت انجام میدن قدردانی و تشکر میکنم
و ممنون که جواب سوالات میدین

من امسال تو کنکور ازاد شرکت کردم و در صد به تر تیب زیر زدم و از سهمیه بسیجی هم استفاده کردم می خواستم بیبنم تو اولویت اول که یزد زدم قبول میشم یه نه؟

عمومی ها تو مجموع 15%

زبان تخصصی:20%
مدار منطقی:16%
برنامه نویسی:10%
دروس تخصصی هم مجموع : 15 یا 20%
ممنون

احسان
15:45 ~ 7 دسامبر 2009

احسان:

سلام
من انتخاب اولم راکرج زدم با این درصد ها امکان قبولی وجود داره؟
مدار 70%
دروس تخصصی 37%
برنامه نویسی 40%
زبان تخصصی 78%
ریاضی 0/03%

محسن
15:50 ~ 7 دسامبر 2009

سلام می خواستم ببینم با توجه به درصدهای که من زدم و تجربیات شما احتمال قبولی من چقدر می باشد
انتخاب اول من تهران شمال و دوم اراک
زبان تخصصی 80 %
مدار 50 %
برنامه سازی 47%
دروس تخصصی 15 %
ریاضی و معارف سفید
زبان عمومی 80 %
ادبیات 7 %

الهام
16:26 ~ 7 دسامبر 2009

زبان تخصصی 40
مدار0
تخصصی 20
برنامه نویسی58.33
ریاضی3.33
عمومی رو هم نمی دونم نه سوال پیدا کردم نه کلید به نظرتون قبول میشم؟ هر چند زیاد برام مهم نیست. من علمی کاربردی میخوام…میخوام…

زهره
16:42 ~ 7 دسامبر 2009

سلام ممنون به خاط گذاشتن سوالها
اگه میشه عمومی رو هم بزاری
و کلید سوالات عمومی و اختصاصی رو بزارید
ممنون میشم
واقعا خسته نباشید سایت جالب دارید

رضا
18:00 ~ 7 دسامبر 2009

از شما متشکرم خليي سريع سئوالات آزمون تو سايت اومده. اگر عمومي را هم بزاريد خيلي خوب ميشه.
من اين درصدها احتمالا مي‌ارم قبول ميشم يا نه(آزاد شهرقدس):دروس تخصصي 13 درصد – برنامه سازي 43 درصد – مدار سفيد – زبان تخصصي 30 درصد – رياضي 6 درصد
عمومي: ادبيات 15 درصد – معارف 25 درصد – زبان عمومي 30 درصد
يکي لطف کنه به من بگه قبول ميشم يا نه؟؟؟؟ ممنونم

hor2n
18:08 ~ 7 دسامبر 2009

زبان اینا یادم مونده که درست زدم.
51-2
52-3
53-4

فرزاد
18:35 ~ 7 دسامبر 2009

سلام بچه ها
من درصدام اینطوریه:

ادبیات %20
معارف %80
زبان %15

ریاضی سفید
زبان %30
برنامه نویس %11
مدار %66
دروس تخصصی %47
چقد می یارم؟لاهیجان قبولم؟

نگار
20:36 ~ 7 دسامبر 2009

با سلام مي خواستم بدونم با اين در صدا چند در صد احتمال قبولي دارم البته سهميه بسيجي فعال رو هم دارم؟ عمومي : ادبيات 20 % معارف 60-50 % زبان 40-50% تخصصي: رياضي 0 % زبان تخصصي 50-40% مدار 80% برنامه نويسي 30% دروس تخصصي 30-20% ممنون مي شم جوابمو به ايميلم بفرستين

علیرضا
20:40 ~ 7 دسامبر 2009

زهرا خانم خواهش می کنم جواب سوال منو بدید.

من با این درصد هام آیا می تونم انتخاب اولم قبول شم یا نه:

1- برنامه نویسی========== 73%
2- دروس تخصصی ========= 16%
3- مدار================20%
4- ریاضی و آمار =========== سفید
5- زبان تخصصی =========== 15%
6- ادبیات =============== 10%
7- معارف=============== 40%

انتخاب اول من دزفول که تراز سال قبلش 5817 بوده

سوال بعدی: آیا قبول شدن در واحد مذکور به میزان شرکت کنندگان بستگی داره یا دانشگاه به میزان داوطلبین دقت نمی کنه و تراز خودشو لحاط می کنه

مدیران سایت ترو خدا جواب بدید دارم می میرم از استرس———-
زهرا : نگران نباشید دانشگاه به تراز توجه داره. موفق باشید.

علیرضا
21:40 ~ 7 دسامبر 2009

1- برنامه نویسی========== 73%
2- دروس تخصصی ========= 16%
3- مدار================20%
4- ریاضی و آمار =========== سفید
5- زبان تخصصی =========== 15%
6- ادبیات =============== 10%
7- معارف=============== 40%

انتخاب اول من دزفول که تراز سال قبلش 5817 بوده

زهرا خانم حضرت عباسی بگید من چقدر شانس دارم قبول شم.

از جمعه تا الان سخت ترین و پراسترس ترین روزهای عمرمو گذروندم

فقط می خوام ببینم تو انتخاب اولم قبول میشم یا نه.

بهار
21:57 ~ 7 دسامبر 2009

سلام .از زحماتتون ممنون
من انتخاب اولمو کرج زدم.نظرتون چیه؟

ادبیات و معارف____ حدود 30

زبان ________________ 70

زبان تخصصی_________ 75

مدار _______________ 26

تخصصی ___________ 45

برنامه نویسی _______ 53

عباس
22:21 ~ 7 دسامبر 2009

سوال 133 برنامه نویسی 2 میشه اگر 4 بود باید اینطور بود که
‘ char i=’ a

نازنين
23:01 ~ 7 دسامبر 2009

سلام مي خواستم بدونم با اين در صدا چند در صد احتمال قبولي رو دارم ، البته سهميه بسيجي فعال رو هم دارم
رياضي 0%
زبان تخصصي 56%
سخت افزار 77%
برنامه نويسي 20 %
دروس تخصصي جمعاً 30%
معارف 60%
ادبيات 20-15 %
زبان 50-40 %

عباس
23:12 ~ 7 دسامبر 2009

تراز به چه صورت حساب میشه ؟

ساسان
23:45 ~ 7 دسامبر 2009

سلام
میخواستم اگه میشه درصد و تراز من رو بگید چند میشه!و اینکه قبول میشم یا نه و اینکه در صورت قبولی تخمینی از بازه ی رتبه ی من بهم بگید
ادبیات 14 تا زدم 3 تا اشتباه
معارف 14 تا زدم 1 اشتباه
زبان عمومی سفید
ریاضی و آمار سفید
زبان تخصصی 7 تا زدم 7 تا درست
مدار 7 تا زدم 1 اشتباه
برنامه نویسی 8 تا زدم 1 اشتباه
دروس تخصصی 19 تا زدم 2 تا اشتباه
انتخاب اولم بروجرد هست!
و سوال دوم اینکه من کاردانیمو تیر 88 گرفتم میخواستم ببینم الان برم دفترچه اعزام به خدمت رو پست کنم واینکه آیا وقتم تا 30 دی ماه هستش یا نه؟
با تشکر به امید موفقیت همه

محمود
23:54 ~ 7 دسامبر 2009

خوب حالا من می تونم به پرند امیدوار باشو با این درصدا
ادبات=30
معرف=50
امار=26
مدار=80
برنامه نویسی=60
تخصصی=64

تارا
00:05 ~ 8 دسامبر 2009

سلام
می خواستم بدونم مگه بچه ها کنکور آزاد امسالو نمی گن ؟ از کجا می دونن درصداشون چند شده مگه کسی سوالا رو داره ؟
ممنون

تارا
00:14 ~ 8 دسامبر 2009

دیدم بالای سایتتون واقعا ممنون فقط می شه بگین چطور درصد بگیرم ؟ همه ی درسا مثه همه ؟

مهدی
00:41 ~ 8 دسامبر 2009

سلام
من نگرانم لطفا جواب من بدهيد قبولم یا نه؟
اين ترازهاي منه
انتخاب اولم هم شهر اراک است:
زبان تخصصی 30
مدار 30
برنامه سازی 60
ذخیره 10
سیستم عامل 5
ساختمان داده 10
زبان انگلیسی 50
ریاضی 10
فارسی 4
معارف 6

blue_beryy
00:54 ~ 8 دسامبر 2009

زهرا خانم من نمی دانم که سوال 113 را درست زدم یا نه.میشه بگی که کدام گزینه است؟از جوابتون ممنون میشوم.———— زهرا : گزینه 2 صحیح هستش.

علیرضا
01:04 ~ 8 دسامبر 2009

ببخشید جواب سوال 83 کدام گزینه است؟من که جواب سوال ریاضی را در سایت استاد تورانی پیدا نکردم

naeim
08:45 ~ 8 دسامبر 2009

خواهش می کنم جوابمو بدین با این درصدها آزاد ابهر اولین انتخابم قبولم یا نه؟
ریاضی:23
زبان ت: 40
مدار:30
برنامه:17
تخصصی:28

ناشناس
10:11 ~ 8 دسامبر 2009

ایین:

من با این درصدها قبول میشم؟
ترازم چند میشه؟

مدار 70%
دروس تخصصی 35%
برنامه نویسی 28%
زبان تخصصی24%
معارف 40%
ادبیا ت 30%
زهرا خانوم خواهشا جواب بدید ترازم چنده؟
به قبولی امید داسته باشم؟——-
زهرا : بد نیست ولی بستگی به انتخاب اولتون داره که چه ترازی میخواد.

علی
11:26 ~ 8 دسامبر 2009

با سلام و خسته نباشید خدمت آقا پیمان
یه سوال داشتم
7 روز پیش بسته پستی واسه من ارسال شده ولی هنوز به دستم نرسیده
اگه میشه یه لطف کن بارکد بسته رو واسم ایمیل کن.
اینم کد رهگیری بسته
0014-880909-10-1287-18/6171
با تشکر

yekta
12:28 ~ 8 دسامبر 2009

دوست عزیز آقای خرزو خان من فکر میکنم جواب 134 رو اشتباه کردین .

به نظر من دراین سوال i مقدار اولیش 5 بوده و چون در شرط اولیه if صدق نمی کنه و j=20 میشه و ه مقدار اولیش چاپ میشه .
یعنی گزینه 2 درسته

bahar
12:42 ~ 8 دسامبر 2009

سلام
این درصد های من هست انتخاب اول همدان زدم به نظرتون قبولم؟؟
ادبیات 25
معارف 30
زبان 50
ریاضی 13
مدار 20
زبان تخصصی 51
برنامه نویسی6
دروس تخصصی 25

مریم
13:21 ~ 8 دسامبر 2009

سلام به همه
تورو خدا ازتون خواهش می کنم جواب منو بدین دارم هر شب کابوس می بینم من با این درصدا پرند قبول میشم توورو خدا جواب منو بدین آقا محمد نظر شما چیه من قبول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساختمان=45
ذخیره=1/4
سیستم عامل=45
برنامه نویسی=2/22
مدار =43
زبا تخصصی=20

yekta
13:33 ~ 8 دسامبر 2009

دوستان دربرنامه نویسی جواب 134 گزینه 2 صحیح است.
دوستمون در بالا گزینه یک رو گفتن که اشتباهه

امییییییییییییین
14:01 ~ 8 دسامبر 2009

سلام زهرا خانم خواهش تورو خدا جواب سوال منو بدید.

من با این درصد هام آیا می تونم انتخاب اولم قبول بشم یا نه:

1- برنامه نویسی 53%
2- دروس تخصصی20%
3- مدار 23%
4- ریاضی و آمار سفید
5- زبان تخصصی 31%
6- ادبیات 36%
7- معارف64%
8-زبان عمومی سفید
انتخاب اول من همدان که تراز سال قبلش 5880 بوده
خواهش میکنم جواب بدید.tanks————–
زهرا : بله موفق باشید.

naeim
14:05 ~ 8 دسامبر 2009

زهرا خانم تو رو به خدا جواب منو بدیدن دارم سکته می کنم .من با این درصدها آزاد ابهر که انتخاب اولم قبول میشم یه نه؟
ریاضی: 23
زبان ت: 40
برنامه: 26
مدار:30
تخصصی:28
عمومی میانگین :20———- زهرا : بله موفق باشید.

مریم
14:26 ~ 8 دسامبر 2009

سلام
زهرا خانم خواهش می
کنم جواب منو بدید من با این درصدا آیا پرند قبول میشوم
ساختمان=45
ذخیره=1/4
سیستم عامل=45
برنامه نویسی=2/22
مدار =43
زبا تخصصی=20
درسای عمومی هم مثلا میانگینش بشه 10 قبولم یا نه؟قربونتون برم جوابمو بدید

محمود
14:46 ~ 8 دسامبر 2009

یکتای عزیز تو سوال 134 مقدار 6 رو ریخته تو i .علامت انتسب تو c++ مساویه = علامت مقایسه کردن 2تا مساویه== ینی گزینه 1 درسته

محمود
14:49 ~ 8 دسامبر 2009

زهرا خانوم جواب ما رو هم بدید دیگه :(:(:(
من با این درصدا می تونم به پرند فکر کنم
ادبیات=25
معارف=50
امار=26
مدار=80
برنامه سازی=60
تخصصی= 64———– زهرا : بله حتما چرا که نه.اگر این طور باشه واقعا جز نفرات برتر می شید.بعد از اعلام نتایج ما رو هم خبر کنید.

Arman
15:01 ~ 8 دسامبر 2009

سلام
من نگرانم لطفا جواب من بدهيد قبولم یا نه؟
ماهشهر اولین انتخابم قبولم یا نه؟
اين ترازهاي منه
زبان تخصصی 80%
مدار 0
برنامه سازی 80%
دروس تخصصی 50%
زبان انگلیسی 10%
ریاضی 0
فارسی 5%
معارف 60%
————– زهرا : تراز واحد ماهشر 5966 هستش حساب کنید با توجه به اینکه رقبای زیادی برای این دانشگاه دارید.

رضا
15:10 ~ 8 دسامبر 2009

زهرا خانوم با سلام ، کسي که جواب ما را نداده پس شما لطف کنيد جواب بديد. تشکر مي‌کنم از شما بي نهايت. من اين درصدها را احتمالا مي‌ارم احتمال قبولي من در انتخاب اولم ( شهرقدس) چند درصد: دروس تخصصي 13 درصد – برنامه سازي 43 درصد – مدار سفيد – زبان تخصصي 30 درصد – رياضي 6 درصد
عمومي: ادبيات 15 درصد – معارف 25 درصد – زبان عمومي 30 درصد
از دوستان ديگر هم تشکر مي‌کنم.
————- زهرا : خیر اگر عمومی ها رو بالای 30 زده بودید احتمال قبولی خیلی قوی میشد.

علیرضا
16:57 ~ 8 دسامبر 2009

دوستان عزیز جواب سوال 134 برنامه نویسی 100% گزینه 1 میشه:
در صورت ابتدا I=5 است. بعد در خط بعدی در تابع if یه جمله انتصابی صورت می گیره و I ما از 5 به 6 تغییر پیدا می کنه و در نهایت j=10 است پس خروجی در انتها می شود گزینه 1.

نکته مهم در آن تست در خط if آن است ، که دوستان فکر می کنن آن یک شرط است در صورتی که وقتی یه مساوی گذاشته میشه مقدار سمت راست درون متغییر سمت چپ ریخته می شود و در صورتی که می خواست عمل شرط انجام شود می بایستی به شکا پایین نوشته می شود

if i= = 6 این عمل شرط است اما

if i = 6 عمل انتصاب است——– زهرا : بله پاسخ صحیح گزینه 1 هستش.

مریم
17:15 ~ 8 دسامبر 2009

سلام
زهرا خانم اگه میشه لطفا کمکم کنید آیا من با این درصدا دانشگاه پرند قبول میشم
ساختمان=45
ذخیره=1/4
سیستم عامل=45
برنامه نویسی=2/22
مدار =43
زبان تخصصی=20
درسای عمومی هم میانگینش تقریبا 10 باشد مطمئن نیستم خواهش میکنم کمکم کنید جوابمو سریع بدید مرسی.
آقا محمود شما هم که پرند زدید جواب منو بدید به نظر شما من قبول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم
17:16 ~ 8 دسامبر 2009

سلام
زهرا خانم اگه میشه لطفا کمکم کنید آیا من با این درصدا دانشگاه پرند قبول میشم
ساختمان=45
ذخیره=1/4
سیستم عامل=45
برنامه نویسی=2/22
مدار =43
زبان تخصصی=20
درسای عمومی هم میانگینش تقریبا 10 باشد مطمئن نیستم خواهش میکنم کمکم کنید جوابمو سریع بدید مرسی.
آقا محمود شما هم که پرند زدید جواب منو بدید به نظر شما من قبول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟—————
زهرا :تراز واحد پرند6024

blue_beryy
18:05 ~ 8 دسامبر 2009

زهرا خانوم.مگر شما خوابید؟پس چرا جواب ما را نمی دهید؟———– زهرا : من تا اونجای که میتونم وقت میزارم و حتی وقتی خیلی خستم وجواب میدم سوالتون چی بود باز بنویسید واسم.

مهدي
18:07 ~ 8 دسامبر 2009

سلام
مريم خانوم احتمال 90 درصد قبول ميشيد.
منم پرند زدم ولي الان پشيمونم كه چرا تهران نزدم.فكر كنم رتبم تك رقمي شه.

مریم
18:24 ~ 8 دسامبر 2009

زهرا خانم حالا به نظر شما من با این درصدا احتمال قبولیم در پرند هستش؟
خیلی ممنون اگه جوابمو بازم بدید ——- زهرا : به احتمال85درصد قبول میشید اگر عمومی ها رو بالای 20 یا 30 زده بودید حتمی بود.موفق باشید.

yahagh
18:56 ~ 8 دسامبر 2009

سلام می خواستم بدونم من با این درصدها
ادبیات 15
زبان 5
معارف 20
زبان تخصصی 12
مدار 60
برنامه نویسی 66
دروس تخصصی 30
دانشگاه دزفول ماهشهر بهبهان قبول می شم———
زهرا : انتخاب اول هر کدوم هست بله قبول می شید.

ساسان
19:01 ~ 8 دسامبر 2009

جواب کامنت منو ندادید؟———–
زهرا : بله احتمال70 درصد قبول میشید اما سوال دوم رو از اقا پیمان بپرس دوباره بپرسید تا ببینش.موفق باشید.

اشکان
19:24 ~ 8 دسامبر 2009

باسلم و خسته نباشید خدمت مدیران سایت. میخواستم ببینم با درصد های زیر قبولم یا نه :
معارف:70 درصد
ادبیات: 30 درصد
زبان :سفید
ریاضی: 5 درصد
مدار : سفید
برنامه سازی :30 درصد
دروس تخصصی:10 درصد
زبان فنی :8 درصد
انتخاب اولم قوچان و قوچان هم بومی میگیرد و من هم بومی این شهر محسوب میشم.باتشکر———
زهرا : اگر میانگین دروس تخصصی رو بالای 30 زده بودید میشد گفت بله ولی خیلی پایین هستن.

ناشناس
20:15 ~ 8 دسامبر 2009

ایین:

من با این درصدها قبول میشم؟
ترازم چند میشه؟

مدار 70%
دروس تخصصی 42%
برنامه نویسی 28%
زبان تخصصی24%
معارف 40%
ادبیا ت 30%
زهرا خانوم خواهشا جواب بدید ترازم چنده؟
به قبولی امید داسته باشم؟
شرمندم به خدا یادم رفت بگم از چه شهری هستم
همدانم خواهش میکنم یک بار دیگه جوابمو بدید قبول میشم؟یا نه؟ممنونممم———-
زهرا : بالای 6500بله که قبول می شید.اگر این درصد ها واقعا درست باشه او ترازی که گفتم مانگین بالاتر هم میشه.رفتین تو سایت اقای طورانی چک کنید یا حدسی میگین؟ موفق باشید.

فهیم
21:33 ~ 8 دسامبر 2009

سلام

زهرا خانم این چند روز بچه ها اساسی دارن سوال می کنن و شما هم طبیعتاً خسته می شید اما بدونید که با جواب دادن به هر کامنت که گذاشته می شی چه کمک بزرگی به بچه ها می کنید.

پس خواهشاً جواب بدید

مدار 16%
دروس تخصصی 16%
برنامه نویسی 68%
زبان تخصصی20%
معارف 40%
ادبیا ت10%

اول خواستم ببینم ترازم چند میشه؟؟؟؟

بعد تراز تو هر دانشگاهی ثابت ه یا هر سال تغییر می کنه؟

خواهش می کنم در صورت داشتن وقت جواب منو هم بدید———- زهرا : به من بگید که انتخاب اولتون کجاست ولی اگر برنامه نویسی که خوب زدین بتونه بقیه رو بکیشه بالا اره ولی بگید که من حساب کنم تراز انتخاب اولتون چقدر هستش.موفق باشید.

bahar بهار
22:38 ~ 8 دسامبر 2009

سلام
زهرا خانم اگه میشه لطفا کمکم کنید آیا من با این درصدا دانشگاه همدان قبول میشم؟؟؟
ادبیات 25
معارف 30
زبان 50
ریاضی 13
مدار 20
زبان تخصصی 51
برنامه نویسی6
دروس تخصصی25————- زهرا : تراز شما به حد نصاب برای واحد همدان نمیرسه ولی نمیتونم بگم که اصلا قبول نمیشید چون امسال ظرفیت ها بالا رفتهاگر برنامه نویسی رو 35 تا 40 میزدین اون موقع وضع فرق می کرد.موفق باشید

ایین
22:48 ~ 8 دسامبر 2009

نه رفتم نگاه کردم آخه من واسه قبولی خیلی تلاش کردم ممنونم از راهنماییتون
امیدوارم شما هم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید

hirad
23:02 ~ 8 دسامبر 2009

salam ba arze khaste nabashid ..
mishe soalaye omoomie kardani be karshenasi nobate asr ro too sait gharar bediin mamnoon misham mer30 az in hame komaketoon bye

ژیلا
23:07 ~ 8 دسامبر 2009

سلام خسته نباشید.لطفا” به من می گین من با این درصد ها از انتخاب اولم که بناب هست قبول می شم یا نه؟
ادبیات 10%
معارف 50%
زبان سفید
ریاضی سفید
مدار 60%
برنامه نویسی 40%
زبان تخصصی 40%
ساختمان 70%
ذخیره 20%
سیستم عامل سفید
اگه جواب بدین ممنون می شم.———— زهرا : تراز واحد بناب رو ندارم ولی اگر 5400تا 5900 باشه با این درصد های شما به احتمال 70درصد بله.

امییییییییییییین
23:45 ~ 8 دسامبر 2009

ممممممممممنون زهرا خانم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میشه بپرسم به نظر شما تراز من چند میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و شما بر چه اساسی میگید که من قبول میشم ؟؟؟؟؟؟؟(قصدم بی احترامی به شما نیست فقط میخام بدونم چقدر روی حرفتون میتونم حساب کنم چون اگر آزاد قبول میشم دیگه واسه علمی کاربردی نخونم چون من سربازم درس خوندن سخته برام______________)tanks————
زهرا : اگر درصد هاواقعا همونی باشه که خودتون حساب کردین بله.

محمود
00:10 ~ 9 دسامبر 2009

مرسی زهرا خانوم..بابت کمک تونم ممنون..اگه قبول شدم حتما می یام دعا کنید برام

محمود
00:23 ~ 9 دسامبر 2009

مریم خانوم ایشا اله.. قبولید…من دانشجوی همونجام..نباید دست کم بگیریم اونجارو..از پارسال پرن بین المللی شده..فقط خدا کنه ترازش بالا نره

فرزاد
00:30 ~ 9 دسامبر 2009

سلام زهرا خانوم
اگه وقت کردین و می تونیین یه نظری بدین…

درصدام اینطوریه:

ادبیات %22
معارف %80
زبان %15

ریاضی سفید
زبان ت %47
برنامه نویسی %11
مدار %66
دروس تخصصی %47

به نظرتون حدود ترازم چقد میشه؟من لاهیجان زدم.
مرسی.———– زهرا تراز واحد لاهیجان 5826هست بله میتونید قبول بشید.موفق باشید.

arash
01:02 ~ 9 دسامبر 2009

من انتخاب اول کرمانشاه زدم با این درصدها:
معارف 50%
ادبیات 40%
زبان عمومی 0
ریاضی 0
زبان تخصصی 55
تخصصی ها 27
برنامه نویسی 37
مدار 45
کرمانشاه رو امکانش هست بیارم ؟———- زهرا : بله 65درصد قبول میشید چون تراز کرمانشاه رو ندارم نمیتونم دقیقا بگم.

سیما
01:24 ~ 9 دسامبر 2009

سلام من امسال خیلی تلاش کردم ولی زیاد وقت نداشتم چون سر کار هم می رفتم الان که رفتم درصدامو بگیرم شکه شدم چون خیلیاش رو بلد بودمو به خاطر استرس کنکور منفی زدم الان خیلی ناراحتم درصدامو گذاشتم می شه بگین امکان داره دانشگاه نجف آباد قبول بشم ؟ چون هیچ جای دیگه رو غیر از اونجا نزدم ممنونم
زبان تخصص 26 %
مدار 70 %
ذخیره 30%
سیستم 30%
ساختمان 30%
برنامه نویسی 30%
جمع عمومیا احتمال می دم 100 % باشه————- زهرا : بله قبولید ولی اگر این درصد ها واقعا درست باشه که به احتمال زیاد اطمینان نکنید شما دارید میگید خیلی ها رو منفی زدم !!!! موفق باشید تشکر از لطفتون.

سیما
01:27 ~ 9 دسامبر 2009

یادم رفت بگم چه قبول بشم چه نشم همیشه ممنونتون هستم به خاطر این سایت پربارتون
همیشه موفق باشین

ehsan
06:34 ~ 9 دسامبر 2009

زهرا خانم اگه میشه لطفا کمکم کنید آیا من با این درصدا دانشگاه کرج قبول میشم؟؟؟
من انتخاب اولم راکرج زدم با این درصد ها امکان قبولی وجود داره؟
مدار 70%
دروس تخصصی 37%
برنامه نویسی 40%
زبان تخصصی 78%
ریاضی 0/03%———— زهرا : تراز واحد کرج 6308هستش بله حتما موفق باشید انشاالله.

مریم
07:47 ~ 9 دسامبر 2009

سلام به همه دوستان مخصوصا زهرا خانم
واقعا از زحماتی که برای ما میکشید تشکر میکنم بازم ممنون از این که جوابمو دادید.از شماهم آقا مهدی تشکر میکنم که کمک کردید ولی دانشگاه پرند بد نیستشا!!!. موفق باشیذ.

مریم
07:58 ~ 9 دسامبر 2009

راستی بچه ها سوالای عمومی رو از کجا گرفتید به منم هم بگید ممنون میشم———– زهرا : سوالات عمومی رو کسی نتونسته خارج کنه حدسی میگن وگر نه مشکل خودمم حل میشد من که هر کاری کردم راضی بشن نشد به هر کی هم سپردم نتونست.

ناشناس
08:31 ~ 9 دسامبر 2009

رضا:

زهرا خانوم با سلام ، از اينکه وقت گذاشتيد و جواب داديد بي نهايت متشکرم. يه سئوال ديگه داشتم که فکر مي کنم براي همه سئوال باشه . فرمول بدست آوردن تراز اختصاصي ؟ تراز عمومي و تراز کل ؟ چيه و تراز من با توجه به اينکه دروس تخصصي اگر به 20 درصد تغيير کند چند خواهد شد ؟ آيا تراز هر واحد نسبت به سال قبل تغيير مي‌کند؟ اگر آره تراز شهر قدس امسال چيه؟ دروس تخصصي 20درصد – برنامه سازي 43 درصد – مدار سفيد – زبان تخصصي 30 درصد – رياضي 6 درصد
عمومي: ادبيات 15 درصد – معارف 25 درصد – زبان عمومي 30 درصد
از دوستان ديگر هم تشکر مي‌کنم.

زهرا خانم:
احتمال قبوليم چند درصد؟ لطفاٌ به درصد بگيد. مي‌خوام تصميم بگيرم!؟————
زهرا : تراز واحد شهر قدس 5993 هست بله نسبت به بالابردن ظرفیت ها کمتر میشه و سطح علمی دانشگاه هم تاثیر داره در کمتر یا بیشتر شدن ولی داوطلبان که میان 20تا30 باشن تراز 6000رو کسب میکنن.موفق باشید.

الهام
09:08 ~ 9 دسامبر 2009

سلام زهرا جان خوبی؟ خسته نباشی. خانومی بی زحمت جواب سواله منم بدی مر30
زبان تخصصی 40
برنامه نویسی 58.33
مدار0
تخصصی 20
عمومی هم کلید پیدا نکردم
اولویت هامم به ترتیب تبریز- شبستر- بناب
به نظرت قبول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟———- زهرا : تراز تبریز رو نمیدونم ولی شبستر 5004 هستش که اگر عمومی ها رو میانگین 40زده باشید چون میزان دورس تخصصی پایین و از یه طرف مدر 0 به احتمال50درصد بله.

فهیم
09:39 ~ 9 دسامبر 2009

زهرا خانم این چند روز بچه ها اساسی دارن سوال می کنن و شما هم طبیعتاً خسته می شید اما بدونید که با جواب دادن به هر کامنت که گذاشته می شی چه کمک بزرگی به بچه ها می کنید.

پس خواهشاً جواب بدید

مدار 16%
دروس تخصصی 16%
برنامه نویسی 68%
زبان تخصصی20%
معارف 40%
ادبیا ت10%

اول خواستم ببینم ترازم چند میشه؟؟؟؟

بعد تراز تو هر دانشگاهی ثابت ه یا هر سال تغییر می کنه؟

زهرا خانم گفته بودید بگم که انتخاب اولم کجاست؟

انتخاب اول من دزفول که ترازش سال قبل 5817 بود.

خواستم ببینم با توجه به این که برنامه نویسی خوب زدم ، می تونم تو این واحد قبول شم یا نه.

خواهشاً زود جواب بدید چون که بد مدل منتظرم————
زهرا : من که گفتم اگر ادبیات یا دروس تخصصی بالاتر بود حتما میشد ولی با توجه به درصد برنامه نویسی میشه گفت 60درصد من تا عصر حساب میکنم بهتون میگم شماشب ساعت 11 بیاید چک کنید ببینم ترازتون چقدر میشه.باز یاداوریم کنید.

محمد
09:51 ~ 9 دسامبر 2009

سلام زهرا خانم . واقعا از اینکه به سئوالات بچه ها جواب میدین ممنونم .
لطفا بگید من ساوه ( شهر اول ) قبول میشم یا نه .

زبان تخصصی == % 64
مدار منطقی == % 20
برنامه سازی == % 10
دروس تخصصی == % 20
تمام سئوالات عمومی میانگین == % 40
ممنون میشم اگه زود تر جواب منو بدین . ——— زهرا : با توجه به تراز واحد ساوه 5738 هستش بله.

علی رضا
10:23 ~ 9 دسامبر 2009

سلام
می خواستم بدون با این درصد ها دانشگاه نجف آباد قبول می شوم.
ادبیات : 20%
معارف: 70%
زبان : 0%
ریاضی : 0%
زبان تخصصی : 30%
مدار: 70%
برنامه نویسی : 51%
تخصصی : 25%———– زهرا : بله انشاالله شاید همکلاس شدیم اما من که میخوام برای علمی کاربردی بخونم شاید هم اومدم نجف اباد بعد از اعلام نتایج خبرم کنید.موق باشید.

Dorsa
10:58 ~ 9 دسامبر 2009

ادبیات %20
معارف %70
زبان %80

ریاضی سفید
زبان تخصصی %60
برنامه نویس %11
مدار %66
دروس تخصصی %47

….

زهرا خانوم چرا نمیگید من انتخاب اولم که لاهیجانه اینطوری قبول میشم یا نه؟ چند بار نظر گذاشتم ولی جواب ندادید.

…آقا فرزاد منم تقریبا مثل شما زدم…راستی شمام میخواید لاهیجان قبول شید …امیدوارم که قبول شید موفق باشید خدافظ—————-زهرا : بله قبول میشید تراز واحد لاهیجان 5727 باور کنید تااونجای که میتونم جواب میدم شرمنده.

دختر ایرونی
12:15 ~ 9 دسامبر 2009

زهرا خانوم سلام شما سایتی واسه بچه های معماری میشناسید که سوالاتشون را از اونجا دانلود کنند؟
و یک سوال دیگه من چند جا بهم پیشنهاد تدریس شده اما یکم میترسم نمیدونم شاید چون اولین باره به نظرتون از چه روشی استفاده کنم؟
و سوال دیگرم اینه که من میخوام ارشد شرکت کنم به نظرتون همین نرم افزار را شرکت کنم یا it کدومش بهتره هم از نظر تعداد واحد و هم در زمینه ی کار و هزینه دانشگاه آزاد واسه ما ارشد ها ترمی چنده؟و چه کتاب هایی را پیشنهاد میکنید؟آقای مقسمی کتاب های ارشد داره؟پارسه بهتره؟یا مقسمی؟
thx—————- زهرا : نرم افزار بازار کار بهتری به نسبت ای تی داره جزوات پارسه خیلی تاثیر گذار هستن میتونید سفارش بدید به پیمان.و پذیرش دانشگاه ها هم برای نرافزار بیشتر هستش و اینکه حتما پیشنهاد های رو که دارید به سادگی کنار نزنید چون ممکنه دیگه تکرار نشه موفق باشید.

کیارش
12:15 ~ 9 دسامبر 2009

سلام زهرا خانوم من با تراز حدودا 5800 با این درصدها قبول میشم؟
دروس تخصصی 40%
مدار 67%
برنامه نویسی 25%
زبان تخصصی 30%
معارف25%
ادبیات35%
و کسی جواب سوال 79 ریاضی را میدونه؟ اگه میدونید راهنماییم کنید؟——– زهرا : بالا تر هم میشه ترازتون بله میارید.جواب ریاضی امار هنوز زده نشده.

فهیم
12:28 ~ 9 دسامبر 2009

زهرا خانم سلام

شما قرار بود تراز منو حساب کنید ، گفتید که یادآوریتون کنم.

ترو خدا یادتـــــــــــــون نره ها؟؟؟؟؟؟؟
————
مدیر سایت : تراز شما حدود 5500 میشود و احتمال قبولی وجود دارد

علیرضا
12:34 ~ 9 دسامبر 2009

کیارش جان جواب سوال 79 ریاضی

گزینه 4 میشه.

رضا
13:20 ~ 9 دسامبر 2009

زهرا خانم سلام ببخشيد دوباره مزاحم شدم .
تراز من با اون درصدها چند ميشه؟ چند درصد ممکن قبول شم؟ ديگه مزاحم نميشم و خيلي خيلي از شما و مديريت سايت متشکرم – بخاطر حوصله تون—————-زهرا : احتمال قبولی 60درصد هستش.

blue_beryy
14:03 ~ 9 دسامبر 2009

سلام
اگر لطف می کنید لطفا جواب دهید با ترازهای زیر شهر همدان قبول میشم یا نه؟(واسم خیلی مهمه.حتی الامکان جواب دهید.ممنون)
زبان تخصصی 40
مدار 40
برنامه سازی 50
ذخیره 12
سیستم عامل 5
ساختمان داده 10
زبان انگلیسی 50
ریاضی 10
فارسی 4
معارف 6——————– زهرا : بله.

رضا
14:34 ~ 9 دسامبر 2009

دوستان خواهشاٌ :

از سئوالات عمومي خبري نشد!!!!!!؟
کسي خبري ؟ سايتي چيزي !!!
لطفاٌ اگر کسي مي‌دونه راهنمايي کنه؟

فرزانه
14:42 ~ 9 دسامبر 2009

سلام خسته بنباشید میشه لطف کنید جوابمو بدید من انتخاب اولم رودهن انتخاب دوم قیام دشت
مدار—-95%
برنامه سازی 60%
زبان تخصصی 20%
تخصصی هم تقریبا 40%
معارف سفید
زبان 35%
ادبیات 20%
لطفا بهم بگید قبول می شم یا نه
مرسی————– زهرا : بله.

فهیم
17:05 ~ 9 دسامبر 2009

مدیر سایت : تراز شما حدود 5500 میشود و احتمال قبولی وجود دارد

زهرا خانم این مدلی که من اصلاً شانس قبولی ندارم.
چون تراز انتخاب اول من، سال پیش 5817 بوده

الان شما می گی تراز من شده 5500.

این مدلی من اصلاً شانس قبولی ندارم.

میشه بگید رو چه حسابی می گید من شانس قبولی دارم؟؟؟؟؟؟

منتظرم
————-
مدیر سایت : به علت افزایش ظرفیت ها نسبت به سال گذشته و کاهش شرکت کنندگان و همچنین انتخاب احتمالی دانشگاه

مانی
17:37 ~ 9 دسامبر 2009

سلام
این که بچه ها می گن دروس تخصصی مثلا 30 درصد منظورشون میانگین کلیه ی دروس تخصصی شونه ؟ یا همش با هم 30 درصد شده؟

الهام
17:49 ~ 9 دسامبر 2009

می شه لطف کنین دفترچه ی عمومی رو بذارین

سیما
17:53 ~ 9 دسامبر 2009

سلام از توی کامنتا دیدیم که شاید نجف آباد بری به نظر من مدرک علمی کاربردی آنچنان ارزش نداره امیدوارم همکلاس بشیم زهرا جان

hasti
18:46 ~ 9 دسامبر 2009

salam be ha,eye bachehaye tirip karshenasi napeyvaste, az modire sait mikham ke ba in daradam tarazam chand mishe.khahesh mikonam javab bedid. omomia:20 zaban takhasosi:27 c++:4 riazi amar va madar:nazadam takhasosi:26 toro khoda begid tarazam chand mishe,be nazare shoma mitonam amol,sari,ya behshahr ghabol sham?

محمود
18:54 ~ 9 دسامبر 2009

بچه ها کلید درس ریاضی آمار تو سایت استاد مقسمی هست….بعد زهرا خانوم ترازو چه طوری حساب می کنند؟؟؟

اشکان
19:05 ~ 9 دسامبر 2009

باسلام و خسته نباشد ببخشید دوباره مزاحمتون شدم من بایکبار بررسی دیگه درصدام این طوری شد میشه بگین قبولم یانه و تراز من چنده
معارف:85 درصد
ادبیات: 45 درصد
زبان :سفید
ریاضی: 5 درصد
مدار : سفید
برنامه سازی :30 درصد
دروس تخصصی:23 درصد
زبان فنی :5درصد
انتخاب اولم قوچان و قوچان هم بومی میگیرد و من هم بومی این شهر محسوب میشم.باتشکر———

مليكا
19:06 ~ 9 دسامبر 2009

سلام
ترخدا يكي به من بگه اين درصدارو چه جوري حساب ميكنيد؟؟؟؟؟
ممنون ميشم اگه واسم of بزارين…

melika_joooooon@yahoo.com

علیرضا
19:22 ~ 9 دسامبر 2009

با عرض سلام مجدد:

1- میشه لطف کنید و بگید تراز رو چه طور محاسبه می کنید

2- تراز دانشگاه ها ممکنه نسبت به سال قبل تغییر کنه یا نه؟ (اگه آره چه طور می تونیم متوجه شیم)

یوسرا-ع
19:50 ~ 9 دسامبر 2009

با عرض سلام خدمت مدیر سایت
میخواستم بدونم که من با درصدهای زیر در واحد دزفول قبول میشم
ادبیات 45
معارف 50
زبان عمومی 8
ریاضی سفید
مدار سفید
زبان تخصصی 40
برنامه نویسی 10
دروس تخصصی 27

فهیم
20:10 ~ 9 دسامبر 2009

سلام و عرض خسته نباشید

خواستم بگم با توجه به این که تراز منو محاسبه کردید و گفتید ، که 5500 شده.

و انتخاب اول من ، ترازش سال قبل 5817 شده.

و با توجه به تمام شرایطی که خودتون می دونید ، چند درصد شانس دارم که تو انتخاب اولم قبول شم.

خواهش می کنم زهرا خانم جواب سوالمو بدید، چون که خیلی خیلی واسم مهم ه

نازنين
20:30 ~ 9 دسامبر 2009

سلام مي خواستم بدونم با اين در صدا چند در صد احتمال قبولي رو دارم ، البته سهميه بسيجي فعال رو هم دارم اولويت اولم هم اقليد تواستان فارس مي باشد
رياضي 0%
زبان تخصصي 56%
سخت افزار 77%
برنامه نويسي 20 %
دروس تخصصي جمعاً 30%
معارف 60%
ادبيات 20-15 %
زبان 50-40 %

الهام
21:44 ~ 9 دسامبر 2009

ملیکا خانوم.برای اینکه از بیسوادی خودت متاسف باشی من راه محاسبه درصدها را به تو نشون میدهم:محاسبه درصدها کاری نداره.یک مثال می زنیم اگر شما از 25 سوال تنها به 8 سوال جواب داده باشید.میشه 32 درصد.

fff
21:48 ~ 9 دسامبر 2009

سلام زهرا خانم سهمیه ی بومی مربوط به استانه؟ یا به شهر؟؟؟مرسی

fff
22:01 ~ 9 دسامبر 2009

زهرا خانم من فقط به سوالات مدار سیستم عامل،برنامه نویسی،جواب دادم همه رو حدودا چهل یا پنجاه در صد زدم به اضافه عمومی ها ولی عمومی ها رو نمیدونم چند درصد زدم به نظر شما انتخاب اول ماهشهر قبول میشم یا انتخاب دوم آبادان

fff
22:03 ~ 9 دسامبر 2009

مرسی به خاطر زحماتتون زهرا خانمممممممممممم

نیما
23:00 ~ 9 دسامبر 2009

سلام می شه بدونم ترازم با این درصدا چند می شه ؟ ممنون می شم
زبان تخصص 20 %
مدار 70 %
ذخیره 25%
سیستم 25%
ساختمان 30%
برنامه نویسی 30%
عمومی 60%

ساسان
23:12 ~ 9 دسامبر 2009

رفتم خودم درصدامو حساب کردم!!
اینم درصدهای من
ادبیات52%
معارف 54%
زبان سفید
ریاضی و آمار سفید
زبان تخصصی 70%
مدار59%
برنامه نویسی 45%
دروس تخصصی 36%
خوب زدم نه؟
انتخاب اولم بروجرد!!!

ژیلا
23:20 ~ 9 دسامبر 2009

سلام خسته نباشید می خوام بدونم من با این درصدا از انتخاب اولم(بناب)قبول میشم یا نه؟
ادبیات 10- معارف 50 – زبان عمومی سفید-ریاضی سفید-زبان تخصصی 40- مدار 60- برنامه نویسی 40 سیستم عامل سفید- ذخیره 16 – ساختمان 70
ممنون میشم اگه جواب بدین.

علیرضا
23:21 ~ 9 دسامبر 2009

ملیکا
درصدا رو اینطور حساب می کنن تعداد سوالات صحیح رو در 3 ضرب می کنی منهای سوالای منفی می کنی کلش رو تقسیم بر 3 برابر کل سولات می کنی و حاصلش رو در صد ضرب می کنی

ناشناس
23:26 ~ 9 دسامبر 2009

خواهش می کنم بگین چطور تراز حساب کنیم و تراز نجف آباد چند هستش ممنون

علی
04:10 ~ 10 دسامبر 2009

اگه براتون مقدور هست زحمت این یکی رو هم بکشید انتخاب اول واحد زرقان(نزدیک شیراز)
عمومی 23 درصد
تخصصی 20 درصد
برنامه نویسی 51 درصد
مدار 10 درصد
ریاضی 6 درصد
ضمننا این درصدا کاملا ازشون اطمینان دارم در واقع حداقله طبق کلید.
خیلی خیلی زحمت میکشید ممنون.

ناشناس
09:46 ~ 10 دسامبر 2009

سلام
ببخشید استاد من بهم گفته اگه میانگین دروس تخصصی من کمتر از 50 باشه نجف آباد قبول نمی شم من خیلی ناراحتم فکر می کردم قبول بشم می شه بگین تراز من چنده ؟خواهش می کنم جواب بدین ممنون می شم
مدار 70
ذخیره 31
ساختمان 31
برنامه نویسی 33
سیستم 23
زبان تخصصی 26
امکان داره قبول شم ؟فکر می کنم عمومی هم 50 درصد زده باشم

اشکان
10:08 ~ 10 دسامبر 2009

باسلام و خسته نباشید
خواهش میکنم از مدیران سایت جواب منو بدین باتشکر

hasti
10:25 ~ 10 دسامبر 2009

salam be ha,eye bachehaye tirip karshenasi napeyvaste, az modire sait mikham ke ba in daradam tarazam chand mishe.khahesh mikonam javab bedid. omomia:20 zaban takhasosi:27 c++:4 riazi amar va madar:nazadam takhasosi:26 toro khoda begid tarazam chand mishe,be nazare shoma mitonam amol,sari,ya behshahr ghabol sham?

saba
11:43 ~ 10 دسامبر 2009

سلام لطفا جواب بدید… آیا دانشگاه زنجان در سال 89 پزیرش نرم افزار دارد
یا از کجا میتونم پیگیری کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟

علیرضا
11:50 ~ 10 دسامبر 2009

سلام
از بابت سوالات ممنون اگر ممکن است کلید سوالات هم بذارید .

حامد
11:58 ~ 10 دسامبر 2009

با سلام
ممکن بگین تراز من تقریبآ چند میشه؟؟؟
ممنونم از لطفتون
—————————–
مدار: %90
زبان تخصصی: %15
تخصصی: %20
برنامه نویسی: %25
—————————-
معارف: فکر کنم %40
ادبیات: فکر کنم %15

زهره
12:22 ~ 10 دسامبر 2009

سلام خوب هستین خسته نباشین من درصدام و در آوردم انتخاب اولم تبریزه به نظرتون در میام یا نه؟
زبان تخصصی:64%
مار منطقی: 56%
برنامه سازی:26%
دروس تخصصی:20%
فارسی:32%
دینی:16%
زبان:8%

مهدی
12:36 ~ 10 دسامبر 2009

سلام – می خواستم اگر امکانش هست تراز من رو محاسبه کنید و بگید که قبول می شم یا نه ؟ خواهش می کنم خیلی مهمه …
انتخاب هام : 1 – مشهد 2 – قوچان 3- نیشابور
ادبیات 20 درصد
معارف 20 درصد
زبان 10 درصد
ریاضی و آمار سفید
زبان تخصصی 50 درصد
مدار 40 درصد
برنامه سازی 50 درصد
تخصصی 20 درصد
البته این درصد ها کمتر از حد واقعی در نظر گرفتم .

مهدی
13:08 ~ 10 دسامبر 2009

در صد رواینطوری حساب میکنن

تعداد سوالات درست ضربدر 3 -منهای تعداد سوالات غلط وهمش تقسیم بر 3ضربدر کل سوالات اون درس و پاسخ این تقسیم رو ضربدر 100 کنید تا درصد بدست بیاد

ناشناس
13:09 ~ 10 دسامبر 2009

سلام می شه جواب سوالای 162 ، 134 و 150 رو بگین هر کسی یه چیزی می گه

فاطمه
13:13 ~ 10 دسامبر 2009

خواهش می کنم جواب کسانی که درصداشونو می ذارن بدین می دونم که خیلی وقت یم بره اما فعلاً همه ی بچه ها استرس دارن و خیلی ها مثه من شبا با استرس قبول نشدن سرشونو روی بالش می ذارن نخندین این یه واقعیته ممنون

فرزاد
13:33 ~ 10 دسامبر 2009

سلام
مرسی که جواب دادین زهرا خانوم…
چقد با حوصله اید…،به همه جواب می دید …ممنون.

راستی درسا خانوم لاهیجان 120 نفر می گیره.حداقل پارسال که انقد گرفت…،بهرحال من دلم روشنه ،تراز شما ایشالا بالای 6000 می یاد،
چقدم درصدامون شبیه همه!،البته این تفاهمات اتفاقیه…

asi
15:16 ~ 10 دسامبر 2009

سلام دوستان

من درصدم به این صورت بنظر شما در میام

زبان تخصصی 55
مدار 46
برنامه نویسی 37
دروس تخصصی 8تا 11

دروس عمومی درصشون با خدا هست
به نظر شما دزفول در میام

توفیقی
18:13 ~ 10 دسامبر 2009

سلام – می خواستم اگر امکانش هست تراز من رو محاسبه کنید و بگید که قبول می شم یا نه ؟
انتخاب هام : 1 – مشهد 2 – قوچان 3- نیشابور
ادبیات 20 درصد
معارف 20 درصد
زبان 10 درصد
ریاضی و آمار سفید
زبان تخصصی 40 درصد
مدار 40 درصد
برنامه سازی 53 درصد
تخصصی 30 درصد
البته این درصد ها کمتر از حد واقعی در نظر گرفتم .

فهیم
19:52 ~ 10 دسامبر 2009

سلام و عرض خسته نباشید

خواستم بگم با توجه به این که تراز منو محاسبه کردید و گفتید ، که 5500 شده.

و انتخاب اول من ، ترازش سال قبل 5817 شده.

و با توجه به تمام شرایطی که خودتون می دونید ، چند درصد شانس دارم که تو انتخاب اولم قبول شم.

خواهش می کنم زهرا خانم جواب سوالمو بدید، چون که خیلی خیلی واسم مهم ه

محمد صادق
20:05 ~ 10 دسامبر 2009

تراز دانشگاه آزاد محمودآباد (مازندارن) چنده؟

ناشناس
23:14 ~ 10 دسامبر 2009

سلام تراز دانشگاه نجف آباد رو می خواستم ببینم چند هست ممنون

ناشناس
23:29 ~ 10 دسامبر 2009

سلام خسته نباشید.لطفا” به من می گین من با این درصد ها از انتخاب اولم که بناب هست قبول می شم یا نه؟پارسال رتبه آخرین فرد قبولی 5048 بود.
ادبیات 10%
معارف 50%
زبان سفید
ریاضی سفید
مدار 60%
برنامه نویسی 40%
زبان تخصصی 40%
ساختمان 70%
ذخیره 20%
سیستم عامل سفید
اگه جواب بدین ممنون می شم————- زهرا : بله.

امییییییییییییین
00:37 ~ 11 دسامبر 2009

سلام بر همه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کسی میدونه جواب سئوال 123 کدوم گزینه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه توی سایت مهندس مقسمی زده 1 و توی سایت استاد طورانی زده 3.
کدوم درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حامد
01:31 ~ 11 دسامبر 2009

ببخشید استاد من بهم گفته اگه میانگین دروس تخصصی من کمتر از 50 باشه نجف آباد قبول نمی شم من خیلی ناراحتم فکر می کردم قبول بشم می شه بگین تراز من چنده ؟خواهش می کنم جواب بدین ممنون می شم
مدار 70
ذخیره 31
ساختمان 31
برنامه نویسی 23
سیستم 23
زبان تخصصی 26
امکان داره قبول شم ؟فکر می کنم عمومی هم 50 درصد زده باشم
جوابمو بالا ندادین
ممنون می شم اگه جواب بدین زهزا خانم————- زهرا : چون پذیرش نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته.بله امکانش هست.

pedram
03:44 ~ 11 دسامبر 2009

salam khedmate modir site gerami va digar doostan man kelid haye takhasosy ro az site kavoshgaran gereftam albate khodeshoon ham goftan sad dar sad nist bezish chand ta gozine zadan vali takhasosoi haye zairbe 4 va 5 ro be nazaram 90%darsadesh doroste

pedram
04:45 ~ 11 دسامبر 2009

میخواستم کمکی به بچه ها برای محاسبه ترازشون کنم برای همین درصد پارسالم رو میزنم
زبان وادبيات فارسي 4.0
فرهنگ ومعارف اسلامي 22.7
زبان خارجه 5.3
رياضي وآمار 7.8
زبان تخصصي 55.6
مدارمنطقي 50.0
برنامه سازي كامپيوتر 22.2
دروس تخصصي 17.3
نمره عمومی 4834 نمره اختصاصی 6380

نمره کل 5865 حد نصاب 5000
رتبه آخرین نفر انتخاب اول 120 نمره آخرین نفر انتخاب اول 6308

——————————————————-
اینم برای دوستمه
زبان وادبيات فارسي 10.7
فرهنگ ومعارف اسلامي 16.0
زبان خارجه 57.3
رياضي وآمار 0.0
زبان تخصصي 55.6
مدارمنطقي 6.7
نمره عمومی 6147 نمره اختصاصی 4875

نمره کل 5299 حد نصاب 5000
رتبه آخرین نفر انتخاب اول 80 نمره آخرین نفر انتخاب اول 6747
————————————————
بچه ها حواستون باشه باید عمومی ها رو هم بزنید چون تاثیر داره من خودم سر عمومی ها پارسال قبول نشدم دروسی ضریب 4و5 هم خیلی خیلی تو ترازتون تاثیر داره اگه هر دوشون رو 40 یا50 بزنید تراز تخصصیتون خیلی خیلی بالا مره احتمال قبولیتونم زیاد میشه البته همون جور که گفتم باید عمومی ها رو حد اقل میانگین 30-40 بزنید
به امید قبولی همه

محسن
10:15 ~ 11 دسامبر 2009

با سلام وخسته نباشید خدمت زهرا خانم که این همه تلاش می کنن تا جواب همه رو بدم .
می خواستم بدونم با این درصدا (1.قم2.اشتیان3.فراهان)قبول میشم:
– برنامه نویسی=========== 100%
2- دروس تخصصی ========= نامشخص
3- مدار =============== 80%
4- ریاضی و آمار ========== سفید
5- زبان تخصصی ========== سفید
6- ادبیات =============== 10%
7- معارف=============== 50%
از شما خواهش می کنم جواب منو بدین …

مهدی
11:59 ~ 11 دسامبر 2009

من در صدام اینهازدانشگاه میانه قبول میشم؟

فارسی 20

معارف 30

زبان تخصصی 28.8

برنامه نویسی 28.8

ریاضی سفید

مدار 10

دروس تخصصی 3

علیرضا
12:28 ~ 11 دسامبر 2009

سلام
بچه ها کسی خبر نداره دفترچه عمومی کجا میشد گیر بیاریم .
با تشکر

امین
14:50 ~ 11 دسامبر 2009

سلام بر همه!
کسی میدونه جواب سئوال 123 کدوم گزینه میشه؟
آخه توی سایت مهندس مقسمی زده 1 و توی سایت استاد طورانی زده 3.
کدوم درسته؟
زهرا خانوم اگه میشه جوابه منو بدید.tanks———-
زهرا : گزینه 1.

آناهیتا
15:31 ~ 11 دسامبر 2009

سلام زهرا جون اگه میشه جواب منم بدین.لطفا بهم بگید همدان قبول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ادبیات >>>>>>>>40%
معارف>>>>>>>> 65%
زبان >>>>>>>> صفر
ریاضی وآمار>>>> صفر
زبان تخصصی >>>>>>>31%
مدار>>>>>>>>>>>>10%
برنامه نویسی>>>>>> 55%
دروس تخصصی>>>>> 20%
تورو خدا جوابمو بده زهرا جان.ممنونم عزیزم
رتبه آخرین نفر قبولی 120 وترازش 5560 بوده پارسال در واحد همدان.تورو خدا جواب بدید
.———————
زهرا : بله امکان قبولی شما وجود دارد.

علی
16:09 ~ 11 دسامبر 2009

خواهش میکنم بفرمایید امیدی هست یا نه خیلی مهمه.
این کارنامه من توی دولتی هست.
مدار:2
عمومی:25
برنامه نویسی:-2
تخصصی :15
رتبه 24000
—————————-
لطف کنید بفرمایید با این کارنامه میشه واحد زرقان یا سروستان قبول شد.پلیز
مدار:10
عمومی:20
برنامه نویسی:51
ریاضی:6
تخصصی :21 تا 25 درصد.
خیلی برام حیاتیه لطفا یکی یه نظر چیزی بگه خیلی نگرانم.

علیرضا
16:12 ~ 11 دسامبر 2009

سلام
روش بدست آوردن نمره برحسب درصد:
3*تعداد کل سوالها /(تعداد نادرست -(3*تعداد درست))

بعد جواب را ضربدر 100 کنید

Dorsa
18:38 ~ 11 دسامبر 2009

سلام… ممنون از اینکه جواب دادی زهرا جــــــــون

آقا فرزاد مرسی از امیدواریتون ، گفتی درصدامون شبیه همه ، من کامنت شما رو خوندم دیدم تقریبا مثل همیم برای همین واسه شما رو نوشتم با یکم تغییرات ، چون از نظر خودم درصداتون شبیه خودم بود.

ایشالا که قبول شیم…تا این نتیجه بیاد داغون میشیم به خدا…. اگه قبول شدین خبر بدین حتما.

خدافظ بچه ها…نگران نباشید

ساسان
19:16 ~ 11 دسامبر 2009

رفتم خودم درصدامو حساب کردم!!
اینم درصدهای من
ادبیات52%
معارف 54%
زبان سفید
ریاضی و آمار سفید
زبان تخصصی 70%
مدار59%
برنامه نویسی 45%
دروس تخصصی 36%
خوب زدم نه؟
انتخاب اولم بروجرد!!!

نمیخوای جواب مارو بدی زهرا خانم؟—————
زهرا : بله موفق باشید.

سارا
21:15 ~ 11 دسامبر 2009

سلام
میخواستم ببینم من با این درصد ها انتخاب اولم کرج قبول می شم یا نه؟
مدار 70%
برنامه نویسی 64%
دروس تخصصی 51%
زبان تخصصی 37%
ریاضی 3%
ادبیات 32%
معارف 77%
لطفا جواب بدید؟ خواهش میکنم————-
زهرا : بله.

نیوشا
21:45 ~ 11 دسامبر 2009

من با این درصدام تهران شمال قبول میشم؟

ادبیات 32 %

معارف 70%

زبان 70%

زبان تخصصی 70%

برنامه نویسی 44%

ریاضی 10%

مدار 54%

دروس تخصصی31%

عسل
21:54 ~ 11 دسامبر 2009

162 ، 134 و 150
کسی می تونه جواب این 3 تا سوال رو به من بگه ؟ ممنون

سهراب
21:58 ~ 11 دسامبر 2009

سلام زهرا خانوم خواهشا راهنماییم کنید یک سوال
اگر من دانشگاه آزاد قبول بشم و ثبت نام کنم و تا شهریه ثابت را ندهیم ثبت نام نمیکنند و بعد از آن اگر علمی کاربردی هم قبول بشم بخوام علمی کاربردی ثبت نام کنم از آزاد انصراف بدم شهریه ثابت برگردانده میشه یا نه؟
آقا آرش از کرمانشاه اگر آزاد قبول شدی ما را هم خبر کن شاید هم کلاسی شدیم؟انشا الله

و آقا امین سوالات استاد طورانی درست تر و منطقی تر می باشد———
زهرا : خیر.

ایین
22:09 ~ 11 دسامبر 2009

من قصد جسارت ندارم اما میدونم آقای مقسمی این سوال را اشتباه به جواب رسیده در کل قابل اثباته سوال 123 مدار اگر دو پرانتز را در هم ضرب کنیم در جواب به صفر میرسیم و چون مکمل را میخواد در نهایت جواب یک می شود یعنی گزینه سه هر کی با من موافقه لطفا اعلام کنه که بچه ها بتونند درصد هاشون را حساب کنند و مورد دیگه در سیستم عامل سوال 153 این سوال در خود کتاب جناب مقسمی هست که هر سه قاب نه صفحه وهر چهار قاب ده صفحه است که جواب گزینه 4 نه 3 و سوال 161 جواب گزینه سه می باشد لطفا نظراتتون را اعلام کنید به هر حال از استاد مقسمی هم تشکر میکنم

پدرام
22:46 ~ 11 دسامبر 2009

بچه ها امسال مثل اینه که ظرفیت ها افزایش پیدا کرده و این که 35000نفر کمتر از پارسال در کنکور شرکت کردند برای همین احتمالا تراز ها کم میشه
در ضمن من فکر کنم امسال تراز دماوند و گرمسار نسبت به پارسال بیشتر بشه من سر جلسه قبل از آزمون از 50 نفر پرسیدم که اکثرا دماوند رودهن گرمسار زدند یک توصیه به دوستان داشتنم نباید تراز های سال قبل رو ملاک قرار داد چون شاید خیلی ببینند که تراز دماوند مثلا پارسال شده 5500 برای همین خیلی ها میزنند اونجا و تراز اون بالا می یاد کلا باید حواستون جمع باشه هی هم نپرسید با این درصد ها قبول می شم یا نه؟ معلوم نمیکنه ولی اگه دروس 5و4 تون رو 40 بزنید ترازتون یک چیز فضایی میشه از 6000 تا 6500یا6600البته بشتگی به درسهای دیگه هم داره باید حتما عمومی ها رو بزنید
نحوه محاسبه تراز کل هم اینطوریه یک سوم تراز دروس عم.می و دو سوم هم تراز تخصصی بعلاوه هم میشه یعنی هر چی تراز تخصصی بالاتر باشه تراز کل خیلی می یاد بالا ولی عمومی یک سوم تاثیر داره باز هم امیدوارم همه دوستان موفق باشند
in maile mane age soaly dashtid khoshhal misham javab bedam :pedisalar@yahoo.com

naeim
08:41 ~ 12 دسامبر 2009

سلام زهرا خانوم
بابت جواب دادن سوالها واقعا” تشکر می کنم
لطفا” ترازدانشگاه آزاد ابهر اگه می دونید به من هم بگوئید.ممنون
————–
زهرا : 5002

عسل
08:53 ~ 12 دسامبر 2009

سلام
مدار0
زبان تخصصی 40
دروس تخصصی 20
برنامه نویسی58.33
ریاضی3.33

لطفا بگین من == تبریز .شبستر==قبول میشم ؟
اخه خیلی استرس دارم نامزدم خفه ام میکنه قبول نشم————-
زهرا : امکانش خیلی پایین اما با توجه به افزایش ظرفیت ها نمیشه حتمی گفت خیر.

ناشناس
09:13 ~ 12 دسامبر 2009

زهرا خانم سلام ببخشيد دوباره مزاحم شدم .
شما مي دونيد که ظرفيت پذيرش امسال چند نفره(شهر قدس):
با تشکر و خيلي خيلي ممنونم.

ناشناس
10:10 ~ 12 دسامبر 2009

احسان

سلام

می خواستم ببینم با این درصدها نجف آباد میارم؟
ادبیات%20
معارف%60
زبان%0
ریاضی وآمار%29
مدار%26
زبان تخصصی%22
برنامه نویسی%31
دروس تخصصی%37
ممنون.

مهدی
11:04 ~ 12 دسامبر 2009

مهدی:

من در صدام اینهازدانشگاه میانه قبول میشم؟

فارسی 20

معارف 30

زبان تخصصی 28.8

برنامه نویسی 28.8

ریاضی سفید

مدار 10

دروس تخصصی

رويا يزدي
13:09 ~ 12 دسامبر 2009

زهرا سلام
نتايج کي اعلام ميشه.؟؟؟
مرسي عزيزم.———–
زهرا : هفته اخر دی ماه.

یوسرا-ع:
13:52 ~ 12 دسامبر 2009

با عرض سلام خدمت مدیر سایت
میخواستم بدونم که من با درصدهای زیر در واحد دزفول قبول میشم
ادبیات 45
معارف 50
زبان عمومی 8
ریاضی سفید
مدار سفید
زبان تخصصی 40
برنامه نویسی 10
دروس تخصصی 27

نازنين
14:08 ~ 12 دسامبر 2009

سلام مي خواستم بدونم با اين در صدا چند در صد احتمال قبولي رو دارم ، البته سهميه بسيجي فعال رو هم دارم اولويت اولم هم اقليد تواستان فارس مي باشد
رياضي 0%
زبان تخصصي 56%
سخت افزار 77%
برنامه نويسي 20 %
دروس تخصصي جمعاً 30%
معارف 60%
ادبيات 20-15 %
زبان 50-40 %
زهرا خانم چند بار بهتون پيام گذاشتم اگه امکانش هست جوابم رو بدين ممنون مي شم————-
زهرا: بله امکان قبولی شما هست.

negar
14:35 ~ 12 دسامبر 2009

سلام
معارف2
ادبیات2
زبان0
زبان تخصصی-2.2
تخصصی 39
برنامه37
مدار66
انتخاب اولم تبریز ممنون می شوم زهرا جان بگی قبول می شوم یا نه؟
****************************************
دوستم پارسال از تبریز قبول شد با رتبه 37 درصداشم ایناست
ادبیات 20 معارف20 زبان7
زبان تخصصی22
امار0
تخصصی 33
برنامه33
مدار32
تراز6147

آناهیتا
15:33 ~ 12 دسامبر 2009

سلام زهرا جان.
مر30 عزیزم.زهرا جان فقط اگر میشه لطفا بگو تراز من چند میشه.ازت یک دنیا ممنونم.لطفا بهم بگو چون برام خیلی خیلی مهم.به امید موفقیت اونهای که برای رسیدن به هدف تلاش میکنند.زهرا جان منتظرم ترازمو بهم بگی!———-
زهرا : بله تراز شما به حد نصاب میرسه حول و حوشه 5700

امین
15:49 ~ 12 دسامبر 2009

سلام میکنم به همه دوستای خوبم!
مخصوصا به ایین و آقا سهراب که جواب سئوالام رو دادن و مخصوصا” زهرا خانم.
سهراب جان من خودم 3 رو زدم ولی واقعا گیجم که کدوم درسته آخه هرکی یه چیزی میگه ولی فکر میکنم جواب مهندس مقسمی درسته که خدا کنه نباشه.
باز از دوستان میخام هرکی جواب درسته سئوال 123 رو میدونه بگه؟————
زهرا : با توجه به اینکه استاد مقسمی با تامل بیشتری کلید سوالات رو در سایت قرار داده پس احتمال درست بودن پاسخ استاد مقسمی بیشتر هست.

yeki
16:09 ~ 12 دسامبر 2009

salam man darsam ine ba ina mitonam entekhab avalam yani mahshar ghabol besham plz javab bedin

adabyat 25%
maref 40%
zaban 0%
reyazi 0%
zaban takhasosi 20%
madar 70%
barname nevisi 20%
.takhasosi 35%

داریوش
16:30 ~ 12 دسامبر 2009

با سلام و خسته نباشید
به نظرتون من با این درصدها مشهد قبول میشم؟
ادبیات 20%,معارف 50%,زبان 30%
ریاضی و آمار 0

زبان تخصصی 48%

مدار منطقی 54%

برنامه نویسی 46%

دروس تخصصی 30%

خواهش میکنم جواب بدید.
————-
زهرا : به احتمال 70 درصد اگر مجموع دروس تخصصی بالاتر بود امکان قبولیتون افزایش پیدا میکرد.-

رضا
16:47 ~ 12 دسامبر 2009

زهرا خانم سلام ببخشيد دوباره مزاحم شدم .
شما مي دونيد که ظرفيت پذيرش امسال چند نفره(شهر قدس):
با تشکر و خيلي خيلي ممنونم.
ممنون مي شم اگه جواب بديد.

ایمان
17:10 ~ 12 دسامبر 2009

سلام
میشه بگید این ترازا رو چه جوری به دست مییارید؟؟؟
هم تراز تخصصی هم تراز عمومی هم تراز کل؟؟؟

رضا
17:19 ~ 12 دسامبر 2009

دوستان يه خبر خوندم نمي دونم درست هست يا نه :
دانشگاه آزاد مقطع کارداني به کارشناسي در کل 3600 نفر سال 88 پذيرش داره.

negar
17:53 ~ 12 دسامبر 2009

سلام زهرا جان ممنون می شم اگه جوابم و بدی ؟ رتبه ی اخرین فرد قبولی 120 بود با تراز5875
زهرا : درصد دروس عمومی شما خیلی پایین هستش.

سهیل
18:03 ~ 12 دسامبر 2009

بچه ها جون هر کی دوست دارین بگین جواب سوال 123 مدار چی میشه من که پاک گیج شدمممم

ناشناس
18:07 ~ 12 دسامبر 2009

احسان:

سلام

زهرا خانوم می خواستم ببینم با این درصدها نجف آباد میارم؟
ادبیات%20
معارف%60
زبان%0
ریاضی وآمار%29
مدار%26
زبان تخصصی%22
برنامه نویسی%31
دروس تخصصی%37
ممنون.
—————-
زهرا : بله ممکنه ولی صد در صد نیست.

mohammad
18:37 ~ 12 دسامبر 2009

سلام زهرا خانوم این تراز آخرین نفر انتخاب اول کرمانشاه بوده 5664 با رتبه 120 به نظرتون من با این درصد ها قبول میشم ترخدا بگید که دارم سکته میکنم

مدار 56%
برنامه نویسی 28%
دروس تخصصی 27%
زبان تخصصی 24%
ریاضی 03/0%
ادبیات 27%
معارف 40%
ترخدا بگید ترازم چند میشه؟ امید داشته باشم یا سکته کنم راستشو بگید من تحمل شنیدنشو دارمممم
بگید ترازم چند میشه؟

zahra
18:38 ~ 12 دسامبر 2009

زهرا جون میشه بگی جواب سوال 123 مدار و153 و 161 سیستم چی میشه؟خواهش میکنم جواب بدید هر کی یک چیز میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
——————
زهرا: به ترتیب 1و3و4 هستش.

علی
18:57 ~ 12 دسامبر 2009

سلام
برای بار چهارم تقاضا میکنم.لطفا پاسخ بدین
انتخاب اول زرقان
عمومی 20
تخصصی 20
برنامه نویسی 51
مدار 10
ریاضی 6
—————————
نکته دوم این که به نظر میاد با توجه به دانشگاه آزاد بودن شما خیلی خیلی بدبینانه قضاوت میکند.یعنی نظرات رو که میبینم نگران میشم قبلا که دولتی بود و میامدم اینجا بیش از حد خوش بینانه بود و الان بیش از حد بدبینانه.مثلا همین دوستمون که گفته با این کارنامه
ادبیات 20 معارف20 زبان7
زبان تخصصی22
امار0
تخصصی 33
برنامه33
مدار32
تبریز با تراز بالای 6000 قبول شده ولی توی نظرات اگه این درصدا وجود داشت حتی اگه واحد دورافتاده ای هم میزد میگفتید که احتمالش کمه.

Dorsa
19:25 ~ 12 دسامبر 2009

چرا نظر منو نذاشتید؟؟؟؟؟؟ 5 شنبه گذاشته بودم !!!

VAHID_HUNTER
19:47 ~ 12 دسامبر 2009

—–>> نحوه محاسبه درصد و تراز و ترازهاي شهرهاي مختلف <<—–

سلام به همه دوستان!
اميدوارم كه همه اونجايي كه دوست داريد قبول بشين!
من بيشتر كامنت ها رو خوندم،مشكل بيشتر بچه ها روش محاسبه درصد نمره ها و نحوه محاسبه ترازشون هست.مثلا يكي از دوستان درصد مدار رو 95% زده بود!
آخه به هيچ عنوان واسه يه درسي كه 10 تا سوال داره درصد 95 بدست نمياد! 🙂
يا 90% ميشه يا 86.7%(اگه 9تا ص و 1 غ) و…
بگذريم!

نحوه محاسبه درصد:

R-(W/3)*100]/ T = Darsad har dars]

تعداد پاسخ‌هاي درست : R
تعداد پاسخ‌هاي غلط : W
تعداد کل سؤال‌ها : T

نحوه محاسبه تراز:
ببينيد نميتونيد اونو دقيق محاسبه كنيد!
مثلا تراز آقاي X با درصد هاي Y تو سال 87 اگه 6000 باشه،نميشه گفت با همون درصدهاي Y تو سال 88ترازش 6000 ميشه!
بستگي داره انحراف معيار و تراز هر درس تو سال 88 چي باشه!
واسه اينكه منظورمو بهتر بفهميد يه فايل PDF واستون گذاشتم كه با خوندن اون شايد بهتر متوجه بشيد!

http://rapidshare.com/files/319868148/Vahid_Hunter.rar

موفق باشيد!

mohammad
20:29 ~ 12 دسامبر 2009

سلام زهرا خانوم این تراز آخرین نفر انتخاب اول کرمانشاه بوده 5664 با رتبه 120 به نظرتون من با این درصد ها قبول میشم ترخدا بگید که دارم سکته میکنم

مدار 56%
برنامه نویسی 28%
دروس تخصصی 27%
زبان تخصصی 24%
ریاضی 03/0%
ادبیات 27%
معارف 40%
ترخدا بگید ترازم چند میشه؟ امید داشته باشم یا سکته کنم راستشو بگید من تحمل شنیدنشو دارمممم
بگید ترازم چند میشه؟

زهرا خانوم منتظرم ترخدا جواب بدید

VAHID_HUNTER
20:35 ~ 12 دسامبر 2009

جواب سوال 123 ، گزينه 3 ميشه!
اين تست اختياج به هيچ محاسبه خاصي نداره!
تعجب ميكنم كه چرا ميگين جواب 1 ميشه!

را حل:
ميدونيم كه:
A+B)(C+D)= AC + AD + BC + BD)

بنابر اين:

BC’+A’D)(AB’+CD’) = BC’*AB’ + BC’*CD’ + A’D*AB’ + A’D*CD’)

از اونجا كه A*A’=0 , B*B’=0 , C*C’=0 , D*D’=0 ،(ضرب در مكمل برابر صفر)
پس خيلي واضحه كه ميشه:
0 = 0 + 0 + 0 + 0

ولي نكته اين تست اينه كه تو سوال ذكر شده مكمل اين عبارت،

بنابراين چون مكمل 0 ، ميشه 1، پس جواب گزينه 3 ميشه!

ناشناس
21:36 ~ 12 دسامبر 2009

mohammad:

سلام زهرا خانوم این تراز آخرین نفر انتخاب اول کرمانشاه بوده 5664 با رتبه 120 به نظرتون من با این درصد ها قبول میشم ترخدا بگید که دارم سکته میکنم

مدار 56%
برنامه نویسی 28%
دروس تخصصی 27%
زبان تخصصی 24%
ریاضی 03/0%
ادبیات 27%
معارف 40%
ترخدا بگید ترازم چند میشه؟ امید داشته باشم یا سکته کنم راستشو بگید من تحمل شنیدنشو دارمممم
بگید ترازم چند میشه؟
زهرا خانوم خواهش کیکنم جوابمو بدید ترازم چند میشه؟
قبول میشم؟
یک دنیا ممنون میشم اگه بگبد

محمد صادق
22:09 ~ 12 دسامبر 2009

تراز دانشگاه آزاد محمودآباد (مازندارن) چنده؟
من با اين درصد ها امكان داره محمود آباد قبول شم؟
ادبيات 30%
معارف 25%
زبان عمومي 20%
مدار 30%
رياضي 6%
زبان تخصصي 15.5%
برنامه نويسي -2%
دروس تخصصي 14.5%

ممنون ميشم اگه جوابمو بديد

آرش
22:30 ~ 12 دسامبر 2009

با سلام وخسته نباشید خدمت زهرا خانم
آیا من با این درصدا دانشگاه کرج قبول میشم؟؟؟احتمالش چند درصده؟
مدار 50%
برنامه نویسی 52%
دروس تخصصی 43%
زبان تخصصی 25%
ریاضی 20%
ادبیات 45%
معارف 60%
زبان 20%

فرزاد
22:45 ~ 12 دسامبر 2009

آهاااااااااااااااااااااااای اساتید فن
من اعتراض دارم!!!!
ببخشید زهرا خانوم ولی کی گفته 123 گزینه 1 میشه!!!!چون مهندس مقسمی گفته که ملاک نیست،کاملا مشخصه ایشون سوالارو سرسری پاسخ دادن،بخصوص در سیستم.جواب های استاد طورانی منطقی تر است.من با ایین موافقم.
سوال 123 خیلی سادست،اصلا جای بحث نداره،چطور حساب میکنید که 0 می یاد!
بهرحال با یه ضرب ساده این عبارتو داریم(مکمل رو آخر تاثیر بدید):

‘BC’AB’+BC’CD’+A’DAB’+A’DCD
حالا تو هر 4 تا عبارت متمم داریم که ضربشون عبارت رو 0 میکنه:
0+0+0+0
حاصل 4 تا صفرم که با هم OR بشه می شه صفر،حالا از صفر مکمل بگیریم جواب آخر می شه یک.
(که ظاهرا مهندس مقسمی عزیز مکمل آخر رو نگرفت!)
تازه خدا پدر مادر طراحم بییامرزه….تست از این آسون تر؟!!
کجاش غلطه زهراخانوم؟می شه تایید کنید،بهرحال اینجا حرف آخر مال شماست…

سیامک
23:24 ~ 12 دسامبر 2009

سلام به مدیران سایت ممنون بابت پاسخ های دست و منطقیتون جواب سوالهای 150 و 162 رو می خواستم اگه می دونین لطفا جواب بدین ممنون

بیتا فرهنگ
23:32 ~ 12 دسامبر 2009

سلام زهرا خانم می شه بدون این که گفتن ظرفیت دانشگاه آزاد کمتر شده درسته یا نه

arash
23:49 ~ 12 دسامبر 2009

سهراب جان اگه خواستی اد کن منو life_g0es_0n20

درصد تقریبی هر بخش رو بگو تراز تقریبی رو بهت میدم..انتخاب اول کرمانشاه زدی؟؟

سمیرا
00:49 ~ 13 دسامبر 2009

سلام بچه ها
نتایج کی میاد؟؟؟
امیدوارم همگی قبول شیم

VAHID_HUNTER
08:33 ~ 13 دسامبر 2009

جواب سوال 123 ، گزينه 3 ميشه!
اين تست اختياج به هيچ محاسبه خاصي نداره!
تعجب ميكنم كه چرا ميگين جواب 1 ميشه!

را حل:
ميدونيم كه:
A+B)(C+D)= AC + AD + BC + BD)

بنابر اين:

BC’+A’D)(AB’+CD’) = BC’*AB’ + BC’*CD’ + A’D*AB’ + A’D*CD’)

از اونجا كه A*A’=0 , B*B’=0 , C*C’=0 , D*D’=0 ،(ضرب در مكمل برابر صفر)
پس خيلي واضحه كه ميشه:
0 = 0 + 0 + 0 + 0

ولي نكته اين تست اينه كه تو سوال ذكر شده مكمل اين عبارت،

بنابراين چون مكمل 0 ، ميشه 1، پس جواب گزينه 3 ميشه!

VAHID_HUNTER
08:35 ~ 13 دسامبر 2009

—–>> نحوه محاسبه درصد و تراز و ترازهاي شهرهاي مختلف <<—–

سلام به همه دوستان!
اميدوارم كه همه اونجايي كه دوست داريد قبول بشين!
من بيشتر كامنت ها رو خوندم،مشكل بيشتر بچه ها روش محاسبه درصد نمره ها و نحوه محاسبه ترازشون هست.مثلا يكي از دوستان درصد مدار رو 95% زده بود!
آخه به هيچ عنوان واسه يه درسي كه 10 تا سوال داره درصد 95 بدست نمياد! 🙂
يا 90% ميشه يا 86.7%(اگه 9تا ص و 1 غ) و…
بگذريم!

نحوه محاسبه درصد:

R-(W/3)*100]/ T = Darsad har dars]

تعداد پاسخ‌هاي درست : R
تعداد پاسخ‌هاي غلط : W
تعداد کل سؤال‌ها : T

نحوه محاسبه تراز:
ببينيد روش محاسبه اون شايد يكم پيچيده باشه،ولي نميتونيد اونو دقيق محاسبه كنيد!
مثلا تراز آقاي X با درصد هاي Y تو سال 87 اگه 6000 باشه،نميشه گفت با همون درصدهاي Y تو سال 88ترازش 6000 ميشه!
بستگي داره انحراف معيار و تراز هر درس تو سال 88 چي باشه!
واسه اينكه منظورمو بهتر بفهميد يه فايل PDF واستون گذاشتم كه با خوندن اون شايد بهتر متوجه بشيد!

http://rapidshare.com/files/319868148/Vahid_Hunter.rar

موفق باشيد!

الهام
08:46 ~ 13 دسامبر 2009

سلام 1ی از دوستامون گفته بود هر دو هفته 1 بار کل کتابهارو مرور میکنه؟شما چطور میخونی عزیز؟ روزی چند ساعت مفید؟

k
09:28 ~ 13 دسامبر 2009

تراز دانشگاه آزاد محمودآباد (مازندارن) چنده؟خواهش می کنم جواب بدین

كمك
09:58 ~ 13 دسامبر 2009

سلام
من با این درصدا قبول می شم ؟
انتخاب اول:لاهیجان
انتخاب دوم: أيت الله آملی
انتخاب سوم: بهشهر
ادبیات 30
معارف 60 تا 70
زبان 20 تا 30
زبان تخصصی 15
مدار 26
برنامه نویسی 35
دروس تخصصی 25
ترو خدا جواب بدید دارم میمیرم از نگرانی———–
زهرا : بله اولویت اول.

Dorsa
10:00 ~ 13 دسامبر 2009

چه روزی نتایج میاد؟؟؟؟؟

بالاخره ظرفیت پذیرش کم شده یا زیاد؟

تا الان که دولتی میخوندم میگفتن آزاد خیلی راحته

قبولیش حالا که اومدم آزاد کنکور دادم همه چی بر

عکس شده !!!!! جل الخالق———————-
زهرا : ظرفیت ها تا 2040 نفر افزایش پیدا کرده.

mohammad
10:04 ~ 13 دسامبر 2009

سلام زهرا خانوم این تراز آخرین نفر انتخاب اول کرمانشاه بوده 5664 با رتبه 120 به نظرتون من با این درصد ها قبول میشم ترخدا بگید که دارم سکته میکنم

مدار 56%
برنامه نویسی 28%
دروس تخصصی 27%
زبان تخصصی 24%
ریاضی 03/0%
ادبیات 27%
معارف 40%
ترخدا بگید ترازم چند میشه؟ امید داشته باشم یا سکته کنم راستشو بگید من تحمل شنیدنشو دارمممم
بگید ترازم چند میشه؟
زهرا خانوم خواهش کیکنم جوابمو بدید ترازم چند میشه؟
قبول میشم؟
یک دنیا ممنون میشم اگه بگبد
زهرا خانوم پس چرا جواب منو نمیدید من اولین بار واستون کامنت میذارم منتظرتونممم ممنونمم————
زهرا : بله تراز شما به حد لازم میرسه موفق باشید.

سهراب
10:21 ~ 13 دسامبر 2009

سهراب
سلام آرش جان اخه اینجا هرکی یه چیز میگه اگه حاجی اقا مقسمی درست بگه این درصد های منه
مدار 55%
دروس تخصصی 25%
برنامه نویسی 27%
زبان تخصصی 20%
ریاضی 0/03%
معارف40%
ادبیا ت 30%
ولی اگه استاد طورانی صحیح بگه که مطمینم ایشان درست میگه این درصدهامه؟
مدار 70%
دروس تخصصی 35%
برنامه نویسی28%
زبان تخصصی 25%
معارف 40%
ادبیا ت 30%
به نظرت من ترازم در هر دو حالت چند میشه اصلا قبول میشم ؟
ممنونم

ایین
10:22 ~ 13 دسامبر 2009

سلام میکنم به همه مهندسان اینده مخصوصا vahidو فرزاد منم با شما ها موافقم چون سوال فوق العاده راحتیه اگه ممکنه در مورد سوال 161 و 153 سیستم هم نظرتون را بگین مشکل ساز شده با اینکه میدونم اینجا هم جناب مقسمی اشتباه کرده کلی از درصد بچه ها کم میشه با تشکر از دوستان آیین در ضمن من خانوم هستم منتظر نظراتتونم

مریم
11:15 ~ 13 دسامبر 2009

سلام به همه و مخصوصا زهرا خانم
زهرا خانم ولی فکر کنم بچه ها درست میگن جواب سوال 123 گزینه 3 میشه ولی خوب حالا من با این درصدا بازم پرند قبول میشم
تورو خدا جواب بدید واقعا دیگه دارم روحیه امو از دست میدم
تخصصی 34
برنامه نویسی 22.2
زبان تخصصی 20
مدار 31
عمومی هارو هم نمیدونم دقیقا چقدر زدم ولی خودم خیلی کم حساب میکنم مثلا میانگین کلش بشه 10 بزام پرند قبول میشم خواهش میکنم جواب بدید
آقا پدرام میشه از شما خواهش کنم تراز منو حساب کنید و بهم بگید خیلی خیلی ممنون.—————-
زهرا : اگر میانگین دروس عمومی شما بالاتر باشه ولی با این درصد ها هم بله احتمالش هست.

محمود
11:16 ~ 13 دسامبر 2009

بچه ها سوال 123 گزينه 3 مي شه به خوده استاد مقسمي هم گفتيم خودش فهميد استاد جمعدار هم تاييد كرد.

مهدیه
11:18 ~ 13 دسامبر 2009

سلام زهرا جون – خوبی ؟
بعد از کلی تلاش تونستم درصدهام رو بدست بیارم می شه بگی قبول می شم یا نه ؟
زبان تخصصی 42.22
مدار 36.66
برنامه سازی 57.77
دروس تخصصی 17.33
ادبیات 20
معارف 20
زبان عمومی 10
ریاضی سفید
انتخاب اول مشهد – انتخاب دوم قوچان – انتخاب سوم نیشابور
در ضمن من بومی مشهد هستم و مشهدم بومی میگیره .
اگه می شه من رو از این دلواپسی در بیار .—————-
زهرا : بله اولویت اول رو میارید اگر همین درصد هاتون رو زدین.

محمود
11:18 ~ 13 دسامبر 2009

سوال اول سيستم عامل هم اشتباه بوده گزينه 3 مي شه اينم استاد سلامي پدر سيستم عامل ايران گفته سوال عينا تو كتاب مرجع هست كه در مورد يك job گفته دقيقا رو jcl تاييد كرده
hektor_000@yahoo.com

مجید ت
11:22 ~ 13 دسامبر 2009

VAHID_HUNTER میشه تراز من رو حساب کنی ؟
من که چیزی از اون فرمول نفهمیدم .
زبان تخصصی 9 جواب دادم 2 تا غلط
مدار 5 جواب دادم 1 غلط
برنامه سازی 10 جواب دادم 1 غلط
تخصصی 18 جواب دادم 7 تا غلط
ممنون می شم .

k
12:45 ~ 13 دسامبر 2009

تراز دانشگاه آزاد محمودآباد (مازندارن) چنده؟خواهش می کنم جواب بدین
تراز دانشگاه آزاد محمودآباد (مازندارن) چنده؟خواهش می کنم جواب بدین
تراز دانشگاه آزاد محمودآباد (مازندارن) چنده؟خواهش می کنم جواب بدین

ارمین
13:28 ~ 13 دسامبر 2009

باسلام وخسته نباشید میخواستم ببینم با این درصدها قبولم یانه انتخاب اولم قوچان و قوچان هم بومی میگیره ومن هم بومی این شهر محسوب میشم و ترازم چنده باتشکر.
میانگین عمومی ها 68 درصد
ریاضی: 6درصد
مدار : سفید
برنامه سازی :33 درصد
دروس تخصصی:22 درصد
زبان فنی :6درصد
ممنون میشم جوابم رو بدید.
—————— زهرا : با توجه به میانگین دروس عمومی امکانش هست ولی اگر از این پایین تر بیاد میشه گفت خیر.

فرزاد
15:08 ~ 13 دسامبر 2009

بازم سلام

آقای محمود سوال 146 سیستم بارها سوال بوده،چه آزاد و چه سراسری(سال 81).می دونم منطقیش اینه که جواب jcl باشه ولی در تمام کنکورهای قبل همیشه جواب در کلیدها ISPT بوده،حداقل 3 بار قبلا سوال اومده!!!دلایلش رو هم که استاد طورانی گفته…

سوال 153 رو هم چند بار حل کردم،FIFO آسون ترین الگوریتمه، باز اگه مثلا LRU بود میشد شک کرد و چند جواب بدست آورد،جواب 3 هست نه 4!حیف نمی شه راه حل گذاشت خانوم آیین….

علی
15:12 ~ 13 دسامبر 2009

خانم زهرا لطف میکنید حداقل یک بله یا خیر بفرمایید مردیم از دل واپسی.
خواهش میکنم.
انتخاب اول زرقان
عمومی 20
مدار 10
ریاضی 6
تخصصی 20
برنامه نویسی 51
خواهش——————
زهرا : امکانش هست ولی خیلی زیاد نیست.

VAHID_HUNTER
15:35 ~ 13 دسامبر 2009

سلام به همه دوستان!
جواب سوال 153 و 161 هر دو گزينه 3 ميشه!
خيلي واضح بود!

فرزاد
15:36 ~ 13 دسامبر 2009

و اما 161 …

خانوم آیین در اینکه جواب ها مبهمه شکی نیست واسه همین خودمم این تستو نزدم،ولی تا اونجایی که می دونم قابلیت توسعه سخت افزار و سهولت مزایا و هدف سیستم عامل هستند،به نظرم کارآمدی رو هم می شه یه طوری به اینها چسبوند، بالاخره مثلا در سیستم عامل های اشتراک زمانی، قابلیت چند برنامگی کارآمدی و کارایی رو بالا می بره و فک کنم موافق باشید و منطقیه که حذف شه…

می مونه کاهش هزینه، راستش خودم تو منابعی که خوندم اصلا عبارت هزینه و کاهش اونو ندیدم،جواب 3 هست،البته اگه کسی درباره هزینه جایی چیزی دیده بگه ما هم بدونیم..
مرسی.

رضا
16:59 ~ 13 دسامبر 2009

با سلام
زهرا خانوم اين سئوال عمومي را هيچ جاي ايران نمي شه گير آورد. ؟1
سازمان سنجش
مرکز آزمون دانشگاه آزاد
……..

شما که سايتتون اينهمه فعاله ديگه چرا؟؟
———————-
زهرا : تا اونجای که اطلاع داریم سوالات عمومی خارج نشده.

arash
17:05 ~ 13 دسامبر 2009

با سلام وخسته نباشید خدمت زهرا خانم
من با این درصدا دانشگاه کرج قبول میشم؟؟؟احتمالش چند درصده؟
ممنون میشم اگه جواب بدید
مدار 50%
برنامه نویسی 52%
دروس تخصصی 43%
زبان تخصصی 25%
ریاضی 20%
ادبیات 45%
معارف 60%
زبان 20%
—————-
زهرا : بالای 80درصد.

ایین
18:29 ~ 13 دسامبر 2009

سلام
ببینید آقا فرزاد و آقا vahid من در خود کتاب جناب مقسمی این سوال را دیدم منظورم سوال 153 سیستمه حتی در چند فصل هم تکرار شده که با هر 3 قای 9 صفحه و هر 4 قاب 10 صفحه در روش fifo د اگر کتاب مقسمی را دارید نگاه کنید به هر حال این نظر منه و سوال 161 هم من دقیقا در کتابی به نام کنکور کامپیوتر دارم که هر سه گزینه وجود داره جز کاهش هزینه به هر حال در این سوال شکی ندارم اما نمیدونم بازم رای با اکثریته اما به جواب سوالات استاد طورانی منطقی تره یا میشه اینطور برداشت کرد که اقای مقسمی چند سوال را اشتباه جواب داده این امکان وجود داره که در مورد سوال 153 هم اشتباه کرده به هر حال من که تهران نیسم والی خودم با جناب مقسمی صحبت میکردم این مشکل بسیاری از بچه هاست کی میتونه تا روز جواب منتظر بمونه؟
بازم ممنون از همگی دوستان
آیین

ایمان
21:07 ~ 13 دسامبر 2009

تراز کل من چند میشه؟؟؟؟
ادبیات=سفید
معارف=20%
زبان عمومی=سفید
ریاضی=سفید
زبان تخصصی=10%
مدار=10%
برنامه نویسی=40%
دروس تخصصی=33%

اردشیر
22:21 ~ 13 دسامبر 2009

سلام
من اولین باره این سایتو دیدم واقعا عالیه کاش زودتر اینجا رو پیدا کرده بودم می شه بدون با این درصدا امکان داره اولویت اول یا دوم قبول شم ؟
اولویت اول نجف آّباد
اولویت دوم شهرکرد
عمومی رو نمی دونم
مدار 70
زبان تخصصی 26
ساختمان 33
سیستم 21
ذخیره 31
برنامه نویسی 23
اگه جواب بدین از همین الان تشکرم رو می کنم
خسته نباشین
——————–
زهرا :تراز واحد نجف اباد 5825 هست اگر میانگین دروس عمومیتون بالای 30 باشه حتما.

ز
23:18 ~ 13 دسامبر 2009

چرا سوالات عمومي رو هنوز بيرون ندادن؟؟
از دانشگاه هم نميشه گير آورد حتي به اساتيد هم نميدن!!چرا؟

محمود
00:24 ~ 14 دسامبر 2009

درسته اقا فرزاد ولی شما جوابای سالای قبلو از چه کتابی دیدید؟؟؟جوابای مدرسان همش چرته کتاب پارسه و خیلی از اساتای سیستم عامل گفتن jcl درسته حتی استاد موسسه خوده مقسمی هم گفته jcl ولی نمی دونم چرا مقسمی اینو گفته.به هر حال این سوال عینا تو کتاب اسالین اومده وجوبم jcl

محمود
00:27 ~ 14 دسامبر 2009

بچه ها جوابای استاد طورانی دقیق تره..
hektor_000@yahoo.com

داریوش
01:03 ~ 14 دسامبر 2009

با سلام زهرا جان
ممنون از اینکه جوابمو دادی.
یه انتقاد کوچولو دارم ازتون !
فکر میکنم شما همینطوری رو هوا میگید که بچه ها قبول میشن یا نمیشن.
اخه به من میگی 70% مشهد قبول میشم اما به یک کاربر دیگه (مهدیه) که درصد هاش از من تقریبا کمتره میگی حتما قبولی…
در ضمن من درصدهای رتبه 2 و 4 پارسال کامپیوتر مشهد رو دارم.
فقط عمومی و ریاضی رو نسبت به من بهتر زدند.
چطور من به احتمال 70% قبول میشم !!!؟
البته شاید مقصر منم که نگفتم انتخاب اولم مشهده و بومی هم هستم.————–
زهرا : نه ایشون درصد هاش بد نیست برای قبولی کفایت میکنن.

نامشخص
09:29 ~ 14 دسامبر 2009

سلام
دروس عمومی حدود%50
ریاضی وآمار%17
زبان تخصصی%17
مدار%43
برنامه نویسی%48
دروس تخصصی%20
ببخشید زهرا خانوم نجف آباد میارم؟ممنون میشم جوابما زود بدین.مرسی—————–
زهرا : احتمالش هست اگر دروس تخصصی به 30 میرسید حتمی بود اما اعلان هماحتمالش قوی هست.

ایمان
11:53 ~ 14 دسامبر 2009

زهرا خانم اگه ممکنه تراز کل من رو بگید چند میشه ؟؟؟
خواهش میکنم منتظرم………
ادبیات=سفید
معارف=20%
زبان عمومی=سفید
ریاضی=سفید
زبان تخصصی=10%
مدار=10%
برنامه نویسی=40%
دروس تخصصی=33%

علی
12:56 ~ 14 دسامبر 2009

مثلا
مدار 55%
دروس تخصصی 25%
برنامه نویسی 27%
زبان تخصصی 20%
ریاضی 0/03%
معارف 37%
ادبیا ت 25%
نوشتید قبول میشه اونم کرمانشاه.
یا
1- برنامه نویسی========== 73%
2- دروس تخصصی ========= 16%
3- مدار================20%
4- ریاضی و آمار =========== سفید
5- زبان تخصصی =========== 15%
6- ادبیات =============== 10%
7- معارف=============== 40%
یا این یکی که شاهکاره
ریاضی: 23
زبان ت: 40
برنامه: 26
مدار:30
تخصصی:28
عمومی میانگین :20
البته میدونم که اگه شما بگین قبول میشیم یا نمیشیم تاثیری نداره.فقط خواهش میکنم یا جواب ندین یا اونایی که جواب میدید با بررسی دقیق باشه تا برای بقیه یک معیار باشه اینجوری شما دارید فقط استرس رو زیاد میکنید.خودتون هم دیدید که دوستمون که تبریز قبول شده بود چه کارنامه ای داشت.

ادبیات 20 معارف20 زبان7
زبان تخصصی22
امار0
تخصصی 33
برنامه33
مدار32
و همچنین توی دولتی که افتضاح زده بودم
عمومی 20-تخصصی 15 برنامه نویسی -2 و مدارهم 2 و ریاضی سفید .با این حال اونجا که متقاضی خیلی بیشتره و وظرفیت خیلی کمتره با این حال 24000 شدم که تا 12000 هم پذیرش داشتیم
حالا با این کارنامه عمومی 20-تخصصی 20 -برنامه نویسی 51 و مدار 10 و ریاضی 6 اصلا قال قیاس نیست.اونم الان توی دولتی.
اینو نوشتم که خیال بعضی از دوستان راحت بشه.

سارا
13:20 ~ 14 دسامبر 2009

سلام
من با این درصدام چند درصد احتمالش هست که انتخاب اولم کرج قبول شم؟
دروس تخصصی 51%
مدار 70%
برنامه نویسی 64%
ریاضی 3%
زبان تخصصی 37%
ادبیات 32%
معارف 77%
لطفا جواب بدید خیلی نگرانم که قبول نشم؟
مرسی..——————-
زهرا : بله.

نازنين
19:41 ~ 14 دسامبر 2009

سلام مي خواستم بدونم با اين در صدا چند در صد احتمال قبولي رو دارم ، البته سهميه بسيجي فعال رو هم دارم اولويت اولم هم اقليد تواستان فارس مي باشد
رياضي 0%
زبان تخصصي 56%
سخت افزار 77%
برنامه نويسي 20 %
دروس تخصصي جمعاً 30%
معارف 60%
ادبيات 20-15 %
زبان 50-40 %
بهتون چند روز پيام داده بودم که گفته بودين احتمال قبولي رو دارين مي خواستم ببينم چند درصد مي تونم فکر قبولي باشم؟——————
زهرا : بله حتما.

VAHID_HUNTER
11:15 ~ 15 دسامبر 2009

سلام به همه مهندسين آيينده!
جواب سوال 141:
توجه كنيد كه ذكر شده اطلاعات كنترلي مربوط به يك JOB ، پس خيلي واضحه كه جواب گزينه 1 يعني ISPT (Input Spool Tableميشه!

اين سوال دقيقا در كارشناسي ناپيوسته – دولتي 81 و آزاد 81 اومده بود!
JCL زبان كنترل كار هست!
(Job Control Language)

پریسا
11:15 ~ 15 دسامبر 2009

خواهش می کنم بگین با درصدای زیر مبارکه را می یارم ؟
زبان عمومی 70
ادبیات 50
معارف40
ریاضی و مدار 0
تخصصی 20
برنامه نویسی 55
زبان تخصصی 70
———————————-
زهرا : بله.

نامشخص
11:48 ~ 15 دسامبر 2009

سلام دوباره!
ببينيد اساتيد محترم روي گفته ها و جوابهاي اساتيدي مثل مقسمي و … اكتفا نكنيد!
سعي كنيد خودتون حل كنيد!

تشريح سوال 153:

تو اين سوال ذكر شده 3 تا قاب ودر ابتدا هر 3 خالي!
FIFO يعني صفحه اي رو واسه خروج انتخاب مي كنيم كه قبل از همه به حافظه اومده باشه،و با هر ورود و خروج صفحه ،يه نقص صفحه يا شكست رخ ميده!
صفحات 2،0،1 كه وارد ميشن چون 3تا قاب خاليه تا اينجا (3 شكست).
3 وارد ميشه 1 خارج ميشه! ( 1 شكست)
7 وارد ميشه 0 خارج ميشه! ( 1 شكست)
4 وارد ميشه 2 خارج ميشه! ( 1 شكست)
3 وارد ميشه چون 3 وجود داره چيزي خارج نميشه!

2 وارد ميشه 3 خارج ميشه! ( 1 شكست)
1 وارد ميشه 7 خارج ميشه! ( 1 شكست)
0 وارد ميشه 4 خارج ميشه! ( 1 شكست)
2 وارد ميشه چون 2 وجود داره چيزي خارج نميشه!

3 وارد ميشه 2 خارج ميشه! ( 1 شكست)

بنابراين 10 تا نقص صفحه يا همون شكست رخ ميده، و جواب گزينه 3 ميشه!

VAHID_HUNTER
12:53 ~ 15 دسامبر 2009

سلام!
بازم اشتباه در پاسخنامه مهندس مقسمي!!!!
165 گزينه 4 ميشه!

تشريح سوال 165 ذخيره:

زمان شيفت بلاكي: btt + 2r
طول بلاكB = 2500
vpm=2400 ——> 30000/2400 = 12.5
بنابراين:
r=12.5

t=160 bit/sec —————> t= 160/8 ——> t=20 Byte/sec
btt=B/t ————–> 2500/20=125 ——–> btt=125
2r=12.5*2 ———–> 2r=25

btt + 2r ————–> 125+25 =150

پس زمان شيفت بلاكي برابر 150 ميشه!
وجواب تست گزينه 4 ميشه!
———————————–
زهرا : سایت استاد طورانی و مقسمی رو کسی غیر از خودشون ساپورت میکند و پاسخ نامه هم با اون ها بود.

نامشخص
17:03 ~ 15 دسامبر 2009

سلام
ببخشید زهرا خانوم میشه بگید تراز اختصاصی وتراز عمومی چطوری بدست میارن؟
از تمام جوابهایی که میدین متشکرم.

ناشناس
18:30 ~ 15 دسامبر 2009

سلام دستتون درد نکنه بابت زحمتهایی که میکشین و واقعا خسته نباشید.
میشه بهم بگین که من اگر تمام دروس رو از کتابهای مدرسان شریف بخونم میتونم واسه علمی کاربردی از شهر خودم (تبریز) قبول بشم؟ برنامه نویسیش که خیلی خوبه به نظرم خیلی مفیده میخواستم ببینم بقیه کتابها رو هم از این انتشارات بگیرم یا نه؟
با تشکر فراوان
حتما منتظر جوابم
—————————–
زهرا : دروس عمومی مدرسان شریف بد نیست اما برای بقیه یعنی ساختمان و ذخیره از پارسه استفاده کنید یا خود کتاب رو بگیرید چون مدرسان کمی با اشکال رو به رو هست.

ساسان
19:14 ~ 15 دسامبر 2009

فقط به استاد طورانی اعتماد داشته باشید و نه کسی دیگر!!!یه پیشنهاد دوستانه بود!!!

محمد
22:22 ~ 15 دسامبر 2009

زبان تخصصی = % 64
مدار منطقی = % 20
برنامه سازی = % 10
دروس تخصصی = % 20
تمام سئوالات عمومی میانگین = % 30
زهرا خانم محترم
لطفا بگید تراز من چقدر میشه … خیلی خیلی سپاسگزارم
منتظرم

VAHID_HUNTER
23:10 ~ 15 دسامبر 2009

اين همه توضيح دادم بعد نوشتيد نامشخص؟

ببينيد اساتيد محترم روي گفته ها و جوابهاي اساتيدي مثل مقسمي و … اكتفا نكنيد!
سعي كنيد خودتون حل كنيد!

تشريح سوال 153:

تو اين سوال ذكر شده 3 تا قاب ودر ابتدا هر 3 خالي!
FIFO يعني صفحه اي رو واسه خروج انتخاب مي كنيم كه قبل از همه به حافظه اومده باشه،و با هر ورود و خروج صفحه ،يه نقص صفحه يا شكست رخ ميده!
صفحات 2،0،1 كه وارد ميشن چون 3تا قاب خاليه تا اينجا (3 شكست).
3 وارد ميشه 1 خارج ميشه! ( 1 شكست)
7 وارد ميشه 0 خارج ميشه! ( 1 شكست)
4 وارد ميشه 2 خارج ميشه! ( 1 شكست)
3 وارد ميشه چون 3 وجود داره چيزي خارج نميشه!

2 وارد ميشه 3 خارج ميشه! ( 1 شكست)
1 وارد ميشه 7 خارج ميشه! ( 1 شكست)
0 وارد ميشه 4 خارج ميشه! ( 1 شكست)
2 وارد ميشه چون 2 وجود داره چيزي خارج نميشه!

3 وارد ميشه 2 خارج ميشه! ( 1 شكست)

بنابراين 10 تا نقص صفحه يا همون شكست رخ ميده، و جواب گزينه 3 ميشه!

محمود
00:12 ~ 16 دسامبر 2009

اقا وحید خورتون دارید می گید یک job پس یعنی jcl
…..اطلاعات چند jcl مربوط می شه به ispt…مجموع ispt ها هم در spool هستش…خود مقسمی هم قبول کرده تو جوابای تشریحیشم درست کرده
hektor_@yahoo.com

razi
01:02 ~ 16 دسامبر 2009

salam pas in omumiya chishodaaaaaaaannnnnn

razi
01:12 ~ 16 دسامبر 2009

salam in darsaday mane entekhabe avalam ABHARE aya qabul misham
dorus takhasosi………….18.74
barname…………………….20
madar manteqi…………..43.33
zaban takhasosi…………..71.11
riazi……………………………0
omumiharo ham daqiq nemidunam adabiat
holohoshe 20 maaref 50 ta 65 zabanam 40ta50
khaheshan j bedidi mamnun
———————
زهرا : بله موفق باشید.

razi
01:15 ~ 16 دسامبر 2009

ye soal age darsio 1soal zade bashim bad javabe un soalam zade bashan hichkodam yani gozineha qalat bashe un vaqt un soal kolan hazfe

محمد
01:51 ~ 16 دسامبر 2009

زبان تخصصی == % 64
مدار منطقی == % 20
برنامه سازی == % 10
دروس تخصصی == % 20
تمام سئوالات عمومی میانگین == % 30
سلام زهرا خانم
لطفا تراز منو بگید چند میشه . ممنون از زحمات شما

k
13:46 ~ 16 دسامبر 2009

salam pas in omumiya chishodaaaaaaaannnnnn

alireza
15:21 ~ 16 دسامبر 2009

Salam
Daftarche Soalat omomi ro ham momkene bezariiiiid

ميثم
09:49 ~ 17 دسامبر 2009

با سلام وعرض ادب خدمت مديريت محترم سايت و سركار خانم زهرا .
ضمن تشكر و قدرداني بسيار بخاطر راه اندازي اين سايت بسيار عالي كه پشتوانه محكمي براي دانشجويان نرم افزار ميباشد سوالي دارم كه حضورتان مطرح ميكنم : آيا براي ذخيره ، ساختمان و c ميتوان از كتاب هاي استاد مقسمي به عنوان يك منبع قابل اطمينان استفاده كرد .
———————–
زهرا : بله.

راحله
11:42 ~ 17 دسامبر 2009

سلام آقا پیمان
شما فکر میکنید تکمیل ظرفیت باشه تورو خدا جواب بدید مردم از این همه انتظار

yahagh
13:39 ~ 17 دسامبر 2009

سلام می خواستم بدونم من با این درصدها
ادبیات 15
زبان 5
معارف 20
زبان تخصصی 12
مدار 60
برنامه نویسی 66
دروس تخصصی 30
سلام میشه بگید تراز من چی میشه؟

ناشناس
23:52 ~ 17 دسامبر 2009

اطلاعات مرا به خاطر داشته باش

nazaninzahra
18:12 ~ 18 دسامبر 2009

می شه بگید دوستان شما جواب سوالات عمومی را از کجا پیدا کردید

ناشناس
19:45 ~ 18 دسامبر 2009

اگر پيش از اين نظري ارسال نکرده ايد، موافقت مدیر سايت براي نمايش نظر شما لازم مي باشد. تا آن زمان، نظر شما نمايش داده نمي شود. از صبر شما متشکريم

آسمان
22:22 ~ 18 دسامبر 2009

سلام

اول از همه تشکر میکنم از تمام کسانی که در این سایت پر محتوی زحمت میکشند ..
حدود یکسالی هست که با سایت مفید شما آشنا شدم و خیلی هم از این سایت استفاده کردم .

یه سوال از خدمتتون دارم و اونم اینکه به خاطر مشکلاتی که داشتم امسال نتونستم خوب آزاد رو امتحان بدم اما درصدهامو دارم ، می خواستم بدونم احتمال اینکه قبول بشم هست یا نه ؟؟؟؟
انتخابها
اول : مرودشت
دوم : سپیدان
سوم : سروستان
درصدها
ادبیات : 40درصد
معارف :40 درصد
زبان عمومی : 10 در صد
ریاضی و آمار ” 15 درصد
مدار : 5 درصد
زبان تخصصی و برنامه نویسی : سفید
دروس تخصصی : 2 درصد

تو رو خدا بهم جواب بدید ، چون خیلی واسم مهمه .
پیشاپیش از زحمات همگی شما کمال تشکر را دارم .
شاد باشیدو موفق
————————–
زهرا : احتمالش خیلی پایین هست.

razi
22:41 ~ 18 دسامبر 2009

mercccccccc zahra jun az javab

همایون
10:49 ~ 19 دسامبر 2009

سلام
من انتخاب اولمو کرج زدم می خواستم بدو نم با این درصدها قبول می شم؟ و اینکه نمی دونید نتیجه ها کی میاد؟
زبان تخصصی = % 96
مدار منطقی = % 56
برنامه سازی = % 68
دروس تخصصی = % 20
زبان عمومی=68%
ادبیات و معارف رو هم دقیق نمی دونم ولی بالای 10% است.
ممنون.
—————————-
زهرا : بله موفق باشید.

سمانه
11:52 ~ 19 دسامبر 2009

با سلام
میخواسته بدونم با این درصدها دانشگاه لاهیجان قبول میشم یا نه؟
مدار : 50%
برنامه نویسی 0
سیستم عامل 30%
ریاضی آمار 0
ساختمان داده37%
ذخیره 25%
زبان 0

رضا
13:04 ~ 19 دسامبر 2009

یک سوال از سرکار خانم زهرا خانم داشتم.
فرضا دو دانشجو تمامی درصدها رو عین هم زدند فقط یک تقاوت وجود داشته اونم اینه که:
مثلا دانشجوی a یه درسی رو که ضریب دو داشته و 10 سوال بوده رو 50 درصد زده یعنی 5 تا تست از درس زده و یک درس دیگه که بازم ضریبش دو بوده رو که 50 سوال داشته رو بازم پنجاه درصد زده باشه ولی 25 تا سوال رو پاسخ داده باشه .و دانشجوی b برعکسش باشه تراز کی بالاتر میشه.

به زبان ساده تر فقط درصد مهمه یا تعداد سوال صحیح مهمه.
اگه فقط درصدا مهم باشه که ناعادلانه میشه چون یه درسی که ضریبش پنجه و مثلا دوتا دونه سوال باشه و فردی به همون دوتا سوال جواب بده میشه صد در صد ولی یه درس دیگه ای که تعداد سوالات بیشتری داشته مثلا باید 25 تا سوال رو درست بزنی که تازه بشی 50 درصد.
به نظر من که منطقا باید تعداد سوالات درست مهمه تا درصد.
نظر سرکار چیه؟

حمیدرضا
15:08 ~ 19 دسامبر 2009

با عرض سلام و خته نباشید خدمت همگیتو ن . دستتون بابت سوالا درد نکنه . 1 سوال داشتم من با این درصدها انتخاب اولم پرند بوده ممکنه که قبول بشم . چند درصد احتمال قبولی میدین؟
ادبیات 50%
معارف 55 %
زبان عمومی 20%
ریاضی و آمار 15 %
زیان تخصصی نزدم
سیستم عامل 35%
مدار منطقی 50 %
ذخیره 5%
برنامه نویسی 20%
ساختمان داده ها 20%
پیشاپیش از جوابتون متشکرم .

سارا
18:06 ~ 19 دسامبر 2009

ریاضی وآمار15
تخصصی 50
عمومی40
البته سهمیه ایثارگری فرزند جانبازدارم
آزمونو خوب دادم،ولی نه درحدشیراز
شانس قبولیم چقدره
—————————
زهرا : با توجه به سهمیه شما بله امکانش هست.

تاپ تاپ
20:05 ~ 19 دسامبر 2009

سلام
من میانگین درصد های عمومی ام 35 و میانگین کلیه دروسی تخصصی ام 24 هستش.ولی خب مثلا یکیش صفره یکیش 50 اما میانگین کلی با توجه به ضرایب می شه 24
می خواستم بدونم تراز من چه حدودی می شه؟؟
دانشگاهی که امتحان دادم حد نصابش 4900 و رتبه آخرین فرد قبول پارسالش 5100 بود
تراز من چه حدودی می شه؟
زهرا خانوم قبول می شم؟
—————————
زهرا : با فرض اینکه شما دروستون رو بین 20 تا 30زده باشید بله.

تاپ تاپ
20:07 ~ 19 دسامبر 2009

سلام
من میانگین درصد های عمومی ام 35 و میانگین کلیه دروسی تخصصی ام 24 هستش.ولی خب مثلا یکیش صفره یکیش 50 اما میانگین کلی با توجه به ضرایب می شه 24
می خواستم بدونم تراز من چه حدودی می شه؟؟
دانشگاهی که امتحان دادم حد نصابش 4900 و رتبه آخرین فرد قبول پارسالش 5100 بود
تراز من چه حدودی می شه؟
زهرا خانوم قبول می شم؟

سحر
20:30 ~ 19 دسامبر 2009

با سلام
میخواسته بدونم با این درصدها دانشگاه پیشوا (ورامین) قبول میشم یا نه؟ تو رو خدا جواب بدین
مدار : 30%
برنامه نویسی 15
سیستم عامل 10%
ریاضی آمار 10
ساختمان داده15%
ذخیره 6%
زبان ت : 30

—————————-
زهرا : احتمالش خیلی پایین هست.

علیرضا
20:31 ~ 19 دسامبر 2009

سلام
با تشکر از زحماتتون

لطفاً ، لطف کنید اگرممکنه است سوالات عمومی رو هم با کلیدش بذارین . ممنون

حمید
21:46 ~ 19 دسامبر 2009

سلام میدونید نتیجه ها کی میاد؟خیلی ممنوم.
———————————
زهرا : هفته اخر دی ماه.

سحر
23:38 ~ 19 دسامبر 2009

زهرا جون من باید چقدر درصدام بهتر می شد تا ورامین قبول بشم !؟!؟ مگه تراز ورامین 5530 نیست !! ظرفیتا هم که بالا رفته !!! 🙁
البته من درصدامو تقریبی گفتم..چون بلد نیستم حساب کنم !!! تو رو خدا راهنماییم کنین…من خیلی نگران جواب کنکورم 🙁

تاپ تاپ
00:03 ~ 20 دسامبر 2009

Mer30 az javabeton 😉

وحید
01:19 ~ 20 دسامبر 2009

سلام واقعا بهترین سایت برای بچه های کامپیوتر هستین درصدهای من به این صورته میتونم دانشگاه آزاد اراک یا فرمهین قبول بشم شایدم نرم چون هزینش سر به فلک میکشه
مدار:60%
برنامه نویسی :20%
سیستم عامل :10%
ریاضی و آماز:0
ساختمان داده :35%
ذخیره :10%
زبان تخصصی :55%
—————–
زهرا : بافرض اینکه درصد های عمومی رو بین 30تا 40 زده باشید حتما.-

yahagh
12:04 ~ 20 دسامبر 2009

ادبیات 15
زبان 5
معارف 20
زبان تخصصی 12
مدار 60
برنامه نویسی 66
دروس تخصصی 30
سلام میشه بگید تراز من چی میشه؟
لطفا جواب بدید.
——————–
زهرا : 6500تقریبی گفتم.

الهام
15:37 ~ 20 دسامبر 2009

سلام 1سوال لطفا جواب بدین….. توی کنکور علمی کاربردی باید چقدر از سوالهارو به طور متوسط جواب بدیم برای قبولی کافیه.و مثل ازاد و سراسری باید عمومی هام بالا باشه؟ من کاردانیمو علمی کاربردی خوندم ولی هیچ وقت فلسفه شو نفهمیدم که قبولی چه جوری هاست؟

علی
03:36 ~ 21 دسامبر 2009

سحر خانم نگران نباشید.تو دانشگاه آزاد هیچ چیز بعید نیست به خصوص با این افزایش ظرفیتها احتمالش هست خود دانشگاه یه جایی برای شما در نظر بگیره.
ضمنا ما قبلا بیشتر آقا پسرها رو میدیدیم که دل واپس کنکور بودند به خاطر سربازی و باقی مسائل زندگی ولی به فضل بعضیها تمام افراد جامه از پولدار و فقیر و دختر و پسر و پیر و جوان همگی مشکلات
زیادی دارند و هموار استرس دارند.
انشالله به فضل خداوند بزرگ همه چیز درست میشه….

vahid
00:49 ~ 22 دسامبر 2009

سلام زهرا جان یه لطفی کنید بگید سوالات عمومی از کجا بگیریم تا بفهمیم درصد عمومی ها رو چقدر زدیم اگه لطف کنید سریع لینکشو بزارید متشکر

حدیث
11:58 ~ 22 دسامبر 2009

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم درصدهای امتحانمو از کجا باید به دست بیارم؟ مرسی

mohammad
12:00 ~ 22 دسامبر 2009

salam zahra khanum mikhastam bedunam ba in darsadha ghabul misham ya na
dros takhasosi 10
barnamenevisi 15
zaban takhasosi 68
miangin darshai omumi 45

مهری
13:50 ~ 22 دسامبر 2009

سلام زهرا خانوم ببینید من قبول میشم یا نه

ادبیات 20%
معارف 30 %
ریاضی و آمار سفید
زیان تخصصی28

مدار منطقی 10 %

برنامه نویسی 28%
دروس تخصصی 2

mohsen
17:49 ~ 22 دسامبر 2009

با سلام وخسته نباشید خدمت زهرا خانم که این همه تلاش می کنن تا جواب همه رو بدم .
می خواستم بدونم با این درصدا (1.قم2.اشتیان3.فراهان)قبول میشم:
– برنامه نویسی=========== 100%
2- دروس تخصصی ========= 2%
3- مدار =============== 80%
4- ریاضی و آمار ========== سفید
5- زبان تخصصی ========== سفید
6- ادبیات =============== 10%
7- معارف=============== 50%
از شما خواهش می کنم جواب منو بدین …

مهری
22:33 ~ 22 دسامبر 2009

سلام زهرا خانوم ببینید من قبول میشم یا نه

ادبیات 20%
معارف 30 %
ریاضی و آمار سفید
زیان تخصصی28

مدار منطقی 10 %

برنامه نویسی 28%
دروس تخصصی 2

سحر
01:03 ~ 23 دسامبر 2009

سلام

می خواستم ببینم با این درصدها ورامین (پیشوا) قبولم ؟؟؟!!!
ادبیات%20
معارف%40
زبان%35
ریاضی وآمار%15
مدار%30
زبان تخصصی%20
برنامه نویسی%20
دروس تخصصی%20
ممنون.

پدرام
09:20 ~ 23 دسامبر 2009

سلام مریم جان
ببین همون جور که زهرا خانم گفت باید عمومی هات رو بالا تر میزدی شاید سر عمومی ها قبول نشی من خودم پارسال سر عمومی ها قبول نشدم ولی امید داشته باش خدا کنه که پرند ترازش پایین بیاد تراز تخصصی هات خوب می شه ول عمومی هات فکر کنم تو مایه های 4800 تا 5000 بیاد کاشکی عمومی هات رو بهتر میزدی

mohsen
11:21 ~ 23 دسامبر 2009

با سلام وخسته نباشید خدمت زهرا خانم که این همه تلاش می کنن تا جواب همه رو بدم .
می خواستم بدونم با این درصدا (1.قم2.اشتیان3.فراهان)قبول میشم:
– برنامه نویسی=========== 100%
2- دروس تخصصی ========= 2%
3- مدار =============== 80%
4- ریاضی و آمار ========== 3.3
5- زبان تخصصی ========== سفید
6- ادبیات =============== 10%
7- معارف=============== 50%
از شما خواهش می کنم جواب منو بدین …
خیلی استرس دارم …
اگر قبول نشم باید 88/12/1 برم سربازی !
ترو خدا جواب منو بدین ترازم چند می شه….
التماس می کنم .

مهری
12:52 ~ 23 دسامبر 2009

سلام دوستان ببینید من قبول میشم یا نه

ادبیات 20%
معارف 30 %
ریاضی و آمار سفید
زیان تخصصی28

مدار منطقی 10 %

برنامه نویسی 28%
دروس تخصصی 2

انتخابم دانشگاه میانه هست .بومی هم هستم

لطفا” جواب بدین

حمیدرضا
14:43 ~ 23 دسامبر 2009

بازم سلام عرض می کنم خدمت همه دوستان . فقط می خواستم بپرسم چرا منو راهنمایی نکردید 🙁 ؟ سوالمو جواب ندادین .
ادبیات 50%
معارف 55 %
زبان عمومی 20%
ریاضی و آمار 15 %
زیان تخصصی نزدم
سیستم عامل 35%
مدار منطقی 50 %
ذخیره 5%
برنامه نویسی 20%
ساختمان داده ها 20%
پیشاپیش از جوابتون متشکرم . می خواستم بدونم تراز تقریبیم و آیا قبول میشم ؟ ( 1 پرند ، 2 کاشان ، 3 ساوه )

fff
01:49 ~ 24 دسامبر 2009

سلام زهرا خانم سهمیه ی بومی مربوط به استانه؟ یا به شهر؟؟؟مرسی

mohsen
12:20 ~ 24 دسامبر 2009

با سلام وخسته نباشید خدمت زهرا خانم که این همه تلاش می کنن تا جواب همه رو بدم .
می خواستم بدونم با این درصدا (1.قم2.اشتیان3.فراهان)قبول میشم:
– برنامه نویسی=========== 100%
2- دروس تخصصی ========= 2%
3- مدار =============== 80%
4- ریاضی و آمار ========== 3.3
5- زبان تخصصی ========== سفید
6- ادبیات =============== 10%
7- معارف=============== 50%
8- زبان================= 10%
از شما خواهش می کنم جواب منو بدین …
خیلی استرس دارم …
اگر قبول نشم باید 88/12/1 برم سربازی !
ترو خدا جواب منو بدین ترازم چند می شه….
التماس می کنم .
اخه چقدر باید التماس کنم تورو خدا زهرا خانم جواب بدین مردم دیگه…

arash
18:51 ~ 25 دسامبر 2009

من انتخاب اولمو دماوند زدم دانشگاش در چه وضعیه دانشگاه خوبی هست؟ می تونم به گروه 2 انتقالی بگیرم؟

سحر
11:35 ~ 26 دسامبر 2009

سلام

می خواستم ببینم با این درصدها ورامین (پیشوا) قبولم ؟؟؟!!!
ادبیات%20
معارف%40
زبان%35
ریاضی وآمار%15
مدار%30
زبان تخصصی%20
برنامه نویسی%20
دروس تخصصی%20
ممنون.

تو رو خدا یکی به من جواب بده..زهرا که سالی یه بار یکی در میون جواب میده.

مهری
15:36 ~ 26 دسامبر 2009

سلام دوستان ببینید من قبول میشم یا نه

ادبیات 20%
معارف 30 %
ریاضی و آمار سفید
زیان تخصصی28

مدار منطقی 10 %

برنامه نویسی 28%
دروس تخصصی 2

انتخابم دانشگاه میانه هست .بومی هم هستم

لطفا” جواب بدین

ایمان
18:55 ~ 26 دسامبر 2009

سلام
نمی دونم اینو که دارم می گم پر رووی یا نه ولی اگه می شد اسولات دانشگاه سراسری هم بزارین چقدر عالی میشه .
راستی به نظر من فقط توکل به خدا نترسیدن از درسا و پشت کار
همین
مرسییییییییییییییی بابت سوالا ( فقط اگه کلیداشم باشه معرکه می شه)

جواب
22:21 ~ 26 دسامبر 2009

salam
mohsen va mehri hardodaton gabolid

ناشناس
14:26 ~ 27 دسامبر 2009

جواب آزاد کی اعلام میشه؟

ناشناس
22:25 ~ 27 دسامبر 2009

بچه ها مال هر شهری که هستین به خاطر خدا به خاطر کمک به مردممون به خاطر آیندمون خواهش می کنم به هموطناتون در این جنبش که خون کمی هم نداد شریک بشین

خسرو
13:14 ~ 28 دسامبر 2009

تراز دانشگاه آزاد محمودآباد (مازندارن) چنده؟خواهش می کنم جواب بدین
زهرا خانم تمنا می کنم جواب بدین؟

مرضیه
17:42 ~ 29 دسامبر 2009

سلام زهرا خانم
از صبح تا حالا که comment دادم و هنوز ثبت نشده دل تو دلم نیست خواهش می کنم زودتر جوابمو بدین و بگید ترازم چنده و آیا قبول می شم
ممنون موفق باشید

یاسمن
11:39 ~ 30 دسامبر 2009

سلام زهرا خانوم میشه لطف کنین بهم بگین با این درصدهائی که آوردم قبول می شم؟
ریاضی آمار سفید
زبان تخصص=26%
مدار=53%
برنامه نویسی=25%
دروس تخصصی=35%

ادبیات و معارف رو نمی دونم ولی فکر میکنم بین 30 تا 40 % زده باشم ولی زبان عمومی رو2 تا جواب دادم نمی دونم درسته یانه
انتخاب اول خوراسگان
انتخاب دوم نجف آباد
انتخای سوم دولت آباد
ممنون

deep_dream
23:19 ~ 30 دسامبر 2009

چرا نمیشه تویه قسمت تالار گفت وگو مبحث جدید ارسال کرد؟؟؟؟؟

mohammad
02:36 ~ 31 دسامبر 2009

mohammad:

salam zahra khanum mikhastam bedunam ba in darsadha ghabul misham ya na
dros takhasosi 10
barnamenevisi 15
zaban takhasosi 68
miangin darshai omumi 45
1-bandar abas
2-sepidan
3-arsanjan

mohammad
03:21 ~ 1 ژانویه 2010

salam zahra khanum mikhastam bedunam ba in darsadha ghabul misham ya na
dros takhasosi 10
barnamenevisi 15
zaban takhasosi 68
miangin darshai omumi 45
1-bandar abas
2-sepidan
3-arsanjan

پردیس
12:13 ~ 2 ژانویه 2010

سلام میخواستم بدونم با این درصد ها محمودآباد قبول میشم: مدار 50% و برنامه نویسی 4% و دروس تخصصی 13% عمومی چون سوالات رو ندارم نمیدونم میشه زهرا جواب بدی مرسی

پردیس
12:21 ~ 2 ژانویه 2010

میشه سوالات عمومی هم بزارین .خواهشششششششششش

مینا
20:12 ~ 2 ژانویه 2010

دوستان من دارم می میرم این سوال عمومی ها چرا پیدا نمیشه؟

پردیس
23:13 ~ 3 ژانویه 2010

پس چرا جوابمو ندادین؟

Dorsa
11:57 ~ 4 ژانویه 2010

نتایج کی میاد؟

mohammad
02:36 ~ 5 ژانویه 2010

dorsa khanum natayej hafteye akhare dey miad

مرضیه
15:58 ~ 5 ژانویه 2010

آره خواهش می کنم بگید نتایج رو کی اعلام می کنند و یا حد اقل سئوالات عمومی و کلیدشو بگذارید.

fff
22:11 ~ 12 ژانویه 2010

این نتایج کی اعلام می شه اه اه اه اه اه ….!!!!!!

fff
22:13 ~ 12 ژانویه 2010

لطفا هر کسی خبری از اعلام نتایج دستگیرش شد حتما بگه .مرسی

fff
20:38 ~ 16 ژانویه 2010

زهرا خانم شما از اعلام نتایج آزاد خبری ندارید؟

fff
23:08 ~ 16 ژانویه 2010

نتایج کی اعلام می شه؟
مردیم بابا………..

سونیا
21:58 ~ 17 ژانویه 2010

سلام اگه میشه بگید جوابا کی میاد؟

fff
00:37 ~ 18 ژانویه 2010

توی دفترچه نوشته هفته ی آخر دی ماه پس چی شد دی که تموم شد

dorna
23:13 ~ 18 ژانویه 2010

توروخدابگین جواباکی میاد؟

زهره
11:14 ~ 19 ژانویه 2010

سلام پس این جوابا شده آخههههههههه
کسی خبر نداره؟؟؟؟

ناشناس
16:08 ~ 19 ژانویه 2010

salam natayej 5shanbe sate16 elam mishavaddddddd

bahar بهار
16:10 ~ 19 ژانویه 2010

نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 88 این دانشگاه پنج شنبه اول بهمن 88 منتشر می شود.

bahar بهار
16:15 ~ 19 ژانویه 2010

نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 88 این دانشگاه پنج شنبه اول بهمن 88 منتشر می شود.

fff
16:26 ~ 19 ژانویه 2010

فکر کنم نتایج بعد از ثبت نام علمی کاربردی اعلام بشه .

مهدی
19:04 ~ 19 ژانویه 2010

سلام بچه ها توی سایتی خوندم نتایج 5شنبه میباد
اینم لینکش . امیدوارم
http://www.parsianstore.ir/view/11961.aspx

امین
23:32 ~ 19 ژانویه 2010

سلام بر همه دوستان الان در اخبار گفت جواب کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد پس فردا در سایت می باشد.
به امید موفقیت کسانی که تلاش کرده اند!!!!!!
نابرده رنج گنج میسر نمیشود.

fff
00:02 ~ 20 ژانویه 2010

بچه ها نتایج 5شنبه ساعت 4 بعدظهر می یاد

fff
00:15 ~ 20 ژانویه 2010

نتایج 5شنبه ….4 بعدظهر

تاپ تاپ
00:16 ~ 20 ژانویه 2010

bacheha bekhoda man az estres daram mimiram dige

fff
00:17 ~ 20 ژانویه 2010

مرسی آقا مهدی

raha
09:33 ~ 20 ژانویه 2010

امسال نتایج نمی یاد از اینا بر می یاد.من می دونم..!!!

مرضیه
12:17 ~ 20 ژانویه 2010

آره بچه ها درست می گن من زنگ زدم و ازشون پرسیدم گفتن فردا ساعت 4 بعد از ظهر جوابو می زنن تو سایت. امیدوارم همتون قبول بشید.

ناشناس
18:25 ~ 20 ژانویه 2010

salam man darsam ine ba ina mitonam entekhab avalam yani mahshar ghabol besham plz javab bedin

adabyat 25%
maref 40%
zaban 0%
reyazi 0%
zaban takhasosi 20%
madar 70%
barname nevisi 20%
.takhasosi 35%

fff
19:47 ~ 20 ژانویه 2010

نکنه سره کاریه؟؟؟

مرضیه
10:04 ~ 21 ژانویه 2010

سلام دوستان
همین الان نتایج کنکور رو تو سایت http://www.azmoon.com زدن
من که شیراز قبول شدم امیدوارم شما هم قبول بشید.

سهي
07:58 ~ 20 سپتامبر 2010

سلام دوستانم
من منابع مناسبي براي كنكور كارداني به كارشناسي پيوسته كامپيوتر رو مي خواستم.
ممنونم

kaveh
11:52 ~ 7 نوامبر 2010

سلام

اینم جوابهای ازاد 88

http://rapidshare.com/files/429360625/__________.docx