دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور سراسری ۱۳۹۳

اطلاعیه سازمان ‌سنجش آموزش ‌کشور درخصوص نحوه توزیع کارت، تعیین زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی و یا درس تخصصی رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه متمرکز آزمون سراسری سال ۱۳۹۳

 

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۵/۷/۹۳ ، بدین‌‌وسیله‌ نظر معرفی‌شدگان چندبرابرظرفیت رشته‌‌‌‌‌ های تحصیلی نیمه ‌متمرکز (۱- کتابت و نگارگـری، ۲- علوم ورزشـی، مربیگری ورزشـی، کاردانی علوم ورزشـی، آموزش تربیت بدنـی، ۳- ادبیات‌نمایشـی، بازیگری-کارگردانـی، نمایش‌عروسکـی، طراحی‌صحنـه ۴- نقاشـی، ارتباط‌تصویـری، کاردانی هنرهای تجسمـی، طراحـی ‌پارچـه، طراحـی‌لباس، ۵- طراحی‌صنعتی، ۶- مجسمه‌سـازی، ۷- آهنگ‌سـازی، ۸- نوازندگی ساز  ایرانـی، جهانـی و نظامـی) دوره‌های‌ روزانه وشبانه  دانشگاههـا  و مؤسسات‌ آموزش‌ عالـی در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۳۹۳ را به‌ نکات زیر معطوف‌ می‌دارد:

۱- کلیه معرفی‌شدگان باید طبق برنامه‌های زمانی مندرج در این اطلاعیه اقدام نمایند.
۲- به همراه داشتن اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای کل داوطلبان در روز آزمون الزامی است.
۳- انتخاب دانشگاه محل تحصیل رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز معرفی‌شدگان در این مرحله نیز به ‌صورت اینترنتی بوده و داوطلبان می‌بایست با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های نیمه‌متمرکز (که از طریق سایت این سازمان قابل دریافت می‌باشد) در تاریخ (۲/۹/۹۳ لغایت ۱۲/۹/۹۳) با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به انتخاب دانشگاه محل تحصیل و تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند. بدیهی است مهلت انتخاب محل رشته‌های نیمه‌متمرکز قابل تمدید نمی‌باشد و به درخواست هایی که بعد از زمان اعلام شده به این سازمان ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴- معرفی‌شدگانی که نسبت به واریز هزینه آزمون عملی خود اقدام نموده‌اند باید در زمان اعلام شده کارت آزمون عملی و یا طراحی خود را پرینت نموده و طبق آدرس مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی برابر زمان و مکان مندرج در پرینت کارت عملی خود اقدام نماید.
۵- آزمون‌های عملی و طراحی و درس تخصصی هر رشته قابل تمدید، تکرار و یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ داوطلبی در تحت هیچ شرایطی میسر نمی‌باشد.
۶- حضور داوطلب نیم ساعت قبل از ساعت شروع آزمون الزامی می‌باشد.
۷- در رشته علوم ورزشی وتربیت بدنی کارت شرکت در آزمون عملی توسط حوزهای مجری تحویل داوطلبان خواهد شد.
۸- کلیه معرفی‌شدگان چندبرابرظرفیت رشته‌های دانشگاه شهید رجائی و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش وپرورش علاوه بر شرکت در آزمون عملی و طراحی، می‌بایستی طبق اطلاعیه‌ای که در دهه آخر آذر ماه توسط این سازمان برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی که در دو قسمت مجزا توسط آموزش وپرورش استان محل اقامت داوطلب برگزار خواهد شد، شرکت نمایند. در غیراینصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزینش تلقی می‌گردد، به عبارتی کلیه داوطلبان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی بوده تا در گزینش نهائی که براساس ضوابط این سازمان در بهمن ماه انجام می‌گردد، باشند.
۹- پذیرفته‌شدگان‌ رشته‌های‌ متمرکز، چنانچه‌ برای‌ شرکت‌ در مراحل‌ مصاحبه‌، معاینه‌ و یا آزمون‌ عملی‌ مراجعه‌ نموده و نهایتاً فهرست ‌اسامی‌ آنان‌ نیز جزو پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ رشته‌ نیمه‌متمرکز اعلام‌ گردد‌ و به عنوان پذیرفته‌شده ‌نهایی‌ هر یک از رشته‌های تحصیلی‌ نیمه‌‌متمرکز اعلام‌ قبولی شوند، مطابق ضوابط قبولی‌ قبلی آنان‌ در رشته‌ متمرکز لغو و امکان بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی متمرکز برای آنان میسر نمی‌باشد و منحصراً می توانند در رشته نیمه‌متمرکز ثبت‌نام و ادامه تحصیل نمایند.
۱۰-معرفی‌شدگان‌ دوره‌های روزانه رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز، چنانچه در آزمون عملی شرکت نمایند‌ و در ردیف پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ رشته‌ نیمه‌متمرکز قرار گیرند، حق ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ را ندارند.
۱۱-داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان چندبرابرظرفیت رشته‌های فوق بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام نموده و به هردلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی از سایت نمی‌شوند، می‌بایست با به همراه داشتن دو قطعه عکس، و کارت شناسایی معتبر، در روزهای دریافت کارت شرکت­ در­ آزمون به محل باجه رفع نقص به نماینده سازمان سنجش مستقر در شهرستان برگزاری و بر­اساس برنامه زمانی­ اعلام شده، مراجعه نمایند.
۱۲-شرکت معرفی­شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز دانشگاههای تربیت دبیر شهید رجایی تهران و پردیسهای دانشگاه فرهنگیان در آزمون طراحی و یا عملی الزامی است.
 
برنامه زمان و مکان مراجعه معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت رشته‌های ‌مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز

۱-رشته کتابت و نگارگری (کدهای ۱۷۰۶۹ و ۱۷۲۰۰) دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، مراکز آموزش دانشگاه ‌پیام‌نور (کد ۱۷۴۴۰) و مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سوره (کد ۱۷۲۶۱)
داوطلبانی ‌‌که ‌اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌‌شده‌ رشته‌‌ تحصیلی کتابت و نگارگری در کدهای فوق اعلام‌‌ گردیده، کارت‌ ورود به‌ جلسه‌ آزمون درس طراحی آنان از تاریخ ۲۷/۸/۹۳ تا ۲۹/۸/۹۳ از طریق سایت این سازمان قابل پرینت می‌باشد. این داوطلبان لازم‌ است‌، با در دست‌ داشتن‌ پرینت کارت شرکت در آزمون عملی، خودکار، مداد و پاک کن نرم، تخته شستی به ابعاد A3، مدادهای طراحی B2،  B4 وB6 در روز جمعه مورخ ۳۰/۸/۹۳ به آدرس مندرج در کارت ورود به حوزه آزمون عملی مراجعه نمایند. آزمون درس طراحی فوق رأس ساعت ۹:۰۰ صبح روز جمعه مورخ ۳۰/۸/۹۳ در نشانی مندرج در کارت آزمون آغاز می‌شود. آزمون این رشته منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.
۲-   رشته­ کارشناسی علوم‌ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی:
داوطلبانی که‌ اسامی ‌آنان‌ به عنوان‌ معرفی‌‌شده‌ هر یک ‌از کدرشته‌‌های علوم ورزشی دوره‌های‌ روزانه‌ (کد ۱۹۳۵۵)، مربیگری ورزشی دانشگاه شهرکرد (کد ۱۹۴۱۳)، کاردانی علوم ‌ورزشی دانشگاه اردکان (کد ۱۹۳۵۷)، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی-تهران (کدهای ۱۹۳۷۶ الی ۱۹۳۹۶) و شبانه (کد ۱۹۶۲۵)‌، دانشگاه شهرکرد (کد ۱۹۶۴۵) ، کاردانی علوم ورزشی دانشگاه اردکان (کد ۱۹۶۲۷) و کدرشته‌های آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان (کدهای ۲۳۷۳۰ الی ۲۴۰۸۰) اعلام‌ گردیده‌، می‌بایست کارت شرکت در آزمون عملی خود را از محل حوزه برگزاری آزمون عملی دریافت نمایند. داوطلبان لازم‌ است‌ با همراه داشتن  لباس‌ و کفش‌ ورزشی‌ منحصراً در روز تعیین‌ شده‌ در حوزه برگزاری حضور یابند. بدیهی ‌است‌ در صورت ‌‌نداشتن‌ شناسنامه، کارت ملی، از داوطلب‌ مراحل معاینات و آزمون ‌عملی‌ و مصاحبه‌ به ‌عمل ‌نخواهد آمد.
یادآوری مهم (۱): معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی علوم ورزشی باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار بوده و بخصوص از سلامت قلبی و ریوی خود یقین داشته و آمادگی‌های لازم برای تستهای آزمون‌ عملی‌ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را داشته‌ باشند. با توجه به اینکه در محل حوزه برگزاری آزمون عملی معاینات پزشکی با نظارت پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام خواهد شد نیاز به همراه داشتن گواهی سلامت و ارائه گواهی تندرستی برای داوطلبان نمی‌باشد.
یادآوری مهم (۲): داوطلبانی که‌ اسامی ‌آنان‌ به عنوان‌ معرفی‌‌شده‌ هر یک ‌از کدرشته‌‌های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی-تهران (کدهای ۱۹۳۷۶ الی ۱۹۳۹۶) و کدرشته‌های آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان (کدهای ۲۳۷۳۰ الی ۲۴۰۸۰) وابسته به آموزش و پرورش اعلام‌ گردیده‌، می‌بایست علاوه بر شرکت در آزمون عملی طبق اطلاعیه‌ای که در دهه سوم آذر ماه توسط این سازمان برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی که در دو قسمت مجزا توسط آموزش وپرورش استان محل اقامت داوطلب برگزار خواهد شد، شرکت نمایند. در غیراینصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزینش تلقی می‌گردد، به عبارتی کلیه داوطلبان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی بوده تا در گزینش نهائی که براساس ضوابط صورت می‌گیرد، شرکت داده شوند.
۲-۱- آزمون عملی ‌کلیه‌ معرفی‌شدگان‌ خواهر در روز پنجشنبه مورخ ۲۹/۸/۹۳ و برادر در روز جمعه مورخ ۳۰/۸/۹۳ برگزار می‌گردد.
۲-۲- کلیه معرفی‌‌شدگان می‌بایست ‌براساس برنامه زمانی طبق استان محل اقامت مندرج در جدول شماره ۱ در آزمون عملی شرکت نمایند.
۲-۳- معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت هریک از رشته‌تحصیلی نیمه‌متمرکز تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی در آزمون فوق باید برای آزمون عملی و انجام معاینه پزشکی و تستهای سلامت و تندرستی از ساعت ۸:۰۰ صبح به حوزه‌های برگزاری محل آزمون عملی که برای خواهران در روز پنجشنبه ۲۹/۸/۹۳ و برادران روز جمعه ۳۰/۸/۹۳ به شرح جدول ذیل پیش‌بینی شده مراجعه نمایند، بابت انجام معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی داوطلبان می‌بایست مبلغ ۰۰۰/۱۵۰ (یکصد و پنجاه‌هزار) ریال به شماره حساب ۲۱۷۲۲۶۹۰۰۱۰۰۳ نزد بانک ملی شعبه میرعماد (تهران) کد ۱۸۷ بنام درآمد اختصاصی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران) علاوه بر مبلغ واریزی برای هزینه آزمون عملی (موضوع پرداخت ۱۰۰٫۰۰۰ ریال در اطلاعیه مورخ ۱۵/۷/۹۳) اقدام نمایند و لازم است عبارت «بابت معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی» روی اصل فیش واریزی مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰ (یکصد و پنجاه‌هزار) ریال درج شود و آن را در روز آزمون تحویل حوزه آزمون عملی نمایند.
جدول ( شماره ۱) آدرس محل انجام معاینه پزشکی و آزمون عملی در رشته تربیت‌‌ بدنی ‌و علوم‌‌ ورزشی‌
استانهای محل اقامت داوطلبان
‌آدرس حوزه امتحانی و محل‌ مراجعه
تهران، البرز، قم و مرکزی‌
کرج- حصارک- خیابان شهید بهشتی- میدان دانشگاه- دانشگاه خوارزمی- دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی. شماره تماس ۳۴۵۱۲۰۰۱- ۳۴۵۷۹۶۰۰ داخلی ۲۴۳۰ – ( کد۰۲۶)
آذربایجان‌ شرقی‌، آذربایجان‌ غربی ‌و اردبیل
‌تبریز- بلوار ۲۹ بهمن- دانشگاه تبریز- گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی.
 شماره تماس: ۳۳۳۹۳۲۵۷ (کد۰۴۱)
اصفهان‌، چهار محال‌ و بختیاری‌، یزد و کرمان
اصفهان- دانشگاه اصفهان- دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی.
شماره تماس: ۳۷۹۳۲۵۷۱-۳۶۶۸۷۵۷۲ (کد ۰۳۱)
فارس، بوشهر،کهگیلویه‌ و بویراحمد و هرمزگان
شیراز- بلواردانشجو -میدان ارم-خوابگاه ارم-دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شیراز- گروه‌ تربیت‌ بدنی وعلوم ورزشی.  شماره تماس: ۳۶۱۳۴۶۷۴ – ۳۶۱۳۴۶۹۹ (کد ۰۷۱)
خراسان ‌شمالی، خراسان جنوبی،  خراسان رضوی و سیستان ‌و بلوچستان‌
مشهد- دانشگاه‌ فردوسی‌ مشهد- دانشکده‌ تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی.
شماره تماس: ۳۸۸۲۹۵۸۱ (کد۰۵۱)
گیلان، زنجان و قزوین
رشت- کیلومتر ۱۰ جاده تهران- دانشکده‌ تربیت‌ بدنی دانشگاه گیلان. شماره تماس: ۰۱۳۱۶۶۹۰۶۸۵
کرمانشاه، همدان و کردستان
کرمانشاه- باغ ابریشم- دانشگاه رازی کرمانشاه- دانشکده تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی.
شماره تماس: ۳۴۲۷۳۲۶۷-۳۴۲۷۷۶۰۹ (۰۸۳)
خوزستان، لرستان و ایلام
اهواز- دانشگاه شهید چمران اهواز- دانشکده تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی.
شماره تماس: ۳۳۳۳۶۳۱۶ (کد۰۶۱)
مازندران ، گلستان‌ ، سمنان
بابلسر- پردیس دانشگاه مازندران- دانشکده تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی.
شماره تماس: ۳۵۳۰۲۲۰۱ (کد۰۱۱)
تذکر مهم: به همراه داشتن یک قطعه عکس ۴×۳، لباس‌ و کفش‌ ورزشی‌، اصل شناسنامه و یا کارت ملی و اصل فیش هزینه تست‌های سلامت و تندرستی و انجام معاینه پزشکی به مبلغ ۰۰۰/۱۵۰ (یکصد و پنجاه ‌هزار) ریال در زمان آزمون عملی ضروری است و در غیر اینصورت از داوطلب‌ آزمون ‌عملی‌، به ‌عمل ‌نخواهد آمد.
۳- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های ‌تحصیلی ادبیات نمایشی- نمایش عروسکی- بازیگری-کارگردانی و طراحی صحنه دانشگاههای و مؤسسات‌‌ آموزش ‌عالی (کدهای ۱۷۱۰۲، ۱۷۲۲۵، ۱۷۱۰۹، ۱۷۲۳۳، ۱۷۲۰۴،۱۷۱۰۴، ۱۷۱۰۶ و ۱۷۲۳۰) و موسسات آموزش عالی ‌‌غیرانتفاعی و غیردولتی (کدهای ۱۷۲۶۰ و ۱۷۲۵۸ )
کارت شرکت در آزمون داوطلبانی ‌‌که ‌اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌‌شده‌ رشته‌‌ تحصیلی ( ادبیات نمایشی- نمایش عروسکی- بازیگری-کارگردانی و طراحی صحنه دانشگاههای و مؤسسات‌‌ آموزش ‌عالی و موسسات آموزش عالی ‌‌غیرانتفاعی و غیر دولتی) در کدهای فوق اعلام‌‌ گردیده، از تاریخ ۲۸/۸/۹۳ لغایت ۳۰/۸/۹۳ از طریق سایت این سازمان قابل پرینت می‌باشد. این داوطلبان لازم‌ است، با در دست‌ داشتن‌ پرینت کارت آزمون عملی، شناسنامه‌ عکسدار و یا کارت‌ ملی، وسایل مورد نیاز مانند پرینت کارنامه آزمون سراسری- هر نوع ‌اثر هنری و مدارک مربوط به سوابق تجربی در زمینه هنرهای نمایشی اعم از (کارگردانی- نمایش عروسکی- طراحی صحنه- ادبیات نمایشی- بازیگری) و نمونه آثار نوشتاری- ساخت عروسک- ماکت- احکام شرکت در جشنواره – تندیس و … اسناد و سوابق فعالیت در رشته مذکور، به آدرس مندرج در کارت آزمون مراجعه نمایند. داوطلبان لازم‌ است‌ از ساعت ۸:۰۰ صبح‌ برای تعیین نوبت براساس‌ برنامه‌ زمانی ‌‌تعیین‌ شده‌ به‌ شرح‌ جدول‌ ذیل‌ و به آدرس مندرج در کارت شرکت در آزمون عملی مراجعه ‌نمایند. آزمون منحصراً در شهر تهران برگزار می‌گردد.
لازم ‌‌به ذکر است شروع مصاحبه ساعت‌ ۸:۰۰ صبح هر روز بوده و حضور کلیه داوطلبان براساس برنامه زمانی بین ساعت‌ ۸:۰۰ تا ۹:۰۰ صبح‌ برای تعیین نوبت مصاحبه ‌ضروری می‌باشد و تأخیر یا عدم‌ مراجعه داوطلبان در روز و ساعت‌ مقرر موجب‌ حذف‌ آنان‌ از نوبت‌ مصاحبه خواهد شد.
تذکرات مهم : – داوطلبان گرایش بازیگری باید از فیزیک مناسب و سلامت کامل برخوردار باشند.
جدول ( شماره ۲) :برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان معرفی‌شده مجموعه رشته‌های ‌تحصیلی نیمه متمرکز ادبیات نمایشی- نمایش عروسکی- بازیگری-کارگردانی و طراحی صحنه
خواهران
برادران
روز  شنبه        ۱/۹/۹۳
الف         تا           ر
روز سه شنبه ۴/۹/۹۳
الف            تا          س
روز یکشنبه       ۲/۹/۹۳
ز            تا          ق
روز چهارشنبه ۵/۹/۹۳
ش            تا          ی
روز دوشنبه       ۳/۹/۹۳
ک          تا          ی
روز پنجشنبه ۶/۹/۹۳
صبح متاخرین خواهران
عصر متاخرین برادران
۴-معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی نقاشی‌، ارتباط تصویری‌، کاردانی هنرهای تجسمی (نقاشی) طراحی پارچه، طراحی لباس و طراحی صنعتی (کدهای ۱۷۱۵۵، ۱۷۰۷۵ الی ۱۷۱۰۱، ۱۷۱۵۶، ۱۷۱۵۷، ۱۷۰۷۰، ۱۷۰۶۴، ‌۱۷۲۳۷، ۱۷۲۳۸، ۱۷۲۳۹، ۱۷۲۰۱،  ۱۷۱۹۵، ۱۷۰۳۳ و ۱۷۱۹۸)  دوره‌های‌ روزانه‌ و شبانه دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌، مراکز آموزش دانشگاه پیام نور (کدهای ۱۷۴۲۶، ۱۷۴۲۹ و ۱۷۴۲۷) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی (کدهای ۱۷۲۵۹، ۱۷۲۵۳، ۱۷۲۵۴، ۱۷۲۶۲ و ۱۷۲۷۲)
کارت شرکت در آزمون داوطلبانی ‌‌که ‌اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌‌شده‌ رشته‌‌ تحصیلی شامل: (نقاشی‌، ارتباط تصویری‌، کاردانی هنرهای تجسمی (نقاشی) طراحی پارچه، طراحی لباس) در کدهای فوق اعلام‌‌ گردیده، از تاریخ ۴/۹/۹۳ تا ۵/۹/۹۳ از طریق سایت این سازمان قابل پرینت می‌باشد.  این داوطلبان لازم‌ است‌، در آزمون‌ تشریحی‌ درس‌ طراحی‌ رشته‌های فوق (بجز رشته طراحی صنعتی) که رأس‌ ساعت‌ ۸:۳۰ صبح‌ روز جمعه مورخ ۷/۹/۹۳ و رشته طراحی صنعتی رأس ساعت ۱۵:۰۰ (۳ بعدازظهر) روز جمعه مورخ ۷/۹/۹۳ برگزار می‌گردد، شرکت نمایند. ضمناً داوطلبان در صورت مشاهده نقص در کارت شرکت در آزمون طراحی می‌توانند به نماینده رفع نقص سازمان مستقر در شهرستان برگزاری آزمون (در شهرهای مندرج در جدول شماره ۳) و با در دست‌ داشتن‌ پرینت کارت آزمون طراحی، شناسنامه‌ عکسدار یا کارت‌ ملی، وسایل مورد نیاز مانند زیر دستی‌‌ مقوایی ‌یا فیبر به‌ ابعاد ۵۰×۳۵ سانتی ‌متر- گیره‌های ‌کاغذ- مدادهای‌‌ رنگی- مداد سیاه‌ پر رنگ‌‌ و نرم – مداد پاکن‌ و مداد تراش – مداد اتود و مداد طراحی- خط‌کش‌ و گونیای‌ کوچک‌، پرگار و وسایل مرتبط به حوزه برگزاری آزمون مراجعه نمایند.
تذکر مهم ۱ : داوطلبانی که‌ اسامی ‌آنان‌ به عنوان‌ معرفی‌‌شده‌ هر یک ‌از کدرشته‌‌های ارتباط تصویری‌ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی-تهران (کدهای ۱۷۰۷۵ الی ۱۷۱۰۱) وابسته به آموزش و پرورش اعلام‌ گردیده‌، می‌بایست علاوه بر شرکت در آزمون عملی طبق اطلاعیه‌ای که در دهه سوم آذر ماه توسط این سازمان برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی که در دو قسمت مجزا توسط آموزش وپرورش استان محل اقامت داوطلب برگزار خواهد شد، شرکت نمایند. در غیراینصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزینش تلقی می‌گردد، به عبارتی کلیه داوطلبان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی بوده تا درگزینش نهائی که براساس ضوابط این سازمان در بهمن ماه انجام می‌گردد باشند.
آن دسته از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته های تحصیلی فوق که نسبت به واریز وجه هزینه آزمون عملی اقدام نموده اند، چنانچه در ردیف معرفی شدگان رشته طراحی صنعتی نیز قرار گرفته ‌باشند، لازم است نسبت به پرینت کارت آزمون جلسه بعداز ظهر نیز اقدام نمایند. در صورتیکه ‌داوطلبی‌ پس از دریافت کارت خود مغایرتی مشاهده نماید می‌تواند در روز پنجشنبه‌ مورخ ۶/۹/۹۳ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ ظهر و از ساعت ۱۴:۰۰­الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر به نماینده رفع نقص این سازمان مستقر در شهرستان محل برگزاری آزمون به شرح جدول ذیل مراجعه نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند در صورتی که در آزمون رشته‌های جلسه صبح در چند رشته نیمه‌متمرکز (بجز رشته طراحی صنعتی) معرفی شده باشند منحصراً یک کارت شرکت در آزمون برای آنها پیش‌بینی شده است. داوطلبان بایستی برای شرکت در آزمون طراحی حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی خود در محل برگزاری آزمون که آدرس آن بر روی کارت شرکت در آزمون آنها درج شده، حضور داشته باشند. به همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، شناسنامه و یا کارت ملی وسایل مورد نیاز آزمون از قبیل: زیر دستی‌‌ مقوایی ‌یا فیبر به‌ ابعاد ۵۰×۳۵ سانتی ‌متر – گیره‌های ‌کاغذ – مدادهای‌‌ رنگی- مداد سیاه‌ پر رنگ‌‌ و نرم – مداد پاکن‌ و مداد تراش – مداد اتود و مداد طراحی- خط‌کش‌ و گونیای‌ کوچک ‌- پرگار و وسایل طراحی الزامی است.
تذکر مهم۲: داوطلبان از همراه داشتن وسایل اضافه در جلسه آزمون جداً خودداری فرمایند و از الصاق کردن هرگونه کاغذ، کاغذ پوستی و غیره به کار عملی خودداری شود.
جدول( شماره ۳) شهرستان محل برگزاری و رفع نقص کارت شرکت در آزمون طراحی باتوجه به استان محل اقامت
شهرستان‌ برگزاری‌آزمون
استان محل اقامت داوطلبان
تهران
تهرا ن– البرز –  سمنان– مرکزی– همدان– قم
تبریز
آذربایجان ‌شرقی– آذربایجان ‌غربی– اردبیل – کردستان
اصفهان
اصفهان – چهار محال و بختیاری – یزد
شیراز
بوشهر- فارس – کهکیلویه و بویراحمد
اهواز
ایلام – خوزستان – لرستان- کرمانشاه
مشهد
خراسان (رضوی- شمالی- جنوبی)
کرمان
سیستان‌‌و بلوچستان– کرمان –هرمزگان
رشت
گیلان- زنجان- قزوین
بابل
مازندران – گلستان
آدرس دانشگاه محل رفع نقص و برگزاری آزمون در اطلاعیه مورخ ۲/۹/۹۳ در سایت این سازمان و نشریه پیک سنجش مورخ ۳/۹/۹۳ درج خواهد شد.
 
۵- معرفی‌شدگان‌ رشته ‌‌تحصیلی مجسمه‌‌‌سازی‌ (کدهای ۱۷۱۰۷ و ۱۷۲۱۸) دوره‌های ‌روزانه‌ و ‌شبانه دانشگاههای ‌تهران، نیشابور و هنر تهران
کارت شرکت در آزمون داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌ تحصیلی مجسمه‌‌‌سازی‌ کدهای فوق دوره‌های ‌روزانه‌ و ‌شبانه دانشگاههای ‌تهران، نیشابور و هنر تهران اعلام‌ گردیده‌، از تاریخ ۲۴/۹/۹۳ الی ۲۶/۹/۹۳ از سایت این سازمان قابل پرینت می‌باشد. این داوطلبان لازم‌ است، برای‌ شرکت‌ در مراحل‌ آزمون ‌تخصصی‌ و مصاحبه با در دست‌ داشتن‌ پرینت کارت آزمون عملی، شناسنامه‌ عکسدار یا کارت‌ ملی، وسایل مورد نیاز مجسمه سازی شامل تخته شاستی A3 و لوازم طراحی از جمله مداد طراحی مختلف و ابزار مجسمه سازی مانند قیچی کاغذ بر، ذغال فشرده و… رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ صبح‌ (برای گروه بندی و نوبت دهی) خواهران در تاریخ ۲۷/۹/۹۳ و برادران در تاریخ ۲۸/۹/۹۳ به آدرس مندرج در کارت‌ شرکت آزمون عملی مراجعه نمایند. آزمون عملی این رشته منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.
۶-معرفی‌شدگان‌ رشته‌ تحصیلی آهنگسازی (کدهای ۱۷۱۴۱ و ۱۷۲۲۴) دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
کارت شرکت در آزمون داوطلبانی که‌ اسامی آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌ تحصیلی آهنگ‌سازی کدهای فوق دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام‌ گردیده‌، از تاریخ ۲/۱۰/۹۳ تا ۳/۱۰/۹۳ از سایت این سازمان قابل پرینت می‌باشد. برای‌ شرکت‌ در آزمون کتبی و عملی ضرورت دارد با در دست‌ داشتن‌ پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت ملی، و مدادسیاه و پاک کن و همچنین‌ وسایل مورد نیاز راس ساعت‌ ۸:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۴/۱۰/۹۳ به آدرس مندرج در کارت آزمون مراجعه نمایند. آزمون عملی این رشته منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.
مواد امتحانی آزمون عملی رشته‌ آهنگ سازی به شرح ذیل می‌باشد:
بخش اول: ۱-هارمونی (به صورت کتبی شامل یک سوال باس شماره‌گذاری شده). ۲- ساز شناسی ایرانی و جهانی (به صورت کتبی ۱۵ سوال «۵سوال ساز شناسی ایرانی و ۱۰ سوال سازشناسی جهانی»).
بخش دوم: ۱-مبانی نظری موسیقی (شامل سرایش و تربیت شنوایی). ۲-پیانو.
۷-۷- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی نوازندگی ساز ایرانی‌ (کدهای ۱۷۱۱۰، ۱۷۲۳۴ و ۱۷۲۷۱)، نوازندگی ساز جهانی‌ (کدهای ۱۷۱۱۱ و ۱۷۲۳۵) دوره‌های روزانه، شبانه و غیرانتفاعی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و رشته موسیقی نظامی (کد ۱۷۱۴۹) دوره‌ روزانه دانشگاه هنر تهران بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران
کارت شرکت در آزمون داوطلبانی که‌ اسامی آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی نوازندگی ساز ایرانی‌، نوازندگی ساز جهانی‌ دوره‌های روزانه، شبانه و غیرانتفاعی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و رشته موسیقی نظامی دوره‌ روزانه دانشگاه هنر تهران بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام‌ گردیده‌، طبق جدول شماره ۴ از سایت این سازمان بصورت اینترنتی قابل پرینت می‌باشد، این داوطلبان لازم‌ است‌ با در دست‌ داشتن‌ پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت ملی، یک‌ قطعه‌ عکس‌۴×۳ جدید به آدرس مندرج در کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند. داوطلبان لازم‌ است‌ از ساعت ۸:۰۰ صبح‌ برای تعیین نوبت براساس‌ برنامه‌ زمانی ‌‌تعیین‌ شده‌ و بر اساس جدول ذیل به آدرس مندرج در کارت شرکت در آزمون عملی مراجعه نمایند. آزمون عملی این رشته‌ها منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.
 به همراه‌ داشتن‌ ساز تخصصی‌ برای معرفی‌شدگان ضروری‌ است.
نکات مهم در خصوص آزمون عملی رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی‌ ، نوازندگی ساز جهانی‌ و رشته موسیقی نظامی:
۱- نوازندگی موسیقی ایرانی‌:
تسلط لازم به یکی از سازهای سنتی ایران(به استثنای سازهای ضربی) و مبانی نظری و عملی موسیقی ایرانی و نیز تسلط لازم به سرایش و شنوایی.
۲- نوازندگی موسیقی جهانی
تسلط لازم به یکی از سازهای موجود در ارکسترهای سمفونیک (به استثنای سازهای ضربی) و مبانی نظری و عملی موسیقی جهانی و نیز تسلط لازم به سرایش و شنوایی.
۳- نوازندگی موسیقی نظامی
تسلط لازم به یکی از سازهای بادی-چوبی یا بادی- برنجی، ارکستر سمفونیک (به استثنای سازهای ضربی) و نیز تسلط لازم به سرایش و شنوایی.
جدول شماره ۴- برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز  نوازندگی ساز ایرانی‌، نوازندگی ساز جهانی‌ و رشته موسیقی نظامی
ردیف
عنوان رشته تحصیلی
زمان پرینت کارت
زمان مراجعه برای آزمون عملی
شروع آزمون
۱
نوازندگی سازنظامی
۳/۱۰/۹۳ و ۴/۱۰/۹۳
 جمعه  ۵/۱۰/۹۳ برادران
۸:۰۰ صبح نوبت دهی می‌شود
۲
نوازندگی ساز جهانی
۳/۱۰/۹۳ و ۴/۱۰/۹۳
 جمعه  ۵/۱۰/۹۳ برادران
   شنبه   ۶/۱۰/۹۳ خواهران
۸:۰۰ صبح نوبت دهی می‌شود
۳
نوازندگی ساز ایرانی
۹/۱۰/۹۳ و ۱۰/۱۰/۹۳
پنج‌شنبه  ۱۱/۱۰/۹۳ برادران
   جمعه   ۱۲/۱۰/۹۳ خواهران
۸:۰۰ صبح نوبت دهی می‌شود
 داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی www.Sanjesh.org و یا با شماره‌ تلفن های‌ ۹-۸۸۹۳۳۵۹۵ (کد ۰۲۱) روابط عمومی مطرح نمایند.

Check Also

دفترچه سوالات آزمون سراسری ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون سراسری را بصورت تفکیک رشته می توانید از این لینک دریافت کنید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *