نکاتی در ارتباط با ثبت نام کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان قبل از ثبت نام قطعی، دفترچه راهنمای مقطع موردنظر خود را دانلود و مطالعه کنند تا بتوانند با آگاهی کامل در رشته های مورد نظر ثبت نام کنند.

علوی فاضل درباره تعداد رشته/محل های انتخابی گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد می توانند ۱۰۰ رشته/محل از یک مجموعه را انتخاب و در سایت www.azmoon.org ثبت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد، گفت: داوطلبان می توانند از روز شنبه مورخ ۱۵ آذر با مراجعه به سایت www.azmoon.org با همان شناسه و رمز ثبت نام کارت اعتباری خریداری شده، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی رشته محل نیز در دست بررسی وتصویب نهایی قرار دارد، اظهارکرد: فهرست رشته محل‌های جدید متعاقبا اعلام خواهد شد تا در صورت علاقه‌مندی نسبت به انتخاب آن ها اقدام نمایند.

علوی فاضل در پایان گفت: در آزمون دکتری تخصصی سال جاری به هر داوطلب امکان انتخاب یک رشته امتحانی در ۲۰ واحد دانشگاهی و در مقطع ارشد نیز پس از انتخاب مجموعه امتحانی مجاز به انتخاب حداکثر ۲۰ رشته/ محل متناسب با آن مجموعه می باشند.

Check Also

آغاز ثبت نام آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۵

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ لغایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *