شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۱۳۹۳

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند اعلام ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳ از یکشنبه ۲۰ مهرماه آغاز می شود.

 

دکتر حسین توکلی افزود: ظرفیت‌ های جدید برای پذیرش‌ رشته‌محل‌های آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ از روز یکشنبه ۲۰ مهرماه اعلام می شود و داوطلبان از ۲۰ تا ۲۷ مهرماه می توانند این ظرفیت های جدید را انتخاب کنند.

وی افزود: در کنار ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید، تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳ نیز اعلام می شود.

توکلی اظهار داشت: شرط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت داوطلبان در آزمون است.

وی اضافه کرد: ظرفیت جدید برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی و همچنین تکمیل ظرفیت برای برخی از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون مذکور در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش درج خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ ثبت‌نام و شرکت کرده اند می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون فوق و همچنین مندرجات اطلاعیه مذکور از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ مهرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

Check Also

آغاز ثبت نام آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۵

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ لغایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *