آخرین خبر ها
تجمع دانشجویان دانشکده فنی شمسی پور تهران

 

 

تجمع دانشجویان دانشکده فنی شمسی پور تهران در اعتراض به مبهم بودن یا حذفسهمیه های آزاد روزانه و شبانه در دفترچه شماره یک کنکور کاردانی به کارشناسی سال 89
دیروزچهارشنبه مورخ 88/12/5 تجمعی اعتراض آمیز در محل دانشکده شمسی پور برگزارشد که در آن دانشجویان خواستار برگشت سهمیه های آزاد کنکور کارشناسیناپیوسته و روشن شدن موضوع شدند.
دانشجویان با بیان اینکه در ایندفترچه نامی از سهمیه های آزاد وجود ندارد و دانشجو می بایست تا آمدندفترچه دوم صبر کند،این کار رو موجب سردرگمی و نگرانی دانشجویان دانستند.
رئیسدانشکده ” آقای عبدلله نجاتی” با حضور در جمع دانشجویان این کار را بی فایده دانستو از دانشجویان خواست تا به تجمع خود خاتمه دهند. وی اضافه کرد در سال هایقبل هر تصمیمی که از سوی مسئولان سطح بالای کشور گرفته شده، در هر صورتعملی شده از دانشجویان خواست تا این تجمع را خاتمه دهند و موضوع را ازطریق نامه نگاری و نوشتن طومار پیگیری کنند. وی افزود هنوز خبری مبنی برحذف کامل موجود نیست و باید تا زمان آمدن دفترچه دوم صبر نمود و در صورتیکه سهمیه آزاد دانشجو در این مرکز وجود داشته باشد، این کار موجب رشد دانشکده میگردد و ما نیز خواهان گرفتن دانشجو هستیم.
بدین منظور دانشجویان اقدامبه تهیه طوماری به منزله اعتراض دانشجویان نسبت به این اقدام آموزش و پرورش و پیگیری ازطریق مسئولان ذیربط و نمایندگان مجلس نمودند.

نکته : در روزهای اخیر سوالات مکرری در رابطه با پذیرش یا عدم پذیرش دوره های روزانه کنکور کاردانی به کارشناسی سال 89 پرسیده میشود. داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که واگذاری پذیرش دانشکده ها و آموزشکده های فنی به فرهنگیان هیچ ارتباطی به سایر دانشگاهها نداشته و فقط مربوط به مراکزی میشود که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت میکنند . پذیرش دوره روزانه در سایر دانشگاههای زیر نظر وزارت علوم ، وجود خواهد داشت.

 

حذف سهمیه روزانه و شبانه

 

دانشکده شمسی پور تهران

 

آموزشکده شهید شمسی پور تهران
ناشناس
18:42 ~ 25 فوریه 2010

سلام ببخشید امکان داره آزاد و علمی کاربردی هم کارشناسی نا پیوسته رو حذف کنه؟
فقط می خواستم نظر شخصیتونو بدونم ممنون می شم جواب بدین
————-
مدیر سایت : خیر دوست عزیز ، دانشگاههای پولی حذف که نمیشن هیچ، هر سال بر ظرفیت پذیرششون افزوده میشه. از این بابت مطمئن باشید

ghasem
19:47 ~ 25 فوریه 2010

سلام. من يكي از دانشجو هاي دانشكده شمسي پور هستم و به شخصه ديگه انگيزه اي براي تحصيل ندارم
نميدونم زورشون به فني ها رسيده
نبايد ساكت بشينيم

محمد
19:51 ~ 25 فوریه 2010

سلام من دانشجوی دانشکده انقلاب اسلامی هستم تو دانشکده ما هیچکس انگار بخار نداره همه از دم بسیجیه ان دم بچه های شمسی پور گرم تو نرکده انقلاب اسلامی که هیچ خبری نیست راستی کنکور کاردانی حذف شد یا نه؟

ali
21:04 ~ 25 فوریه 2010

بهترین سایتی که اطلاع رسانی اون قویه کارشناسی دات کام است.
تشکر.

سجاد
21:12 ~ 25 فوریه 2010

دمتون گرم خدا عمرتون بده آقا نیروی کمکی می خواید ما در خدمتین خواهشن بیرون دانشگاهی جایی تجمع کنید ماهم بتونیم بیایم و اطلاع رسانی کنید در مورد زمانش

DANESHJOO-ONLINE
21:14 ~ 25 فوریه 2010

سلام:
درود بر شرافت تمامی دانشجویان دانشکده شهید شمسی پور!
این اقدام شجاعانه رو به تمامی دوستان گل تبریک میگم!
به امید دیدار1

حسام
21:24 ~ 25 فوریه 2010

سلام
یکی از دوستان لطف بکنه به من بگه کدوم اموزشکده ی فنی زیر نظر اموزشو پرورش نیست؟

sara
00:11 ~ 26 فوریه 2010

سلام به همه دوستان گل…

دستتون درد نکنه بچه ها…کار خوبی کردید…کاشکی این مسئولا هم بدونن که ما چقدر معترضیم…
یک دنیااااااااااااااااااااا ممنون دوستان

موفق باشید…
یا علی…

افشین
00:35 ~ 26 فوریه 2010

سلام
راستش یه چیزی می خوام بگم که شاید خیلیها خوششون نیاد به نظر من در دانشگاهها یه کم بسته باشه بهتر از اینه که مثه یه گاراژ باشه و هرکسی بتونه توش وارد بشه تا چند سال پیش همینو می خواستم که همه بتونن راحت وارد دانشگاه بشن اما حالا وقتی نگاه می کنم به سطح علمی بچه ها واقعا از خواستم پشیمون می شم
این که رشته های فنی درمورد دروس پایه ی حتی اطلاعات اولیه هم ندارن مثه درس ریاضی که توی دانشگاه خیلی مهمه باعث شده تمام بچه هایی که توی اول دبیرستان ضعیف هستن وارد هنرستان بشن و خیالشون هم راحت باشه که بعد از 2 سال بدون پیش دانشگاهی می رن دانشگاه و همینطور این آموزشگاههای آزاد کامپیوتر که مردم رو تشویق می کنه افرادی که نتونستن دیپلم بگیرن یا به اصطلاح دیپلم ردی هستن برن و یکی یه دیپلم کامپیوتر بگیرن
این باعث شده من به عنوان کسی که رشتم کامپیوتره و رشتم رو هم دوست دارم حتی خجالت بکشم از اینکه به کسی بگم چه رشته ای درس می خونم . توی تمام دانشگاهها دانشکده های پرت رو به ما می دن . با اینکه درسامون سختتر از یه رشته ای مثه معماریه یا خیلی رشته های دیگه از اونا کم ارزش تریم . فکر می کنین چرا به خاطر همینا که گفتم فکر می کنم برای بچه هایی که الان کاردانی هستن باید راهی باز بشه برای کارشناسی اما به نظر من کاردانی پیوسته فقط سطح علمی دانشجوها رو پایین میاره

m
01:06 ~ 26 فوریه 2010

سلام تورو خدا یکی جواب منو بده من کارت اعتباری برا کنکور کارشناسی ناپیوسته از اینترنت خریداری کردم ولی اطلاعاتشو نشون نداد ومتاسفانه یادم رفت شماره سفارشمو یادداشت کنم حالا باید چیکار کنم؟خواهشا یکی جواب بده

جمال
01:16 ~ 26 فوریه 2010

با سلام
و درود بر همه پویندگان علم و دانش

افشین

دانشگاه ها فقط مدرک می دهند و نه علم و سواد اون چیزی هم که شما در دوران دانشجویی تسلط پیدا می کنید حاصل تلاش و ذهن جویا گر و علاقه دانشجو است و نه حاصل برنامه های آموزشی بیمار مراکز آموزشی . از هر 50 نفری که صرفا مدرک دانشگاهی در رشته کامپیوتر دارند به جرائت می توان گفت 5 نفر آنها با سواد ومسلط به مهندسی کامپیوتر هستند و از هر 100 نفری که شغل وابسته به کامپییوتر دارند 10 نفر انان خبره کامپیوتر هستند
نتیجتا خروجی مراکز آموزشی بسیار ضعیف تر از آن است که بخواهیم رقابتی بر سر ورود به دانشگاه ها داشته باشیم و رقابت و کنکوری که هم اکنون همه سر آن دست و پا می شکنند حاصل بازار گرمی ها و بسیاری تصورات غلط است که در اثر تبلیغات سوء بوجود امده . پس در این مرحله فقط گرفتن مدرک مهم است.
به نظر من تکلیف که بر دوش یک دانشجوی مهندسی کامپیوتر است سه چیز است :
1- تحصیل در این مراکز جهت کسب مدرک معتبر
2- بالا بردن سطح علمی و تخصصی خود از طریق مطالعه تحقیق و مخصوصا کسب تجربه
3- تلاش در جهت تخصصی کردن علم وفنون کامپیوتر در بازار کار

مطالبی که عرض کردم حاصل تجربه 8سال کار فنی کامپیوتری بنده در مراکری با بیش از هزاران پرسنل می باشد و در کل مواردی بود که در حال حاضر در این جارچوب قدم بر میدارم
با آرزوی توفیق برای دانشجویان

ali_68
06:09 ~ 26 فوریه 2010

سلام
دمتون گرم ایول خیلی با شرفین

امیر علی
10:13 ~ 26 فوریه 2010

من به تازگی با سایت شما اشنا شدم.
خیلی خوشحال شدم که دیدم کسانی مثل شما هم هستند که به داد ماها برسن.
من یه سوال داشتم. من دانشجوی کاردانی کامپیوتر هستم. و اگه خدا بخواد بهمن 89 تموم می کنم دفترچه شماره 2 کاردانی به کارشناسی سال گذشته رو که در سایت گذاشتین دانلود کردم و دیدم موسسات غیر انتفاعی در نیمسال دوم دانشجو نمی گیرن! به نظر شما امسال هم همین طوره؟ ممنون میشم بهم جواب بدین و نظرتون رو بگین.

پانيذ
15:26 ~ 26 فوریه 2010

سلام …
واقعا از تمام دوستاني كه تو اين قضيه قدمي مي ذارن تشكر مي كنم .مگر اينكه شما كاري كنيد.
ما كه دستمون از مسئولان كوتاهه …
كاش امكانش بود اون طومارو همه جاي ايران مي چرخوندين تا يه چند هزارتا امضا بيشتر مي شد…

از مدير سايت هم تشكر مي كنم كه مارو در جريان مي ذازن …

خدا كنه كه نتيجه بخش باشه …

loop
15:45 ~ 26 فوریه 2010

خداییش هر ماجرایی پیش اومده اول این بچه های شمسی پور بودن که اعتراض کردن بقیه موسسات اصلا دانشجوها بخار ندارن!!!!!!!!!!!

دوست عزیز: m
احتمالا از حساب شما کسر نشده یه پرینت از حسابت بگیر اگه دیدی کم کردن باید مراجعه کنی به بانک سامان. اونجا اگر اشتباهی رخ داده باشه هزینه تون رو بر میگردونن

soheila
16:25 ~ 26 فوریه 2010

سلام،من واقعا از کار دانشجوهای دانشکده شمسی پور تشکر می کنم،ای کاش ما دخترها هم یکم با هم متحد بودیم و یه کاری می کردیم واسه این ناحقی که در مورد ما انجام میشه،می خواستم بدونم اگه بخواهیم از راه قانونی اعتراضمونو بیان کنیم باید چه کنیم؟

سمانه
17:14 ~ 26 فوریه 2010

سلام
بچه ها واقعا کارتون عالی بود ………….
ازتون کمال تشکر رو دارم ………
ما حمایتتون می کنیم ، فقط کافیه یه روز رو مشخص کنین تا همه با هم خارج از محیط یک دانشگاه خاص به این اقدام اعتراض کنیم!
موفق باشید

یا علی

samaneh
17:26 ~ 26 فوریه 2010

سلام

آفرین بچه ها دمتون گرم ……..
ای کاش همه با هم متحد می شدیم در برابر این بی عدالتی….

المیرا
19:21 ~ 26 فوریه 2010

ازاد قبول شده رفتم ثبت نام هم کرده می تونم سراسری 89 شرکت کنه اگه می شه یکی جواب بده من هنوز دفترچه نگرفتم

م.
23:49 ~ 26 فوریه 2010

سلام
متاسفم که این مطلب رو عنوان می کنم یکی از دوستان من ورودی بهمن 88 قبول شده بود اما گویا از طریق دانشگاه باهاش تماس گرفته بودند که نباید بیاد و ورودی های بهمن 88 باید مهر سال آینده برن علمی کاربردی آزاد یا پیام نور
در ادامه همین مطلب سایت شریعتی مطلبی رو گذاشته بود که گفته های دوست من رو تایید می کرد (این اطلاعات مربوط به دی ماهه ) بعد از ظهر همون روزی که این اطلاعیه توی سایت شریعتی زده شده بود اطلاعیه حذف شد و به جاش اطلاعیه دیگه ای گذاشته شد که در اون گفته شده بود مشکل ورودی های بهمن 88 رفع شد و…
دوست من که قبول شده بود وضعیتش این بود چه برسه به ما که هنوز کنکورم ندادیم!!!!………

سانيا
07:59 ~ 27 فوریه 2010

بچه هاي دانشگاه شهيد شمسي پور بابا گل كاشتين دمتون گرم .

قاسم
08:10 ~ 27 فوریه 2010

مدير محترم سايت
رقابت در كنكور علمي كاربردي در چه حدي است و چقدر درس خوندن و تست زدن كفايت مي كند ؟

فعال حقوق بشر
08:17 ~ 27 فوریه 2010

ما اين اقدام تبعيض آميز و ن‍‍ژاد پرستانه را محكوم مي كنيم و موضوع رادر جهت حمايت دانشجويان فني به جد پيگيري خواهيم كرد.

منصوره
11:12 ~ 27 فوریه 2010

اول تشکر می کنم از تمام اونایی که اونجا رفتن خیلـــــــــــــــی ممنون
ولی از این ناراحتم که وعده سرخرمن داده مردک
شورشو در اوردن فقط بلدن با اینده جوونا بازی کنند
امیدوارم این حرفاشون مثل بقیه حرفاشون الکی و گول زنک نباشه

المیرا:
بله می تونید من هم همین کار رو انجام دادم ازاد قبول شدم ولی دفترچه دولتی 89 هم گرفتم

zahra khanoom
11:14 ~ 27 فوریه 2010

سلام همگی راستش اون سالی که ما رفتیم فنی شرط معدل بالا 18 داشت پس این درست نیست که چون درسمون ضعیف بوده رفتیم فنی سال بعد از ما شرط معدل شد بالای 12

محمد صادق
14:37 ~ 27 فوریه 2010

توی دفترچه شماره یک برای مواد امتحانی و ضرایب اونها نوشته :
دروس تخصصی سخت افزار ( معماری کامپیوتر ، تحلیل مدارهای الکتریکی ،تحلیل مدارهای الکترونیکی)
می خواستم ببینم من که کاردانی فنی دارم (کامپیوتر نرم افزار ) ، توی دفترچه سوالات از این دروس سوال میاد ؟
یا اینکه فقط مدار منطقی رو واسه تراز سخت افزار محاسبه می کنن؟

یه کم پیچیده شد ببخشید!

CLS
16:16 ~ 27 فوریه 2010

پروفسور افشین
مثل اینکه شما مطلبو نگرفتی.اینا دره چهار تا دانشگاه دولتی رو بستن که معمولا رتبه های زبر 500 (یعنی کسانی که درسشون خوبه) میرفتن تو این دانشگاهها.اونی که درش مثل گاراژ بازه موسسات غیرانتفاعی هستن.حتما اینو میدونید (البته با این سطح IQ فکر نمیکنم بدونید) که موسسات غیر انتفاعی اینقدر زیاد شدن که رتبه های بالای 10000 هم قبول میشن .این یعنی کسی که 1 کلمه درس هم نخونده میتونه قبول بشه.اینکه همین چند تا دانشگاه دولتی پذیرش نداشته باشن (کاری که مورد تایید شماست) فقط به ضرر درس خونهاست نه کسانی که یک کلمه برنامه نویسی هم بلد نیستن.
منی که میخوام کار نرم افزاری کنم انتگرال و دیفرانسیل و این مزخرفات به چه دردم میخوره!؟ حتی اگه یک درصد هم احتمال بدیم که جایی تو کارم لازم بشه باید برم از کسی که درسشو خونده بپرسم نه اینکه خودم سه سال عمرمو تلف کنم.از کلاس اول دبستان تا راهنمایی و دبیرستان و کاردانی کارشناسی ما باید دینی و دین و زندگی و معارف و اندیشه بخونیم!!! چه خبره؟ مگه میخوایم اخوند بشیم! کسی که رشتش کامپیتره باید تو دانشگاهم ریاضی و ادبیات و معارف بخونه!؟ به نظر شما نباید به جای این دروس ساعت های تخصصی ها رو بیشتر کنن.

خشایار
17:51 ~ 27 فوریه 2010

سلام میشه یک کمکی به من بدید آقا اتحاد union کارش چیه تو سوالات اگر کسی c خوب مسلطه جواب بده واسه علمی کاربردی سوال دارم

محمد رضا
19:14 ~ 27 فوریه 2010

من امروز دانشکده بودم این طومارو امضا کردم فکر کنم 5 متری شده باشه از تمام بچه های گلی که دارن واسه کارشناسی میخونن تقاضا دارم وقت بزارن برن امضا کنن

نادر
20:00 ~ 27 فوریه 2010

cls
یه کم داری اغراق می کنی مگه افشین چی گفته فقط می گه سطح علمی بچه ها اومده پایین که الحقو والانصافم راست می گه حالا این حرفای بی خود رو ول کنین مشکلات اساسی تری هم هست به خدا

منصوره
00:31 ~ 28 فوریه 2010

جناب افشین :

اول اینکه لطف کن الکی برای خودت چیزی نگو من نمی دونم رشته دبیرستانت چی بوده و معدلت چند بوده که با اعتماد به نفس کاذب اومدی اینجا اینارو گفتی
قرار نیست هرکی وارد هنرستان می شه یعنی درسش ضعیفه . یکم بیشتر از نوک بینی تو ببین خیلی ها ضعیف هستن رفتن رشته ای نظری . پس هرکی هر رشته میره دلیل قطعیش این نیست که ضعیف هست و اجبارن رفته هنرستان. 100% دلیل دیگه ای هم داره اونم علاقه هست . من هنرستان رفتم و زمان ما معدل بالای 18 رو می گرفتن و در کل شهر20 نفر پذیرش داشتن نه بیشتر نه کمتر.
حالا به نظر تو اول دبیرستان که بچه ها افت تحصیلیه بالایی دارن اونایی که معدل بالای 18 می گیرن نمی تونن برن ریاضی؟؟؟؟
کی گفته کنکور قبول شدن برای کاردانی اسونه؟؟؟
توی هنرستان های مختلف کشور که کامپیوتر درس میدن فکر کردی همشون میان برنامه نویسی درس می دن ؟ نخیر یکی برنامه نویسی یکی گرافیک یکی تصویر سازی و ….. درس میده.
حالا حساب کن که من که برنامه نویسی بودم کتابای کنکور رو به ما درس نمی دادن نمونش 2سال هنرستان ما ریاضی نداشتیم این یعنی ما ضعیفیم یا از سیاست مسخره اموزش پرورش هست ؟ علاوه بر این شبکه و سخت افزار هم باید خودمون می خوندیم و مجبور بودیم بریم پول هنگفتی به موسسات بدیم و بریم کلاس خصوصی تا برای کنکور اماده بشیم. فکر کردی اونایی که نداشتن چیکار کردن؟ یا خودشون خوندن یا قید یونی رو زدن . اینا نشونه چی هست ؟ تنبلی دانش اموز یا بی عرضگی اموزش پرورش؟
می خوام بدونم خون بچه های نظری از ما هنرستانی ها رنگی تر هست ؟ اگه هست بگن ما هم بدونیم این همه خودمونو به خاطر بی عقلی هاشون به اب و اتیش نزنیم
پس لطفا اگه میایی چیزی بگی یکم منطقی و با انصاف باش
بعد هم به قول CLS منی که توی کاردانی رشتم کامپیوتر بوده معارف به چه دردم می خورده ؟ اون اندازه ای که باید بلد باشم رو از اخوندا و اونایی که ادعای دین شناسی دارن بیشتر بلدم . یا ادبیات چه ربطی به رشته من داره؟ من اگه می خواستم برم شعریاد بگیرم دستورات زبان فارسی رو یاد بگیرم که می رفتم ادبیات نه برم رشته مهندسی. در صورتی که اینارو توی دبیرستان و راهنمایی هم خوندیم .
احتمالا کارشناسیتو گرفتی نفست از جای گرم بلند میشه اگه نه این حرفارو نمی زدی.
واقعا نمی دونم چی بگم با این طرز فکرای عجیب و غریب افرادی مثل تو.

سعید
10:00 ~ 28 فوریه 2010

نامردیه به خدا….
لطفا اگه قراره جایی تجمع بشه از قبل اطلاع بدین ….
ما یه 10 نفری هستیم و خیلی دوست داریم تو این تجمع شریک باشیم

CLRS
10:05 ~ 28 فوریه 2010

سلام CLS جون -من با اون قسمت از حرفات كه گفتي ادبيات و معارف بايد حذف بشن موافقم ام عزيز دلم يه نگاهي به سيلابس دروس دانشگاههاي معتبر مثل mit,stanford,brekely بندازي متوجه مي شي كه همه چيز طارحي الگوريتم و رياضيات گسسته و حساب دیفرانسیل و انتگرال هست البته براي كسايي كه مي خوان operator و كاردان بشن و مي خوان كامپيوتر بفروشن و يايه شبكه پوكيده lan تو يه اداره بي در وپيكر ببندن يا مثلا توي c# با دو تا از componentهاش يا با API هاي وي‍‍ژوال بيسيك يه كار به نظر عجيب وغريب پيش همكلاسي هاي نفهمشون انجام بدن اين جور كاراي بقالي! و توي شهر كوچيك يا روستاشون مشهور بشن به بيل گيتس رياضيات هيچ ارزشي نداره و بذار توي نفهمي خودشون باشن اما براي يه مهندس يه امر كاملا ضروريه حداقل اگه يه سري به دانشگاههاي شريف و اميركبير و تهران بزنيد و پروژه هايي كه اونا انجام ميدن ببينيد مي فهميد تمام پروژه هاشون با رياضياته مثلا پردازش تصوير يا پردازشوت يا وب معنايي و …
خوب بسه ديگه

دانشج.ي خواستار آزادي
10:37 ~ 28 فوریه 2010

بچه هاي هركي تو كنكور قبول شد رشته الكترونيك موسسه كارون رو انتخاب نكنه كه بدبخت ميشه اين دانشگاه سياستش براي 6 ترمه كردن بچه ها است بهتون توصيه ميكنم اين رشته رو انتخاب نكنن كه بدبخت ميشن ….

ali_68
13:00 ~ 28 فوریه 2010

سلام
cls

منم کاملا با شما موافقم اما نمیدونم چرا بعضی از این بچه ها چرا میان این چیزا رو مینویسن(نمونش افشین و hewillcome و حسام و تک رقمی!!!!!!!!)
بچه ها از حمتون خواهش میکنم حسابی به چیزایی که می نویسین فکر کنید اینجور اعصاب ما رو هم خورد نکنید

حسين
14:59 ~ 28 فوریه 2010

این جناب cls نصف عمرش تو این سایته و میگرده یکیو پیدا کنه بهش گیر بده با این وضعیت فکر کنم موسسه غیر انتفاعی و غیر دانشگاهی نیمه متمرکز شهر نا کجا آباد قبول بشه
ضمنن cls اگه یه روز از پیش گنجشکی رد شدی پا نشد فکر نکن تو رو ندیده بدون که ادم حسابت نکرده(می فهمی که چی میگم)!

بهار خانوم
15:58 ~ 28 فوریه 2010

سلام
کم به جون هم بیفتید(cls،منصوره و …)
هر کس نظر خودشو داره عجبااااا
دنبال راه چاره باشید تا رو کم کنییییییی
به جای اینکه بیاید اینجا و هی الکی نظر بدید بشینید درستونو بخونید!!!!!
انقدم رو اعصاب ما راه نرید

CLS
18:43 ~ 28 فوریه 2010

CLRS
قبول دارم که در مورد ریاضیات اغراق کردم.

بهار خانوم
کی شما مسول درس خوندن من کرده!؟

افشین
19:34 ~ 28 فوریه 2010

بچه ها واقعا فکر نمی کردم اینقدر از کوره در برین این که می گم سطح علمی گروه فنی پایینه که بد نیست آدم نباید سرشو مثه کبک توی برف بکنه و فکر کنه هیچ کس نمی بینتش در ضمن من نگفتم برین معارف بخونین یا ادبیات اگه دست من بود که هر چیز اسلامی رو کلا از نظام آموزشی حذف می کردم من منظورم دروس پایست (آقای cls ظاهرا اینجا ای کیو شما پایینه )دروس پایه مثه ریاضی دیفرانسیل که لازمه ی رشته های مهندسیه البته اگه قبول دارین که رشته ی ما مهندسی

sjalalzadeh
19:36 ~ 28 فوریه 2010

سلام.اینجا چه خبره چرا همه با هم دوا دارن!!!!

پانيذ
19:39 ~ 28 فوریه 2010

سلام دوستان…
بابا بي خيال ،اينكه هر كدومتون واسه خودتون يه تفكراتي دارين كه از تجربيات خودتون يا سايرين ناشي مي شه كاملا طبيعيه…ولي خداييش تو حرفا يا قضاوت هاتون درمورد مقايسه رشته ها انصاف داشته باشين..همتون خيلي بهتر از من مي دونين كه بزرگترين مشكل برمي گرده به كل سيستم آموزش و پرورش كه يه بچه دوساله هم اون رو نقد مي كنه..
ولي با همه اين تفاسير بهتر اينه كه اگه كسي از سر اينكه از اين آموزش و پرورش يا كيفيت دانشگاهها يا هر چيز ديگه اي دلش پره نبايد يه طرفه به قاضي بره و يه مقطع يا رشته خاصي رو زير سوال ببره…
خداييش من خودم زماني كه مي خواستم وارد هنرستان بشم يه جمع 6 نفره بوديم كه فقط من معدلم رسيد و ثبت نام كردم و منتظر شدم دوستام هم از طريق آزمون ورودي ثبت نام كنن..ولي جالب اينجاست كه هر 5 نفرشون تو آزمون قبول نشدن و براي اينكه كم نيارن همشون رفتن رياضي..
قابل توجه آقاي افشين كه مي گن هركسي سال اول نظري ضعيفه مياد هنرستان!)
درضمن من قبول ندارم كه تو دانشگاه هيچي ياد نمي دن!من خودم واقعا چندتا استاد خيلي خوب تو دوره كاردانيم داشتم كه هنوزم كه هنوزه آرزو دارم باهاشون بازم درس داشته باشم،)درحالي كه يه سري از دانشجوها حتي دوست نداشتن با اونا درس بردارن..(دليلش هم نمي گم تنبليه يلكه بي انگيزگيه و اينكه بدون شناخت و به اشتباه وارد اين رشته شدن)
حالا من اگر بخوام از رو اين قضيه قضاوت كنم مي گم خيلي از رياضي ها درسشون ضعيفه …ولي هممون خوب مي دونيم اين برچسب گذاري ها و اين مسائل هيچ كدوم معياري براي سنجيدن توانايي ها يا سطح علمي كسي نيست….

هرچند اين رو هم قبول دارم آموزشكده هاي كارداني بعضي هاشون در سطح پاييني هست(البته من تو دانشگاه درس خوندم نه آموزشكده و واسه همينم استادهاي قابلي داشتيم)و دليلش سطح پايين دانشجوهاي فني نيست بلكه اينه كه آموزشكده ها زير نظر آموزش و پرورش اند و اغلب استادها با مدارك كارشناسي براشون مي ذارن و درسته كه اگر آموزشكده ها برن زير نظر آموزش عالي خيلي هم بهتره ،اما نه اينكه يه دفعه و بدون برنامه آموزش و پرورش شونه خالي كنه و يه عده اين وسط قرباني بشن…!
ببخشيد حرفام طولاني شد اما اميدوارم از اين به بعد اگر كسي انتقادي داره اون رو اصولي تر مطرح كنه تا انشاالله هممون از نقد يا هم صحبتي هم لذت ببريم و واسه درس خوندن انگيزه پيدا كنيم نه اينكه…
خلاصه براي همتون آرزوي موفقيت تو هر مقطع يا فعاليتي كه هستيد دارم و اميدوارم تونسته باشم حق مطلب رو ادا كنم
به اميد روزي كه هيچ بي عدالتي تو جامعه اتفاق نيفته…مخصوصا اين كه حق يه سري بچه كنكوري رو بگيرن و بچه ها مجبور بشن با بي انگيزگي و ابهام درس بخونن..آخرشم اگر مسئولان محترم لطف كردن و مرحمت فرمودن سهميه ها رو حذف كردن كسي كه رتبش 2 يا 3 رقمي شده بايد يره غير انتفاعي و ….
خدا به هممون صبر بده…

ستاره
10:52 ~ 1 مارس 2010

سلام به همگی بچه های کارشناسی
آقایان و خانمها لطف می کنید به زبان شیوای پارسی این سوال و برام توضیح بدید.
من تو کتاب ساختمان داده مقسمی ص 32 تست 39 مشکل دارم.با توجه به صورت تست) y++ test(++x, اینو قبول دارم که در محاسبات مرتبه اول برای y++مقدار y در نظر می گیریم اما در دفعات بعد با توجه به ++y باید یکی به مقدار y اضافه بشه که در اینجا گفته دستور ++yمعادل y می باشد!!!!!!!چرا؟

محسن
11:27 ~ 1 مارس 2010

جمعه امتحان علمی کاربردی امیدوارم مثل پارسال سوالاشون چرت پرت و راحت باشه چون اگه قبول نشم من باید برم سربازی و بعد موهای قشنگمو کچل کنم وایییی نه خدای کمک کن
من سال 86 با اینکه شهرمون 35 تا سراسری میگرفت قبول شدم به نظرتون الان که 180 تا علمی کاربردی میگیره قبول میشم؟!

مهدی
11:36 ~ 1 مارس 2010

با سلام من یه سوال حیاتی دارم خواهش می کنم لطف کنید و جواب بدید
من الان ترم دوم کارشناسی ناپیوسته زرندیه هستم
می خواستم مهمان بگیرم به کرمانشاه اما نذاشتن
حالا می تونم توی کنکور 89 شرکت کنم و اگه کرمانشاه قبول شدم می تونم همه ی واحدهامو تطبیق بدم؟

naeim
14:33 ~ 1 مارس 2010

سلام خسته نباشید
من بیش از 10 بار سوالمو پرسیدم ولی کسی جوابمو نمیده ازتون خواهش می کنم جواب بدین واقعا” حیاتی برام .
اگه تو آزمون علمی کاربردی عمومی 30 درصد و اختصاصی هم 30 درصد بزنیم سهمیه شاغل هم داشته باشم علمی کاربردی قزوین قبول میشم؟جواب بدین لطفا” ؟

omideeeee
14:37 ~ 1 مارس 2010

سلام
بیین y++ چون پیشوندی اولویتش بشتر هرجا اومد اگر هم ++y پسوندی اومد باید باتوجه به الویت یک واحد بهش اضافه کنی در ضمن تو این تست زیاد ربطی به این قضیه نداره جون درآخر گفته return y پس مقدار y برمی گرده

NASIM
17:00 ~ 1 مارس 2010

با سلام جواب اين دو سوال ذخيره ر و كسي بلده؟
1-در تعريف عمومي ساختار B+TREE از درجه V ام يا K ام چنانچه اندازه كليد 12 بايت و اندازه اشاره گر 8 بايت باشد با فرض اينكه هر گره 2400 بايت باشد درجه ساختار درختي كدام است و از چه فرمولي محاسبه مي شود؟
2- درB+tree اگر درجه ساختار درختي K=80 باشد و LN=0.69 باشد تعداد متوسط گره هاي خارج شده در سطح بعدي كدام است و از چه فرمولي بدست مي آيد ؟
ممنون ميشم جواب بديد – با تشكر

omideeeee
17:34 ~ 1 مارس 2010

سلام دوست عزیز
معمولا در درخت B+TREE اولین کاری که باید بکنی اینکه ظرفیت نشانه روی رو حساب کنی که فرمول هم هست y=B/v+p در واقع v اندازه کلید و p هم اشاره گر B هم اندازه گره یا بلاک هست خوب بعد جواب و به سمت پایین گرد می کنی اگه گفته درجه می خواد باید میانگین بگیری که تقسیم بر 2 می کنی

omideeeee
17:46 ~ 1 مارس 2010

برای سوال دومت فرمول هست:
)2k+1)*LN

یعقوب
17:51 ~ 1 مارس 2010

با سلام
طبق حرف هایی که زده شده و امکانش خیلی زیاده که سهمیه روزانه و شبانه سهمیه ازاد حذف شه ، بیشتر داوطلبان انگیره ی کافی رو از دست دادن و من هم بهشون حق میدم چون من خودمم داوطلب ناپیوسته نرم افزار-سخت افزارم. چیکار باید کرد؟ به نظرم همه دانشجویان اموزشکده ها باید اعتراض کنن! به شخصه از این تصمیم مسئولین متاسفم … خیلی …

DANESHJOO-ONLINE09378660836
22:23 ~ 1 مارس 2010

سلام يه خبر تاسف بار براي هنرستاني ها!!!!!!!!!!!
سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور بدين‌وسيله‌ به‌ اطلاع‌ داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در آزمون دوره‌هاي كارداني پيوسته آموزشكده‌هاي فني و حرفه اي سال 1389 وابسته به وزارت آموزش وپرورش مي‌رساند كه بعلت عدم اعلام ضوابط و شرايط و ظرفيت پذيرش به موقع توسط وزارت آموزش وپرورش، ثبت نام از متقاضيان اين آزمون در اسفندماه سال جاري انجام نخواهد گرفت. بديهي است پس از اعلام شرايط وضوابط و ظرفيت پذيرش توسط وزارت مذكور براي دوره‌هاي فوق الذكر، تاريخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان ازطريق نشريه پيك سنجش و سايت اين سازمان متعاقباً اعلام خواهد شد.

روابط عمومي سازمان سنجش آموزش كشور

وداودوی
23:18 ~ 1 مارس 2010

کارشناسان آموزش و پرورش و… دیدند که داوطلب کاردانی پیوسته با سابقه تحصیلی3 ساله فنی و عملی و بیشتر دروس کارگاهی که نسبت به 4 ساله دبیرستان با سابقه ریاضیات و جبر و هندسه و شیمی و مثلثات و فیزیک و مکانیک وحسابان ، ریاضیات جدید و آمار و احتمال ، بجز یکسال کمتر درس خوندن یکم کمتر درس های مرتبط با مهندسی رو میخونند چون هدف از ایجاد فنی حرفه های و هنرستان و کارو دانش ، آموزش حساب و هندسه و…. نبوده .و نباید مهندس بشن تا یه پل طراحی کنن اونوقت ممکنه فاجعه اتفاق بیفته
چون پیش زمینه تحصیلی یکی با دیگران ندارن

بنابراین یه دفعه قوانین قبلیی که خودشون وضع کرده بودند رو نفی کردند و گفتند ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است

ولی تکلیف بچه های هنرستان چی میشه ، اونا چطوری باید ادامه تحصیل بدن ، رو هنوز نم دونن ،
با آرزوی موفقیت همه بچه های فنی

NASIM
07:55 ~ 2 مارس 2010

سلام بر دوست عزیزomideeeee:
از لطف شما سپاسگزارم .

cavid
08:42 ~ 2 مارس 2010

با سلام
فرق این ئوتا دستور چیه؟؟؟
int a=10;
با
int a; a=10;

رضا
09:00 ~ 2 مارس 2010

سلام خدمت دوستان به خصوص دوست عزیز که جواب اون دوستمون نسیم خان را داده بود
آقا دو تا سوال دارم لطفا این ها را هم جواب بدید مرسی خواهش می کنم :
1-در ساختارB+tree چنان چه در جدول lookup اندازه ی کلید رکورد رکورد 8 بایت واندازه اندازه اشاره گر 4 بایت باشد میانگین فرزندانfanout در سطح بعدی ساختار درختی کدام است ؟

2- فرمول باکت بندی را هم ممنون می شم بگید بعدشم اگه می شه در مورد همین درخت علاوه بر اتین فرمولهایی که گفتید اگه چیزه دیزگه ای هست با سوال بگید ممنون

مریم گلی
09:15 ~ 2 مارس 2010

سلام
نمی دونم دیدین یا نه. اما انگار دیروز بچه ها رفتن برای اعتراض مقابل درب وزارت علوم.درشهر نشونشون می داد.

مریم گلی
09:20 ~ 2 مارس 2010

یه چیز دبگه ام در جواب جناب آقای افشین خان:
معلومه که از کوره در میریم من خودم با هزار امید و آرزو با معدل 19.75 رفتم هنرستان.انتظار نداشته باش بهت اجازه بدم هر چی دلت می خواد بگی.هر چیم هست به قول بچه ها از سیاستهای غلط آموزش و پرورشه.وگرنه منم دلم می خواست پایه ریاضیم قوی باشه.
در ضمن پیش دانشگاهی نرفتیم به قیمت اینکه 2سال 2سال کنکور بدیم……
یه کم آروم شدم.

sjalalzadeh
11:20 ~ 2 مارس 2010

سلام.یکی منو راهنمایی کنه به آرامش احتیاج دارم.من کتابای ذخیره-ساختمان-سیستم عامل-مدار مقسمی رو خوندم تستاشم زدم دارم دوره میکنم.و میخوام از اول فروردین عمومی شروع کنم به نظرتون برنامه ریزیم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و این که کی میتونه تو مدار کمکم کنه من تستای فیلیپ فلاپ و شکل سیگانلو بلد نیستمممممم اگه کسی هست خواهش میکنم بگ تا بهش زنگ بزنم.مرسی

فرناز
12:17 ~ 2 مارس 2010

سلام
از دوستانی که برای آزمون های پارسه ثبت نام کردن خواهش میکنم برنامه آزمون اول رو بزارن که هر درسی تا کدوم صفحه باید خونده بشه، چون من نتونستم برنامم رو بگیرم فکر میکنم موقع ثبت نام اطلاعاتم اشتباه ثبت شده.
به هر حال از عزیزانی که این لطف رو در حق من بکنن نهایت تشکر رو دارم.
سپاس!

مهسا
12:47 ~ 2 مارس 2010

سلام
از مديريت سايت خواهش ميكنم پاسخ سئوالات علمي كاربردي 87 را روي سايت قرار دهند

omideeeee
13:57 ~ 2 مارس 2010

سلام بر دوستان بخصوص رضا جان
ببین دوست عزیز هر وقت تستی درباره ساختارB+tree کنکور می یاد یا ازت درجه می خوان یا میانگین فرزند حالا طبق فرمول اول ظرفیت نشانه روی رو حساب می کنی با همین فرمول Y=[B]/V+P بعد عدد رو به سمت پایین گرد می کنی حالا طرف گفته میانگین می خواد پس باید یه تقسیم بر 2 انجام بدی
اما در مورد سوال دوم فصل آخر یه اشاره به این موضوع باکت بندی یا دانسیته یا فشرده سازی میگن که فرمولش هم هست m=Bkf.M یا n/Bkf.m

مریم
14:16 ~ 2 مارس 2010

سلام
من تو فروم هم پیام گذاشتم.اگه جدا قراره فردا (4شنبه) تجمعی انجام بشه.لطفا به ما هم بگید.
ما پایه ایم.

ستاره
15:09 ~ 2 مارس 2010

سلام
ممنون از اینکه جوابم و دادی omideeeee

پانيذ
15:28 ~ 2 مارس 2010

سلام …
فرناز:
اين لينك رو كه بري،مي توني سرفصل هاي همه آزمونها رو و ساير برنامه هاي آموزشي موسسه رو ببيني :
http://www.parsehportal.com/index.php?option=com_content&view=article&id=215&Itemid=158
در ضمن براي آزمونها بازهم جلسات توجيهي گذاشتن كه تو سايت تاريخش رو زده .. ولي دانلود سرفصل ها ربطي به ثبت نام نداره لينكش براي همه آزاده …

sjalalzadeh:
با توجه به حجمي كه خوندي خيلي هم خوبه..
اين لينك هم كه ماله سايت استاد طوراني هست خيلي مي تونه كمكت كنه :www.tourani.ir
تو منوهاي سايت مطالب مفيدي هم آموزشي و هم مشاوره وجود داره …
در ضمن مشاوره آنلاين هم داره كه قراره به زودي تو سايت زمانهاش رو بزنن..جمعه اين هفته ساعت 20.30 هم به احتمال زياد مشاور سايت on باشه و واسه كنكور مشاوره درسي مي كنه..
براي سيستم عامل هم كتاب فهيمي رو بخوني به نفعته …من خودم خيلي واسه كتاب سيستم مقسمي كه حجيم تر هم هست وقت گذاشتم ولي تستها ي سراسري عينا از كتاب مهرداد فهيمي مياد..

sjalalzadeh
18:04 ~ 2 مارس 2010

پانیذ جون خیلی ممنون لطف کردی بهم روحیه دادی چون همیشه فکر میکنم از همه عقبم….

sjalalzadeh
18:08 ~ 2 مارس 2010

cavid:
فرق اون 2فش اینه که تو اولی هم زمان تعریف کرده و مقدار داده دومی اول تعریف کرده بعد مقدار داده
int a=10
int a,a=10

حسین
18:40 ~ 2 مارس 2010

چرا هیچ کس درباره علمی کاربردی حرف نمیزنه؟
مثلا 3 روز دیگه کنکورش برگزار میشه!!!!!!!!!

ناشناس
18:54 ~ 2 مارس 2010

پس تکلیف هنرستانی های عزیز چی میشه؟ واقعا که سیاست خیلی غلطیه آموزش پرورش اینکارو کرده!واقعا به شخصه خیلی متاسفم خیلی …

حدیث
19:02 ~ 2 مارس 2010

سلام به همه بچه های گل من هم از این بابت خیلی متاسفم و امیدوارم هرچه زودتر این مشکل بر طرف بشه من الان ترم 2 کارشناسی ناپیوسته هستم اما همیشه مطالب سایت دنبال می کنم در ضمن در جواب افشین که گفته باید ورود به دانشگاه کاهش پیدا کنه من میگم نه بلکه باید هر کی دوست داشت وارد دانشگاه بشه اما از اون طرف سخت بگیرن که هر کی چیزی بلده بتونه فارغ التحصیل بشه

رصان
19:09 ~ 2 مارس 2010

خدمت پانیذ عزیز سلام

من بعد چند سال تصمیم گرفتم یک بار دیگه واسه کنکور شرکت کنم هر چند قبلا من برای سیستم عامل و مدارات منطقی و ذخیره و ساختمان از منابع مقسمی استفاده می کردم . از منابع ساختمان داده و مدارات منطقی مقسمی واقعا خوشم میاد ولی از منابع سیستم عامل و ذخیره آقای مقسمی چیزی نمی فهم به نظر شما اگه من برای این دو درس از منابع آقای مهرداد فهیمی استفاده کنم خوبه . لازم به ذکر که امروز هم برای دوره تضمینی سنجش و دانش ثبت نام کردم . خوشحال می شم آدرس ایملیتون رو هم بذاریند تا از این طریق در ارتباط باشیم . به امید موفقیت همه دوستان عزیزم

خشایار
21:09 ~ 2 مارس 2010

آقا امید حرفت قبول ولی این دوستمون رضا این سوالی که پرسیده رو بر من بیشتر تشریح کن bkf چه جوذی بدست می آید و چبه اصلا و این سوالو با راه حل حل کن خدا خیرت بده
1-فایلی دارای 60000 رکورد و طول هر رکورد 200 بایت است
چنانچه فایل را به باکت های چهار بلاکی تقسیم کنیم و اندازه هر بلاک 2400 بایت باشد فایل مذکور به چه تعداد باکت تقسیم می شود ؟

لطف کن با راه حل باشه اگه زحمتی هم نیست این سوالم واسم با راه حل تشریح کن
خدا پدر مادرتو نگه داره واست
2- تعداد رکوردهای فایل 4800 اندازه هر رکورد 100 بایت اندازه بلاک در رسانه ذخیره سازی 2400 بایت s=16میلی ثانیه r=8.3 میلی ثانیه btt=0.8 کدامیک از گرینه های زیر زمان 10 واکشی و میانگین دستیابی به رکورد دلخواه را نشان می دهد

خیلی ممنونم بازم سوال دارم ازت می تونی تلفنتو بدی باهات تماس بگیرم فقط خواهشاً مطلبو درست تشریح کن واسم مرسی

رصان
22:46 ~ 2 مارس 2010

سلام پانیذ

شرمنده بازم مزاحمت می شم یادم رفته بگم که این کتاب سیستم عامل مهرداد فهمیمی مال کدوم انتشاراته .من یک کتاب پیدا کردم که روش نوشته
درس و کنکور سریع مفاهیم سیستم عامل، ویژه ی: داوطلبان کنکور کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر، شامل: – خلاصه سه کتاب سیلبرشاتس، تننباوم، مهرداد فهیمی . ولی نویسنده اش مقسمی

این کتاب همون کتابیه که شما بهش اشاره کردی یا خیر ؟

CLS
22:53 ~ 2 مارس 2010

برای خود کتابهای پارسه:
سیستم عامل صفحه 1 تا 19
برنامه نویسی 1 تا 69 و 190 تا 217
ذخیره 1 تا 61
مدار منطقی فصل 1 و 2
ساختمان 1 تا 79 و 97 تا 108
اگر من اشتباه میکنم دوستان بگن.

saniya
07:44 ~ 3 مارس 2010

بابا سايت رو آبديت كنين كارت ورود به جلسه علمي و كاربردي اومده

cavid
09:44 ~ 3 مارس 2010

sjalalzadeh شما که فرقش رو نمی دونی چرا جواب می دی
اولی مقداردهی اولیه است
دومی جایگذینی
عججججججججبببببببببببببب

سامان
10:45 ~ 3 مارس 2010

سلام من سجادم. یکی از دانشجویان شمسی پور. به نظر من باید چشم از قول های این مشت افراد مثلاً مسئول بر بست. باید دست به دست هم داد تا مثل دیپلم تکمیلی آقایان مسئول را از تصمیمشان بر گردانیم.
با قول و قرار مشکلی حل نخواهد شد. همچنان که سال پیش هم آقای محمودی قول رسیدگی داد اما دریغ از گوشه چشمی.
تلفن های اعلام شده توسط ایشان را به خاطر داریم البته همراه با نوای بوق اشغال.
صحبت های آقای رئیس دانشکده (نجاتی) مثل نمک بر زخم است. نه تنها آرام بخش نیست بلکه باعث میگردد تا ما(یا حداقل من) دید تازه ای نسبت به ایشان پیدا کنم که البته خوش آیند نیست.

پانيذ
17:32 ~ 3 مارس 2010

سلام…

رصان:
بله دوست عزيز،سيستم عاملي كه شما اشاره كردين ماله مقسمي هست ،اما منبع اصلي سوالات اين درس كتاب دكتر فهيميه كه در اصل سوالاي چند سال اخيريه جور كپي برداري از اون كتابه تا طرح تست… ولي در مورد ذخيره همون كتاب مقسمي كاملتره .
راستي منظورت رو از دوره تضمینی سنجش و دانش متوجه نشدم چه دوره ايه؟
ايميلم رو هم مي ذارم و تا اونجا كه بتونم در خدمتم :paniz_gmax@yahoo.com

cavid:
شرمنده ولي تا اونجايي كه اطلاعات من قد مي ده جواب sjalalzadehjh هم تقريبا همون بود ،منتها شما اصطلاح علميش رو گفتي ،اگه اشتباه گفتم ممنون مي شم اصلاح كني …

omideeeee
17:39 ~ 3 مارس 2010

سلام دوست عزیز خوب سوال اول خوب دقت کن
ببین تعدادحفره ها در باکت که همون فلکتور باکتبندی M تعداد آدرس باکت ها Bkf هم فاکتور باکت بندی حالافرمول: m=Bkf.M
اما سوال 2
n=60000 و R=200 و باکت بندی=4 B=2400 حالا جریان اینه:
اول فاکتور بلاک بندی رو حساب می کنی فرمول:
Bf=B/R 2400/200= 12 که عدد و به سمت پایین گرد میکنی
دوم بعد طول فایل رو حساب می کنی فرمول:
n*R 60000*200=12000000
سوم اندازه بلاک رو باید حساب کنی که با این صورت:
اندازه بلاک= 4*2400=9600
چهارم تعداد بلاک رو از فرمول پایین حساب می کنی:
تعداد بلاک= طول فایل / اندازه بلاک
12000000/9600=1250
این جواب سوال دومت

omideeeee
17:46 ~ 3 مارس 2010

در مورد سوال سومت دوست عزیر سوالت در مورد فایل ترتیبی هست یا زمان تصادفی با پی در پی برام روشن کن چون اگه در مورد فایل ترتیبی باشه از فرمول زیر باید بری:
log2b(s+r+btt+cb) هست که cb زمان پردازش بلاک زیاد مهم نیست چون اشاره نشده

CLS
20:46 ~ 3 مارس 2010

cavid
فرق این چیزی که شما گفتید با چیزی که sjalalzadeh گفت چیه!!؟

aref
20:54 ~ 3 مارس 2010

سلام آقا اميد 2تا سوال ذخيره داشتم بي زحمت راه حل شو بهم بگو:

1- اگر يك فايل 3 مگابايتي داشته باشيم و ديسك ما داراي مشخصات زير باشد چند سيلندر مورد نياز است؟
( تعداد سكتورها در هر شيار 8 عدد و تعداد شيارها در هر سيلندر 13 عدد و طول يا اندازه هر سكتور 512 بايت)

2- چنانچه Bfr=10 وطول هر بلاك 1000 بايت و طول هر ركورد 100 بايت و Gap بين بلاك ها 300 بايت باشد و بخواهيم اين فايل را روي يك ديسك با ظرفيت شيار 20000 بايت نگهداري كنيم چند بلاك روي شيار مي توانيم ذخيره كنيم؟

خيلي ممنون آقا اميد

CLS
21:37 ~ 3 مارس 2010

cavid
البته الان سوالتونو دیدم و باید بگم جوابی که دادید هیچ ربطی به سوال نداره و جواب این سوال دقیقا همون چیزیه که sjalalzadeh گفت.

خشایار
21:51 ~ 3 مارس 2010

سلام آقا امید عزیز بابت جوابت ممنونم ولی تو گرینه هام اون جواب سوال دوم نبود اون 5000 در آورده اگه شد یکمی بیشتر روش تمرکز کن بابت کمکت ممنونم مرسی فقط دعامون کن من درصد هایی که میتونم بزنم زبان سی 80
ذخیره 70 ساختمان 45 زبان تخصصی 70 اگه مثل پارسال بدن اگه کسی می دونه که چه جوری بزنیم که فقط قبول بشیم جواب بده مرسی

CLS
22:16 ~ 3 مارس 2010

aref با اجازه شما و اقا امید من جواب میدم ببینید درسته یا نه اگه نه که اقا امید زحمتشو بکشه تا ما هم یه چیزی یاد بگیریم.

سوال اول:
3 مگابایت میشه 3072 بایت.پس به 6144 سکتور نیاز داریم (چون هر سکتور 512 مگا بایته)
برای 6144 سکتور به 768 شیار نیاز داریم.
و برای 768 شیار به 60 سیلندر نیاز داریم.

سوال دوم:
نگفتید اندازه فایل چقدره یا اینکه باید تعداد رکوردهای فایل رو میگفتید ولی با این حال تراکینگ فاکتور یعنی تعداد بلاکهای یک شیار با این فرمول بدست میاد(حد پایین):اندازه شیار تقسیم بر (اندازه بلاک + اندازه گپ) که با این مشخصات میشه 15

omideeeee
22:21 ~ 3 مارس 2010

سلام دوست عزیز
اول از سوال دومت شروع کنم که آسونتر هست
ببین Bf=10 ضریب بلاک بندی رو داده خوب تا حالا خوبه طول بلاک B=1000 هست و طول رکورد R=100 هست و G=300 گپ هم که داریم ظرفیت شیار هم که CNT=20000 هست حالا نوبته حل مسله هست:
فرمول ظرفیت شیار:Tf=[CNT/B+G] عدد بدست اومده به سمت پایین گرد میشه که Tf=20000/1000+300=15 به همین راحتی حل شد

omideeeee
22:34 ~ 3 مارس 2010

اما سوال اولت:
این طور حل می شه
ظرفیت هر سیلند= 512*13*8=53248
تعداد سیلندرهای لازم= 3000000/53248=56.34
که مگابایت رو باید تبدیل کنی یعنی 3 مگابایت تبدیل به 3000000 می شود

سارا
23:07 ~ 3 مارس 2010

سلام در جواب اون دوستمون که می خواستن بدونن انتشارات کتاب مرجع سیستم عامل مهرداد فهیمی چی هست، هم این کتاب هم کتاب مرجع ذخیره و بازیابی روحانی رانکوهی هر دو مال انتشارات جلوه هستن.

aref
00:11 ~ 4 مارس 2010

سلام آقا اميد ببخشيدا يه سوال ديگه هم داشتم :

1- در ساختار درختي چنانچه اندازه فيلد كليد ركورد 12بايت و اشاره گر 4بايت و جمعا 16بايت باشد ساختار درخت از درجه چندم خواهد بود؟

اينجا ما p و v مشخص اما B ? و شما گفتيد براي درجه و ميانگين فرزند در ساختار درخت جواب ظرفيت نشانه رو بايد ميانگين يعني تقسيم بر 2 كنيد . اما اينجا چه جوري بدست مياد؟

يه دنيا ممنون

مسعود
01:18 ~ 4 مارس 2010

من که مدرکمو از شمسی پور گرفتم الانم دارم کارشناسی میخونم … اگه دیر بجنبین شمسی پورو جمع میکنن!!!

cavid
09:58 ~ 4 مارس 2010

پانيذ و CLS
ببینید
مقدار دهی اولیه با جایگذینی خیلی فرق داره
آیا میتونید تو یک برنامه یک متغیر یا یک آرایه را دو بار یا بیشتر مقدار دهی اولی کنید؟
مثلا:
int a=10;int a=11;
که امکان نداره یا
در مورد آرایه ها
int a[]={1,2,3,4}
ودر خط بعدی بنویسید
a[]={5,6,7}
اینکه نمیشه
ولی میتونید بنویسید
int a=10; a=11;a=12
int a[]={1,2,3,4};
و a[2]=30;
این ها جایگذینی هستند

CLS
11:15 ~ 4 مارس 2010

cavid
کاری به جایگزینی و این حرفا ندارم.تو اون سوال شما پرسیدید که فرق این دو تا جمله چیه.فرقشون اینه که اولی همزمان تعریف و مقداردهی کرده.دومی اول تعریف کرده و با یه دستور دیگه به a مقدار داده.این جواب اخری هم که دادید ربطی به سوال قبلی نداره.

CLS
11:33 ~ 4 مارس 2010

aref
بدینوسیله جواب قبلی رو اصلاح میکنم که گفتم 3 مگابایت میشه 3072 بایت.من کیلو بایت رو تبدیل به بایت کردم.

omideeeee
مگه نباید تبدیل رو به صورت دقیق انجام بدیم!؟ یعنی 3 مگابایت میشه 3145728 بایت.درسته؟

omideeeee
11:35 ~ 4 مارس 2010

سلام دوست عزیز
برای درخت B-Tree کلا قضیه اینه که اول ظرفیت نشانه روی رو باید حساب کنی که فرمول :
y=B/V+p حالا تو بعضی مسال حتما باید B رو یه شما بدن اگه هم نداند باید یک سری پارامترهایی به شما بدن تا B رو بدست بیاری و اگه درجه خواستن و میانگین سطح بعد حتما باید تقسیم بر 2 کنی

aref
12:27 ~ 4 مارس 2010

سلام

با تشكر فراوان از آقا اميد و آقا/خانم CLS اميدوارم هر دو تو همه مراحل زندگي موفق و پيروز باشيد بازم ممنون

cavid
14:59 ~ 4 مارس 2010

cls من گفتم فرق این دوتا دستور چیه نه دوتا جمله
اگه نمی خوابن قبول کنید مشکلی نیست
یک مثال دیگه:
static int a=10;
با
static int a;
a=10;
آیا فرقی ندارند؟

omideeeee
15:03 ~ 4 مارس 2010

سلام
با تشکر از دوستان که من و تحمل کردن انشالله که تمام دوستان فردا قبول شن برای ما هم دعا کنید اگه لایق باشم

cavid
15:10 ~ 4 مارس 2010

کاری به جایگزینی و این حرفا ندارم.تو اون سوال شما پرسیدید که فرق این دو تا جمله چیه.فرقشون اینه که اولی همزمان تعریف و مقداردهی کرده.دومی اول تعریف کرده و با یه دستور دیگه به a مقدار داده.این جواب اخری هم که دادید ربطی به سوال قبلی نداره.
———————————————————
cls بلا جملتونه:
خودتنون گفتین من پرسیدم فرق این دوتا دستور(جمله) چیه
مقداردهی ولیه = ه اولی همزمان تعریف و مقداردهی کرده
————————-
جایگذینی =ی اول تعریف کرده و با یه دستور دیگه به a مقدار داده.
****************************
می بینید همش همونیه که پرسیدم
پس خودتون رو ….

cavid
15:46 ~ 4 مارس 2010

cls شما اهل کجا هستید انگار زیاد به فارسی تسلت ندارید من گفتم فرق دوتا دستور در زبان برنامه نویسی سی++ چیه نه تو زبان فارسی!!!
شما و sjalalzadeh: اومدین مثل کتاب داستان گفتین اولی همزمان هم تعریف وهم مقدار میده ولی دوی اول تعریف بعد مقدار آیا این زبان فارسی نیست؟؟
سی++ که فارسی نیست شما جمله رو توضیح میدید یا اینکه به کاربردش در یک زبان برنامه نویسی توجه دارید

عرفان
18:27 ~ 4 مارس 2010

cavid:
خداييش خيلي اعتماد به نفس داري !
“cls شما اهل کجا هستید انگار زیاد به فارسی تسلت ندارید”
منظورت تسلط بود ديگه ؟دوست عزيزاگه يه كم بيشتر دقت كني بقيه مطالبت هم غلط املايي زياد داره.
منم با نظر Cls و پانيذ موافقم .نمي دونم اين مثال هارو هي واسه چي مياري.مهم همون سوال اولت بود كه sjalalzadeh درست جواب داده بود …
در ضمن اگر به نظر خودت فرق اين 2 حالت رو اين قدر مطمئن هستي چرا ديگه سوال كردي؟

sjalalzadeh
19:23 ~ 4 مارس 2010

cavid:
سوال عاقلانه بپرس بقیه رو خنگ نکن لطفا.سوالت منطق نداره و خودت هم نمیدونی چی میگی!!1

sjalalzadeh
19:30 ~ 4 مارس 2010

در واقع فرقی ندارن

cavid
22:31 ~ 4 مارس 2010

عرفان:
شما هم که …….
غلط املائی من به خاطر تسلت کمی که یه فارسی دارم و همین طور علاقه
من فقط می خواستم یک نکته خیلی ریز رو اعلام کنم.
دوباره می گم:
مهم همون سوال اولم بود كه sjalalzadeh درست جواب نداده بود.

mina
10:55 ~ 5 مارس 2010

شعار روز يكشنبه 16/12/88 :
” سال 88 اصلاح الگوي مصرف———–> اجحاف حقوق دانشجويان فني!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1″

mohammad
12:20 ~ 5 مارس 2010

salam.khahesh mikonam spalat va kelide daftarcheye takhasosiro bezarid ro sait.ba tashakor

فرناز
15:05 ~ 5 مارس 2010

سلام
پانیذ
بابت لینک سرفصل ها ممنون.
CLS
از راهنماییتون ممنون، فکر نمیکنم درس ذخیره و بازیابی تا صفحه 61 باشه!
سرفصل ها رو که دیدم کمتر از 1-61 به نظر میاد، انگار فقط فصل یک جزء 25% اول هست.
شما هم یک بار دیگه سرفصل ها رو ببینید که مطمئن بشیم.
سپاس!

lida
15:44 ~ 5 مارس 2010

salam bachehaaaaaaaa khub hastin?
emruz konkur chetor bud?
sakht bud ya asun?
lotfan nazaretuno begin

cavid
08:43 ~ 6 مارس 2010

سوال عاقلانه بپرس بقیه رو خنگ نکن لطف????
——————————————————–
یعنی چه؟
انگار تمومی نداره خوبه که همین سوال رو هم نتونستی حضم کنی

sjalalzadeh
11:33 ~ 6 مارس 2010

سلام دوستان فردا ما بچه های دانشگاه شریعتی تجمع میکنیم. جولوی دانشگاه ساعت 8 صبح همه میان تا با اتوبوس تهیه دیده شده بریم.امیدوارم همه بیان.

banafsheh
01:37 ~ 8 مارس 2010

salam be hame bachehaie karshenasi
man emruz pakeije karshenasio gereftam vaghean alie dastetun dard nakone

مسعود
14:56 ~ 9 مارس 2010

سلام
ما بچه های دانشگاه غیر انتفایی شهرستان ها هم از شما برو بچه های شمسی پور و … حمایت میکنیم
یا علی

مصطفی
10:42 ~ 10 مارس 2010

حالا ما باید چکار کنم………..!
لطفا جواب بده……

مهدی
23:32 ~ 10 مارس 2010

سلام. من دانشجو دانشکده باهنر شیراز هستم.
از وقتی این جریاناتو فهمیدم کاملاً برا کارشناسی نا امید شدم نمی دونم و اصلاً نمی تونم دیگه بخونم. اینجا که کسی به کر ما فنی ها نیست پس خواهشن بیایین خودمون به فکر خودمون باشیم

رضا
19:12 ~ 12 مارس 2010

سلام بر دانشجويان شرافت مند شهيد شمسي ژور ، آقا دمتون گرم واقعا” گل كاشتين ، مرحبا ، احسنت .!
يه خواهش داشتم ، اگه لطف كنين هر وقت مي خواهين اعتراض بكنين چند روز قبل در اين سايت خبر بدين تا ماهم برسيم هر چه تعدادمون بيشتر با شه نمي تونن نه بگن در ضمن ما با دوره كارشناسيمون رو در آموزشكده هايي كه داريم كارداني مي گيريم بگذرونيم يا بايد دانشگاه دولتي كارشناسيشون رو زياد بكنن و گرنه ما ژيوسته اعتراض مي كنيم :
با تشكر

حمید
18:46 ~ 15 مارس 2010

سلام .
دمه بچه های دانشکده شمسی پور گرم رو سفیدمون کردید.

amir
18:06 ~ 18 آوریل 2010

من نميدونم که چرا اينا کوتاه نميآن. ولي از همه خواهش ميکنم که به اين سايت مراجعه کنند و از روز تحصن بچه ها با خبر بشند. چون هنوز ادامه دارد. http://www.hoomel.com

اگهی استخدام
18:29 ~ 11 می 2010

ز دانشجویان کامپیوتر علاقمند به برنامه نویسی

php

واشنا به

CSS و java script و Mysql

به صورت به صورت نیمه وقت

دعوت به همکاری میشود

آشنا به انگلیسی جهت خواندن متون راهنما امتیاز محسوب میشود

هر چند درصورت نیاز در زمینه ترجمه متون راهنما به شما کمک خواهد شد
داشتن تجربه قبلی الزامی نمیباشد.آمادگی خود را
از طرق ایمیل به ما اطلاع دهید

ynourisoltan@yahoo.co.uk

ناشناس
09:59 ~ 24 ژوئن 2010

چرا دفترچه كنكور فني و حرفه اي نمي آيد

سامان
15:09 ~ 28 ژوئن 2010

تاریخ آمدن دفترچه ی کنکور کاردانی به کارشناسی هم آزاد و هم علمی کاربردی چه موقع هستش؟

elia
12:04 ~ 20 جولای 2010

سلام
دفترچه دوم کاردانی به کارشناسی کی میاد؟ 9 روز دیگه کنکورمه، تورو خدا اگه می دونید جواب بدید

ناشناس
11:56 ~ 3 سپتامبر 2011

سلام به نظرتون من با رتبه 800 شمسي پور قبول مبشم
و به دانشجويان شبانه شمسي پور خوابگاه ميدن يا نه ؟
ممنون