بحث در مورد نحوه گزینش در دوره های مجاز ی سال 90

در این قسمت میتونید به بحث در مورد کنکور کارشناسی ارشد بپردازید

مدیر انجمن: rosa_127

قفل شده
اتابک
پست: 4
تاریخ عضویت: شنبه 28 اسفند 1389, 9:31 pm

بحث در مورد نحوه گزینش در دوره های مجاز ی سال 90

پست توسط اتابک » شنبه 28 اسفند 1389, 9:52 pm

با سلام خدمت همه دوستان
بچه ها با توجه به اینکه چند روز پیش(1389/12/27) سازمان سنجش اسامی پذیرفته شدگان نهایی دوره های مجازی کارشناسی ارشد رو در سایت اعلام کرد به سری سوالات برای من و خیلی از دوستان پیش اومده که ذهنمونو مشغول کرده-من این سوالارو اینجا مطرح میکنم و خواهش میکنم از کسایی که اطلاعاتی در مورده پاسخ این سوالات دارن به اونا پاسخ بدن
1-این نتایجی که اعلام شده بر چه مبناییه؟ایا با توجه به معدل گزینش صورت گرفته و یا با توجه به پاسخ نامه هامون بوده؟و یا هر دو؟
2-ایا کسانی که در دوره های مجازی قبول شدن به طور حتم رتبشون در موقع اعلام نتایج کنکور ارشد از کسایی که قبول نشدن بهتر میشه ؟ یا احتمال این هست که اصلا مجاز به انتخاب رشته نشن؟
3- عده ای میگویند کسانی که در دوره های مجازی پذیرفته نشده اند امیدی برای قبولی در دوره های روزانه و شبانه نیز ندارند. ایا این مطلب صحت دارد؟
من خودم پیام نور تهران قبول شدم-کنکورمم نسبتا خوب دادم و امید دارم روزانه فبول شم.اما از روزی که دوستام گفتن سازمان سنجش کسانی رو در دوره های مجازی قبول کرده که رتبشون به روزانه و شبانه نمیخوره خیلی ناراحتم.میگن تو احتماله این که برای روزانه و شبانه رتبه بیاری کمه.ایا این درسته؟ ger: :?