معرفی برخی از موسسات غیر انتفاعی

موسسه غیر انتفاعی آرادان

موسسه غیر انتفاعی آرادان در سال 1383 توسط جمعی از خیرین در راستای فرهنگ مرکز گریزی و توسعه شهرهای کوچک تاسیس شده و کار خود را با ظرفیت پذیرش140 دانشجو در دو رشته آمار و نرم افزاراز ورودی 83-84 به مدیریت جناب آقای دکتر دانشور آغاز کرد. از نظر کیفی این دانشگاه در زميني به مساحت هفت هزارمترمربع با دوهزار مترمربع زيربنا در شهر آرادان در 115 کیلومتری جنوب تهران ( جاده تهران – مشهد،15 کیلومتر پس از شهر گرمسار ) واقع شده است. ساختمان کنونی دانشگاه شامل بخش های اداری از جمله آموزش و…،کلاس ها،نمازخانه و فضای سبز می باشد. وسیله رفت و آمد از شهر تهران هم چند دستگاه اتوبوس بنز است که از دو مسیر صادقیه و آزادی به مقصد دانشگاه حرکت می کند. شهر آرادان با وسعت 30 كيلومتر مربع در 14 كيلومتري مشرق گرمسار قرار داشته و شامل 58روستا میباشد. آرادان داراي آب و هواي گرم و خشك در تابستان و سرد وخشك در زمستان است . در تابستان گرماي شديدي همراه با آفتاب سوزان وجود دارد. در زمستان نيز سرماي بسيار شديد همراه با سوزش و بادهاي سرد و باران نیز كم مي بارد. گاهي در زمستان اصلاَ برف نمي بارد و اگر هم ببارد بسيار كم است . اما در فصل بهار بارانهاي فراوان بصورت رگبار شديد و گاه همراه با تگرگ مشاهده مي شود .بطور كلي مي توان گفت اين شهر داراي آب و هواي صحرايي وخشك و بري است يعني تغييرات فصلي در اين ناحيه خيلي زياد است .تابستانها بسيار گرم و خشك و گاه گرما تا 46 درجه است و در زمستان سرد و كم باران است .بادهاي زمستاني باران زا است و بادهاي بهار و تابستان كه بصورت طوفان از كوير هاي غربي گرمسار بحركت در مي آيد ستونهاي شن و گردو غبار به همراه مي آورد و صدمه فراوان به مزارع و مردم مي زند.اما با تمامی این تفاسیر مانند یک بهشت سبز در میان کویر خشک و سوزان خودنمائی می کند و بسیار سرسبزتر از گرمسار است.نیز کشاورزی در آن بسیار پر رونق بوده و برخلاف آنچه از این بی مهری طبیعت بر این منطقه انتظار میرود،بسیار گسترده است و از محصولات آن میتوان از خربزه،ذرت،پنبه و خیار نام برد که در زیر در مورد آن بحث خواهد شد

 

موسسه غیر انتفاعی شهاب دانش قم

این دانشگاه طبق آمار وزارت علوم و تحقیقات جزء 10 دانشگاه غیر انتفاعی برتر کشور می باشد و در دانشکده برق لحاظ سطح علمی اساتید گرید 1 کشوری را دارد . تنها مشکلات آن کوچک بودن ساختمان – کمبود تجهیزات دانشگاهی – و…. است. رئیس دانشگاه آقای پروفسور کراری خیلی هوای بچه ها رو داره به طور کلی دانشگاه جو بسیار صمیمی دارد. خوابگاه و سرویس و سلف هم دارد. دو سایت مجهز هم دارد که یه سایت همیشه به اینترنت وصله در نتیجه همیشه پره . آزمایشگاه برق و آزمایشگاه فیزیک و کتابخانه از دیگر امکانات دانشگاه هستند. تمام کلاس ها مختلط هستند بجز کلاس های کارکاهی و تربیت بدنی . چادر در داخل دانشگاه اجباری نیست ولی در داخل شهر قم بخاطر جو مذهبی ،بچه ها باید مراعات کنند. براي خوابگاه براي دخترا و پسرا با دانشجوها همكاري ميكنند در صورتي كه توي دفترچه ذكر نشده باشه خوابگاه. يه امكان خوبش برا تهراني ها هم سرويس به تهرانه كه خيلي ميتونه كمك كنه. در مورد خوابگاه هم تقريبا كمك مي كنن البته بيشتر به دخترها كمك مي كنن تا به پسرها! معمولا کلاس ها رو طوری تنظیم میکنن که هر گروه سه روز در هفته کلاس داشته باشه

 

موسسات غیر انتفاعی واقع در قزوین

رجا : ساختمان عالی استاد عالی رفت امد و مکان دانشگاه عالی

غزالی : جای خوب ( نزدیک رجا ) ولی ساختمان بد، رفت آمد خوب .

کوثر : مکان بد ( راه آهن ) ، سرویس تهران

علامه دهخدا : بیرون شهر، ساختمان خوب، اساتید خوب، رفت آمد خوب.

دانشگاه دهخدا : روز در هفته کلاس داره، ( 4شنبه، 5شنبه، جمعه). ولی خوابگاه نداره متأسفانه. این دانشگاه برای بچه های کرج و تهران سرویس جلوی دانشگاه قرار میده.

کاسپین : بیرون شهر ، از نظر ساختمانی میگن گوشه کارخونس،

 

موسسه غیر انتفاعی فخر رازی ساوه

در موسسه فخر رازی ساوه مشکل رفت و آمد وجود ندارد به علت زیاد بودن دانشگاههای آزاد و پیام و … ماشین هم زیاد و فراوان است صبحها سرویس دانشگاه آزاد از نقاطی مانند رسالت سید خندان ونک آزادی کرج صادقیه ماشین برای ساوه دارد

 

دانشگاه شمال آمل

خوابگاههای این دانشگاه توی یه کوچه هست به نام سازمانی که همه اونجا دانشجو هستن تا پارسال برای پسرا داشت . قیمت خونه اگه بخوای بیرون بگیری تقریبا یه خونه خوب برا دانشجو 2 تومن پیش ماهی 200 هست البته نه تو بهترین خیابونش(هراز) تو خیابونای سطح پایینش کلا شهره ارزون قیمتی نیست مخصوصا برا دانشجو چون همون خونه رو اگه به همشهریشون کرایه بدن 1تومن ماهی 120 میگیرن . حداکثر رتبش 4920 بوده.

 

موسسه غیر انتفاعی کومش سمنان

سمنان موسسه آموزش عالي کومش با هدف برگزاري دوره هاي آموزش عالي در سطح داخلي و بين المللي و تربيت دانشجوياني فرهيخته و زبده و همچنين تحقيقات در بالاترين سطوح علمي ، مجوز خود را در سال 13۸۰ براي برگزاري دوره هاي تحصيلات تكميلي از شوراي عالي انقلاب فرهنگي دريافت و در سال 138۴ با موافقت وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري شروع به پذيرش دانشجو نمود . اين موسسه هم اكنون داراي ۵ رشته تحصيلي مي باشد . امکانات: کتابخانه .بوفه دانشجويي .سرويس بهداشتی خواهران و برادران . خوابگاه برای خواهران و برادران ( پانسیون های خصوصی در سطح شهر و با هزینه دانشجو ) .آب سرد کن . سايت کامپيوتر و ناهار برای دانشجویان با اخذ هزینه از دانشجو . فاصله تهران تا سمنان حدودا 288 کیلومتر یعنی با قطار در حدود 3.5 ساعت و با اتوبوس های بین شهری 2 ساعت است .

استاد های موسسه چه اشخاصی هستند؟ تمامی اساتید استان سمنان و شهر سمنان تقریبا همه در تمامی دانشگاه های شهر تدریس می کنند .اساتید این موسسه در دانشگاه هایی چون دانشگاه آزاد واحد سمنان و جهد دانشگاهی سمنان و دانشگاه علمی کاربردی سمنان نیز تدریس می کنند و دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا هستند .

از نظر خوابگاه چطوریه ( برای پسرها ) هزینش چقدره؟ از شما وجهی ضمانت اولیه می گیرند و براساس تقاضای شما که 6 تخته باشد یا 4 تخته ماهی حدودا 65000 تومان دریافت می گردد و البته چون پانسیون خصوصی و از نظر مدیریتی نظارتی از طرف دانشگاه بر آنها صورت نمی گیرد پس قیمت ها از قبل معلوم نیست . ( گرفتن خانه شخصی با چند نفر به صرفه تر است )

هزینه شهریه اش چقدر است در ترم؟ بسته به تعداد واحد های که به شما می دهند

اعتبار مدرکش چطوریه ؟ برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد چه داخل کشور و یا خارج کشور ( منظورم از خارج کشور جاهای معتبره مثل آلمان و انگلیس و… نه جاهایی مثل مالزی و ارمنستان و…) مدرکش رو قبول می کنند؟ برای ادامه تحصیل مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری است پس در تمامی آزمون های مقطع بالاتر می توانید شرکت کنید و در خارج از کشور بهتر است

 

موسسه غیر انتفاعی مهر آستان آستان اشرفیه

آستانه شهری که نیم ساعت با رشت فاصله داره. آستانه سال گذشته تا 10000 برداشت. اما آستانه دانشگاه خوبی هستش و از نظر فضای آموزشی و استادها خیلی بهتر. اولاً که از تهران خیلی دوره، حدود 5 ساعت باید توی راه باشید. بعد آستانه شهر خیلی کوچیکیه، به اهالیش بر نخوره خدای نکرده، ولی نه پسر نه دختر اونجا نمیتونن طاقت بیارن. مخصوصاً دانشجو جماعت. چون نمیسازن با ماها. دانشگاه کهنه ای هم داره.

 

دانشکده فنی تربت حیدریه

دانشگاه منطقه خوب شهر هست. محيطش زياد شبيه دانشگاههاي خوب نيست . يه ساختمون اداري رو دانشگاه كردن. سطح علمي استاداش در حد متوسطه. اكثر از اساتيد بومي خودت شهر استفاده ميكنن. اكثر فوق ليسناس هستن. حتي ليسانس هم توشون هست. يكي از استاديش مسئول آموزشگاهي هست كه من مربيش هستم ولي تدريسش خيلي خوبه. استادهاي رياضي و زبانش از اساتيد مجرب شهرستان هستن و خيلي خوبن. خوابگاه واسه پسرا نداره ولي ميتونين خودتون خونه بگيرين. خوابگاه هم بغل دانشگاس. دخترا هم راحت ميتونن خونه بگيرن، چون شهر كوچيكه. ولي به خانوما توصيه ميكنم بهتره خوابگاه بگيرن . شهر كوچيكه و اينكه خودم دانشجوي غير بومي بدم يه سري مشكلاتي توي خونه بوجود مياد كه ادم از پسش بر نمياد. ولي توي خوابگاه مسئول تاسيسات دارن كه ميان براتون رفع ميكنن. در ضمن شهريه خوابگاه پارسال ترمي 80 هزار تومن بوده. امسال هنوز معلوم نيست چقدر افزايش داشته باشه. كرايه خونه ها هم خوبه. سنگين نيست نسبت به شهراي بزرگ. ولي اكثر خونه ها اينجا ويلايي و بزرگن واسه همين كرايه اش واسه دانشجو ممكنه يه كم سنگين باشه. راه آهن هم داره خيل هم خوبه. قطار به تهران داره كرايه اش هم از تربت به تهران دوتا كرايه داره با قطار خواف تهران اگه بخواين برين كرايه ميشه 5400 اگه با قطار طبس تهران برين كرايه ميشه 11500 هيچ فرقي باهم ندارن هردو شش تخته اس.اين دوتا قطار هم روز در ميون نوبتشون ميشه. از مركز شهر تا راه اهن 15 تا 20 دقيقه با ماشين شخصي راهه . سرويس تاكسيراني هم داره از داخل شهر. ترمينال هم با دانشگاه نزديك به هشت تا 10 دقيقه شايد هم كمتر راه داشته باشه. فقط تربت به مشهد داره و تربت به تهران البته كرايه اش قطار گرونه تره چون تربت شهر كمربندي هستش واسه شهراي جنوبي كنار جاده اتوبوس زياد واميسته ( اصفهان كرمان شيراز زاهدان ….. هر جا كه فكرشو بكني ) براي مشهد هم هر نيم ساعت يك ساعت يه اتوبوس حركت ميكنه به مشهد كرايه اش فعلا 1000 تومنه. ماشين شخصي هم به سمت مشهد داره كرايه شو والا نميدونم فكر كنم همون 3 هزار تومن باشه تا مشهدهم 2 ساعت و نيم فاصله داره ( قابل توجه دوستاني كه دوست دارن برن زيارت آقا امام رضا )

برگرفته از مطالب ارسالی اعضای سایت

Check Also

معرفی گرایش تجارت الکترونیک

کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی مجموعه کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات (IT) معرفی رشته : فناوری …

۳۷ comments

  1. سلام

    ببخشید میشه بفرماید که توی دانشگاه های غیر انتفاعی میشه ترم اول رو مرخصی گرفت یا نه

    با سپا س

  2. سلام.اقا پیمان اولا ضمن عرض سلام وخسته نباشید خواستم بگم که اگه قراره واسه بچه های کاردانی به کارشناسی در مورد دانشگاه و نحوه انتخاب دانشگاه راهنمای کنید اطلاعات درست بدید.من خودم دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم پارسال با رتبه 900قبول شدم و الانم دانشگاه شمال درس میخونم که اطلاعاتی که راجب اون دانشگاه دادی کاملا اشتباهه:چون اولا سرویس رایگان نداره رتبه هم تا 4000نر افزار و تا8000به بالام سخت افزار میگیره.ولی به نظر من و کل اونای که دانشگاه شمال رو میشناسن زیبا ترین دانشگاه ایران و از نظر علمی هم در سطح عالی هشتش.من اکثر موسسات غیر انتفاعی رو رفتم اگه اطلاعات خواستین نظرم رو بزارین تا بیشتر به دوستای عزیزم کمک کنم.

  3. با 11000 میشه غیر انتفاعی اطراف تهران قبول شد ؟؟؟؟؟ کجا؟؟؟؟

    دمتون گرم

  4. این آرادان چرا تو دفترچه نیست خیلی گشتم شاید اسمش عوض شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. باسلام خدمت خوانندگان محترم سایت کارشناسی و مدیریت محترم سایت
    من از دانشجویان غیرانتفاعی علم و فن ارومیه هستم، این چند روزه فقط دوستام زنگ میزدن و راجع به دانشگاه ازم اطلاعات میخاستن.
    اومدم تو این سایت هم یه معرفی کوچیک برای دوستانی که میخان انتخاب کنن بدم.
    دانشگاه از لحاظ سطح علمی بسیار غنی و پربار هستش مخصوصادر رشته های عمران وکامپیوتر ما هرساله تو مسابقات مربوط به رشته عمران مقام میاریم.
    محیط دانشگاه خوبه.اساتید هم بسیار خوب هستند.دانشگاه تقریبا داخل شهر هست و مشکل رفت و آمد نداره.البته ساختمان جدید دانشگاه در جاده دریا درحال احداث هست که فعلا آماده نیست.
    درکل دوستان اگه سوالی داشتن می تونن مطرح کنن سعی میکنم جواب بدم.
    یا ایمیل بزنین جوابتون میدم.
    موفق و پیروز باشید

  6. با سلام بر همه دوستان
    در مورد دانشگاه های قزوین چند نکته باید گفته بشه چون یه مقداری بد نوشته اینجا
    رجا و غزالی خوبند
    در مورد کوثر که خودم دارم اونجا می خونم این درسته که توی راه آهنه
    ولی ساختمانش خوبه
    اساتید خوبی از نظر سطح علمی داره
    شما 19 واحد برمیداری توی 2 روز
    سرویس تهران و بوفه خوب و……. هم داره

    و اما علامه دهخدا ساختمان جدید ساخته آن هم توی شهر خیدلی جای خوبی اساتید هم عالی اند

  7. خواهشا اطلاعات به روزتری بزارید. اطلاعات حداقل مال 3-4 سال پیشه

  8. salam be hameye khanandegane azize site khobe karshenasi:
    mikhastam bedoonam ba 12000 to mazanderan ya gilan koja mitonam ghabool sham va inke man 30/11/90 az tahsil faregh misham yani terme akharame.bayad chikar konam betonam az nimsale dovom karshenasi beshinam ?!khaheshan komakam konid ,akhe 1shanbe akharim mohlate entekhab daneshgast:(

  9. با سلام
    لطفاً موسسه غیر انتفاعی پیام گلپایگان را نیز معرفی کنید.
    با سپاس
    به آدرس ایمیلم ارسال شود

  10. اگه جونتون و میخواید آرادان نرید

    سلام
    میخواستم بگم دانشگاه آرادان واقعا چیزی که شما میگید نیست به تمام بچه های کنکوری میگم یکسال موندن پشت کنکور شرف داره به انتخاب دانشگاه آرادان من 2 سال اینجا خوندم باورتون میشه تو این دو سال یک بار هم نتونستیم ریاست دانشگاه و ببینیم مدیر گروهم یا نداشتیم یا اگرم داشتیم بسیار بد عمل میکرد و دو ماه بعد دوباره مدیر گروه نداشتیم اساتیدشم که افتضاحن اکثرا کتاب جعفر نژاد قمی و از رو می خوندن یا جزوه دانلودی از نت برمیداشتن میاوردن حتی بلد نبودن یک سوال ساده رو جواب بدن اکثر بچه ها بعد تموم کردن کاردانی رفتیم پارسه یک میلیون و نیم دادیم تا همه درس های عمومی و اختصاصی و بگذرونیم و برا کنکور یه چیزی یاد بگیریم چون بعد تموم کردن کاردانیمون سوادمون با زمان دیپلممون هیچ فرقی نکرده بود !!! از کارکنان آموزشش بگیری تا اساتیدش هیچکدام ادب و فرهنگ ندارن کافیه یه درخواست ساده مثل داشتن 4 تا کتاب تو کتابخونه رو بکنی یا از یه استاد بخوای یکم بهتر توضیح بدن تا بدترین و توهین آمیز ترین برخورد و با هات بکنن
    ساختمونشم که افتضاحه هر ترمم میامدن اخطار میدادن و میگفتن صاحب زمین دانشگاه و میخواد بیمارستان کنه برید بیرون یه ماهم در اون به اصطلا ح دانشگاهو میبستن !!1باورتون میشه هر ترم 1 ماه از مدت تحصیل ما کم میشد اما پولش از غیر انتفاعی های دیگه بیشتر!!!
    سرویسشم که موقع برگشت همیشه 1 ساعت ما رو میکاشت و تو اون بیابون علف زیر پامو ن سبز میکرد تا بیاد
    خلاصه این دانشگاه فقط و فقط پول میگیره و بس!!
    مدیر محترم سایت خواهشن از چیزی که اطلاع نداری ننویس آه بچه ها دامنتو میگیره
    به خدا قبول شدن اینجا برابره با بدبختیه
    بعد ا سال اتمام درس یه مدرک موقت نتونستن برا ما آماده کنن که بعد کنکور بریم ثبت نام!!

  11. دانشگاه شمال تا رتبه ی چهار هزار و خورده ای قبول میکنه نه 2000…

  12. آرادان تو لیست دفترچه نیست اگر کسی میدونه کجاست بگه تو رو خدا

  13. معرفی کامل موسسه آموزش عالی پیام
    گلپایگان برای اونایی که میخوان انتخاب رشته کنن
    برای آقای احمدی

    سلام . من یکی از دانشجویان سال سومی این دانشگاهم که دیگه از همه لحاظ زیر و بم این دانشگاها میشناسم .
    دانشگاه پیام از سال 1384 شروع به کار کرد . از لحاظ وضعیت مکانی در سطح بسیار ضعیفی بود تا اینکه سال 88 با ساخت یک دانشگاه با وسعت تقریبا 6000 متری این مشکل برطرف شد اما هنوز کمبود فضا احساس میشه .
    از حق نگذرم که طی این دوسال نگرش من تقریبا نسبت به داشگاه عوض شد چون اوایل بسیار از لحاظ آموزشی و تدریسی دانشگاها در سطح پایینی میدیدم ولی هم اکنون میتونم بگن از لحاظ آموزشی و تحصیلی وضعیت قابل قبولی داره.
    اساتید موسسه پیام اغلب جوانند اما اساتید خبره و مجرب هم درشون به وفور پیدا میشه . هم اکنون این موسسه بیش از بیست رشته تحصیلی را ساپورت میکنه . این دانشگاه مجهز به 3سایت که البته 2تا در ساختمان اصلی و یکی در ساختمان قدیم است. از امکانات این دانشگاه میشه به نمازخونه,سلف,کتابخانه,سرویس بهداشتی,آزمایشگاه(ضعیف), سرویس ایاب و ذهاب ,4تا خوابگاه خودگردان که برعکس همه جا 3تاش متعلق به پسرا !!! و یکیش مال دختراست. گرچند من اصلا خوابگاهاشا پیشنهاد نمیدم .
    موسسه پیام در منظره زیبایی واقع شده . و آب و هوای گلپایگان در زمستان سرد و کوهستانی و تابستان تقریبا گرم و خشک است.
    فاصله گلپایگان تا اصفهان با اتوبوس 3ساعت و تا تهران 5 ساعت است.
    اما تنها مسئله ای که باقی میمونه خود شهر گلپایگانه که اصلا شهر خوبی برای دانشجوها نیست . چون هیچ قطب تفریحی نداره حتی یه دونه سینما هم نداره . زود هم تعطیل میشه یعنی مردم ساعت 8.5شب به بعد مغازه ها را میبندن و شهرش میشه مثل شهر ارواح , مردم بسیار خشک و مرده ای داره , غریب کش هستن و اصلا با دانشجوها خوب نیستن , تنها روزنه امیدی که برای دانشجو میمونه شهر خوانسار هست که در 30 کیلومتری گلپایگانه و کاملا شهر زیبا و تفریحی و فرحبشی هست . خلاصه اگر واقعا دنبال درس هستید و بیشتر به خودتون متکی هستین دانشگاه پیاما بهتون توصیه میکنم.

  14. mikham darbareh asrar mashhad begam

  15. سلام
    خدا را شکر آرادان در دفترچه نیست ودیگه دانشجو به آنها ندادن به خاطر مشکلات زیادی که داشت. به نظرم کسانی که می خواهند اونجا را انتخاب کنن اول تحقیق کنند ببینند چه خرابه ای است

  16. سلام
    با رتیه 5769 در رشته کنترل گرایش ابزاردقیق چه دانشگاهی قبول می شم ؟ ( لطفا به ایمیلم جواب بدین)

  17. سلام
    اگر کسی ذباره دانشگاه کومش سمنان اطلاعاتی داره بزاره داخل سایت،از لحاظ سطح علمی ،وضعیت استادها،…

  18. میلاد میداوودی(محسن سدژ)

    امین فولادشهر:
    یه دانشگاه جمع و جور ( البته نه از اونایی که دو تا اتاقو دانشگاه کردن) و البته سرسبز.
    فولادشهر حدود 30 تا با اصفهان فاصله داره.فضا شهری فولادشهر هم بد نیست.
    مدیر گروه کامپیوتر: خانم بهره دار، از اون مدیر گروههایی که به حرف دانشجو توجه میکنه انصافا.
    ما ورودی اول کامپیوتر در این دانشگاه بودیم که این ترم ، ترم سه ما میشه.
    استادش خداییش خوبن.
    پانسیون هم معرفی میکنه به وفور، البته ترمی 300 و البته خیلی داغونند.
    از شهرکرد میشه راحت اومد اونجا، خیلی دانشجوی شهرکردی داریم که راحت به سر کلاسا میرسن.
    غذاهاش هم بد نیست، اما به نظر کافوری میرسن، فک کنم 600 باشه.
    ترم پیش فک کنم آخرین رتبمون 8000 بود و البته توی تکمیل ظرفیت 10 هزاری هم داشتیم.
    http://www.amin.ac.ir
    این آدرس سایت دانشگاهشه و
    http://www.acg.ir این هم آدرس انجمن بچه های کامپیوترشه.

    با این که دو ، سه ترمه کامپیوتر میگذاره، کلاس های آموزشی جانبیش هم به راهه،
    بچه های باحالی مثل ما هم داره!!!!!!!!!
    چارت دروسمون هم هفتاد واحد بهمون میدن. که اگه حواستون نباشه یه سه واحدی میکنن تو پاچتون، که البته ما که نگذاشتیم.

  19. با سلام
    چرا ظرفيت كارشاسي ناپيوسته رو زياد نمي كنن؟

  20. دانشجوی آواره

    زیاد به خودتون زحمت ندید دانشگاه!! آرادان از طرف وزارت علوم غیر مجاز اعلام شده و دانشجو نمی پذیرد دانشجویان خود دانشگاه رو هم به صورت مهمان یا انتقالی به دانشگاه های اطراف فرستادن
    من نمیدونم وزارت علوم چرا پارسال این کار رو نکرد این دانشگاه بیشتر از یکساله که مشکل داشته
    قرار بود فقط این بلا سر ورودی های 89 نازل بشه!!

  21. با سلام خدمت مسئولین سایت کارشناسی.میخواستم از شما خواهش کنم درباره ی رشته ی مدیریت بازرگانی هم اطلاعاتی در سایت بگذارید و سایت را از تک بعدی بودن(فقط رشته ی کامپیوتر)درآورید و مخاطبان خود را صد برابر کنید.آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی اشرفی سال قبل چند بوده…کسی میدونه؟ممنون.

  22. با سلام
    من دانشجوی ترم دوم رجاء قزوینم
    نمی خوام از این موسسه تعریف کنم .ولی خداییش از همه لحاظ عالی اند.
    و تصمیم جدید این دانشگاه که تابستان امسال گرفتند این بود که اساتید باید دارای مدرک دکترا داشته باشن تا بتونن در این موسسه آموزش بدن.
    من که 16 شهریور برای ترم جدیدم داشتم انتخاب واحد می کردم خبری از اساتیدی که مدرک کارشناسی ارشد داشتن نبود (بجز دو مورد که میگفتن چنیدین ساله که در این موسسه بودن).
    وآخر هر ترم درباره اساتید نظرسنجی میکنن.و واقعاً عالی رسیگی میکنن.
    ما که از چند استادمون ناراضی بودیم و در نظر سنجی رای خیلی بدی دادیم در ترم جدید اصلا نبودن.
    و خوشم میاد از اینکه این موسسه به نظر دانشجویانش احترام میزارن.
    ازشون خیلی خیلی ممنونم.

  23. دانشكده فني تربت

    اين اطلاعات دانشكده تربت بد نيست
    من خودم دو سال از غمر گرانبهايم را در تربت گذراندم
    وضع دانشگاهش افتضاحه البته فكر كنم الان به ساختمون جديدش كه 7 كيلومتري شهر باشه منتقل شده
    ولي اون موقع كه ما بوديم وضعش داغون بود يه ساختمون 5 كلاسه كه از مدرسه هاي پيش دبستاني ما كوچكتر بود تازه اجاره اي هم بود همه اونجا با هم فاميل بودن البته از وقتي رييس دانشكدش عوض شد اوضاع يكم يهتر شد.
    فقط يه استاد نرم افزار خوب و زحمت كش داره
    رشته هاش هم عمران كامپيوتر و توليدات گياهي و صنايع امسال هم اي سي تي و گياهان معطر!!!!!!!!!!

    مي تونيين به سايت
    thtf.ac.ir
    مراجعه كنيد
    فقط دعا كنيد گذرتون به اين دانشگاه نخوره چون ضدحال به تمام معناست……

  24. سلام
    لطف کنین درباره موسسه غیرانتفاعی کرمان-کرمان هم توضیخ بدین
    مرسی فقط خواهشا خیلی سریع

  25. سلام
    همونطور که دوست عزیز الی گفت
    واقعاً دانشگاه رجاء دانشگاه عالی هست.من هم در زمان انتخاب واحد 15 شهریور بود از استادای ترم پیش که جدید اومده بودند خبری نبود.بجاش استادای باتجربه ای که در دانشگاه آزاد باراجین هم تدریس می کردند آوردند.
    این نظر سنجی که الی جان هم به اون اشاره کرد واقعاً عالیه.
    البته یه چیزای در مورد ساختن همین نوع دانشگاه به همین نام و به همین مدل در کشوری همسایه شدم !!!!!
    که نمیدونم کدم بود البته نمیشه به این حرفا استناد کرد.
    در ضمن می تونید به سایتش یه سری هم بزنید
    raja.ac.ir
    راستی الی جون نگفتی کدوم کلاسی؟
    احتمالا ورودی 89 هستی.

  26. سلام
    من دانشجوي عمران تربت حيدريه هستم
    اين حرفايي كه زده شد بد نبود ولي واقعا شگر خودشما از نزديك محيطو ببينيد آرزوي مرگ مي كنيد
    استاداش خوبن (يعني بد نيستن)
    مخصوصا كامپيوتريا كه دو سه تا استاد بيشتر ندارن
    ولي همون مديرگروهشون خيلي آدم زحمت كشيه و اگر اون نباشه كلا دانشگاه رو هواس.

    رئيس جديدش بد نيست
    خوابگاه براي پسرا اوضاعش افتضاحه.ولي دخترا تو ناز و نعمتن.
    ميگن از ترم مهر ميره ساختمون جديد من كه دو ساله تربتم از روز اول كه اومدم همينو شنيدم تا الان كه دو سال ديگه دارم ولي نه جدي فكر مي كنم الان شهرك باشه.
    فقط و فقط فاميل و دوست و آشنا و تربتي
    يعني دانشكده فاميلي يا به قول بچه ها فاميل دانشكده اي.

    دوباره بگم كه استاداش بد نيستن و جو كوچيكي داره تا حدي كه حتي بقيه از حرف دلتون با خبر ميشن؟
    غذاي دانشگاهش هم اين اواخر خوب شده البته به همت دانشجويان.

    تربت بهتون خوش بگذره!!!!!

  27. با سلامی دوباره به بچه های موفق کامپیوتری
    اطلاعاتی درباره موسسه غیرانتفاعی ابن یمین:این موسسه تو سال 1389 تاسیس شدو یک سال از کارش میگذره .راجع به استاداش باید بگم کع بعضیهاشون ، استادای دانشگاه تربیت معلم سبزوار هستند.
    راجع به ساختمونش باید بگم که یک خونه نسبتا بزرگ و تو بالا شهر سبزوار هستش
    دوستم پارسال با 18000 تو تکمیل ظرفیت قبول شد.
    منم با رتبه 842 ابن یمین رو انتخاب کردم.

  28. باسلام
    من امسال در موسسه غير انتفاعي روزبه زنجان در رشته ساخت و توليد ماشين ابزار قبول شده ام مي خواستم بدونم اين موسسه چه امكاناتي داره آيا جاي خوبي است يانه؟در ضمن بهتره برم دانشگاه آزاد تبريز بخونم يا روزبه زنجان؟ متشكرم

  29. با سلام
    می خواستم راجب تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی (سراسری) اطلاعاتی بهم بدید، در کمال ناباوری با رتبه ی ۲۵۰۰ نتونستم معماری ایوانکی قبول شم و تاکستان قبول شدم ، می تونم به تکمیل ظرفیت امیدوار باشم؟

  30. سلام زهرا خانم
    منم تاکستان هستم .کدوم موسسه تاکستان قبول شدی؟
    در این سایت معمولاً اطلاعاتی در مورد رشته کامپیوتر قرار می گیره. به احتمال 70 درصد تکمیل ظرفیت میاد.(کامپیوتر) و در مورد رشته معماری می تونم بگم احتمال 30 درصد. اگر هم تکمیل ظرفیت بیاد شهرها و استان های مرکزی و جنوبی پذیرش خواهند داشت.(معماری)

  31. سلام.من با رتبه ی 6000 غیرانتفاعی سردار جنگل رشت قبول شدم ولی اصلا اطلاعات در موردش ندارم.خوابگاه داره یا نه؟؟لطفا راهنماییم کنید مرسی

  32. سلام
    سردار جنگل رشت داخل خود رشت نیست بیرون شهره جایی که چند تا دانشگاه غیر انتفاعی دیگه هم هستن.دانشگاه محیطش بد نیست ولی داخل محیط یک کارخانه است سطح علمی اش پایین است.3 و4 تا رشته هم داره نرم افزار ICT,,,

  33. جواب آقا محمود
    دوست عزیز معمولا دانشگاه های دولتی ترم اول را مرخصی نمیدن.و دانشگاههای غیرانتفاعی هم با

    پرداخت شهریه ثابت ترم اول به احتمال زیاد مرخصی را میدن.البته بستگی به موسسات داره که بعضی

    ها در این مورد سخت می گیرن. وبعضی موسسات دیگه دست و دلبازن.

    جواب آقا محمد
    منظورت از اطراف تهران کجاست؟استان ها یا شهرها رو میگید؟
    اولاً شما می تونید در دانشگاههای خود مازندران و گیلان قبول بشی
    ثانیاً بایستی موسساتی که نیمسال دوم پذیرش دارن را انتخاب کنید .
    و آخر اینکه اگر نیمسال اول را قبول بشید.سعی کنید که با جابجایی از نیمسال اول به نیمسال دوم سوییچ کنید معمولا افرادی هستند که از نیمسال دوم به نیمسال اول سوییچ کنند.
    با اینکه این اطلاعات دیر بدست آقا محمد رسید ولی ممکنه برای دوستان دیگه بعدها کارساز باشه.

    جواب آقا آرين پارسا
    به دلایل زیادی
    از جمله:
    معمولاً پذیرش در نیمسال اول با استقبال زیادی برخوردار است و دانشگاهها و موسسات در صورت

    تکمیل نشدن درخواست تکمیل ظرفیت برای نیمسال دوم میدن
    و بعضی دانشگاهها اگر دچار کمبود بودجه شوند درخواست تکمیل ظرفیت میدن
    ممکنه افرادی نخواسته و بدون اطلاع قبلی و با رتبه های خوب دانشگاهها یا موسساتی را انتخاب کنند که بعداً متوجه میشن که چی کار کردند و اقدام به جابجایی یا انتقالی میکنند که دانشگاهها و موسسات برای اینکه صندلی هایشان خالی نباشند اقدام به تکمیل ظرفیت می کنند.و…

    جواب مینا خانم
    موسسه نسبتاً خوبی هستش و استادها معمولا از قزوین و مازندران به این موسسه میان.در مورد خوابگاه میشه گفت خوابگاههای خودگردان فراوانه.وزیر نظر موسسات کار میکنند.
    و بیشتر خوابگاهها معمولاً زیر نظر دانشگاهها قرار دارند

  34. سلام

    موسسه غیرانتفاعی کاسپین کرج .آدرسی دارین ازش. شماره ای چیزی

  35. سلام تکمیل ظرفیت دانشگاه کی میاد؟

  36. سلام
    شما که میخوای یک دانشگاه رو معرفی کنی حتما اطلاعات داشته باش ازش برادر من/
    دانشگاه مهرآستان دانشگاه خیلی خوبی هستش استاداش عالین رفتار آموزش با دانشجوها عالیه دانشگاه جدید هم رفته که خیلی بزرگه و باز هم در حال توسعه هستش و مردم آستانه اصلا چنین آدم هایی نیستن نمیدونی قضاوت نکن فقط بچه های آستانه دانشجو دانشگاه ما نیستن بلکه اکثریت دانشگاه ر بچه های تهران و کرج تشکیل دادن و از همه جای کشور این جا دانشجو هستش

  37. سلام علیکم

    دانشگاه جدید مهراستان خیلی بزرگ هستش.الان 2ساله تاسیس شده شما کجای کارین؟
    من دانشگاه غیر انتفاعی با این عظمت و دمو دستگاه ندیدم تاحالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *