مصاحبه اختصاصی با نفر اول کنکور کارشناسی ناپیوسته سال 1387

خودتونو معرفی میکنید؟
حسن عسکری متولد 1367

در آزمون 87 چه رتبه ایی رو بدست آوردید و کدام دانشگاه رو برای ادامه تحصیل انتخاب کردید؟
به کمک خدا رتبه 1 کنکور کاردانی به کارشناسی رو کسب کردم و قصد ادامه تحصیل در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران را دارم.

 

دانشگاهی که در آن دوره کاردانیتان را گذرانده بودید کجا بوده و آیا به رشته کامپیوتر علاقمند بودید؟
دوره کاردانی رو در دانشکده شهید منتظری مشهد گذروندم. من علاقه بسیار زیادی به رشته کامپیوتر داشتم و دارم.

 

چقدر فكر ميكني دانشگاه و محل تحصيل سابقت ( دانشكده منتظري ) در اين موفقيت سهيم بوده و بهت كمك كرده ؟
من به جرات می تونم بگم که نصف موفقیتم رو مدیون بعضی از اساتید دانشكده منتظری می دونم چون اساتیدی که برای دروس تخصصی ( مخصوصا درس ذخیره و بازیابی و ساختمان داده ها ) داشتم واقعا استاد بودند، شاید باور نکنید هر بار که درس ذخیره و بازیابی رو می خوندم برای 6 فصل اول فقط 2 ساعت وقت میذاشتم و همه فرمول ها رو بدون مرور بلد بودم و این رو فقط به خاطر خوب درس دادن استادم می دونم.

 

برنامه ريزيت واسه درس خوندن تو كنكور به چه شيوه اي بود و چه برنامه اي رو به بچه ها پيشنهاد ميكني ؟

تقریبا از نیمه اسفند 86 به کمک خدا درس خوندنو به صورت جدی شروع کرم، ابتدا کتابها رو به صورت سری و بعد با یک برنامه زمانبدی تستی تشریحی تا کنکور درس خوندم. به طور متوسط  در روز 7 ساعت درس می خوندم و به عقیده من زیاد خوندن مهم نیست خوب فهمیدن مهمه. برنامه ریزی من برا کنکور یه مقداری با برنامه ریزی دوستام فرق داشت. این طور بود که من حدود 2 ماه کتابها رو به صورت سری( serial ) می خوندم مثلا سیستم عامل که می خوندم تا کتاب تموم نمی شد کتاب دیگه رو نمیخوندم، ذهنمو فقط رو همین درس متمرکز می کردم، بعد از اینکه کتابها رو یک بار به صورت سری خوندم با یک برنامه ریزی زمانبدی شده که باید این بار کتابها رو با هم یعنی به صورت موازی می خوندم، به درس خوندن ادامه دادم. در ضمن این رو هم بگم که درس خوندمدر شبانه روز بیشتر 7 ساعت مفید نمیشد. ولی من این طور درس خوندن رو به همه پیشنهاد نمی کنم چون بعضی افراد بیشتر از 3،2 ساعت کهیک مطلب رو می خونند از درس خوندن خسته میشن و ممکنه به صورت جدی درس نخونند. در هر صورت به نظر من کسی که می خواد با یک برنامه ریزی درس بخونه بهترین کسی که میتونه براش برنامه ریزی کنه خودشه.

 

برای درس خوندن واسه كنكور، كتابخونه و مطالعه دست جمعي رو ترجيح ميدي( اصلا بهش اعتقاد داري) يا نه به صورت انفرادي واسه كنكور تلاش كردي ؟
من حتی یک ساعت نمی تونستم جایی به غیر از کتاب خونه درس بخونم. درس خوندن تو کتاب خونه خیلی مزیت داره یکی از مزیتهاش اینه که اگه یک مشکل درسی داشته باشی یکی هست که ازش بپرسی.حالا جدای از این مزیت ها خود فضای کتاب خونه باعث میشه که فرد، یه جورایی مجبور به درس خوندن بشه.

 

كسي بود كه مرجعت باشه و مشكلات درسيتو حل كنه ؟ مرجعت واسه رفع اشكال چي بود ؟

راستش من با یکی از دوستای دوران دبیرستانم که کاردانی شو از دانشکده زاهدان گرفته بود درس می خوندم، و چون من از اون زودتر شروع کرده بودم میشه گفت تنها بودم و هیچ کسی نبود که به سوالات من جواب بده. ولی شکر خدا ( تعریف از خود نباشه) پایه درسیم قوی بود و توی دروس تخصصی مشکل خاصی نداشتم و مشکلاتی هم که وجود داشت با کمی مطالعه بیشتر رفع می شد.

 

شما کدام موسسه، یا سری کتابها را پیشنهاد میکنید؟ واسه چه درسي از همه بيشتر وقت گذاشتي و رو چه درسي از همه مسلطتر بودي ؟
کتب آقای مقسمی برای کلیه دروس و البته کتب منبع برای دروس سیستم عامل ( کتاب دکتر مهرداد فهیمی ) و ذخیره و بازیابی ( کتاب آقای رانکوهی ) . از همه بیشتر برای دروس تخصصی اصلی و مدار منطقی وقت گذاشتم و به نظر خودم به این 4 تا درس از همه بیشتر تسلط داشتم. خوب مسلما دروس تخصصی ، برنامه نویسی و ریاضی خیلی مهم هستند ولی من خودم متاسفانه در جلسه کنکور مدت زیادی از وقتم صرف  مدار منطقی شد و نتونستم حتی به سوالات ریاضی نگاه کنم
استفاده از کلاس کنکور و آزمون آزمایشی چقدر میتواند موثر باشد؟
کلاس کنکور فقط داوطلبان رو ضعیف میکنه، چون این موسسات داوطلبان رو محدود به یک سری جزوه می کنند و از داخل همین جزوات آزمون می گیرند و داوطلبان با دیدن رتبه های خوب ( کاذب) خودشون دنبال منابع دیگه نمیرند.

 

ميشه بيشتر توضيح بدي ؟ به نظر خودت فكر نميكني اين كلاسها به بچه ها كمكميكنه كه يه مرجعي واسه حل مشكل داشته باشند ؟ در مورد آزمونهاي آزمايشياصلا اين آزمونها رو محك مناسب واسه كنكور ميدوني يا نه ؟

من اصلا به کلاس کنکور و آزمون آزمایشی اعتقادی ندارم و منظورم از این که گفتم کلاس کنکور بچه ها رو محدود میکنه این نیست که اساتید این کلاس ها به بچه ها توصیه می کنند که کتاب دیگه ای رو مطالعه نکنند این محدود کردن بچه ها به صورت نا محسوس اعمال میشه بذارید بیشتر توضیح بدم این کلاس ها برای بچه های ضعیف بسیار مفید، اما برای بچه هایی که پایه علمی اونا قویه بسیار مضر، چرا؟ چون سطح کلاس ها متوسط است و داوطلبی که پایه علمی قویی داره زود مطالبو میفهمه و فکر میکنه سوالات کنکور از همین مطالب ساده طرح میشه و بعد از اینکه تراز و رتبهخودشو توی آزمون های این موسسه میبینه فکر میکنه که برای کنکور آماده ست و به خودش زحمت نمیده بره دنبال منابع و مطالب سخت تر.
درصدهایی که در کارنامه تان ثبت شده بیانگر چه اعدادی است؟

معارف ( 66/36 )، ادبیات( 33/63 )، زبان خارجه( 30) ریاضی و آمار ( سفید ) زبان تخصصی ( 66/36 )، مدار منطقی( 77/77 )، برنامه سازی( 22/42 )، دروس تخصصی نرم افزار( 22/72 )

سطح سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی 87 را چگونه ارزیابی میکنید؟
نسبت به پارسال منطقی تر و ساده تر بود.

پس از خارج شدن از جلسه کنکور چقدر به موفقیتتان امید داشتید؟
من وقتی از جلسه کنکور بیرون امدم یه حس خوب و رضایت از خودم داشتم و وقتی که کلید کنکور منتشر شد مطمئن شدم که رتبم تک رقمی میشه

چه عواملی در موفقیتتان تاثیرگذارتر بود؟
در درجه اول اساتید دروس تخصصی دوره کاردانی  بعد خانواده و دوستانم.

 

بنظرت سنجش كنكور به شيوه فعلي مناسبه يا نه يه جور بي عدالتي ؟ آيا اينشيوه سنجش واقعا قابليتهايه افراد رو به نمايش ميذاره يا فقط باعث ايجاديه جور تلاش كاذب و زودگذر ميشه ؟
نه منصفانه نیست به نظر من شیوه فعلی سنجش فقط نیمی از سنجش واقعی داوطلبان استنصف دیگه سنجشباید با در نظر گرفتن معدل و البته محل تحصیل داوطلب در دوره کاردانی باشه. اگه این کار انجام بشه خود به خود باعث این میشه که دانشجویان در دوره کاردانی تلاش بیشتری بکنند.

 

از گذشته آرزویتان درس خواندن در کدام دانشگاه بوده؟
جای خاصی رو مد نظر ندارم اما دوست دارم دوره کارشناسی ارشد رو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بگذرونم.

 

شما دانشگاه رجايي رو واسه ادامه تحصيل انتخاب كردي . چقدر اعتقاد داريكه يه دانشگاه خوب ميتونه كمك كنه تا مثله كنكور دوره كارشناسي واسه كنكورارشد هم موفق باشي ؟
خوب مسلما یک دانشگاه خوب بی تاثیر نیست، رابطه دانشگاه با اساتید یک رابطه مستقیمه، یک دانشگاه وقتی خوب شناخته میشه که خروجی اون دانشگاه خوب باشه و خروجی یک دانشگاه وقتی خوبه که اساتید خوب داشته باشه. پس اگه دانشگاهی خوب باشه مسلما تاثیر بسزایی در موفقیت دانشجو میذاره.

 

اين روزها از بعضي ها ميشنوم كه ميگن ما هدفمون فقط گرفتن مدركه ؟ نظر تودر اين مورد چيه هدف تو از درس خوندن چيه ؟ اصلا اين هدف ميتونه يه سيبلمناسب واسه رسيدن به يه آينده روشن باشه و بتونه كمك كنه كه با موفقيت يهمقطعي رو پشت سر بذاري ؟
منم این حرفها رو شنیدم این طرز فکر درستی نیست ولی این طرز فکر از کجا بوجود امده؟ از اینجا بوجود آمده که متاسفانه در ایران به سواد افراد نگاه نمی کنند،توجهی ندارند که طرف از کجا مدرکشو گرفته، حالا در جایی که به سواد افراد توجهی نشه خود به خود این طرز فکر به وجود میاد، جوونی که می خواد ادامه تحصیل بده به خودش میگه چرا زحمت الکی بکشم، چرا زحمت بکشم که کسی بهش بها نده، و خود به خود به این سمت میره که فقط یک مدرک بگیرم بسه. هدف من از درس خوندن این نیست که فقطیک مدرک بگیرم، من دوست دارم یک آدم متفاوت باشم یک کار متفاوت انجام بدم خلاصه دوست دارم رشد کنم.

 

آیا در حال حاضر خودتان را فرد موفقی میدانید؟
سوال سختیه در زمینه درس شاید اما در مورد مسائل دیگه تردید دارم

 

توصيت به بچه هايي كه موفق شدن كنكور رو با موفقيت پشت سر بذارن چيه ؟ توصيت به بچه هايي كه نتونستن موفق باشن چيه ؟
من خیلی کوچکتر از این حرفهام که خواسته باشم به کسی توصیه ای کنم، اما اونایی که تو کنکور موفق نشدن ناراحت نباشن اگه دوباره تلاش کنند حتما موفق میشن، من خودم پارسال کنکور دادم، رتبم 2183 شد و غیر انتفاعی مشهد قبول شدم ولی چون میخواستم یه جای خوب قبول بشم، نرفتم و یک سال دیگه خوندم و موفق شدم. و به اونایی که تو کنکور موفق شدن توصیه ام اینه که به این کارشناسی اکتفا نکنند .

 

و کلام آخر، چه برنامه ایی برای آینده تان دارید؟
فعلا که فقط به ادامه تحصیل فکر می کنم و دوست دارم  به مدارج بالای علمی دست پیدا کنم.

 

در آخر دوست دارم نظرتو در مورد كارشناسي – بچه هاي كارشناسي و اين كه كارشناسي در آينده چجوري باشه ميخوام بدونم ؟

5 ماه قبل از کنکور با این سایت که بسیار برام مفید بود آشنا شدم. کارشناسی که حرف نداره بچه های کارشناسی هم که خیلی گل اند ولی باید کم کم خودشو به کارشناسی ارشد تبدیل کنه یا بهتر اینه که کارشناسی ارشد رو بهش اضافه کنه. این جوری خیلی خوب میشه.

 

Check Also

رتبه و محل قبولی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳

جهت راهنمایی بیشتر شما عزیزان ، لیست تعدادی از رتبه های برتر ارشد سراسری سال …

۳۲ comments

  1. دست خوش. ایول

  2. اطلاعاتی درباره جامع علمی و کاربردی می خواهم(سخت افزار و نرم افزار)کارشناسی

  3. اسماعیل حسین پور

    سلام دوست عزیز
    موفق و موئی باشید
    من کاردانی کامپیوتر دارم از دانشگاه آزاد گرمسار میخاستم ببینم دفترچه کاردانی به کارشناسی کی میاد من شرکت کنم .

  4. با سلام …من در زمانی که به کمک بچه های سایت نیاز داشتم .. هر چی سعی کردم یه نام کاربری درست کنم (چند بار سعی کردن با email های متفاوت ) ولی هیچ لینک فعال سازی برای من نیومد …
    لطفا رسیدگی کنید

  5. با سلام خدمت مدیر محترم سایت.
    به خاطره تمامی کارهایی که تو این سایت انجام میشه ازتون ممنونم.
    سایتتون واقعا” عالیه.
    من خودم شخصا” از این سایت استفاده ء زیادی کردم امیدوارم این سایت روز به روز پیشرفت کنه.
    با تشکر از مدیریت محترم سایت کارشناسی.
    بای.

  6. با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای این دوست عزیز
    منم امسال مجاز شدم اما رتبه ام جالب نبود یعنی اگه به روش حسن جان درس بخونیم میشه امیدوار بود؟ بعد نظرشو درباره کنکورهای آزمایشی قبول ندارم چون این آزمونها میتونه واسه آدم حالت یه محرکو داشته باشه
    در هر صورت بهش خیلی تبریک میگم

  7. بسمه تعالی
    با عرض سلام و احترام خدمت تمامی دوستان :
    بنده جا داره چند نکته رو خدمت همه ی دوستان عرض کنم .
    بهتره ابتدا خودمو معرفی کنم ، بنده توکلی هستم دانشجوی ترم هفتم دانشگاه شریف رشته ی کامپیوتر ( نرم افزار ) .
    می خواستم به دوستان عزیزی که قصد ادامه دارند در مقطع ارشد عرض کنم که دوستان گل من ریاضیات فکر می کنم در مقطع شما کاردانی به کارشناسی نقش زیادی رو نداشته در حالی که در ارشد ریاضیات بسیار مهمه و ضریب 2 داره سعی کنید شما دوستان که فکر می کنم بیشتر فنی حرفه ای هستید ریاضیاتتون رو خیلی قوی کنید .
    رقبای ارشد رو دست کم نگیرید من سوالات کنکور شما رو بررسی کردم انصافا آسان بودند مزاح نمی کنم اگر دروس تخصصی شما را من می زدم بالای 95 % می زدم و ریاضیات بالای 90 % ولی اونچه مهمه اینه که سوالات مقطع ارشد بسیار سطحی بالاتردارند نسبت به ک 2 ک .
    شما برید سوالات سیستم عامل ارشد سال های اخیر رو نگاه کنید پی به این نکته می برید .
    و همچنین رقباتون که از تاپ ترین دانشگاه های ایران اند مثل : شریف ، امیرکبیر ، صنعتی اصفهان ، خواجه نصیر ، فردوسی و….. دست کم نگیرید …
    پس سعی کنید این دوسال مونده رو خوب بخونید ، خوب تلاش کنید تا موفق بشید .
    همچنین دوستانی که در تهران هستند حتما از موسساتی نظیر پارسه و
    ماهان استفاده کنند که بسیار می تونه موثر واقع بشه .
    ونکته بعد توجه کنید پذیرش در ارشد بسیار کمتره نسبت به ک 2 ک زیرا که کلا 300 نفر بیشتر پذیرش ندارند و اگه بچه پولدار نیستید به فکر شبانه نباشید که ترمی یک و ششصد در می آد ( همین دانشگاه خودمون ) .
    خلاصه کلام اینکه موفق و سربلند باشید .
    من گاه گاهی به این سایت سر می زنم ، سایته خوبیه ان شاالله مدیر سایت که فکر کنم دانشجوی مشهده بتونه مطالب ارشد هم در این سایت بیاره .
    ومن الله توفیق و علیه التکلان
    التماس دعا .

  8. mer30 .jeddan daste goletun dard nakone

  9. ابتدا سلام و خسته نباشي خدمت دوست و برادر عزيزم “مدير سايت”

    وتشكر تشكر تشكر وسلام خدمت دوست گرامي آقاي ” ميثم توكلي ” كه لطف

    كردن وقت گزاشتن ودلسوزانه ما را راهنمايي كردن .

    آقا ميثم هر كجا كه هستي خوش خرم شاد باشي .

    آقا ميثم عزيز اگر مي شود ايميل خودتان را در اختيار بچه هاي سايت بگزاريد

    يا اگر برايتان مقدور نيست به ايميل من بفرستيد.

    از مسئول سايت در خواست ميكنم اگر مي شود آدرس ايميل چند نفر برتر كنكور

    را در سايت براي پرسيدن بعضي از سوالات تخصصي در اختيار همگان بگزارد .

  10. با سلام
    میخواستم ازتون یه راهنمای بگیرم!
    با توجه به اینکه شاغلم فرصتی برای این ندارم که امسال خودمو برای کنکور کارشناسی آماده کنم و این برام یه مشکل بزرگی شده میخواستم ازتون خواهش کنم که یه کمکی در رابطه با معرفی منابع بهتر یا کتابهایی که میتونن مفید باشن به من معرفی کنید
    خیلی ممنونم

  11. محسن:

    با سلام …من در زمانی که به کمک بچه های سایت نیاز داشتم .. هر چی سعی کردم یه نام کاربری درست کنم (چند بار سعی کردن با email های متفاوت ) ولی هیچ لینک فعال سازی برای من نیومد …
    لطفا رسیدگی کنید

    ارسال شده در 10 مهر 1387 18:56

    واي حرف دل من را زدي لطفا لطفا لطفا رسيدگي كنيد

  12. دوست عزیز که در مورد ارشد اضهار نظر کردی من هم با شما در مورد تاثیر دروس ریاضی در کنکور ارشد موافقم اما در مورد اینکه کنکور رو میتونستی بالای 90 بزنی میخوام بگم که یه خیال واهی کردی چون منم همون اول فکر میکردم که بالایه 90 زدم اما عزیز من شرایط کنکور با شرایط خارج از کنکور که فارغ از هر مسئله نشستی و به سئوالات جواب میدی فرق میکنه . در مورد مطلب دیگه هم باید بگم درسته که بچه هایه که با کارشناسی پیوسته میان در کنکور ارشد با بقیه رقابت میکنن ریاضیشون قویه اما مطمئنم که از نظر دروس تخصصی جلو بچه هایه کارشناسی ناپیوسته کم میارن باور نمیکنی اینو بهت قول میدم . میتونی سال آینده به همین سایت سر بزنی و از نتایج جویا بشی . حداقل در مورد من یکی اینطوریه .

  13. salam ,man mehdi hastam rotbe 1700 ovordam va daneshgah alom fonon ghabol shodam .
    agha chera tabiz ghael mishid ,esme maro nanevishtidameton garm esme manam hatman benevisid bezarid to site ,bacheha bebinan hal konan

  14. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت
    میخواستم بدونم ایا این مسئله که می خوان دانشگاه زنجان رو از لیست دانشگاه های کاردنی به کارشناسی بردارن صحت داره یا نه؟
    در ضمن خیلی سایت خوبی دارین واقعا به من کمک می کنه

  15. سلام
    آيا خوندن كتاب هاي مدرسان شريف براي كنكور كارشناسي كافيه؟

  16. من هر چه سعی کردم نتوانستم وارد تالار گفتما ن شوم راهنمایی جهت ثبت نام خیلی گنگ بود ضمنا من قصد طراحی سایت خودم را دارم و اگر امکان دارد می خواستم با طراح سایت شما صحبت کنم

  17. پروانه عزتی

    با سلام و ادب
    من قبل از عید 88 تقریبا یک دور برای علمی کاربردی خوندم (از شهرستان قبول شدم نرفتم) اگه بخوام از الان که هفتم هستش می تونم از دولتی قبول بشم منو بیشتر راهنمایی بکنید. ممنون

  18. فريده اصلاني

    سايت خوبي است كه پيدا كردم نياز شديدي به قبولي در كنكور كارداني به كارشناسي دارم لطفا كمكم كنيد موفق شوم

  19. فريده اصلاني

    دوست ندارم اسمم روي سايت باشه لطفا اگر ميتونيد بصورت مستعار پيغامم روي سايت برود
    در مورد سوالم هم راجع به موفقيت بيشتر راهنماييم كنيد متشكرم

  20. با سلام خدم تمامی دوستان
    من دانشجوی کاردانی هستم و به بچه های کاردانی میگم که امیدتون رو از دست ندید بچه های کارشناسی پیوسته چیز زیادی از ما بلد نیستن اگه باور نمیکنی برو یه سوال پیشه پا افتاده از ویژوال بپرس ببین چطور ضعیف هستن.
    با تشکر

  21. سلام
    اول از راهنماییهاتون ممنونم.کمک بزرگی می کنید. یه سوال داشتم.من رتبم در آزمون کاردانی به کارشناسی 542 شده. می تونم به شبانه تهران امیدوار باشم ؟حتی نیمه ی دومشم می زنم .
    ———–
    مدیر سایت : بله

  22. با سلام وخسته نباشید.
    می خواستم بدونم فرق اساسی بین مدرک کارشناسی علمی کاربردی با غیر انتفاعی کارشناسی در چیست؟
    آیا در گذراندن تعدادواحدهای دروس؟
    آیامدرک غیر اتفاعی معتبر تر است؟
    شهریه آنها چگونه است؟…
    با تشکر فراوان!
    ———–
    مدیر سایت : هیچ فرقی ندارند، چه از لحاظ مدرک و چه از لحاظ شهریه

  23. سلام
    لطفأ درجه اعتبار بین مدرک کارشناسی غیرانتفاعی و علمی کاربردی و آزاد را بفرمایید.
    ———–
    مدیر سایت : درجه بندی نمیشه کرد، بستگی به سطح اون دانشگاه داره

  24. خیلی جالبه طرف میگه من پارسال قبول شدم غیر انتفاعی مشهد نرفتم امسال رتبه یک دارم میخوام برم رجایی
    فکر کنم حتی کامپایلر بیسیکم پیغام خطا بده هه هه !!
    یکی از قوانین کنکوره دولتی اینه که اگه یه سال مجاز شی و نری دو سال از کنکور محرومی من خودم تا پارسال محروم بود

  25. سلام من ترم اول كارداني رشته كامپيوتر هستم عاشق تهران و دانشگاهاي تهرانم من تا به حال به خاطر مشكلاتم نتونستم درس بخونم اما بايد اول شم و تهران را انتخاب كنم از شما دوستان كمك ميخوام برنامه درس خواندنمو چه جوري تنظيم كنم لطفا كمكم كنيد

  26. غزل خانم تخصصی حدود 60 بزنی و ریاضی هم 40 وفیزیک و شیمی هم 70 مطمئنا راهی تهران می شی

  27. در فرصت مناسب میام و به سوالات دوستان جواب میدم.من دانشجوی دانشگاه شمال آملم.هر کی در مورد کاردانی و کارشناسی سوال داره میتونه بپرسه.yusof.bakhshy@gmail.com

  28. کبری قهرمانی

    لطفا با نفرات برتر کارشناسی ارشد رشته مدیریت IT هم مصاحبه کنید و از نحوه انتخاب مراجع درسی هم ازشون سوال کنید .

  29. سلام
    من همون رتبه یک بالا هستم
    الان ترم 4 کارشناسی ناپیوسته هستم. دارم واسه کنکور ارشد آی تی میخونم به مقصد شریف. لطفا واسم دعا کنید.
    askari88@gmail.com

  30. من ارشد it
    میخوتم در خدمت دوستان هستم
    anmit2011@yahoo.com

  31. با سلام ، تجربه را تجربه کردن خطاست
    من دو سال متوالی تو کنکور ک2ک شرکت کردم (سال 89 و 90 ) سال 89 رتبه ام 3945 شد و سال 90 با کمی تلاش تونستم رتبه ی325 رو بدست بیارم ، و غیر انتفاعی زنجان قبول شدم این در حالیه که من پارسال هم غیر انتفاعی زنجان قبول شدم ولی نرفتم به امید اینکه سال بعدش دانشگاه بهتری قبول شم ، وقتی اسامی دانشگاه های پذیرنده (دفترچه شماره 2 ) اومد یک سال از عمرمو از دست رفته دیدم و تجربه به من نشان داد که در ایران هیچ تعهد و اهمیتی به کنکور کاردانی به کارشناسی نمی دهند و کسانی که می خواهند در این کنکور در دانشگاه خوبی قبول شن باید یا سهمیه داشته باشن و یا کاملا از خودشون و توانایی شون مطمئن باشن .
    پیروز سربلند باشید .

  32. سلام آقاي حسن عسكري به شما تبريك مي گوييم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *