زمان اعلام نتایج بورسیه های تحصیلی

سرپرست وزارت علوم با بیان اینکه پرونده ۳ هزار و ۷۰۰ بورسیه در کمیته بورس بررسی شده است، گفت: نتیجه این بورسیه‌ها تا هفته آینده اعلام می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ، محمد‌علی نجفی سرپرست وزارت علوم در حاشیه مراسم امضای موافقت‌نامه همکاری بین وزارت علوم و وزارت نفت در جمع خبرنگاران گفت: وزارت علوم دو سیاست جدید دارد که یکی از آنها ماموریت‌گرا کردن دانشگاه‌ها و دیگری پیروی از یک الگوی واحد در بخش پژوهش است که این توافقنامه در همین راستا انجام شده است.

وی در رابطه با ایجاد نشاط در دانشگاه‌ها نیز گفت: وجود فضای آزاد‌اندیشی و نقادی برای دانشجو و استاد به صورتی که سخن خود را آزادانه بیان کنند نکات مثبت را ارائه دهند و ضعف‌ها را بگویند و همچنین برای ضعف‌ها راه‌حل ارائه کنند، سبب ایجاد فضای نشاط می‌شود.

سرپرست وزارت علوم با اشاره به توسعه کرسی‌های آزاد‌اندیشی گفت: برنامه‌هایی برای تحول این کرسی‌ها داریم تا از نظر‌های مختلف مانند افراد دعوت شده به کرسی‌ها دچار تحول شود. که فکر می‌کنم امسال تحولاتی در این زمینه ایجاد شود.

 

Check Also

نتایج چند برابر ظرفیت بورسیه – آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۹۴

جهت مشاهده نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه یا دارای …

۲ comments

  1. با سلام،بنده دانشجوی دانشگاه ازاد ترم سوم در مقطع کارشناسی ناپیوسته هستم و معدلم ۱۹/۲۰صدم است.میخواستم بپرسم شرایط و زمان ثبت نام در بورسیه ها کیه؟من چطور باید باخبر بشم؟
    با تشکـر…

  2. در ضمن رشته ی تحصیلی بنده حسابداری هست.لطفا بهم جواب بدین.ممنونم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *