بررسی واحدهای بی کیفیت دانشگاه پیام نور

واحدهای بی کیفیت و یا به عبارت دیگر زیان ده دانشگاه پیام نور چندی است که مورد توجه مسئولان آموزش عالی قرار گرفته است برای گرفتن آخرین وضعیت بررسی این واحدها با ۲ مسئول گفتگو کردیم.

دکتر سید حسین حسینی – مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی در این زمینه گفت: معاون آموزشی دانشگاه پیام نور مرجع رسیدگی به این مساله است و اکنون با اجرای طرح آمایش در دانشگاه پیام نور این مساله نیز درحال بررسی است.

وی ادامه داد: بعد از اجرای آمایش دانشگاه پیام نور در این خصوص نیز تصمیم گیری صورت گرفته و نتیجه به دفتر گسترش وزارت علوم اعلام می شود.

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی افزود: در حال حاضر دانشگاه پیام نور گزارشی دراین رابطه به دفتر گسترش ارایه نداده است.

دکتر محمد علی کریمی – معاون آموزشی دانشگاه پیام نور نیز در این رابطه گفت: درحال حاضر طرح آمایش دانشگاه پیام نور درحال انجام است و تا پایان سال می توانیم نتیجه این آمایش را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: دراین طرح مراکز، واحدها، رشته ها درآمد از شهریه و تمام مسایل مربوط به دانشگاه پیام نور بررسی می شود و بررسی واحدهایی که زیان ده نیز باشند در پوشش همین طرح آمایش انجام شده و جدا از آن نیست .

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کیفی است و با این وجود ما از این وضعیت راضی نیستیم و با انجام آمایش پیام نور درصدد هستیم این دانشگاه کیفی تر شود.

وی افزود: بنابراین در این طرح محتوای آموزشی، کتب آموزشی، هرم هیات علمی، وضعیت واحدهای دانشگاه پیام نور همه و همه بررسی می شود و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم برآوردی از فعالیت های انجام شده ارایه دهیم.

Check Also

درخواست انتقالی و مهمان برای ترم بهمن دانشگاه علمی کاربردی

زمان بندی میهمان و انتقال دانشجویان برای بهمن ۹۳ دانشگاه جامع علمی- کاربردی از روز …

One comment

  1. تا وقتی کیفیت رو توی درآمد و میزان پول دریافتی از دانشجوها ببینید وضعیتتون همینه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *