آخرین خبر ها
معرفی دانشگاه غیر انفاعی دانشوران تبریز

این معرفی، توسط یکی دانشجویان این موسسه و اعضای سایت کارشناسی نوشته شده است.

 

موسسه دانشوران آرياي تبريز در سال 1383 تاسیس شد و تا امروز در 4 رشته پذيرش ميكنه ( كامپيوتر – آمار – مترجمي زبان – رياضي ) هم كارداني و هم كارشناسي ناپيوسته و 3رشته كارشناسي ارشد كه همشون مربوط به رياضي هست.
از نظرم امكانات این موسسه نسبت به موسسه سراج خوب، و  نسبت به نبي اكرم عقب هست.  اول كه وارد ميشين سر در موسسه نوشته دانشگاه دانشوران تبريز! بعد كه وارد ميشين به حياط موسسه ميبينين تمام دانشجوها دور حياط نشستن. این موسسه داراي 2 ساختمان هست كه يكيش اگه دست بزني روی سرت خراب میشه ! و  يكيش هم كه تازه هست اونم خواهد ريخت چون تمام كلاسها و ديوارهاش ترك خورده …  این ساختمون جدیده داراي 11 كلاس هست كه 2 تاش مجهز به ويديو پروژكتورو داراي كارگاه كامپيوتر با حدود 15 تا كامپيترهست.  همچنین كارگاه معماري ( اصلا نميشه اسمشو گذاشت كارگاه )

 

 

اين موسسه داراي سلف سرويس نمي باشد  وغذا رو از بیرون میخرند و ميدن به دستت بعد ميگن هر كجا دوست داري برو بخور …  تو حياط  تو كوچه  تو توالت به ما اصلا مربوط نيست!!!
رئيس این موسسه آقاي دكتر رحيمي هست ( فقط دعا كنين كارتون به اون نكشه يا كاري بااون نداشته باشين )
رئيس هيئتموسسان موسسه دكتر دهقان که  باهاش اصلا برخوردی نداشتم، فقط يه بار كارم بهشافتاد، گفتم وضع اينجا خوب نيست و  بعضي استادها خوب نيستن، گفت از وقتيشما اومدين اينطوري شد!
خوبگل سر سبد موسسه آقاي دكتر آياز عيسي زاده و يكي از اعضاي موسسان موسسه.فقط توی  يك كلمه هركي با اين درس برميداره خدا به دادش برسه!  بايد باهاش کلاس بردارید تاببينين چي هست و كي هست. در مورد سطح علمي هيچ فرقي اين موسسه با سايرموسسات نداره هر 3 موسسه موجود در  تبريز سطح علميشون يكي هست فقط موسسه ما و نبي اكرم استاد دكتر زياد داره. مسئول كارگاه آقاي عيسي زاده كه يكي از بهترين افراد و كاركنان اونجا هست.خداييش 1 دفعه پرخاشگري يا ازش جواب نه نشنيدم و هرچي از دستش بياد برايدانشجويان ميكنه… ايشون برادر زاده دكتر عيسي زاده هستن. يادم رفت بگم موسسه داراي كتابخانه هست كه به نظرم بد نیست و كتابهاي خوبي دارهو از نظر وسعت نسبت به تعداد دانشجوها ميباشد. مسئول كتابخانه تا اونجاكه من باخبر شدم خواهرزاده دكتر عيسي زاده هست!
مسئول آموزش آقايمهندس مهرورز كه بعضي وقتها به درد بخور هست و بعضي وقتها از پشت چنان بهدانشجو خنجر ميزنه كه نگو. البته در آموزش 3 نفر ديگه هم هستند كه اسم هيچ كدومرو  نميدونم و باهاشون زياد برخورد نكردم.  اين آقاي مهرورز ما بيشتر وقتها توحياط دانشگاه يا با دانشجو حرف ميزنه يا با نگهبان ها گپ ميزنه يا بيروناز دانشگاه در يك دست موبايل و در دست ديگر سيگار به اين طرف و  اون طرفميره … مسئول امور دانشجويي يا همونی که ما بهش ميگيم ژتون فروش!آقاي تبريزي هست و  از آدمهاي … كه من اصلا ازش خوشم نمياد و بيشتر بهكفشهاي ميرضا نوروزش مشهور هست.  بيشتر از اين در مورد اين شخص حرف نميزنم. مزيت دانشگاه آقاي دكتر عيسي زاده هست كه باعث شده تقريبا مانسبت به دو موسسه ديگر بهتر باشیم. چون آقاي عيسي زاده  عضو هيئت علمي دانشگاهتبريز هست و  تقريبا همه كاره گروه كامپيوتر دانشگاه تبريز ، به خاطرهمين بيشتر استادهاي ما دكتر هستن و نسبت به موسسات ديگر، استاد دكتر زياد وكلا همشون استادهاي دانشگاه تبريز هستند كه فقط به خاطر دكتر عيسي زادهميان به موسسه ما.  تقريبا استادهاي ما نسبت به 2 موسسه ديگه خوبن اونم ميگمنسبتا چون تقريبا همشون در 1 سطح هستند.
مزيت ديگر موسسه ما هم اينه که اگه تو كف آقاي عيسي زاده بري حله چون ايشون دانشجوهايي كه براي دوره دكترا و دوره كارشناسي ارشد، بدون كنكور وارد دانشگاهتبريز میشند رو تائيد ميكنه.  يعني اگه کسی خوب درس خون هست و ميخواد با كمك معدل بهدوره كارشناسي ارشد دانشگاه تبريز وارد بشه فكر كنم بهترين جا موسسه ماهست. البته فكر ميكنم نه حتما چون ممكنه موسسه نبي اكرم از مال ما بهتر باشه.

حالا اومديم سر اصل مطلب چون اين ساختمانی كه شما ديدين اجاره اي هست و ظاهرا قراره ما رو بیرون کنند … يكي ميگه ميره به ارم يا باغميشه يا ميره  پشتدانشگاه پيام نور الان هم خبر جديد و به روز ميگن ميره ميرداماد. البتهآخرين خبر رسيده اينه كه موسسه وضعش خوب نيست اين ترم ممكنه به همه مرخصيبدن و بگن حالا برين ببينيم چي به سرمون مياد ! خوب ما هم يه پيشنهاد ميديمبراشون ميگیم ما 600 هزار تومان بديم شما مدرك مارو بدين ديگه ترم 3 و 4نخونيم !!! خدا اين ترم مارو به خير كنه يكي هم ميگه ممكنه شما رو 1 ترم بينموسسات تبريز پخش كنن بعد دوباره اگه جايي پيدا كرديم شما برمیگردید دوباره به موسسه خودتون.

 

chobin
23:16 ~ 9 جولای 2009

مطالبتون خیلی جالب بود.
اگر بشه، من هم می خوام در مورد دانشکده فنی و مهندسی علی آباد کتول توضیح بدهم . چون امسال برای اولین بار، کارشناسی ناپیوسته می گیره!
تا بعد.

نرگس.ش
10:16 ~ 10 جولای 2009

درود بر شما….
عالی بود یعنی اطلاعات کامل بود ولی باید گفت موسسه های اموزش عالی و آموزشکده ها و کلا هر چی که مربوط به بچه های فنی میشه وضعیت اسفناکی داره از هر لحاظ مخصوصا ساختمونایی که بهشون اختصاص میدن…حیف وقتشو ندارم وگرنه حتما از موسسه آموزش عالی جابر بن حیان رشت(دارای 5 کلاس و با تدریس استادای دانشگاه آزاد ) اطلاعاتی رو جمع آوری می کردم….

نرگس
15:42 ~ 12 جولای 2009

سلام آقای پیمان عزیز مرسی از زحماتتون
اگه میشه رتبه یا تراز دانشگاهها رو هم بذارید ممنون مبیشم

nasim
17:44 ~ 12 جولای 2009

torokhoda ye khabari az in takmil zarfiyata bedin….mordim az in hame delshore

taha
09:23 ~ 13 جولای 2009

سلام دوست عزیز
نظرتون درباره تبادل لینک چیه؟ اگه موافق هستید لطفا با مشخصات زیر لینک کنید و بعد خبر بدید تا با چه مشخصاتی وب زیبای شما رو لینک کنیم. موفق باشید.

دانلود رایگان کتابهای کامپیوتری
http://www.abonan.persianblog.ir

desert.blossoms
05:52 ~ 15 جولای 2009

سلام تو رو خدا میبینید شب میخوابن صبح پا میشن سهمیه ی این نظریا رو زیاد میکنن اون وقت واسه بچه های فنی بوجه ندارن

رئیسی
21:57 ~ 16 جولای 2009

دانشگاه فقط دانشگاه آفرینش بروجرد، به همه چی شبیه جز دانشگاه، بیشتر شبیه انبار آذوقست تا محل تدریس

جرقه
20:29 ~ 23 جولای 2009

desert.blossoms:

سلام تو رو خدا میبینید شب میخوابن صبح پا میشن سهمیه ی این نظریا رو زیاد میکنن اون وقت واسه بچه های فنی بوجه ندارن

ارسال شده در 24 تیر 1388 05:52

ولی به نظر من شب می خوابیم صبح بیدار می شیم می بینیم سهمیه ایثارگران کم بود فرهنگیانو کارمندان دولتم اضافه شد ..تازه دانشگاه سراسری تهران توی کیش شعبه زده نوشته :این دانشگاه مانند تمام دانشگاهای دنیا بدون کنکور میباشد
منظورش اینه مایه داری بیا ثبت نام در غیر اینصورت برو بمیر!

javad
14:00 ~ 25 جولای 2009

سلام
از سایت زیبا و پر محتوای شما کماله تشکر را دارم
خدارو شکر من دانشگاه دولتی درس میخونم وگرنه معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظارم بود از خدا واسه تمام دانشجویان غیر انتفاعی صبر جمیل مسئلت می کنم
امیدوارم روز به روز در کارتون پیشرفت داشته باشید

وحید
17:58 ~ 26 جولای 2009

سلام
با تشکر از توضیحات شما درباره دانشگاه دانشوران

اینجانب دوره کاردانی کامپیوتر را در نبی اکرم خوانده ام و کارشناسی را سال گذشته از دانشوران قبول شده ام. لذا با توجه به همه مسایل هردو دانشگاه، در حالت کلی دانشوران را بهتر از نبی اکرم ارزیابی می کنم.
لذا از دانشجویانی که در نظر دارند در یکی از دانشگاه های غیرانتفاعی تبریز تحصیل کنند، بی شک دانشوران گزینه مناسبی می باشد. در درجه دوم نبی اکرم ولی از سراج اطلاعات زیادی ندارم.
با تشگر

رضا>>
22:36 ~ 11 آگوست 2009

اقا این پستا رو نزارید ادم از زندگی نامید میشه

حامد بشیرپور
11:04 ~ 16 آگوست 2009

کالج دانشوران هر چی هم نداشته باشه دکتر عیسی زاده رو داره و در ضمن مثل دانشگاه شریف LTEX میخونیم
به نظر من از شریف هم بهتر هست دلیل هم دارم مدرک هم دارم …….

المیرا
21:25 ~ 21 آگوست 2009

سلام دست مریزاد واقعا عالی بود ولی به هر حال اقای مهرورز شاید با ما باشه

Nasim
14:28 ~ 26 آگوست 2009

Salam.mikhastam bedonam khabgahe khaharan dare?

سیمین
13:08 ~ 27 آگوست 2009

می خواستم بدونم من با رتبه ی 5800 می تونم غیرانتفاعی دانشوران تبریز قبول شم؟خواهشا زود جواب بدین

مرتضی ذوالفقاری
09:38 ~ 10 سپتامبر 2009

لطفاً مبلغ شهریه امسال برای رشته کارشناسی بیمه را برایمان ارسال کنید.

سمیرا
18:06 ~ 9 فوریه 2010

من آدرس دقیق دانشگاهتونو می خوام،یه درس رو تو دانشگاه ما ندادن می خوام مهمان بگیرم دانشگاه شما.مرسی

یه بنده خدایی
14:20 ~ 24 فوریه 2010

من دانشجوی نبی اکرم هستم.شاید از لحاظ علمی و هیئت امنا از دانشوران سرتر باشه ولی از لحاظ احترام به دانشجو و جا و مکان و اینا من میگم صد رحمت به دانشوران.واقعا این غیرانتفاعی ها فقط شدن بلای جون دانشجو

فرهاد آذرسامیان
09:50 ~ 27 فوریه 2010

با سلام به تمام کارکنان زحمت کش مخصوصا علی آقای گل و استادان عزیز … دانشگاه دانشوران تبریز ، اینجانب کمال رضایت و تشکر را دارم این موسسه خاطرات خوب و دوستان خوب و استادان و کارکنان خوب را برایم زنده می کند

مهدی تقی زاده
22:16 ~ 30 آوریل 2010

من از دانشجوهای این موسسه بودم البته همه این مطالب درسته ولی از حق که نگذریم موسسه ما نسبت به خیلی موسسات دیگه بهتره

leila
12:27 ~ 30 می 2010

ما که خیری از این دانشگاه ندیدیم حالا یکم پول خرج کردن رفتن ساختمان جدید
ولی اگه اقای مهرورز نبودند کلاه هممون پس معرکه بود من همینجا ازشون تشکر می کنم

میلاد
09:43 ~ 12 ژوئن 2010

با چه رتبه ای در یکی از موسسات غیرانتفاعی تبریز می توان قبول شد؟

ح _ ر
16:32 ~ 24 ژوئن 2010

من دانشجوي دانشوران هستم
مي خواستم اخبار دست اولي ازين جاي مسلا دانشگاه بدم
در حال حاضر همون طور كه دوستمونم گفتن مارو بيرون كردن از دانشگاه
و فعلا هفته اي سه روز از محل دانشگاهه تربيت معلمو اجاره كردن ماهي 11 ميليون تومان
البته اينم بگم كه تربيت معلم تو گوشه شهر و ما بايد حد اقل يكي دو ساعت تو شهر بچرخيم تا برسيم
و تازه چون جا اجاره اي ما ترم تابستان هم نداريم
ازينا كه بگزريم يه نگهبانه عوضيم داره كه خدا نسيب گرگ بيابونم نكنه
در ضمن اينم بگ كه اين اقا نگهبانه با اكثر دخترا رابطه داره و حتي تونسته مسوله فتوكپي دانشگاهم بلند كنه
تازه اين ترم انتخاب واحدو اينترنتي كردن كه نا گفته نماند اين سايتم هر چي ميري ميگه اصلا وجود نداره
در پايان از خدا ميخام يه فكري به حال ما بيچاره ها بكني

سیامک
08:31 ~ 20 جولای 2010

با چه رتبه ای می توان در یکی از موسسه های غیر انتفاعی تبریز قبول شد یا درصدهای که باید زد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معصومه .ع
12:50 ~ 20 جولای 2010

با سلام خدمت همه بچه های کارشناسی دات کام
من دانشجوی کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر موسسه غیر انتفاعی آرادان هستم که سال پیش در کنکور کاردانی به کارشناسی با رتبه 4200 موفق شدم که در این مکان پذیرفته شم البته لازم به ذکره که این سایت به من خیلی کمک کرد.
منم مثل شما پارسال این موقع دغدغه ی اینو داشتم که آیا قبول میشم یا نه و بعد از کنکور تمام وقتم را در این سایت و سایتای دیگه صرف میکردم.
با خوندن نظرات شما دوستان لازم دیدم که چند نکته را بهتون بگم که امیدوارم بهتون کمک کنه

1)اول اینکه هر کس زحمت بکشه نتیجه زحماتش را میبینه البته توکل به خدا را فراموش نکنید

2)شما باید بیشتر تمرکزتون را روی کنکور ارشد بذارید چون تمامی این دانشگاه و موسسات سروته یه کرباسن بجز چندتاشون که دیگه امسال پذیرش ندارن!مهم اینه که شما مدرک کارشناسیتونو بگیرین تا بتونید در کنکور ارشد شرکت کنید

3)بعضی از دوستان شهریه موسسات غیر انتفاعی را خیلی بالا اعلام کردن ولی سقف شهریه 400 تومنه که در بعضی جاها 450 تومنه.که به نظر من این مبلغ برای گرفتن مدرک کارشناسی عددی نیست ،ودر مقایسه با دانشگاه آزاد که ترمی 1 میلیون تومنه خیلی به صرفه است.

4)منم مثل شما قبلا این فکرو میکردم که کسی موفقتره که دانشگاه بهتری درس بخونه ولی فراموش نکنید که 90 درصد قضیه به خود شما بستگی داره،چون سیلابس درسی توی همه دانشگاهها یکیه ،البته اینم قبول دارم که نحوه تدریس اساتید مهمه ولی اسم شما دانشجو و خودتون باید تلاش کنید.

5)میدونم تا کنکور چیزی نمونده ولی اینو به کسایی میگم که میخوان سال بعد کنکور بدن:کتابهای استاد مقسمی انتشارات گسترش علوم پایه خیلی خوبه ،البته شماهایی هم که امسال میخواین کنکور بدین حدود 7 روز وقت دارید تستاشو حتما بزنید خیلی بهتون کمک میکنه ،چون خودم برای کنکور این کتابارو خوندم وباورتون نمیشه همه تستا به نظرم آشنا بود ولی حیف که پارسال من سرجمع 1 ماه بیشتر این کتابارو نخوندم و نتیجه گرفتم واگه وقت بیشتری میذاشتم رتبه بهتری می آوردم

6) نکته آخر اینکه اصلا استرس نداشته باشید یا قبول میشین یا نمیشین بقیشو به دست خدا بسپارید حکمت خدا هرچی باشه همونه ،شاید صلاح عده ای باشه که قبول شن و اونایی هم که قبول نشدن صلاحشون در این بوده که قبول نشن
پارسال وقتی برای ثبت نام به این دانشگاه رفتم وقتی وارد دانشگاه شدم میخواستم انصراف بدم و اون روز ثبت نام نکردم وبه خونه برگشتم ولی خانواده به من گفتن که 2 سال بیشتر نیست و ثبت نام را کن خودمم که فکرامو کردم همین نظر را داشتم در نهایت رفتم و ثبت نام کردم و از این کارم خیلی خوشحالم چون با محیط دانشگاه خیلی اخت شدم و دوستان خوبی پیدا کردم مثل همیشه ،الانم که دارم تایپ میکنم 2 ترم دیگه درسم تموم میشه و 100درصد تلاشم را میخوام برای ارشد بذارم ،حکمت خدا این بوده که اینجا قبول شم و راضیم و خدا رو شکر میکنم.

در نظر بعدی خودم این دانشگاه (آرادان)را معرفی میکنم اگر دوست داشتید توی انتخاب شهراتون اینجارو انتخاب کنید

ببخشید خیلی پر حر فی کردم از همتون بخصوص آقا پیمان تشکر میکنم.

منتظر باشیییییییییییییید
یا علی…………………

مهنا
23:29 ~ 20 جولای 2010

با چه رتبه ای می تونم در موسسه غیر انتفاعی رشت قبول بشم؟؟؟؟ ممنون میشم اگه جواب بدین

علی
19:14 ~ 22 جولای 2010

آقا یا خانوم ح _ ر : من موندم شما چه طوری تونستی از اونجا قبول شی؟!! شما حتی بلد نیستی یه کلمه ی ساده رو درست بنویسی (مثلا رو که نوشتی مسلا!!—— می خوام رو نوشتی میخام!!! —- مسئول رو نوشتی مسول!!!) .
حوصله داشتم غلطهای دستوریت رو هم می گرفتم.
همون دانشوران هم واست زیاده

سید
18:13 ~ 23 جولای 2010

بچه ها بیانصافی نکنید انصافا دانشگاه خوبی داریم فضای بین
دخترپسرا عالیه از همه ی دانشگاهها هم سرتره.

حامد
14:13 ~ 29 آگوست 2010

سلام
اول اينكه بگم موسسه دانشوران تبريز كلاسهاش تو قطران برگزار ميشه دوما اگه امكان داره در مورد موسسه رشديه تبريز هم اطلاعاتي به ما بديد ممنون ميشم

Mr ICE
22:35 ~ 29 آگوست 2010

در مورد دانشوران بگم
این مطلب واسه پارسال هست که دوست عزیزم گذاشته
وضعیت دانشگاه از پارسال که ما اومدیم یکم بهتر شده خدارو شکر
سطح علمیش نسبتا خوبه

رابطه بین بچه هاش عالیه

بچه هاییم پیدا میشن که از لحاظ درسی رقابت کنن

بعضیا هم هستن که تا کمر تو تخته و استادن همیشه :))

ولی گذشته از مشکلات ساختمونی یه مشکل هم هست، اونم اینه که نمره گرفتن سخته

Mr ICE
22:36 ~ 29 آگوست 2010

در مورد دانشوران بگم
این مطلب واسه پارسال هست که دوست عزیزم گذاشته
وضعیت دانشگاه از پارسال که ما اومدیم یکم بهتر شده خدارو شکر
سطح علمیش نسبتا خوبه

رابطه بین بچه هاش عالیه

بچه هاییم پیدا میشن که از لحاظ درسی رقابت کنن

بعضیا هم هستن که تا کمر تو تخته و استادن همیشه :))

ولی گذشته از مشکلات ساختمونی یه مشکل هم هست، اونم اینه که نمره گرفتن سخته

november
12:24 ~ 30 آگوست 2010

سلام

بچه ها هرکی از دانشگاه های شیراز اطلاع داره که (کدوم بهتره و ساختمونش مرتب ) لطفا کامنت بزاره یا به ایمیلم طبق اولویت بفرست. مرسی

Lovelyduck999@yahoo.com

بهنام
17:18 ~ 5 سپتامبر 2010

من كه اونجا رو زدم..
ديگه بايد بريم اونجا ببينيم خدا چي مي خواد

روح الله
16:41 ~ 18 سپتامبر 2010

روح الله : من امسال با رتبه که آوردم دانشوران تبریز رشته نرم افزار قبول میشم میگن دانشگاه از جای قبلیش رفته و خیلی خوب شده اینم از شانش خوبه منه دانشوران سطح علمیش از سراج خیلی بالاتره انشاالله دوستای خوبی پیدا کنم 89/6/27

میلاد
18:58 ~ 20 سپتامبر 2010

از اول بگم هر کی می خواد تو این موسسه درس بخونه تو رشته حسابداری باید اول با دو تا استاد تکلیفشو مشخص کنه یکی خانم غفاری و نیک نزاد بقیعش حله! عشق و حال

سپیده
12:14 ~ 24 سپتامبر 2010

سلام آقا پیمان ممنون از اطلاعاتتون
من دانشوران قبول شدم
یکی ازدوستام سراج قبول شده ومیگه سراج خیلی بهتر از دانشورانه
آیا شما هم تایید می کنید؟
از نظر ساختمان و اینا چطور؟
راستی بالاخره مکان دانشوران عوض شدیانه؟
اگه میشه زودتر جواب بدید
ممنون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سپیده
20:53 ~ 25 سپتامبر 2010

توروخدا جواب بدین آقا پیمان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واینکه میشه موسسه مو عوض کنم؟

mili.nine
12:05 ~ 1 اکتبر 2010

slam dostan man mikhastam bedonam ke chera site daneshgah baste ast zod javab bedin kar daram mersi milad az tabriz

محمد
14:56 ~ 25 اکتبر 2010

به تمام بچه ها خسته نباشید میگم یاعلی

نقی
12:11 ~ 1 نوامبر 2010

من از دانشوران تبریز قبول شدم چه موقع خودرا به دانشگاه معرفه می کنیم

رسول
13:59 ~ 1 نوامبر 2010

من غیرانتفاعی صبا ارومیه قبول شدم میخاستم انتقالی بگیرم تبریز میشه ؟

هاشم
13:13 ~ 2 نوامبر 2010

سلام دوستان من كارداني رو دانشوران بودم و كارشناسي رو سراج. در مورد محيط دو موسسه بايد بگم كه سراج كمي جلوتر. چه از نظر ساختمان و چه از نظر دانشجوهاش و اينكه رشته معماري دانشگاه سراج گل سر سبد برا آقايون. اساتيد (نرم افزار) دقيقا همون اساتيدين كه به دانشوران و نبي اكرم مي رن. برخورد مسئولين دانشگاه مثل دانشوران خيلي ناجوره ولي يك امتياز خيلي خوبي كه داره اينكه فرهاد پوررضا مدير گروه نرم افزار كه همه جوره با دانشجو كنار مي آد البته از نظر سطح علمي دانشوران نرم افزارش خيلي بهتر از سراج و نبي اكرم دليلش مي شه از قبولياي اين موسسه توي كنكور ارشد ديد اما سطح علمي سراج تو رشته هاي عمران، برق و معماري خيلي بيشتر از نبي اكرم و ساير موسسات غير انتفاعي كه دليلش مي شه در مسابقات كشوري مشاهده كرد كه خصوصا در معماري و عمران هميشه بين سه رتبه اول قرار مي گيرن و همجنين تعداد قبولي در ارشد. سراج دو ساختمان داره كه يكيش تو منجم. اين ساختمان دو سايت داره يكي برا استفاده از اينترنت و اون يكيم براي استفاده نرم افزاري و تخصصي كه خيلي سيستم هاي توپي داره. طبقه بالا خوابگاه پسرانه است. 7 تا كلاس داره . 2 كارگاه براي رشته برق داره و …. اما تو ساختمان ارك يه سايت داره كه هم اينترنتي هم نرم افزاري 11 تا كلاس داره. كناره ساختمان خوابگاه دخترانشه و…. چون حوصله نداشتم بقيشو تايپ نكردم. اما از دردسراش بايد بگم كه اگه نمره دانشجو به آموزش ارائه بشه ديگه تمومه به هيچ وجه قابل تغيير نيست. چون نگهباني به اسم دكتر نوروزي(معاونت آموزش) داره حتي اگه استاد نمره رو اشتباهي رد كرده باشه بازم نمره تغيير نمي كنه. تو اكثر رشته هاش خصوصا برق اگه كسي به فكر شب امتحان باشه (مثل اكثر دانشجويان ايراني) مطمئن باشه كه مشروط ميشه تعداد اخراجي هاي اين موسسه كاملا مشخصه كه رتبه اول تو منطقه داره. فكر كنم توضيحات كافي باشه. موفق باشيد.

شیرین
19:44 ~ 6 نوامبر 2010

من ترم اول پذیرفته شده موسسه دانشوران هستم وقتی برای ثبت نام وارد اونجا شدم بیشتر از دانشگاه شبیه یه جای مخروبه هستش یه صندلی همتو حیاط واسه نشستن ،وضع سرو یس بهداشتیش از دست شویی های دهستان بدتر هست

mozhi
17:35 ~ 9 نوامبر 2010

salam man daneshvaran qabul shodam avalin bar k umadam vase sabtenam xob az sarma xonam monjamed shode bud bayad eteraf konam mohitesh eftezahe ye xarabe!yedafe nagoftan chi lazeme 20 bar raftim omor mali bargashtim kesi k javabgo nist!!!!!! xoda kone avaz bashe ta bahman k miyai vagean nemihe goft daneshga dare vorodish k engar vared zendan mishi tabloosham k bemanad eeeeeeeeeee!saxtemunam k… badesham torki nemifahmam valy yad migiram

زهرا
15:40 ~ 17 نوامبر 2010

کلاسها کی شروع میشه؟

محسن نيك محضر
14:50 ~ 22 دسامبر 2010

اينجانب قبولي دانشگاه عين القضات ميانه خواستار جابه جايي با دانشجو ي دانشگاه دانشوران تبريز را ميباشم- با تشكر محسن نيك محضر كارداني پيوسه كامپيوتر

توحید سبحانوردی
09:25 ~ 29 ژانویه 2011

با سلام
اقا این چه وضعیه ؟ این همه پول می گیرین،اینم از امکاناتتون.

بهنام& واحد
14:45 ~ 4 فوریه 2011

سلام
واقعیت تلخه! دیگه نگین، دکتر دهقان ناراحت میشه.
ممنون از حسن نیتتان
که عین واقعیتو گفتین

سپهر
13:32 ~ 18 آوریل 2011

سلام من چند بار دانشگاه دانشوران رفتم دانشگاهتون شبیه مدرسه های عصر ما قبل تاریخه در ضمن دانشگاه دانشوران بشتر اموزش محور اکثر دانشجو هاتونم از لحاظ اطلاعات بروز مثل فرهنگی واقتصادی وسیاسی تقریبا هیچی نمدونن

ahsani
23:09 ~ 12 ژوئن 2011

از ر.الف .منم از دانشجویان دو سال پیش حسابداری دانشوران بودم .مطالبتون درست ولی یکم از وضع دانشگاهتون بگین .زمانی که ما اونجا بودیم دست آقای سید حسینی درد نکنه وضع بهتر بود از وقتی که ما و ایشان از اونجا رفتیم وضع دانشگاهتون از نظر اخلاقی ………..شده

ولی اله
17:34 ~ 4 جولای 2011

گاهآ بعضی از استاد ها از روی دلبخواهی نمره دانشجورو میدن اگه از کسی خوششون نیاد دیگه بیچاره شد؛ اگه باهات لج کرد نمره خودت هم مهال بده ، ضمنآ اعتراض بی فایده است چون کسی به اعتراض نگاه نمیکنه، بعضیا که به بعضی هاشون مربی هم نمیشه گفت ادعای زیادی دارن اما دیپلمشون هم قابل اعتماد نیست یا شاید هم دیپلم ندارن! در اخر این دانشگاه یکی از اون دانشگاهیه که باید از راس تا پایشو دستمال بکشی!!!!

امین
15:57 ~ 16 آگوست 2011

هی روزگارواقعا دانشوران وضعش خیلی افتضاحه
اما قلب من وضعش بد تره
عاشق یکی از دخترهای این موسسه شدم بد جوووووووووووووووووووور
اما افسوس که نمی تونم بهش بگم !
مترجمی زبان نمیدونم شاید زبونش رو بلد نیستم !

تارا
15:10 ~ 1 سپتامبر 2011

سلام ممیشه یه مقایسه ایی بین دانشوران و نبی اکرم داشته باشین از هر لحاظ. ممنون میخواام انتخاب رشته کنم سریعا پاسخ بدین

نازلی
20:48 ~ 1 سپتامبر 2011

سلام میشه آخرین رتبه قبولی تو دانشگاه دانشورانو بگین؟

امید
22:36 ~ 4 سپتامبر 2011

سلام
تارا من کارشناسی تموم کردم از دانشوران.
به نظر من دانشوران زیاد خوب نیست نبی اکرم قبل از دانشوران تاسیس شده.
من شخصا دانشوران رو رد میکنم.
اینم گروهش تو فیس بوک که میتونی اونجا از بچه ها کمک بگیری.
موفق باشی
daneshvaran@groups.facebook.com

امیر
22:56 ~ 17 سپتامبر 2011

تبریز 4 تا موسسه غیرانتفاعی داره که عبارتند از: دانشوران – رشدیه – نبی اکرم و سراج

یاشا
07:03 ~ 21 سپتامبر 2011

سلام . من کارشناسی رو با 2200 سراج نرم افزار قبول شدم .از طرفی هم فراگیر پیام نور شهر خودم برای کارشناسی نرم افزار قبول شدم به نظر شما غیر انتفاعی برم یا فراگیر پیام نور؟ برای قبولی تو ارشد کدوم بهتره؟

ناشناس
11:40 ~ 25 سپتامبر 2011

والا هرکی ازرامیرسه یه چیزی میگه!مثینکه وضع کشورخیلی خوب چه برسه وضع دانشگاه مخصوصا دانشوران

رضا
13:25 ~ 28 سپتامبر 2011

سلام .من سراج قبول شدم .نمی دونم مدارک چی ببرم اگه میدونین راهنماییم کنین

الهام
13:30 ~ 20 نوامبر 2011

سلام
من سال 89 کاردانیم تموم شده اما باور میکنید هنوز فرصت نکردم بیام تبریز دنبال مدرکم…..ولی در کل انقدر قر نزنید بچه ها بعد که فارغ التحصیل شدید والا به خدا حسرت همونجارو میخورید البته خاطراتشو منظورمه آقای مهرورز آدم خوبی..کم واسه بچه ها خوبی نکرده..ولی بقیه حرفاتو قبول دارم..کاش به روزتر باشی عکس از آخرین محل دانشوران میشه بزاری…mer30o0o0o0

ز
19:30 ~ 19 دسامبر 2011

سلام.من سال 89 تو دانشوران قبول شدم خودشوم اهل ارومیه هستم تصمیم گرفتم 1 ترم بخونم ترمای بعدی رو انتقالی بگیرم 1 ترم گذشت و خودمو واسه انتقال آماده کردم خدا این روزا رو واسه هیچکی نیاره 20 بار رفتم امدم تا یکی از معاون و مسئول های اموزشو گیر بیارم تا زشون یه امضا بگییرم خلاصه بگم اخرا دیگه داشت گریم می گرفت ولی بلاخره بعد از 20 بار رفتن اومدن تونستم انتقالیمو بگیرم.

مريم
12:11 ~ 9 ژانویه 2012

دانشوران كارداني گرافيكم داره؟

رضا
13:28 ~ 15 ژانویه 2012

سلام من در دانشوران تبریز قبول شدم ولی نتیجه آن هنوز نیامده موسسه های دیگر آمده ولی آن نیامده

شیوا
12:23 ~ 10 فوریه 2012

سلام داداش مطالب به عینه ومختصرومفید بود من دانشجو حسابداری دانشورانم از دانشگاه راضیم البته دانشگاه ربع رشیدم خوبهو ممنون

میلاد
11:14 ~ 25 مارس 2012

سلام انشالله امسال بچه های دانشوران تو ارشد رتبه های خوبی میارن بخصوص تو حسابداری با اینهمه رتبه زیر صد کارشناسی

سعیده
19:42 ~ 3 آوریل 2012

با عرض سلام من خودم دانشجوی دانشورانم ….. حالا چه ویلا چه آشغال خونه هیچکس نباید در مورد دانشگه اینجوری باشه همه جا پارت بازیه اگه سور باشی رتبه بیاری همه جا تحویلت میگیرن اما اگه نه اصلا تحویل نمیگیرن … نمیدونم کی در مورد دانشگاه این همه حرف بد گفته ولی خدایی مطمئنم بره اون یکی دانشگاهارو ببینه به دانشوران شکر کنه …. بجای اینکه اینقد بد بگین تورو خدا برین یه سر بپرسین ببینین دکتر دهقان دکتر رحیمی … پروفسور عیسی زاده تو کدوم کشور ها و کدوم دانشگاهای معتبر جهان مدرک گرفتن … درسته هرکسی آزاده که فکر خودشو بگه ولی من تا این حدشو قبول ندارم خودم ترم 2 کاردانی هستم و از دانشگاهم راضیم ….

سعیده
20:38 ~ 4 آوریل 2012

با
عرض سلام من خودم دانشجوی دانشورانم ….. حالا چه ویلا چه آشغال خونه
هیچکس نباید در مورد دانشگه اینجوری باشه همه جا پارت بازیه اگه سور باشی
رتبه بیاری همه جا تحویلت میگیرن اما اگه نه اصلا تحویل نمیگیرن …
نمیدونم کی در مورد دانشگاه این همه حرف بد گفته ولی خدایی مطمئنم بره اون
یکی دانشگاهارو ببینه به دانشوران شکر کنه …. بجای اینکه اینقد بد بگین
تورو خدا برین یه سر بپرسین ببینین دکتر دهقان دکتر رحیمی … پروفسور
عیسی زاده تو کدوم کشور ها و کدوم دانشگاهای معتبر جهان مدرک گرفتن …
درسته هرکسی آزاده که فکر خودشو بگه ولی من تا این حدشو قبول ندارم خودم
ترم 2 کاردانی هستم و از دانشگاهم راضیم ….

عاطفه
13:04 ~ 12 آوریل 2012

سلام.این طوری که میگن نیست من تو دانشوران میخونم سلفم داره رشته های امور بیمه.زبان.نرم افزار و…داره استاداشم بهترینن .ای حسود

شیما
19:58 ~ 8 می 2012

سلام. من ترم 2 دانشوران هستم. بابا بلند شین برین ربع رشیدی نگاه کنید ادم حال میکنه چه از نظر فرهنگ چه محیطش چقد بچه ها بگن یه کم اب شین. زشته والا من روز ثبت نام با بابام اومدم کلی قسمش دادم که مامانو نیاره خفته. شیراز هم غیر انتفای داره ادم حال میکنه .

حسابداری
18:35 ~ 29 می 2012

سلام دوستان من ترم چهار حسابداریم
بچه های کلاس ما امسال تو ارشد گل کاشتن دانشوران تو خواب هم چند تا رتبه زیر صد ارشد رو نمی دید.از یه موسسه غیر انتفاعی رتبه زیر صد خیلی خوبه بچه ها
و همش بخاطر استادای بزرگی چون دکتر اسدیان
حسینی
و ظهرابیه
از مرد دوست داشتنی دانشگاهمون استاد اعوانی هم کمال تشکر رو داریم

احمد جنگی
09:00 ~ 4 جولای 2012

با سلام
می خواستم در مورد موسسه آموزش عالی سراج براتون بگم.
اگه آقا پیمان صلاح بدونن این کامنت رو تبدیل به مطلب بکنن.
موسسه آموزش عالی سراج از نظره ساختمان
این موسسه دو تا ساختمان داره که یکیش تو خیابون ارک هست که مربوط به رشته های معماری ،عمران،صنایع ،وتو این موسسه اونقدر رشته داره که دقیقا یادکم نیست
یه ساختمان دیگه هم که تو خیابون منجم هست رشته های کامپیوتر ،برق،الکترونیک،برق قدرتريال انتقال ،مخابرات و …. رو شامل میشه.
وضع هر دوساختمان در حالت نسبت بد است ولی خیلی هم بد نیست.
امکانات آزمایشگاهی و سایت کامپیوتری خوبی داره ، و در اواخر سال 89 که سازمان رشد سراج رو که افتتاح کردند امکانات خوبی به موسسه اضافه شد.این سازمان شامل گروه های رباتیک ،گروه پردازش تصویر، گروه شبکه های حسگر بی سیم و گروه هایی که در زیر شاخه ی این گروه ها کار می کنند.که زیر نظر آقای مهندس آرش مدرسی فعالیت می کنند.
در مورد نمره اضافی هر گز نگو حتی اگه کسی 5 بگیره 9 نمی کنن.اگه 19.75 بگیره 20 هم نمی کنن چون خوده من تو این شرایط بودم.اکثر اساتید این موسسه از دانشگاه آزاد شبستر هست.

niloufar
09:59 ~ 2 آگوست 2012

slm man taze natayeje konkuro dadam mikham ba daneshgahe gheire entefai bishtar ashna sham age mishe bishtar toih bedin mikham modiriate bime bekhunam

پریناز
16:39 ~ 4 آگوست 2012

سلام میشه یکی بگه بین دانشگاه های اسوه- الغدیر-میزان-نبی اکرم تبریز کدومشون آسون نمره میده؟؟؟؟؟ توروخدا یکی جوابمو بده

شیوا
16:10 ~ 5 آگوست 2012

سلام می خوام تو انتخواب رشته دانشوران رشته بیمه بزنم میشه ادرس دقیق و بگین

حامد
04:10 ~ 7 آگوست 2012

با سلام . شهریه های دانشگاه غیر انتفاعی از دانشگاه آزاد کمتر هست یا بیشتر ؟

neda
12:23 ~ 17 دسامبر 2012

aslan daneshghaheton shabihe daneshgha nis behtare beghin madreseye gheyreentefaee ba on daneshjohaton nabeghan vallah……….

شبنم
23:32 ~ 26 دسامبر 2012

با سلام منم دانشجوی نبی اکرم هستم ما هم همین وضعیتو دارم موسسات عالی بهتره بگم بیشتر اموزشگاه هستن تا به اصطلاح دانشگاه

sam
16:23 ~ 30 دسامبر 2012

آقای نویسنده همنطور که خودتونم گفتید رئیس این دانشکده دکتر رحیمی هستن و برخلاف نظر شما که دکتر عیسی زاده همه کاره هستن باید بگم دکتر رحیمی، مهرورز ودهقان سه موسس اصلی هستند و به علت اینکه بازنشسته شدن تونستن در این موسسه باشن د.عیسی زاده کسی هستش که خیلی زیاد هارت پورت میکنه واسه همین معمولا دانشجوهای مبتدی خیلی دوستش دارن در حالیکه اگر موسسه شما کتاب زیاد داره اگه مدرس هاش خوبه همه مدیون دکتر رحیمی هستید من خودم توی دانشگاه تبریز درس میخوندم و با همه اونها آشنایی دارم. د.عیسی زاده جاه طلب خوب مختونو زده 🙂

A S K A R
00:56 ~ 27 ژانویه 2013

من ترم 3 کاردانی هستم و از دانشوران راضیم چون استادای خیلی خوبی داره.راستی یک استاد ریاضی خوب دیگه هم اومده که از استادای دانشگاه تبریزه و تیم المپیاد ریاضی این دانشگاه رو اداره میکنه که آقای دکتر نعمتی هستن و جا داره از همینجا ازشون تشکر کنم.

behnaz
12:42 ~ 15 ژوئن 2013

سلام.من میخواستم سال بعد تو این دانشگاه بخونم با توجه به این تعریفات ناامید شدم.

رضا
18:11 ~ 24 جولای 2013

گه خواستین کامپیوترر بخونین یه راست برین سراج
یه مدیر گروه توپ بامرام و خوش اخلاقی به اسم مهندس فرهاد پوررضا داره که نگو و نپرس.
از معرفت این آدم هرچی بگم بازم کمه

حسین
22:00 ~ 14 آگوست 2013

salam lotfan az danshga roozbeh zanjam am matlab benvis aga peyman

امیر
19:58 ~ 21 آگوست 2013

شنیدم دانشوران در مقطع کاردانی به کارشناسی مهندسی علوم و صنایع غذایی بر میداره با چه درصد هایی می شه قبول شد لطف کنین جواب بدین من تازه کنکور کاردانی به کارشناسی دادم

رضا
13:40 ~ 2 ژانویه 2014

دانشگاه دانشوران یکی از بهترین دانشگاه های حال حاضر است و من خوشحالم که در این دانشگاه دانشجو هستم

مائده
19:46 ~ 15 ژانویه 2014

سلام مي خواستم از دانشجوهاي ناراضي بخوام ي سر به دانشگاه ما بزنن ببينن دانشگاشون چه بهشتيه . استاداي خوب و مسئول آموزش بسيار صبور باور كنيد ناسپاسي مي كنيد در موردشون ي سر بريد دانشگاه جهاد دانشگاهي ارم ببينيد تبعيد گاهه يا دانشگاه . من از اينجا از استاداي خوبي چون آقاي جديري و آقاي بلور تشكر مي كنم . سپاسگذارتونم .

سلوی
12:13 ~ 8 می 2014

سلام من رشته فنی حرفهای کامپیوتر میخونم میخوام اگه دانشگاه ملی قبول نشدم دانشگاه آزاد یا غیر انفاعی بخونم نمیدونم کدوم بهتره من از مرند شهرستان های آذربایجان شرقیم و میخوام حتما تبریز بخونم لطفا کمکم کنید هرچه زود تر کدومش بهتره و اگه آزاد باشه مرند بخونم یا تبریز دانشگاه آزادش معتبر تره مسافتو این چیزا مهم نی خسته نباشید ممنون میشم زود جوابمو بدین

نفس
13:40 ~ 30 جولای 2014

سلام من میترسم در کنکور کاردانی به کارشناسی از تبریز قبول نشم.من کاردانیمو امسال در دانشوران تموم کردم.به نظرتون قبول میشمممممممممم؟؟؟؟