شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور

جزئیات و نحوه مهمانی و تغییر رشته دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور اعلام شد.

طبق اعلام معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور؛ دانشجویان مقطع کارشناسی آزمون سراسری، پذیرش بدون آزمون و فراگیر می توانند با موافقت مرکز مبدأ و مقصد بصورت مهمان و مهمان دائم تحصیل نمایند.

تغییررشته کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی اعم از آزمون سراسری، فراگیر و بدون آزمون که فاقد شرایط ماده ۲۴ آیین نامه آموزشی دانشگاه می باشند در صورت کسب شرایطی بلامانع است که این شرایط عبارت است از:

– دانشجویان گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در صورت گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند در داخل دو گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در مرکز/واحد محل تحصیل تغییر رشته دهند.

– دانشجویان گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی با گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی با معدل ۱۴ و بالاتر می توانند به کلیه رشته های فعال در مرکز/واحد محل تحصیل تغییررشته نمایند.

– در صورتی که رشته مورد نظر دانشجو در مرکز ارائه نمی گردد پس از کسب شرایط تغییررشته می‌توانند تقاضای مهمان دائم به مرکز مجری رشته نمایند.

رشته مهندسی معماری با شرایط بند ب مورد بررسی قرار می گیرد و دانشجویانی که بصورت مهمان دائم تحصیل می کنند، می توانند در همان مرکز از شرایط تغییر رشته استفاده نمایند.

Check Also

نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه پیام نور و موسسات غیر انتفاعی – بهمن ماه سال ۱۳۹۳

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی پذیرش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *