ثبت نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور کاشان

ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور کاشان از ۱۰ آبان‌ماه جاری آغاز می‌شود.

 

به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور این شهرستان، طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور بر اساس سوابق تحصیلی، به صورت اینترنتی از روز شنبه ۱۰ آبان‌ماه جاری تا روز هفدهم ماه جاری می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش اقدام به ثبت‌نام کنند.

متقاضیانی که حداکثر تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی می‌شوند، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام خود را انجام دهند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org، نسبت به ثبت‌‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور اقدام کنند.

این دانشگاه در رشته‌های مختلف از جمله رشته‌های مهندسی نظیر مهندسی صنایع، مهندسی پروژه، مهندسی اجرایی مهندسی کامپیوتر(سخت‌افزار و نرم‌افزار)، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی برق( مخابرات) و رشته‌های علوم انسانی نظیر ادبیات فارسی، عربی، انگلیسی و الهیات(همه گرایش‌ها)، مدیریت جهانگردی و روابط عمومی، علم ارتباطات و دانش‌شناسی (کتابداری )و رشته‌های علوم پایه نظیر ریاضی، علوم کامپیوتر دانشجو می‌پذیرد.

تلفن ۵۵۴۲۶۱۱۱ در ایام ثبت‌نام و در ساعات اداری پاسخگوی متقاضیان است.

Check Also

دفترچه سوالات آزمون سراسری ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون سراسری را بصورت تفکیک رشته می توانید از این لینک دریافت کنید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *