تاریخ مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون ۱۳۹۳

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش بدون آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۳ موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیر انتفاعی تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و برخی کدرشته‌محل های جدید در موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیر انتفاعی (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

به منظور فراهم شدن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند و همچنین باتوجه به تقاضای دفتر آموزشهای آزاد و موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیر انتفاعی مقرر شد تاریخ ثبت نام تا ۳۰ آذرماه تمدید شود.

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین بر اساس اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت‌نام کد رشته‌محل‌ جدید کارشناسی ناپیوسته علمی- کاربردی مدیریت هتلداری در مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی شاندیز- مشهد، مهد علم- کاشان، هشت بهشت -اصفهان با ظرفیت ۲۴۰ نفر اضافه شد.

کدرشته محل ۱۳۱۳ (کارشناسی ناپیوسته ایمنی صنعتی و محیط‌کار) مندرج در صفحه ۹ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، مخصوص مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی کار (واحد قزوین) است که در همان صفحه ‌اشتباهاً «محل تحصیل واحد خرمدره» درج شده است و محل تحصیل پذیرفته شدگان کدرشته‌محل ۱۳۱۳، واحد قزوین واقع در شهر قزوین خواهد بود.

Check Also

تمدید مدت زمان ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۶

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال …

۳ comments

  1. محمود تجارتی

    کاردانی به کارشناسی بدون کنکور برای چه رشته ای؟

  2. سلام
    دفترچه راهنما انتخاب رشته رو از کجا دانلود کنم میشه برام بفرستینش به ایمیلم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *