آغاز ثبت نام دانشگاه پیام نور نیمسال دوم ۱۳۹۳

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات غیر دولتی و غیر انتفاعی از امروز شنبه ۱۰ آبان ماه ۹۳ خبر داد.

حسین توکلی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات غیر دولتی و غیر انتفاعی که بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرش در آنها براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور انجام خواهد شد.

 

۱۰ تا۱۷ آبان زمان ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: ثبت نام از روز شنبه ۱۰ آبان ماه ۹۳آغاز و روز شنبه ۱۷ آبانماه ۹۳ پایان خواهد یافت.

** ۳۰ بهمن ۹۳ آخرین مهلت ارسال مدرک داوطلبان پیش دانشگاهی
توکلی خاطرنشان کرد که تمامی داوطلبان متقاضی و داوطلب ثبت نام و متقاضی انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های مذکور در صورتیکه حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه ۹۳ موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شوند می توانند در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که قبل از آغاز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و همچنین فراهم کردن مدارک مورد نیاز ثبت نام به سایت سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اقدام کنند.

** پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه پرداخت هزینه ثبت نام در این دوره به روش به صورت اینترنتی انجام می شود تاکید کرد: داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و براساس توضیحات مندرج در دفترچه فوق با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در محدوده زمانی ثبت نانم(۱۰تا۱۷ آبان ۹۳) نسبت به پرداخت وجه ثبت نام اقدام و سپس انتخاب رشته نمایند.

*به محض اعلام ثبت نام پیام نور در سایت سنجش اطلاعیه آن از طریق کارشناسی اعلام خواهد شد.

Check Also

نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه پیام نور و موسسات غیر انتفاعی – بهمن ماه سال ۱۳۹۳

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی پذیرش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *